Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплектуючі до комп'ютера
Очікувана вартість
14 200,00 UAH
UA-2020-01-14-000502-c 0f426b862ae24097a87dbfb01bdc55e5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2020 17:00
Очікувана вартість: 14 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комплектуючі до комп'ютера
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Комплектуючі до комп'ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, Янтарна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Передача Товару у власність Покупця здійснюється Постачальником протягом двох робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки на партію Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 10:41
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:50
Дата відповіді: 15 січня 2020 11:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 1 тендерної документації Примітка: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». У разі якщо учасником процедури закупівлі є вітчизняний учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином: - ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ», до якої додається ПДВ в розмірі 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс" 14 190,00
UAH з ПДВ
14 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 16:15
цінова пропозиція.pdf
17 січня 2020 16:15
сертифікація.pdf
17 січня 2020 16:15
відсутність підстав .pdf
17 січня 2020 16:15
Витяг.zip
17 січня 2020 16:15
Довідка товар новий.pdf
17 січня 2020 16:15
Статут.pdf
17 січня 2020 16:15
Свідоцтво.JPG
17 січня 2020 16:15
Документи Ортекс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Спільна фірма "Ортекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
Переможець 14 190,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 14:02

Документи

22 січня 2020 14:01
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
14 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2020 14:01
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:03
Договір.pdf укладений
28 січня 2020 11:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 365,00 UAH)