Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для земляних робіт (бульдозер)
Очікувана вартість
2 430 000,00 UAH
UA-2020-01-14-000290-a 487d17108e2b423e9f81a09e57ff323c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Олександр Вікторович

+380616550064 jutloservis@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛО-СЕРВІС" ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 35614772
Місцезнаходження: 70600, Україна , Запорізька обл., Пологи, Запорізька обл., місто Пологи, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА, будинок 7
Контактна особа: Луценко Олександр Вікторович
+380616550064
jutloservis@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 11:23
Очікувана вартість: 2 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Машини для земляних робіт (бульдозер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70600, Україна, Запорізька обл., Пологи, Суворова, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  24 лютого 2020
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після підписання акту приймання-передачі та надання видаткової накладної Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 14:43
Додаток № 3.docx
17 січня 2020 14:43
Зміни до тендерної документації1.docx
14 січня 2020 13:38
Додаток № 5.docx
14 січня 2020 13:38
Додаток № 4.docx
14 січня 2020 13:38
Додаток № 3.docx
14 січня 2020 13:38
Додаток № 2.docx
14 січня 2020 13:38
Додаток №1.docx
14 січня 2020 13:38
тендерна документация .docx
17 січня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 14:43
Додаток № 3.docx
17 січня 2020 14:43
Зміни до тендерної документації1.docx
14 січня 2020 13:38
Додаток № 5.docx
14 січня 2020 13:38
Додаток № 4.docx
14 січня 2020 13:38
Додаток № 3.docx
14 січня 2020 13:38
Додаток № 2.docx
14 січня 2020 13:38
Додаток №1.docx
14 січня 2020 13:38
тендерна документация .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-000290-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 15 січня 2020 14:57
ПРОСИМО: 1. Просимо Замовника (КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛО-СЕРВІС" ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Доброго дня шановна тендерна комісія. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛО-СЕРВІС" ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-14-000290-a) «Машини для земляних робіт (бульдозер).
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність кількох вимог, передбачених Додатком 3, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Це всього кілька показників, які не впливають на роботу бульдозера та не матимуть негативних наслідків для Замовника, а саме:

Додаток № 3
до тендерної документації на закупівлю товару – код за CPV по ДК 021:2015 – 43210000-8 Машини для земляних робіт (бульдозер)

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Предмет закупівлі: Код за CPV по ДК 021:2015 – 43210000-8 Машини для земляних робіт (бульдозер)
Бульдозер, що є предметом закупівлі, (далі – Бульдозер), повинен відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості.

ТАБЛИЦЯ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»

Вимога Замовника викладена в тендерній документації Просимо змінити на:
4 Габаритні розміри Бульдозера з відвалом повинні бути:
- довжина – не більше 5 500 мм;
- ширина – не більше 3 300 мм;
- висота – не більше 3300 мм Габаритні розміри Бульдозера з відвалом повинні бути:
- довжина – не більше 5 500 мм;
- ширина – не більше 3 416 мм;
- висота – не більше 3300 мм
5 Розміри відвалу повинні бути:
- ширина - не більше 3 300 мм;
- висота - не більше 1 500 мм Розміри відвалу повинні бути:
- ширина - не більше 3 416 мм;
- висота - не більше 1 500 мм
9 Бульдозер повинен мати максимальну швидкість руху вперед:
- на 1-й передачі - не менше 3 км/год.;
- на 2-й передачі - не менше 6 км/год.;
- на 3-й передачі - не менше 11 км/год. Бульдозер повинен мати максимальну швидкість руху вперед:
- на 1-й передачі - не менше 3 км/год.;
- на 2-й передачі - не менше 6 км/год.;
- на 3-й передачі – не менше 10.6 км/год.

2. Також даним додатком 3 передбачене дискримінаційна вимога, а саме:
Учасник повинен мати матеріально - технічну базу, та сервісний центр на відстані не більш, ніж 200 км від місця експлуатації бульдозера (м. Пологи, Запорізька обл.) з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування. Тобто висувається вимога щодо наявності в учасника представництва (сервісного центру) в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів та його представництв. Ми можемо запропонувати вчасне та якісне обслуговування бульдзеру, так як маємо мобільну бригаду спеціалістів з сервісного та гарантійного обслуговування, які виїзжають до Замовника у погоджені з ним строки. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, яку маємо на складі за конкурентною ціною. Зміна всього пару несуттєвих показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛО-СЕРВІС" ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Дякуємо.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 січня 2020 14:33
Врахувати вимоги учасника та викласти Додаток №3 до тендерної документації в новій редакції

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-14-000290-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:37696993
Дата подання: 12 лютого 2020 16:45
Скарга на рішення кваліфікації
Подання скарги на рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ «Аерлайн»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 лютого 2020 17:46
Рішення від 14.02.2020 № 2827 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2020 17:45
рішення від 03.03.2020 № 4071.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 20:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПМВКП "Ассоль" 2 199 999,00
UAH з ПДВ
2 097 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Аерлайн 2 297 300,00
UAH з ПДВ
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 2 355 000,00
UAH з ПДВ
2 120 000,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМТЕХНІКА" 2 417 000,00
UAH з ПДВ
2 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Майнінг Сервіс" 2 359 998,00
UAH з ПДВ
2 359 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 13:29
Електронний підпис
29 січня 2020 13:29
Статут.pdf
29 січня 2020 13:29
Відгук УБМР.pdf
29 січня 2020 13:29
Відгук ЖКХ ЗОДА.pdf
29 січня 2020 13:29
Витяг з ЄДР 21.01.20.pdf
29 січня 2020 13:29
Аналог дог УГВ-АС.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 09:45
документи
05 лютого 2020 20:46
Цінова
03 лютого 2020 20:24
Цінова
29 січня 2020 14:46
Електронний підпис
29 січня 2020 14:44
24 Проект договору.pdf
29 січня 2020 14:44
23 ЄДР 27.01.pdf
29 січня 2020 14:44
22 Ч. 2 ст. 17.pdf
29 січня 2020 14:44
21 П. 10 ч. 1 ст. 17.pdf
29 січня 2020 14:44
20 П. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
29 січня 2020 14:44
19 П. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
29 січня 2020 14:44
18 П. 2 ч. 1 ст.17.pdf
29 січня 2020 14:44
17 Захист довкілля.pdf
29 січня 2020 14:44
16 Субпідрядники.pdf
29 січня 2020 14:44
9 4-ОПП(заверен).pdf
29 січня 2020 14:44
6 Лист-гарантія.pdf
29 січня 2020 14:43
2 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 13:21
Document_USR_1006258222.pdf
29 січня 2020 13:21
16 Тех вимоги.pdf
29 січня 2020 13:21
15 Тенд пропоз.pdf
29 січня 2020 13:21
14 Про Договори.pdf
29 січня 2020 13:21
13 Дані підприємства.pdf
29 січня 2020 13:20
10 Лист гарантія.pdf
29 січня 2020 13:20
9 Вытяг ПДВ.pdf
29 січня 2020 13:20
7 Про право підпису.pdf
29 січня 2020 13:20
6 Паспорт Директора.pdf
29 січня 2020 13:20
4 Договір.pdf
29 січня 2020 13:20
3 Про субпідрядників.pdf
29 січня 2020 13:20
2 Про працівників.pdf
29 січня 2020 13:20
1 Мат база.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 18:15
Електронний підпис
28 січня 2020 18:13
2.3._Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПМВКП "Ассоль"

ТОВ Аерлайн

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМТЕХНІКА"

ТОВ "Майнінг Сервіс"

ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПМВКП "Ассоль"
#20470908
Відхилено 2 097 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 15:36
ТОВ Аерлайн
#36465159
Переможець 2 099 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Аерлайн
#36465159
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:55
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 13:53
додаткова угода №2.PDF зміни до договору
13 березня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 17:50
додаткова угода.PDF зміни до договору
11 березня 2020 17:50
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 17:14
договор №8.PDF укладений
11 березня 2020 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку з розглядом скарги по закупівлі товару, перебігом строку підписання договору та відповідно до частини 8 ст.18, пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 11.2 Договору (про продовження строку виконання зобов"язань щодо передачі товару за умови, що ці зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в Договорі). Сторони дійшли згоди внести зміни в п.2.3 Договору, викласти пункт 2.3. у новій редакції: "2.3. Строк Поставки (передачі) Товару: з 16 березня 2020 року по 20 березня 2020 року. Можлива дострокова поставка товару."
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з вірогідною можливістю оскарження рішення АМКУ № 4071-р/пк-пз від 03.03.2020 р. у встановлений законом строк, відповідно до частини 8 ст.18, пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 11.2. Договору (про продовження строку виконання зобов"язань щодо передачі товару за умови, що ці зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в Договорі), Сторони дійшли згоди внести зміни в п.2.3. Договору, викласти пункт 2.3. Договору у новій редакції: "2.3. Строк Поставки (передачі) Товару: з 07 квітня 2020 року по 15 квітня 2020 року. Можлива дострокова поставка товару."
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 099 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 349 833,33 UAH)