Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні відходи
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2020-01-14-000276-a ● 108723ac9e7c4925b1bf5048cb1f0b87
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №1 |
Код ЄДРПОУ: | 01993859 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ АРСЕНАЛЬНА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Крикун Павло Петрович kmpb1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 12:47 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 12:47 |
Очікувана вартість: | 43 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 кілограми
Медичні відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, Київ, Київ, вул. Арсенальна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 березня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2020 11:51 |
тз_утилiзацiя_вiдходiв 2020 рік.docx | |
14 січня 2020 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2020 13:20 |
Вимоги до кваліфікації учасників - 1.docx | |
14 січня 2020 13:20 |
Проект dogovor .doc |
15 січня 2020 11:51 |
тз_утилiзацiя_вiдходiв 2020 рік.docx
|
||
14 січня 2020 13:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
14 січня 2020 13:20 |
Вимоги до кваліфікації учасників - 1.docx
|
||
14 січня 2020 13:20 |
Проект dogovor .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000276-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 15 січня 2020 10:07
неправомірна та дискримінаційна вимога атестат виробництва
1.Замовник: КМПБ №1
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-14-000276-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається надання в складі свої пропозиції Атестат виробництва
Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000 який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999), тому прописавши даний пункт діючої документації Замовник порушив Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999
Вимагаємо:
Видалити вимогу надання атестату Виробництва
Розгорнути
Згорнути
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-14-000276-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається надання в складі свої пропозиції Атестат виробництва
Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000 який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999), тому прописавши даний пункт діючої документації Замовник порушив Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999
Вимагаємо:
Видалити вимогу надання атестату Виробництва
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2020 11:40
Дана вимога висунута для впевненості, що обладнання знаходиться в належному технічному стані і може забезпечити виконання послуг.
Дана вимога висунута для впевненості, що обладнання знаходиться в належному технічному стані і може забезпечити виконання послуг.
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000276-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 15 січня 2020 10:09
порушення ЗУ "Про відходи"
1. Замовник: КМПБ №1
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-14-000276-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (п.2 «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
Вимагаємо:
Пункт «наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)»
ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ
наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)
Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію:
Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, намагався довести, що повинно бути збирання, зберігання, знешкодження - проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів).
Звідси випливає, що правильна редакція тендерної документації має містити вимогу «збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення»
Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення
Також зазначаємо, що більшість Замовників притримуються діючого законодавства (ідентифікатори діючих закупівель, де вимагається саме операція «видалення або утилізація» - UA-2019-12-27-002143-b , UA-2020-01-06-000129-c , UA-2019-12-31-000054-c )
Розгорнути
Згорнути
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-14-000276-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (п.2 «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
Вимагаємо:
Пункт «наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)»
ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ
наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)
Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію:
Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, намагався довести, що повинно бути збирання, зберігання, знешкодження - проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів).
Звідси випливає, що правильна редакція тендерної документації має містити вимогу «збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення»
Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення
Також зазначаємо, що більшість Замовників притримуються діючого законодавства (ідентифікатори діючих закупівель, де вимагається саме операція «видалення або утилізація» - UA-2019-12-27-002143-b , UA-2020-01-06-000129-c , UA-2019-12-31-000054-c )
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2020 11:47
Кожен учасник, що має відповідні дозвільні документи, може прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимоги до Учасників складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Законодавство про відходи передбачає різні види та способи поводження з відходами. Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В.
Скаржник не довів чим порушуються його права.
Кожен учасник, що має відповідні дозвільні документи, може прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимоги до Учасників складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Законодавство про відходи передбачає різні види та способи поводження з відходами. Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В.
Скаржник не довів чим порушуються його права.
Кожен учасник, що має відповідні дозвільні документи, може прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000276-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 15 січня 2020 10:12
дискримінаційна та неправомірна вимога висновку СЕС на ОПЕРАЦІЇ
1.Замовник: КМПБ №1
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-14-000276-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро»
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Зазначаємо, що Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 не передбачається надання висновку СЕС саме на операції. Прописавши дану вимогу Замовник звузив коло потенційних учасників до одного – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає вимогам діючого законодавства (п. «е», ст. 32, ЗУ «Про відходи»)
Вимагаємо:
Вимогу надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
викласти в наступній редакції висновок СЕС на операції або документи в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Розгорнути
Згорнути
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-14-000276-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро»
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Зазначаємо, що Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 не передбачається надання висновку СЕС саме на операції. Прописавши дану вимогу Замовник звузив коло потенційних учасників до одного – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає вимогам діючого законодавства (п. «е», ст. 32, ЗУ «Про відходи»)
Вимагаємо:
Вимогу надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
викласти в наступній редакції висновок СЕС на операції або документи в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2020 11:48
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
Розгорнути
Згорнути
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Наявність позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 Додатку зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок».
Вимоги до Учасників складені у відповідності до вимог чинного законодавства.
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Наявність позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 Додатку зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок».
Вимоги до Учасників складені у відповідності до вимог чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000276-a.a4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 15 січня 2020 11:52
неправомірність та дискримінаційна вимога атестат виробництва
Вимагаємо надати чітку відповідь на наступне пистання згідно вимоги UA-2020-01-14-000276-a.a1 від 15.01.2020 10:07 :
1) Чим керуються тендернаий комтітет замовника,з відповідним посиланням на діюче законодавство ( на Закони, накази та ін), де вказано, що учасники закупівлі повинні мати атестат виробництва?
Не прописуйте будь ласка в тендерній документації вимоги, які дискримінють та звужують коло потенційних учасників та не порушуйте діюче законодавство.
Вимогу наявність атетстату виробництва видалити - так як вона суперечить та порушує діюче законодавство!
Розгорнути
Згорнути
1) Чим керуються тендернаий комтітет замовника,з відповідним посиланням на діюче законодавство ( на Закони, накази та ін), де вказано, що учасники закупівлі повинні мати атестат виробництва?
Не прописуйте будь ласка в тендерній документації вимоги, які дискримінють та звужують коло потенційних учасників та не порушуйте діюче законодавство.
Вимогу наявність атетстату виробництва видалити - так як вона суперечить та порушує діюче законодавство!
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000276-a.b5
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 15 січня 2020 12:02
дискримінаційна та неправомірна вимога висновку СЕС на ОПЕРАЦІЇ
Вимагаємо надати чітку відповідь відповідно до вимоги UA-2020-01-14-000276-a.a3 від 15.01.2020 10:12 :
Де в в Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» сказано, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути саме на відповідність ОПЕРАЦІЙ??? Додаток 6 для ознайомлення надаємо тендерному комітету Також Замовник може це перевірити https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/446-2016-%D0%BF
Замовник прописав дану вимогу виключно під одного учасника - ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", тільки даний учасник має висновок СЕС саме на операції,
Розгорнути
Згорнути
Де в в Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» сказано, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути саме на відповідність ОПЕРАЦІЙ??? Додаток 6 для ознайомлення надаємо тендерному комітету Також Замовник може це перевірити https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/446-2016-%D0%BF
Замовник прописав дану вимогу виключно під одного учасника - ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", тільки даний учасник має висновок СЕС саме на операції,
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000276-a.c6
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 15 січня 2020 12:13
грубе порушення замовником п.е, ст.32, ЗУ "Про відходи"
Відповідно до виомги UA-2020-01-14-000276-a.a2 від 15.01.2020 10:09 маємо зазначити наступне :
Замовник надає відповідь, що "Скаржник не довів чим порушуються його права". Скаржник посилається на ідентичну ситуацію з іншим Замовником , коли питання розглядлось в колегії АМКУ, саме на тому рівні було прийнто рішення колегії АМКУ, що ліцензія у потенційних учасників повинна бути на операції "збирання, зберігання, знешкодження, видалення або утилізації". Проте для тендерного комітету "КМПБ №1", як ми зрозуміли, не має ніякої юридичної сили рішення колегії АМКУ, і Замоник буде і надалі порушувати діюче законодавство за для передачі небезпечних медичних відходів контрагенту, котрий не забезпечує операції "видалення" або "утилізації" як то передбачено п.е, ст.32, ЗУ "Про відходи", а буде надалі писати відповідь, що всі потенційні учасники повині відповідати 325 Наказу МОЗ, коли даний наказ стосується тільки Замовника (п.2 Наказу № 325 МОЗ)
Вимагаємо надати чітку відповідь на наступне питання :
Чому Замовник вимагає відповідіти потенційним Учасникам Наказу № 325 МОЗ, коли даний наказ стосується виключно установ,які отримали ліцензію з медичної практики (п.2, Наказу № 325 МОЗ)?
Розгорнути
Згорнути
Замовник надає відповідь, що "Скаржник не довів чим порушуються його права". Скаржник посилається на ідентичну ситуацію з іншим Замовником , коли питання розглядлось в колегії АМКУ, саме на тому рівні було прийнто рішення колегії АМКУ, що ліцензія у потенційних учасників повинна бути на операції "збирання, зберігання, знешкодження, видалення або утилізації". Проте для тендерного комітету "КМПБ №1", як ми зрозуміли, не має ніякої юридичної сили рішення колегії АМКУ, і Замоник буде і надалі порушувати діюче законодавство за для передачі небезпечних медичних відходів контрагенту, котрий не забезпечує операції "видалення" або "утилізації" як то передбачено п.е, ст.32, ЗУ "Про відходи", а буде надалі писати відповідь, що всі потенційні учасники повині відповідати 325 Наказу МОЗ, коли даний наказ стосується тільки Замовника (п.2 Наказу № 325 МОЗ)
Вимагаємо надати чітку відповідь на наступне питання :
Чому Замовник вимагає відповідіти потенційним Учасникам Наказу № 325 МОЗ, коли даний наказ стосується виключно установ,які отримали ліцензію з медичної практики (п.2, Наказу № 325 МОЗ)?
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000276-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 29 січня 2020 17:47
Вибраний переможцем Учасник не відповідає умовам закупівлі
1. Найменування Замовника: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №1
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-01-14-000276-a Підстави подання вимоги: Вибраний переможцем Учасник, ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 38782391), пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі
3. Обґрунтування вимоги:
Згідно п. 12 Наказу ДП «Прозорро» у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну систему в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» виявлено, що учасником не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію).
В Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», зазначено, що до документів, що подаються для отримання ліцензії необхідно надати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначається перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок.
Вимогами тендерної документації вимагався атестат виробництва або технічний паспорт на обладнання. ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» надало лист-пояснення, яким повідомляє, що інформація, яка зазначена в технічному паспорті становить комерційну інформацію та містить фізико-технічні показники, які можуть використовуватись недобросовісними конкурентами.
Законодавство про захист прав споживачів складається з Закону України «Про захист прав споживачів», Цивільно кодексу України, Господарського кодексу України та інших нормативно-правових актів, що містять положення
Детальна інформація у файлі
Розгорнути
Згорнути
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-01-14-000276-a Підстави подання вимоги: Вибраний переможцем Учасник, ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 38782391), пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі
3. Обґрунтування вимоги:
Згідно п. 12 Наказу ДП «Прозорро» у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну систему в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» виявлено, що учасником не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію).
В Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», зазначено, що до документів, що подаються для отримання ліцензії необхідно надати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначається перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок.
Вимогами тендерної документації вимагався атестат виробництва або технічний паспорт на обладнання. ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» надало лист-пояснення, яким повідомляє, що інформація, яка зазначена в технічному паспорті становить комерційну інформацію та містить фізико-технічні показники, які можуть використовуватись недобросовісними конкурентами.
Законодавство про захист прав споживачів складається з Закону України «Про захист прав споживачів», Цивільно кодексу України, Господарського кодексу України та інших нормативно-правових актів, що містять положення
Детальна інформація у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 12:55
ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" надані всі документи, які вимагав замовник. Тендерний комітет замовника не вбачає підстав для відхилення пропозиції ТОВ " УКРЕКОСЕРВІС" виходячи з наступного
1) ТОВ «УКЕРКОСЕРВІС» в складі своєї пропозиції надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (від 23.08.2017 № 602-123-20-2/27546) та лист - пояснення
2) ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» на 30.01.2020 р. надав всі сторінки технічного паспорту на обладнання, що свідчить про наявність даного документа у ТОВ «УРЕКОСЕРВІС», також надано лист- пояснення, де вказано що переможець надасть повну копію технічногопаспорту.
При проведенні закупівлі з використанням електронної системи закупівельКМПБ №1 дотримуватися принципів здійсненнязакупівель, установлених Наказом № 11 від 20.03.19 ДП «Прозорро», № 10 віл 19.03.19, зокрема таких як максимальна економія та ефективність. Тендерний комітет ще раз розглянув пропозицію Учасника-переможця ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" та визначив відповідність наданих документів в Пропозиції Учасника ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" вимогам Документації по закупівлі Послуг вивезення та знешкодження небезпечних відходів ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Розгорнути
Згорнути
1) ТОВ «УКЕРКОСЕРВІС» в складі своєї пропозиції надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (від 23.08.2017 № 602-123-20-2/27546) та лист - пояснення
2) ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» на 30.01.2020 р. надав всі сторінки технічного паспорту на обладнання, що свідчить про наявність даного документа у ТОВ «УРЕКОСЕРВІС», також надано лист- пояснення, де вказано що переможець надасть повну копію технічногопаспорту.
При проведенні закупівлі з використанням електронної системи закупівельКМПБ №1 дотримуватися принципів здійсненнязакупівель, установлених Наказом № 11 від 20.03.19 ДП «Прозорро», № 10 віл 19.03.19, зокрема таких як максимальна економія та ефективність. Тендерний комітет ще раз розглянув пропозицію Учасника-переможця ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" та визначив відповідність наданих документів в Пропозиції Учасника ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" вимогам Документації по закупівлі Послуг вивезення та знешкодження небезпечних відходів ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" надані всі документи, які вимагав замовник. Тендерний комітет замовника не вбачає підстав для відхилення пропозиції ТОВ " УКРЕКОСЕРВІС" виходячи з наступного
1) ТОВ «УКЕРКОСЕРВІС» в складі своєї пропозиції надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (від 23.08.2017 № 602-123-20-2/27546) та лист - пояснення
2) ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» на 30.01.2020 р. надав всі сторінки технічного паспорту на обладнання, що свідчить про наявність даного документа у ТОВ «УРЕКОСЕРВІС», також надано лист- пояснення, де вказано що переможець надасть повну копію технічногопаспорту.
При проведенні закупівлі з використанням електронної системи закупівельКМПБ №1 дотримуватися принципів здійсненнязакупівель, установлених Наказом № 11 від 20.03.19 ДП «Прозорро», № 10 віл 19.03.19, зокрема таких як максимальна економія та ефективність. Тендерний комітет ще раз розглянув пропозицію Учасника-переможця ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" та визначив відповідність наданих документів в Пропозиції Учасника ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" вимогам Документації по закупівлі Послуг вивезення та знешкодження небезпечних відходів ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
1) ТОВ «УКЕРКОСЕРВІС» в складі своєї пропозиції надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (від 23.08.2017 № 602-123-20-2/27546) та лист - пояснення
2) ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» на 30.01.2020 р. надав всі сторінки технічного паспорту на обладнання, що свідчить про наявність даного документа у ТОВ «УРЕКОСЕРВІС», також надано лист- пояснення, де вказано що переможець надасть повну копію технічногопаспорту.
При проведенні закупівлі з використанням електронної системи закупівельКМПБ №1 дотримуватися принципів здійсненнязакупівель, установлених Наказом № 11 від 20.03.19 ДП «Прозорро», № 10 віл 19.03.19, зокрема таких як максимальна економія та ефективність. Тендерний комітет ще раз розглянув пропозицію Учасника-переможця ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" та визначив відповідність наданих документів в Пропозиції Учасника ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" вимогам Документації по закупівлі Послуг вивезення та знешкодження небезпечних відходів ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2020 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС" |
33 600,00
UAH з ПДВ
|
19 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРМІТБЕСТ |
38 000,00
UAH з ПДВ
|
19 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
34 800,00
UAH з ПДВ
|
34 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС" #38782391 |
Переможець |
19 100,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 15:11
|
912714.pdf | укладений |
20 березня 2020 15:11
|