Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний (батон), куліч пасхальний
Очікувана вартість
697 856,76 UAH
UA-2020-01-14-000260-c 44d13321e6734713af5f3eb86d52d937
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Володимирівна

+380542700322
+380956155358
sumgeriot.prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСОР Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці
Код ЄДРПОУ: 22980097
Місцезнаходження: 40031, Украина , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ КОВПАКА, будинок 20
Контактна особа: Ірина Володимирівна
+380542700322,+380956155358
sumgeriot.prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 09:48
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 09:48
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:05
Очікувана вартість: 697 856,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 489,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям міститься в Додатку 2;
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27831.42 кілограми
Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний (батон), куліч пасхальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Ковпака, буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 14 календарних днів з моменту підписання накладної на партію товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 10:41
ТД Хліб 2020.doc
17 січня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 10:41
ТД Хліб 2020.doc
14 січня 2020 09:53
ТД Хліб 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-000260-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 15 січня 2020 15:04
СанПиН 5781-91
Відповідно до розпорядження КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», що набрало чинності з 1 січня 2017 року: визнано такими, що втратили чинність, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти; визнано такими, що не застосовуються на території України, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти. Зокрема, Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли СанПиН 5781-91 від 16.01.91, в т.ч. – відмінені. Тому, учасники не можуть надавати гарантійні листи про дотримання норм, які є недійсними на території України (п.1.2 та 1.3.2. додатку 2 до тендерної документації). Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 січня 2020 10:48
Внесені відповідні зміни до тендерної документаці п.1.2 та 1.3.2. Додатку 2
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000260-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Сумська Паляниця, Код ЄДРПОУ:36572867
Дата подання: 17 січня 2020 16:11
виключення з пункту 1.3.2. Додатку 2 вимогу щодо надання копії акту складеного уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю
Просимо виключити з пункту 1.3.2. Додатку 2 до тендерної документації «документи на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» вимогу щодо надання копії акту складеного уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування.
Вимога щодо надання згаданого Акту є дискримінаційною та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання учасником будь-яких Актів перевірок Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає, оскільки в даному випадку мова йде про встановлення дискримінаційних вимог та обмеження конкуренції у вигляді обов’язку надати певний документ.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутній перелік умов, які можуть вважатися дискримінаційними, необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Відповідно до рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
У потенційного учасника процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», як планові так і позапланові заходи державного нагляду (контролю) з боку уповноваженого органу в 2019 році не проводились через відсутність потреби та підстав. На сьогоднішній день, юридичні підстави для проведення планового чи позапланового заходів державного нагляду (контролю) у учасника з боку уповноваженого органу також відсутні. Разом з тим, проведення будь-якого позапланового заходу, в тому числі і на виконання вимог даної конкретної тендерної документації потребуватиме значного часу, що в свою чергу, унеможливить участь учасника в процедурі закупівлі відповідно до оголошення UA-2020-01-14-000260-c на закупівлю ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний; хліб пшеничний (батон) ; куліч пасхальний).
Отже, встановлення вимоги про надання копії акту складеного уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування є порушенням принципів статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 3 статті 5 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недопущення порушень принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації ПРОСИМО:
1. Виключити з переліку кваліфікаційних вимог тендерної документації відповідно до оголошення № UA-2020-01-14-000260-c на закупівлю ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний; хліб пшеничний (батон) ; куліч пасхальний)
вимогу щодо надання копії акту складеного уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування.
як дискримінаційну та таку, що не передбачена вимогами Закону.
2. Внести зміни до тендерної документації Замовника на закупівлю ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний; хліб пшеничний (батон) ; куліч пасхальний)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 14:23
Відповідно Наказу Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин від 08.08.2019 № 447 та до пункту 1 частини першої статті 6 та частини сьомої статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» учасник закупівлі надає акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. У разі відсутності даного документу за причиною не проведення через відсутність потреби та підстав необхідно надати довідку довільної форми.
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000260-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 06 лютого 2020 11:52
Причина відхилення пропозиції
Вимога
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до інформації, що міститься в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №28 від 05.02.2020р. тендерного комітету Комунальна установа Сумської обласної ради Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці пропозицію ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» було відхилено з причин відсутності в Експертному висновку № 002419 п/19 від 09.12.2019р. складений Випробувальною лабораторією Сумської регіональної державної лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів інформації про куліч пасхальний. ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» хоче пояснити, що куліч пасхальний є сезонним видом продукції, яка виготовляється лише на весні кожного року під час святкування Великодня. Звичайно, що під час відбору проб продукції співробітниками Держпродспоживслужби в грудні 2019 року, такого виду продукції не було у виробництві і взяти його на аналіз не було можливості. Зазначаємо, що оголошення про проведення даної закупівлі було опубліковане 14.01.2020р., а тому, провести аналіз куліча пасхального 4 кварталом 2019р. у нас не було жодної можливості.
ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» просить переглянути рішення про відхилення нашої пропозиції або надати детальніші пояснення з приводу нашої дискваліфікації з урахуванням пояснень викладених вище.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 10:28
На момент подання тендерної пропозиції ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не було наданий лист роз’яснення або інший документ, що куліч пасхальний є сезонним видом продукції, яка виготовляється лише на весні кожного року під час святкування Великодня. Але надано якісне посвідчення № 29-я від 29.01.2020 року де вказана продукція куліч пасхальний, а в Експертному висновку № 002419 п/19 від 09.12.2019р. складений Випробувальною лабораторією Сумської регіональної державної лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів відсутня інформації про куліч пасхальний.
Виходячи з вищевикладеного, ТДВ «Охтирський хлібокомбінат», такого виду продукції не було у виробництві і взяти його на аналіз не було можливості,тоді як надано якісне посвідчення № 29-я від 29.01.2020 року де вказана продукція куліч пасхальний

На виконання вомог тендерної документації ТОВ "Сумська паляниця" надала в повному обсязі необхідні документи та здійснило дослідження в межах передбачених законодавством - саме так як і прописано в тендерній документації. Одночасно наголошуємо, що ТОВ "Сумська паляниця" провела дослідження всіх виробів, які є предметом закупівлі та надала необхідні докази. Що стосується ТДВ «Охтирський хлібокомбінат», то даний учасник не надав протоколу дослідження щодо предмету закупівлі - "куліч пасхальний" та не повідомив причину відсутності такого дослідження.
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000260-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 06 лютого 2020 11:53
невідповідність пропозиції ТОВ «Сумська паляниця» тендерній документації
Вимога
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до інформації, що міститься в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №29 від 05.02.2020р. тендерного комітету Комунальна установа Сумської обласної ради Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Сумська паляниця" було прийнято, зазначивши при цьому, що тендерна документація відповідає вимогам Замовника в повному обсязі.
ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» зазначає, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " Сумська паляниця" не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена замовником, як того вимагає п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " Сумська паляниця " є наступні невідповідності:
1. Відповідно до п.1.3.2 додатку №2 до тендерної документації учасник надає копію акту складеного уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування. ТОВ «Сумська паляниця» не надав даного Акту. В наданій Довідці вих. № 18/52 від 22.01.2020 р. ТОВ «Сумська паляниця» надала пояснення причини не надання Акту – перевірка не проводилась за відсутності потреби та підстав в проведенні такої перевірки. Однак, відповідно до ст.6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» однією з підстав проведення позапланових заходів є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення державного нагляду (контролю) за його бажанням. Таким чином, ТОВ «Сумська паляниця» безпідставно не надало акту складеного уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю наслідком чого не підтвердив дотримання ними гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами.
2. Відповідно до п.2.1.1 додатку №2 до тендерної документації учасник надає копії особистих медичних книжок окремо водіїв та експедиторів транспортних засобів відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту. В пропозиції ТОВ «Сумська паляниця» відсутні копії особистих медичних книжок експедиторів транспортних засобів.
3. Відповідно до п. 1.8 розділу «Документи для підтвердження інформації з інших вимог замовника» до тендерної документації учасник надає копію довідки виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, - (датована 4 квартал 2019 року). ТОВ «Сумська паляниця» надало копію довідку з банку, яка датована 03.01.2020р., тобто не 4 квартал 2019 року, що є порушенням вимог тендерної документації.
4. Відповідно до п. 2 розділу «Документи для підтвердження інформації з інших вимог замовника» до тендерної документації, учасник надає протокол акредитованої лабораторії про результати дослідження показників хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів, передбачених законодавством датований 4 квартал 2019року. ТОВ «Сумська паляниця» надало Протокол випробувань №1-4-д від 08.01.2020р. По-перше, протокол виданий не 4 кварталом 2019року, а 08.01.2020р. По-друге, в даному протоколі не зазначені показники мікробіологічної безпеки. Мікробіологічні показники- це, наприклад , санітарно-показові, до яких відносять мезофільні, аеробні та факультативно-анаеробні мікроорганізми (МАФАМ) і бактерії групи кишкових паличок (БГКП), в тому числі Е. coli; потенційно-патогенні мікроорганізми, до групи яких входять S. aureus, бактерії роду Proteus, В. cereus і сульфітредукуючі клостридії; нормування та контроль патогенних мікроорганізмів - сальмонела і L. monocytogenes; мікроорганізми псування - плісеневі гриби, дріжджі та молочнокислі мікроорганізми. В протоколі наданому ТОВ «Сумська паляниця» не зазначенні результати мікробіологічних досліджень, в результаті чого не надано документів, що вимагаються тендерною документацією, для підтвердження безпеки продукції.
5. Відповідно до п.1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен розмістити інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 3. В листі вих. 18/52 від 22.01.2020р. ТОВ «Сумська паляниця» надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначаючи при цьому, що якісні характеристики надаються для «ДК 021:2015 – 15110000-2 М`ясо», однак, предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.

Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Сумська паляниця» не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, наголошуємо, що це є обов’язком Замовника, а не його правом. За не дотримання Замовником законодавства про державні закупівлі, чинне законодавство передбачає відповідальність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 10:29
Відповідь щодо оскарження визначення переможця за предметом закупівлі
ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та
кондитерські вироби

1. Щодо надання копії акту складеного уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування.
Відповідно до вимог тендерної документації в випадку відстуності будь-яких документів учасник надає розяснення щодо їх відсутності. так відповідно до вимог тендерної документації учасником ТОВ "Сумська паляниця" було надано письмове розяснення з приводу відсутності Акту перевірки. Строки проведення планового заходу - перевірки передбачені чинним законодавством. Проведення позапланового заходу - є правом, а не обовязком юридичної особи. Тому підстави для дискваліфікації ТОВ "Сумська паляниця" з даного приводу відсутні.

2. Відповідно до п.2.1.1 додатку №2 до тендерної документації учасник надає копії особистих медичних книжок окремо водіїв та експедиторів транспортних засобів відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту. В пропозиції ТОВ «Сумська паляниця» відсутні копії особистих медичних книжок експедиторів транспортних засобів,
Щодо відсутності особистих медичних книжок екпседиторів - ТОВ "Сумська паляниця" в довідці про наявність праціавників зазначило про те, що посада експедитор транспортний не передбачена штатаним розкладом - всі роботи виконуються одноособово водієм, через що надати особисті медичні книжки на праівників, які не входять до штату - товариство не має можливості.

3. Відповідно до п. 1.8 розділу «Документи для підтвердження інформації з інших вимог замовника» до тендерної документації учасник надає копію довідки виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, - (датована 4 квартал 2019 року). ТОВ «Сумська паляниця» надало копію довідку з банку, яка датована 08.01.2020р. та Протокол випробувань №1-4-д , якій датований 03.01.2020р, тобто не 4 квартал 2019 року
ТОВ «Сумська паляниця» надала актуальну довідку та Протокол випробувань які є прийнятими та допустимими оскільки отримати документи, датовану минулим періодом неможливо. Зазначаємо, що оголошення про проведення даної закупівлі було опубліковане 14.01.2020р

4 . Щодо досліджень: відповідно до вимог національних стандартів України "Хліб із житнього та суміші житнього пшеничного борошна" загальні технічні умови мікробіологічному досліджунню піідається виріб, строк споживання якого понад три доби. Оскільки умовами тендерної документації було визначено наявність протоколу акредитованої лабораторії про результати досліджень, та зазначено - "передбачених законодавством", то учасник ТОВ "Сумська паляниця" як і вимагалось надав протокол досліджень акредитованої лабораторії з інформацією в межах законодавства - а саме предмет закупівлі досліджувався без мікробіологічних показників, оскільки строк придатності предмету закупівлі не перевищує три доби. Аналогічна вимога міститься і в Національних стандартах України "Вироби хлібобулочні здобні", де також передбачено, що мікробіологічному дослідженню піддаються вироби хлібобулочні здобні, термін придатності яких понад три доби.

5. Відповідно до п.1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен розмістити інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 3. В листі вих. 18/52 від 22.01.2020р. ТОВ «Сумська паляниця» надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначаючи при цьому, що якісні характеристики надаються для «ДК 021:2015 – 15110000-2 М`ясо», однак, предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
Закону України «Про публічні закупівлі» ст..22 п.2 та п.3 «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних(несуттєвих) помилок,допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки,що пов»язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозицій, а саме – технічні помилки та описки.

На виконання вомог тендерної документації ТОВ "Сумська паляниця" надала в повному обсязі необхідні документи та здійснило дослідження в межах передбачених законодавством - саме так як і прописано в тендерній документації. Одночасно наголошуємо, що ТОВ "Сумська паляниця" провела дослідження всіх виробів, які є предметом закупівлі та надала необхідні докази. Що стосується ТДВ «Охтирський хлібокомбінат», то даний учасник не надав протоколу дослідження щодо предмету закупівлі - "куліч пасхальний" та не повідомив причину відсутності такого дослідження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 421 266,28
UAH з ПДВ
294 456,41
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Паляниця 449 367,54
UAH з ПДВ
294 460,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 14:42
опис товар.pdf
31 січня 2020 14:42
тенд проп остаточ.pdf
29 січня 2020 15:55
ст 17 29.pdf
29 січня 2020 15:55
тенд пропоз 1.pdf
29 січня 2020 15:55
якісне 35.pdf
29 січня 2020 15:55
дог лізингу 21 коп.pdf
29 січня 2020 15:55
статут копія.pdf
29 січня 2020 15:55
витяг єдрпоу.pdf
29 січня 2020 15:55
проект дог 8.pdf
29 січня 2020 15:55
витяг нерух коп.pdf
29 січня 2020 15:54
мед книжки коп.pdf
29 січня 2020 15:54
гіг навч.pdf
29 січня 2020 15:54
паспорт.pdf
29 січня 2020 15:54
дог дерат прим коп.pdf
29 січня 2020 15:54
дог дерат прим20.pdf
29 січня 2020 15:54
мед кн дезінф.pdf
29 січня 2020 15:54
дог дез трансп коп 14.pdf
29 січня 2020 15:54
гіг навч 25.pdf
29 січня 2020 15:54
аналог дог комиш.pdf
29 січня 2020 15:54
аналог дог атинс.pdf
29 січня 2020 15:54
дов прац 23.pdf
29 січня 2020 15:54
лист згод перс дан 6.pdf
29 січня 2020 15:54
реєстр потуж 19.pdf
29 січня 2020 15:54
дов якіс кільк хар 41.pdf
29 січня 2020 15:54
дов адреса 42.pdf
29 січня 2020 15:54
дов наявн т рансп 9.pdf
29 січня 2020 15:54
наказ призначення.pdf
29 січня 2020 15:54
гар лист чищ дезінф 10.pdf
29 січня 2020 15:54
лист відг матісов.pdf
29 січня 2020 15:54
дов банк 34.pdf
29 січня 2020 15:54
лист пояс прот досл 40.pdf
29 січня 2020 15:54
лист-відгук атин.pdf
29 січня 2020 15:54
дов аналог дог 26.pdf
29 січня 2020 15:54
гар лист санкції 7.pdf
29 січня 2020 15:54
ЛИСТ-ВІДГУК 2.pdf
29 січня 2020 15:54
навч дезінф 15.pdf
29 січня 2020 15:54
дов дотр закону 37.pdf
29 січня 2020 15:54
дов зах довкілля.pdf
29 січня 2020 15:54
дов потужності 17.pdf
29 січня 2020 15:54
витяг пдв коп.pdf
29 січня 2020 15:54
акт дезінс прим коп 21.pdf
29 січня 2020 15:54
гар лист уклад дог 5.pdf
29 січня 2020 15:54
аналог дог матіс.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:20
оригінал довідки з МВС
22 січня 2020 17:02
медичні книжки_2.pdf
22 січня 2020 17:02
медичні книжки_1.pdf
22 січня 2020 17:02
статут.pdf
22 січня 2020 17:01
сан паспорт 440.pdf
22 січня 2020 17:01
сан паспорт 439.pdf
22 січня 2020 17:01
сан паспорт 438.pdf
22 січня 2020 17:01
сан паспорт 437.pdf
22 січня 2020 17:01
Додаток 5_лист-згода.pdf
22 січня 2020 17:01
паспорт директора.pdf
22 січня 2020 17:01
накази на потужності.pdf
22 січня 2020 17:01
наказ на директора.pdf
22 січня 2020 17:01
медичні книжки_3.pdf
22 січня 2020 17:01
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

ТОВ Сумська Паляниця

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
#00374568
Відхилено 294 456,41
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 11:10
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
Переможець 294 460,29
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
294 460,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 10:57
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 15:47
ДУ 6(хліб).pdf зміни до договору
28 січня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 11:30
дод4 до дог14.pdf зміни до договору
26 січня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 12:04
ДУ 3(хліб).pdf зміни до договору
06 січня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 08:52
ДУ№2(хліб).pdf зміни до договору
16 листопада 2020 08:50
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 14:06
д у 1.jpeg зміни до договору
18 лютого 2020 14:06
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 13:50
1.jpeg укладений
18 лютого 2020 13:47
2.jpeg укладений
18 лютого 2020 13:47
3.jpeg укладений
18 лютого 2020 13:47
4.jpeg укладений
18 лютого 2020 13:47
5.jpeg укладений
18 лютого 2020 13:47
6.jpeg укладений
18 лютого 2020 13:46
7.jpeg укладений
18 лютого 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.3. Договору викласти в новій редакції: Занальна сума Договору складає: 294459.66 грн. Внесенння змін в Специфікацію (Додаток № 1 до Договору № 14 від 18.02.2020 року)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. пунктом 2.3 Договору,викласти в новій редакції : Сума Договору з урахуванням ПДВ становить : 268 462 грн. 50 коп. 2. внести зміни до спеціфікації Додаток № 1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.2 Договору № 14 від 18.02.2020 року Сторони домовилися продовжити дію Договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони уклали ДУ № 4 від 26.01.2021 до договору № 14 від 18.02.2020 року про наступне : Керуючись ч. 6 ст.41 ЗУ "про публічні закупівлі" продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору на суму 53690,60 грн. 2. Сторони уклали ДУ № 5 від 26.01.2021 до договору № 14 від 18.02.2020 року про наступне : пункт 13 Договору викласти в новій редакції у зв"язкузі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4 ; 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.1 ДУ № 4 від 26.01.2021 року і замінити ч. 6 ст. 41 ЗУ " Про публічні закупівлі " на ч. 5 ст 36 ЗУ " Про публічні закупівлі "
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 294 460,29
UAH (в тому числі ПДВ 49 076,71 UAH)