Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація аварійних дерев
Очікувана вартість
383 500,00 UAH
UA-2020-01-14-000498-c 3de685f1b4774c70a18bbd181b39e92e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетеріна Світлана Володимирівна

+380500348011 zamownuk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40211027
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А
Контактна особа: Тетеріна Світлана Володимирівна
+380500348011
zamownuk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 11:43
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2020 11:43
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:47
Очікувана вартість: 383 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 917,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ліквідація аварійних дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату послуг (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта надання послуг; або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Оплата за надані послуги проводиться після фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:49
ТД ліквідація аварійних дерев зі змінами.docx
24 січня 2020 11:49
Протокол № 12 ЗТД.pdf
24 січня 2020 11:49
Зміни.pdf
21 січня 2020 10:52
Протокол № 6 Зміни ТД.pdf
21 січня 2020 10:07
ТД ліквідація аварійних дерев Нова редакція.docx
24 січня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:49
ТД ліквідація аварійних дерев зі змінами.docx
24 січня 2020 11:49
Протокол № 12 ЗТД.pdf
24 січня 2020 11:49
Зміни.pdf
21 січня 2020 10:52
Протокол № 6 Зміни ТД.pdf
21 січня 2020 10:07
ТД ліквідація аварійних дерев Нова редакція.docx
14 січня 2020 10:39
ТД дерева.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

незрозумілі вимоги тендерної документації
Дата подання: 18 січня 2020 16:24
Дата відповіді: 21 січня 2020 10:59
Відповідно до п 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник відразу у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи: - довідка що містить відомості про Учасника (згідно з додатком №1 або №2); - тендерна пропозиція Учасника (згідно з додатком №3); - інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з додатком № 4); інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16, 17 Закону (згідно з додатком № 5); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору (згідно з додатком № 6); - інформації про залучення субпідрядника(ів) якого(их) Учасник планує залучати до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (згідно з додатком №7); - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - паспорт (для фізичних осіб); - документ про підтвердження статусу платника ПДВ або єдиного податку; - довідка(ки) обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю; - дозвіл, ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; - копію Статуту (або код доступу до установчих документів Учасника у Єдиному реєстрі осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) або інших установчих документів Учасника (тільки для Учасників – юридичних осіб); за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (при наявності). не зрозуміло що необхідно додати на останній пункт. Прошу уточнити
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Була допущена помилка в п.1 Інструкцій з підготовки тендерної пропозиції. Помилка була виправлена і внесені зміни до тендерної документації. Вірним є пункт : "- копію Статуту (або код доступу до установчих документів Учасника у Єдиному реєстрі осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) або інших установчих документів Учасника (тільки для Учасників – юридичних осіб) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (при наявності)."
незрозумілі вимоги тендерної документації 2
Дата подання: 18 січня 2020 16:36
Дата відповіді: 21 січня 2020 10:24
Відповідно до п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначається, що Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка в довільній формі); Інформація повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копіями технічних паспортів . Якщо механізми орендовані, подаються завірені копії договорів оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані механізми. Машини та механізми зазначені в довідці повинні бути приведені у відповідність до відомості ресурсів . Яким чином Машини та механізми зазначені в довідці повинні бути приведені у відповідність до відомості ресурсів, якщо вони орендовані? яка форма вимагається замовником відомості ресурсів? надайте приклад відповідності до відомості ресурсів. Які критерії відповідності відомості ресурсів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає за ДСТУ-НБД.1.1-4.
Форма № 1а відомості ресурсів до локального кошторису відповідно до ДСТУ БД.1.1-1:2013.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-000498-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Набокова Галина Степанівна", Код ЄДРПОУ:1979508864
Дата подання: 18 січня 2020 15:57
Дискримінаційні вимоги закупівлі
1. Відповідно до додатку 4 тендерної документації зазначається, що для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учаснику необхідно надати перелік підтверджуючих документів , зокрема довідку у довільній формі про наявність обладнання та матерально—технічної бази. У відповідності кваліфікаційним критеріям зазначено, що наданий документ повинен містити повну та достовірну інформацію.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу усунути дискримінаційну вимогу, та розшифрувати(надати інформацію), як довідка у ДОВІЛЬНІЙ формі може містити повну та достовірну інформацію, зокрема зазначити критерії для довільної довідки повноти та достовірності.
2. Відповідно до додатку 4 тендерної документації зазначається, що для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учаснику необхідно надати перелік підтверджуючих документів , зокрема довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (які будуть залучатись до надання послуг). Також необхідно надати Довідки на кожного працівника, якого планується залучати до надання послуг, копії наказів про призначення на посаду та копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, У відповідності кваліфікаційним критеріям зазначено, Якщо документ наданий та містить повну і достовірну інформацію
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу усунути дискримінаційну вимогу, та розшифрувати, які саме надати Довідки на кожного працівника які будуть містити повну та достовірну інформацію , зокрема зазначити критерії довідки повноти та достовірності.
Разом з тим усунути дискримінаційну вимогу, та розшифрувати, які саме копії документів, підтверджують кваліфікацію працівників й містять повну та достовірну інформацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2020 10:52
Ми не вважаємо, що перелік документів, які вимагаються Замовником мають дискримінаційний характер. В тендерній документації зазначено надання довідки у довільній формі, а це означає, що інформація, яку надає учасник не є обмеженою, а достовірність наданої інформації підтверджується затвердженими копіями документів, які вимагаються у тендерній документації.
Враховуючи Ваші зауваження, 21.01.2020 р. було проведено засідання тендерного комітету та складено протоколо щодо внесення змін до тендерної документації. Додаток № 4 змінено, доповнено і оприлюднено в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000498-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:1533511687
Дата подання: 11 лютого 2020 11:04
Розгляд тендерної пропозиції ФОП Демченко Дмитро Юрійович
07.02.2020 року ФОП Демченко Дмитро Юрійович визнаний переможцем в закупівлі. Згідно протоколу №18 від 05.02.2020 року тендерним комітетом розглядалась інша закупівля та інший учасник.
Прошу розглянути тендерну пропозицію ФОП Демченко Дмитро Юрійовича та звертаю увагу тендерного комітету, що згідно відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ФОП Демченко Дмитро Юрійовича види економічної діяльності фізичної особи-підприємця не включають послуги з ліквідації аварійних дерев. Основний вид економічної діяльності фізичної особи-підприємця, визначений на підставі даних державних статистичних спостережень за підсумками діяльності за рік - код КВЕД 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 11:44
При визначенні переможця було помилково прикріплено протокол засідання Тендерного комітету з іншої закупівлі. У зв'язку з тим, що у системі Prozorro немає технічної можливості замінити прикріплений файл, переможцем у процедурі "Ліквідація аварійних дерев" є ФОП Демченко Дмитро Юрійович.
Протокол засідання Тендерного комітету від 07.02.2020р. № 19 про рішення визначення переможцем ФОП Демченко Дмитро Юрійович прикріпляємо.
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000498-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:1533511687
Дата подання: 11 лютого 2020 17:57
Оскарження визначення переможця
У Замовника є наявні підстави для відхилення ФОП Демченко Дмитро Юрійовича, а саме:
Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:
1.наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Інформація повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копіями технічних паспортів . Якщо механізми орендовані, подаються завірені копії договорів оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані механізми. Копії договорів оренди вантажних автомобілів учасника ФОП Демченко Дмитро Юрійович не завірені підписом.
2. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно, яких ФОП Демченко Дмитро Юрійович планує залучати до виконання послуг, що є предметом закупівлі - відсутні водії. Відповідно до договорів оренди вантажних автомобілів від 03.01.2020 та 09.01.2020 Демченко Ю.Й. та Чебанков С.В. передають ФОП Демченко Дмитро Юрійовичу в строкове платне користування автопідйомник ЗИЛ 131 ЗНГ та вантажний автомобіль FAV CA1061k28L5R5 бортовий-С. Інформація, яка б пояснювала хто здійснюватиме керування автомобілями в тендерній пропозиції відсутня.
Терещенко Іван Іванович в довідці про кваліфікацію та досвід працівників - займає посаду водій автотранспорту та лісоруб, але згідно трудового договору працівник зобов’язаний виконувати обов’язки лісоруба. ФОП Демченко Дмитро Юрійович не має кваліфікаційних вальників лісу та лісорубів в достатній кількості для виконання технічного завдання. Виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів - це роботи підвищеної небезпеки, робітники повинні мати посвідчення та проходити спеціальне навчання з охорони праці. ФОП Демченко Дмитро Юрійович не підтвердив кваліфікацію своїх працівників.
Згідно вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і одною із необхідних умов, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Всі документи подані у складі тендерної пропозиції не мають реєстраційних індексів, дати документу та сканованих копій в форматі «pdf».
Згідно відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ФОП Демченко Дмитро Юрійовича види економічної діяльності фізичної особи-підприємця не включають послуги з ліквідації аварійних дерев. Основний вид економічної діяльності фізичної особи-підприємця, визначений на підставі даних державних статистичних спостережень за підсумками діяльності за рік - код КВЕД 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання.
Визнання ФОП Демченко Дмитро Юрійовича переможцем закупівлі, свідчить про нераціональне використання бюджетних коштів та змушує нас звернуться зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 14:15
Вимоги відхиляються, як безпідставні оскільки учасник ФОП Демченко Д.Ю. відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерні докумнтації, є працівники для виконання робіт, матеріально технічна база, та досвід виконання аналогічних робіт

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" 343 000,00
UAH з ПДВ
341 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Демченко Дмитро Юрійович 374 000,00
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2020 10:48
Електронний підпис
01 лютого 2020 10:47
Посвідчення верхолази.pdf
01 лютого 2020 10:47
Паспорт та код.pdf
01 лютого 2020 10:47
Код ІПН.pdf
01 лютого 2020 10:47
Договор ДВУФК 15.03.2017.pdf
01 лютого 2020 10:47
Довідка про рахунок.pdf
01 лютого 2020 10:47
Довідка про бензопили.pdf
01 лютого 2020 10:47
Довідка несудимості.pdf
01 лютого 2020 10:47
Витяг з ЄДР 17.01.2020.pdf
01 лютого 2020 10:47
Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2020 10:47
Смета.pdf
01 лютого 2020 10:47
Реєстр документів.pdf
01 лютого 2020 10:47
Працівники.pdf
01 лютого 2020 10:47
Документи до тендеру.pdf
01 лютого 2020 10:47
Договір.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 08:37
форма труд договору 1.pdf
30 січня 2020 08:37
трудовий договор 3.pdf
30 січня 2020 08:37
трудовий договор 2.pdf
30 січня 2020 08:37
трудовий договор 1.pdf
30 січня 2020 08:37
типовий договір.pdf
30 січня 2020 08:37
Техпаспорт АГП.pdf
30 січня 2020 08:37
техпаспорт 2.jpeg
30 січня 2020 08:37
техпаспорт 1.jpeg
30 січня 2020 08:37
СВІДОЦТВО.pdf
30 січня 2020 08:37
реєстр документів.pdf
30 січня 2020 08:37
Пропозиція дерева.pdf
30 січня 2020 08:37
ПАСПОРТ.pdf
30 січня 2020 08:37
лист-згода.pdf
30 січня 2020 08:37
лист-гарантія.pdf
30 січня 2020 08:37
Лист-відгук.pdf
30 січня 2020 08:37
КОД.pdf
30 січня 2020 08:37
інформаційний-лист.pdf
30 січня 2020 08:37
Договор аренди.jpeg
30 січня 2020 08:37
договор аренди 2.jpeg
30 січня 2020 08:37
договір 117-19_акт.pdf
30 січня 2020 08:37
договір 96-19.pdf
30 січня 2020 08:37
договір 2.pdf
30 січня 2020 08:37
договір 1.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка-приватбанк-2.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка-приватбанк-1.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 16.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 15.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 14.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 13.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 12.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 11.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 10.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 9.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 8.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 7.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 6.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 5.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 4.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 3.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 2.pdf
30 січня 2020 08:37
довідка 1.pdf
30 січня 2020 08:37
Диплом.jpeg
30 січня 2020 08:37
Диплом 2.jpg
30 січня 2020 08:37
ВИТЯГ.pdf
30 січня 2020 08:37
ВИПИСКА (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА"

ФОП Демченко Дмитро Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА"
#1533511687
Відхилено 341 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 13:36
ФОП Демченко Дмитро Юрійович
#3135112039
Переможець 342 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 10:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Демченко Дмитро Юрійович
#3135112039
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:31
додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:30
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 13:09
ду1 (1).pdf зміни до договору
27 лютого 2020 13:09
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 13:09
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 14:18
протокол 22.pdf укладений
26 лютого 2020 14:14
19-З-20.pdf укладений
26 лютого 2020 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору становимете 342000,00 ( загальний фонд КПКВКМБ 1216030-300000,00 грн., спеціальний фонд КПКВКМБ 1218340-42000,00 грн)
Номер договору про закупівлю: 19-3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 19-3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 341 999,88
UAH (в тому числі ПДВ 56 999,98 UAH)