Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція
Очікувана вартість
38 400,00 UAH
UA-2020-01-14-000244-a ad4bd7a1877042308ee5b40e3d5c591e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мірочнік Наталія Миколаївна

0678273015 NATALIA.MIROCHNIK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38527798
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Контактна особа: Мірочнік Наталія Миколаївна
0678273015
NATALIA.MIROCHNIK@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 15:56
Очікувана вартість: 38 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 384,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Звіт станції швидкої медичної допомоги за 20__ ________ рік Форма №22 (річна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10000 шт
Супровідний лист № ____ Форма №144/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
50000 шт
Карта виїзду швидкої медичної допомоги Форма 110/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
20 шт
Карта виклику екстреної медичної допомоги Форма №109/0 (журнал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 шт
Щоденник роботи відділення Форма №115-1/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 шт
Журнал передачі викликів на дитячу невідкладну допомогу (дити до 1-го року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 шт
Журнал реєстрації хворих ангінами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 шт
Журнал передачі викликів на ПМСД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 шт
Журнал реєстрації викликів з приводу отруєння грибами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 шт
Журнал рапортів диспетчера напрямку за робочу зміну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
6 шт
Журнал реєстрації ГКС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
12 шт
Журнал формування робочої зміни та виходу на роботу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
50000 шт
Карти виклику екстреної медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 шт
Журнал реєстрації поствакцинальних реацій у дітей та дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацього, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після поставки товару відповідно до поданих накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 11:53
Додаток 2 - Технічне завдання.docx
15 січня 2020 11:53
Перелік змін.pdf
14 січня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 12:37
Додаток 1 - Листа-пропозиція (1).docx
14 січня 2020 12:37
Додаток 3 - Проект договору (1).docx
14 січня 2020 12:37
ТД (1).docx
14 січня 2020 12:37
Журнал рапортів диспетчера напрямку за робочу зміну (1).docx
14 січня 2020 12:37
Журнал реєстрації поствакцинальних реацій (1).pdf
14 січня 2020 12:37
Журнал передачі викликів на ПМСД (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Журнал реєстрації випадків з приводу отруєння грибами (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Карта виклику (яка потрібна) (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Звіт станції швидкої медичної допомоги (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Журнал реєстрації хворих ангінами (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Журнал формування робочої зміни та виходу на роботу працівників КЗ ВОЦЕМДМК (1).docx
14 січня 2020 12:36
Карта виїзду шмд (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Карта виклику ЕМД (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Журнал реєстрації ГКС (1).docx
14 січня 2020 12:36
Журнал передачі викликів на дитячу НД (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Супровідний лист (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Щоденник роботи відділення (1).pdf
15 січня 2020 11:53
Додаток 2 - Технічне завдання.docx
14 січня 2020 12:37
Додаток 2 -Технічне завдання (1).docx
15 січня 2020 11:53
Перелік змін.pdf
14 січня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 12:37
Додаток 1 - Листа-пропозиція (1).docx
14 січня 2020 12:37
Додаток 3 - Проект договору (1).docx
14 січня 2020 12:37
ТД (1).docx
14 січня 2020 12:37
Журнал рапортів диспетчера напрямку за робочу зміну (1).docx
14 січня 2020 12:37
Журнал реєстрації поствакцинальних реацій (1).pdf
14 січня 2020 12:37
Журнал передачі викликів на ПМСД (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Журнал реєстрації випадків з приводу отруєння грибами (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Карта виклику (яка потрібна) (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Звіт станції швидкої медичної допомоги (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Журнал реєстрації хворих ангінами (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Журнал формування робочої зміни та виходу на роботу працівників КЗ ВОЦЕМДМК (1).docx
14 січня 2020 12:36
Карта виїзду шмд (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Карта виклику ЕМД (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Журнал реєстрації ГКС (1).docx
14 січня 2020 12:36
Журнал передачі викликів на дитячу НД (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Супровідний лист (1).pdf
14 січня 2020 12:36
Щоденник роботи відділення (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

формат А5 чи А4
Дата подання: 15 січня 2020 10:24
Дата відповіді: 15 січня 2020 11:10
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, по бланку "Карти виклику екстреної медичної допомоги". В тендерній документації вказано: Формат – А4, альбомна, а зразок наданий формату А5. Якого формату потрібно друкувати бланк 50000 шт.?
Відповідь: Доброго дня!
В технічному завдання є: карти виклику екстреної медичної допомоги - 50000 шт. (зразок - карта виклику (яка потрібна)) та карта виклику екстреної медичної допомоги Форма №109/0 - 20 шт. (журнал) (зразок - карти виклику МЕД).
формат А5
Дата подання: 15 січня 2020 11:28
Дата відповіді: 15 січня 2020 11:47
Тобто, потрібен формат А5 (як в зразку) ? З Вашої відповіді незрозуміло
Відповідь: Так. До ТД будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 16:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" 12 004,60
UAH з ПДВ
11 620,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 16 444,50
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 15 390,00
UAH з ПДВ
15 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЙБУЛА КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 26 995,00
UAH з ПДВ
26 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 27 672,00
UAH з ПДВ
27 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 09:40
Витяг_26.11.2019_зав..PDF
20 січня 2020 09:40
Статут ПДФ.pdf
20 січня 2020 09:40
Технічні_вимоги.PDF
20 січня 2020 09:40
Лист-пропозиція.PDF

Публічні документи

20 січня 2020 09:13
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
20 січня 2020 09:13
Гарантійний лист.PDF
20 січня 2020 09:13
Лист про ліцензію.PDF
20 січня 2020 09:13
Паспорт Волошко.PDF
20 січня 2020 09:13
про учасника.PDF
20 січня 2020 09:13
Цінова.PDF

Публічні документи

17 січня 2020 17:35
паспорт.pdf
17 січня 2020 17:35
витяг.pdf
17 січня 2020 17:35
Витяг (податок).pdf
17 січня 2020 17:35
виписка.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 15:39
Електронний підпис
17 січня 2020 15:38
Довидки 2020.zip
17 січня 2020 15:38
Витяги.zip
17 січня 2020 15:38
Тех. завдання.pdf
17 січня 2020 15:38
Пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЙБУЛА КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2997913694
Переможець 11 620,60
UAH з ПДВ
23 січня 2020 10:53

Документи

23 січня 2020 10:53
Рішення №2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2997913694
11 620,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2020 10:53
Рішення №2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 10:30
Договір №63.pdf укладений
30 січня 2020 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 11 620,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 936,77 UAH)