Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-01-14-000181-a ec8bac74d72d45aba43e591ce14d2c75
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старушко Олена Броніславівна

+380414442302 baranivkaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41067449
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20
Контактна особа: Старушко Олена Броніславівна
+380414442302
baranivkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 11:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 11:40
Початок аукціону: 24 січня 2020 15:44
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця, на підставі рахунків та/або видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дня їх підписання. Джерело фінансування – місцевий бюджет. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 11:35
5 проект договору 1.docx
14 січня 2020 11:35
4 Цінова пропозиція.docx
14 січня 2020 11:35
3 Вимоги до учасника.docx
14 січня 2020 11:35
2Інформ про учасника.docx
14 січня 2020 11:35
1 Технічні вимоги.docx
14 січня 2020 11:35
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Картопля.
Дата подання: 15 січня 2020 17:29
Дата відповіді: 16 січня 2020 10:48
Вітаю. Який графік поставок?
Відповідь: Доброго дня! Графік поставок один раз в місяць у заклади дошкільної та загальносередньої освіти.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-000181-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2781604722
Дата подання: 28 січня 2020 17:04
Неправомірне відхилення пропозиції.
Я, ФОП Зерній Н.В. подавала свою тендерну пропозицію, згідно оголошення UA-2020-01-14-000181-a. Подаючи свою пропозицію чітко керувалась кваліфікаційними вимогами до Учасників, що надані Замовником в "Оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель". В п.4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - вказано, що Учасник повинен відповідати кваліфікаційним вимогам, що зазаначені у Додатку № 3 цього оголошення. Подані мною документи повністю відповідають переліку документів, вказаних в даному додатку Замовника. Вимог, щодо надання "Заповненого та підписаного Учасником Проекту договору" в данному переліку не має. В якості підтвердження ознайомлення та погодження з Проектом договору Замовника, що наданий у Додатку 5 до оголошення, мною надано "Лист - згоду з проектом договору", в якому зазначено, що я, як Учасник ознайомлений з його умовами та погоджуюсь на підписання в такій редакції у разі визнання мене переможцем торгів. Звертаюсь, до Вас з проханням, переглянути своє рішення, щодо дискваліфікації моєї пропозиції, так як я вважаю вказану причину дискваліфікації неправомірною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2020 09:47
Шановна ФОП Зерній Наталя Василівна! Згідно "Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель" в п. 5 "Інша інформація" зазначений проект договору (Додаток №5). В вашому переліку наданих документів проект договору відсутній.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" 112 000,00
UAH з ПДВ
89 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШКРОБТАК НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 117 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 11:38
Електронний підпис
23 січня 2020 11:36
проект договору.pdf
23 січня 2020 11:36
гарантійний лист.pdf
23 січня 2020 11:36
тех вимоги.pdf
23 січня 2020 11:36
пропозиція.pdf
23 січня 2020 11:36
шкробтак н.в.pdf
23 січня 2020 11:36
гаран. лист.pdf
23 січня 2020 11:36
якісне.pdf
23 січня 2020 11:36
підпис.pdf
23 січня 2020 11:36
інформація учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА"

ФОП ШКРОБТАК НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА"
#2781604722
Відхилено 89 900,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 16:41
ФОП ШКРОБТАК НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2677102525
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 16:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

28 січня 2020 16:41
Електронний підпис
28 січня 2020 16:38
прот33.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ШКРОБТАК НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА #2677102525

№ рішення у справі

72/07-р/к

Дата рішення у справі

15.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

28 січня 2020 16:44
Електронний підпис
28 січня 2020 16:43
прот33.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШКРОБТАК НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2677102525
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2020 16:44
Електронний підпис
28 січня 2020 16:43
прот33.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:02
ду2 до 31.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 09:11
ду 1 до 31.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 10:47
дог31.pdf укладений
04 лютого 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення потреби у обсягах предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення потреби у обсягах предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 76 357,80
UAH