Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги спостерігання та обслуговування пожежної автоматики
Очікувана вартість
14 400,00 UAH
UA-2020-01-14-000250-c ● 48aae3f2d8184402979646cc3259447f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрпції |
Код ЄДРПОУ: | 37485511 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz/#/createProfilewww.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, просп. Повітрофлотський, 40 |
Контактна особа: |
Кубарська Наталія Іванівна 380442073905 kubarska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спостерігання та обслуговування пожежної автоматики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03186, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються щомісячно, у національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником коштів у розмірі згідно Акту наданих послуг на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2020 09:52 |
Оголошення послуг пожежної сигналізації (обслугов.).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія ДСНС України
Дата подання: 17 січня 2020 09:24
Дата відповіді: 17 січня 2020 09:55
У тендерній документації міститься вимога до кваліфікації учасників: 3. Учасник має ліцензію Державної служби з надзвичайних ситуацій про надання послуг по спостереженню за пожежною автоматикою, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту, виконання монтажних робіт з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки (на випадок ремонту), з необмеженим терміном дії по всій Україні.
Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо ліцензії на провадження робіт протипожежного призначення на об'єктах з високим ступенем ризику, і не можемо її мати, оскільки почали провадити свою діяльність в 2017 році. Тому просимо виключити вимогу щодо надання ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій про надання послуг по спостереженню за пожежною автоматикою, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту, виконання монтажних робіт з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки (на випадок ремонту), з необмеженим терміном дії по всій Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В разі відсутності будь-якого документу з перечня кваліфікаційних вимог Учасника надається пояснення в довільній формі про причини його відсутності. Пропозиція такого Учасника буде розглядатися на загальних умовах, тобто, за результатами проведеного аукціону.
Пульт зареєстрований в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України
Дата подання: 17 січня 2020 09:30
Дата відповіді: 17 січня 2020 09:54
У тендерній документації міститься вимога: 4. Учасник має в наявності власний пульт централізованого спостереження за пожежною сигналізацією та підтвердження про його реєстрацію в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України.
Зазначена вимога складена на основі законодавства, яке вже не чинне. У розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 №351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України і не можемо його мати, оскільки почали провадити діяльність в 2017 році і на нас не поширювалася вимога про реєстрацію ПЦС. Тому просимо виключити вимогу щодо реєстрації в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України пульта пожежного спостерігання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В разі відсутності будь-якого документу з перечня кваліфікаційних вимог Учасника надається пояснення в довільній формі про причини його відсутності. Пропозиція такого Учасника буде розглядатися на загальних умовах, тобто, за результатами проведеного аукціону.
3 електромонтери з ремонту та обслуговування електроустатковання
Дата подання: 17 січня 2020 09:40
У тендерній документації міститься вимога: 7. Для надання послуг з технічного обслуговування (налагодження систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень) Учасник повинен мати штатний персонал чисельністю не менше трьох спеціалістів з кваліфікацією електромонтера.
Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Таким чином, вимога про кількість електромонтерів є незаконною та не відповідає вимогам чинного законодавства.
У зв’язку з вищевикладеним, для уникнення дискримінації учасників просимо виключити припис щодо кількості електромонтерів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Копії посвідчень про допуск спеціалістів до робіт з підвищеною небезпекою до 1000 В (не менше 6 працівників)
Дата подання: 17 січня 2020 09:47
У тендерній документації міститься вимога:12. Копії посвідчень про допуск спеціалістів, що будуть задіяні в технічному обслуговуванні систем пожежної сигналізації, до робіт з підвищеною небезпекою до 1000 В (не менше 6 працівників).
Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Таким чином, вимога про кількість посвідчень про допуск спеціалістів до робіт з підвищеною небезбезпекою до 1000 В у кількості не менше 6 працівників є незаконною та не відповідає вимогам чинного законодавства.
Також, звертаємо увагу, що ви закуповуєте 1 послугу на 1 об'єкт, у зв'язку з чим не зрозуміло, навіщо вам 6 працівників з посвідченнями про допуск до робіт з підвищеною небезпекою до 1000 В?
У зв'язку з вищевикладеним, для уникнення дискримінації учасників просимо виключити припис щодо кількості працівників, у яких повинно бути посвідчення про допуск до робіт з підвищеною небезпекою до 1000 В.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
аналогічний досвід
Дата подання: 17 січня 2020 09:53
У тендерній документації міститься вимога: 8. Учасник надає завірені копії відгуків-рекомендацій, про виконання аналогічних робіт від бюджетних установ за 2016-2017 роки (не менше трьох).
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною у зв'язку з тим, що ми отримали ліцензію у кінці 2017 року, у звязку з чим, не можемо мати досвід роботи за 2016-2017 роки.Однак маємо досвід виконання аналогічних робіт від бюджетних установ за 2018 - 2019 роки. У зв'язку з чим, просимо виключити вимогу стосовно років надання аналогічних послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
12 360,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:41
|
договір пожежна сигналіз 2020.PDF | укладений |
28 січня 2020 14:13
|