Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація карантинних бур`янів
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-01-14-000136-b 132051616a7a48648f1f7d84b33f1a5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетеріна Світлана Володимирівна

+380500348011 zamownuk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40211027
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А
Контактна особа: Тетеріна Світлана Володимирівна
+380500348011
zamownuk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 11:51
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2020 11:51
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:01
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ліквідація карантинних бур`янів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату послуг (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта надання послуг; або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Оплата за надані послуги проводиться після фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:53
Протокол 11.pdf
24 січня 2020 11:53
Зміни.pdf
24 січня 2020 11:53
ЗТД ліквідація карантинних бур'янів зі змінами.docx
21 січня 2020 11:10
Протокол № 7 Зміни ТД.pdf
21 січня 2020 10:36
ТД ліквідація карантинних бур'янів.docx
24 січня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:53
Протокол 11.pdf
24 січня 2020 11:53
Зміни.pdf
24 січня 2020 11:53
ЗТД ліквідація карантинних бур'янів зі змінами.docx
21 січня 2020 11:10
Протокол № 7 Зміни ТД.pdf
21 січня 2020 10:36
ТД ліквідація карантинних бур'янів.docx
14 січня 2020 10:52
ТД ліквідація аварійних бур'янів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

незрозумілі вимоги тендерної документації
Дата подання: 18 січня 2020 16:23
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:13
Відповідно до п 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник відразу у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи: - довідка що містить відомості про Учасника (згідно з додатком №1 або №2); - тендерна пропозиція Учасника (згідно з додатком №3); - інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з додатком № 4); інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16, 17 Закону (згідно з додатком № 5); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору (згідно з додатком № 6); - інформації про залучення субпідрядника(ів) якого(их) Учасник планує залучати до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (згідно з додатком №7); - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - паспорт (для фізичних осіб); - документ про підтвердження статусу платника ПДВ або єдиного податку; - довідка(ки) обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю; - дозвіл, ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; - копію Статуту (або код доступу до установчих документів Учасника у Єдиному реєстрі осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) або інших установчих документів Учасника (тільки для Учасників – юридичних осіб); за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (при наявності). не зрозуміло що необхідно додати на останній пункт. Прошу уточнити
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Була допущена помилка в п.1 Інструкцій з підготовки тендерної пропозиції. Помилка була виправлена і внесені зміни до тендерної документації. Вірним є пункт : "- копію Статуту (або код доступу до установчих документів Учасника у Єдиному реєстрі осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) або інших установчих документів Учасника (тільки для Учасників – юридичних осіб) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (при наявності)."
незрозумілі вимоги тендерної документації
Дата подання: 18 січня 2020 16:36
Дата відповіді: 20 січня 2020 15:17
Відповідно до п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначається, що Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка в довільній формі); Інформація повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копіями технічних паспортів . Якщо механізми орендовані, подаються завірені копії договорів оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані механізми. Машини та механізми зазначені в довідці повинні бути приведені у відповідність до відомості ресурсів . Яким чином Машини та механізми зазначені в довідці повинні бути приведені у відповідність до відомості ресурсів, якщо вони орендовані? яка форма вимагається замовником відомості ресурсів? надайте приклад відповідності до відомості ресурсів. Які критерії відповідності відомості ресурсів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає за ДСТУ-НБД.1.1-4.
Форма № 1а відомості ресурсів до локального кошторису відповідно до ДСТУ БД.1.1-1:2013.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-000136-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Набокова Галина Степанівна", Код ЄДРПОУ:1979508864
Дата подання: 18 січня 2020 16:10
Дискримінаційна вимога закупівлі.
1. Відповідно до додатку 4 тендерної документації зазначається, що для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учаснику необхідно надати перелік підтверджуючих документів , зокрема довідку у довільній формі про наявність обладнання та матерально—технічної бази. У відповідності кваліфікаційним критеріям зазначено, що наданий документ повинен містити повну та достовірну інформацію.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу усунути дискримінаційну вимогу, та розшифрувати(надати інформацію), як довідка у ДОВІЛЬНІЙ формі може містити повну та достовірну інформацію, зокрема зазначити критерії для довільної довідки повноти та достовірності.
2. Відповідно до додатку 4 тендерної документації зазначається, що для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учаснику необхідно надати перелік підтверджуючих документів , зокрема довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (які будуть залучатись до надання послуг). Також необхідно надати Довідки на кожного працівника, якого планується залучати до надання послуг, копії наказів про призначення на посаду та копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, У відповідності кваліфікаційним критеріям зазначено, Якщо документ наданий та містить повну і достовірну інформацію
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу усунути дискримінаційну вимогу, та розшифрувати, які саме надати Довідки на кожного працівника які будуть містити повну та достовірну інформацію , зокрема зазначити критерії довідки повноти та достовірності.
Разом з тим усунити дискримінаційну вимогу, та розшифрувати, які саме копії документів, підтверджують кваліфікацію працівників й містяит повну та достовірну інформацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2020 11:12
Ми не вважаємо, що перелік документів, які вимагаються Замовником мають дискримінаційний характер. В тендерній документації зазначено надання довідки у довільній формі, а це означає, що інформація, яку надає учасник не є обмеженою, а достовірність наданої інформації підтверджується затвердженими копіями документів, які вимагаються у тендерній документації.
Враховуючи Ваші зауваження, 21.01.2020 р. було проведено засідання тендерного комітету та складено протоколо щодо внесення змін до тендерної документації. Додаток № 4 змінено, доповнено і оприлюднено в новій редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ М. МАРГАНЦЯ" 370 000,00
UAH з ПДВ
318 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Блуденко Сергій Геннадійович 370 000,00
UAH з ПДВ
319 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Демченко Дмитро Юрійович 395 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 15:05
Електронний підпис
24 січня 2020 15:04
Лист згода Шеменьов.pdf
24 січня 2020 15:04
Лист згода Черник.pdf
24 січня 2020 15:04
Лист згода Тітов.pdf
24 січня 2020 15:04
Лист згода Сторчеус.pdf
24 січня 2020 15:04
Лист згода Іваненко.pdf
24 січня 2020 15:04
Довідка податкова.pdf
24 січня 2020 15:04
Про підрядників.pdf
24 січня 2020 15:04
Згода КП.pdf
24 січня 2020 15:04
Довідка ТБ.pdf
24 січня 2020 15:04
Проект договору 4стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Проект договору 3стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Проект договору 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Проект договору 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Стаття 50.pdf
24 січня 2020 15:04
Код доступу.pdf
24 січня 2020 15:04
Стаття 17 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Стаття 17 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.13 .pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.12.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.11.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.10.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.9.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.8.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.7.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.6.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.5.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.4.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.3.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.2.pdf
24 січня 2020 15:04
Статут стр.1.pdf
24 січня 2020 15:04
Выписка 2 стр..pdf
24 січня 2020 15:04
Выписка 1 стр..pdf
24 січня 2020 15:04
Довiдка_з_банку.pdf
24 січня 2020 15:04
Паспорт_Петрука_3стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Паспорт_Петрука_2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Паспорт Петрука 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Згода Петрук А.В..pdf
24 січня 2020 15:04
Розпорядження.pdf
24 січня 2020 15:04
Шемельов 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Шемельов 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Черник 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Черник 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Токарчук 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Токарчук 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Тітов 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Тітов 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Сторчеус 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Сторчеус 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Крамаренко 2 стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Крамаренко 1 стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Іванченко 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Іванченко 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Бобровський 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Бобровський 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Шемельов освіта.pdf
24 січня 2020 15:04
Черник освіта.pdf
24 січня 2020 15:04
Іванченко освіта.pdf
24 січня 2020 15:04
Бобровський освіта.pdf
24 січня 2020 15:04
Шеменьов наказ.pdf
24 січня 2020 15:04
Черник наказ.pdf
24 січня 2020 15:04
Токарчук Наказ.pdf
24 січня 2020 15:04
Тiтов наказ.pdf
24 січня 2020 15:04
Сторчеус наказ.pdf
24 січня 2020 15:04
Крамаренко наказ.pdf
24 січня 2020 15:04
Бобровський наказ.pdf
24 січня 2020 15:04
Iванченко наказ.pdf
24 січня 2020 15:04
Допка до 77 9стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Допка до 77 8стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Допка до 77 7стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Допка до 77 6стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Допка до 77 5стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Допка до 77 4стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Допка до 77 3стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Допка до 77 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Допка до 77 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Договор 77 3стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Договор 77 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Договор 77 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 77 8стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 77 7стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 77 6стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 77 5стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 77 4стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 77 3стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 77 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 77 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Доп до догору 82 9стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Доп до догору 82 8стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Доп до догору 82 7стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Доп до догору 82 6стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Доп до догору 82 5стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Доп до догору 82 4стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Доп до догору 82 3стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Доп до догору 82 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Доп до догору 82 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Договор 82 3стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Договор 82 2стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Договор 82 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 82 8стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 82 7стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 82 6стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 82 5стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 82 4стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 82 3стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 82 2стр..pdf
24 січня 2020 15:04
Акт до дговору 82 1стр.pdf
24 січня 2020 15:04
Реєстр аналог.рабіт.pdf
24 січня 2020 15:04
Трактор ХТЗ 2 стр..pdf
24 січня 2020 15:04
Трактор ХТЗ 1 стр..pdf
24 січня 2020 15:04
Трактор МТЗ 2 стр..pdf
24 січня 2020 15:04
Трактор МТЗ 1 стр..pdf

Публічні документи

31 січня 2020 21:07
Працівники.pdf
31 січня 2020 21:07
Реєстр.pdf
31 січня 2020 20:13
Договір проект.pdf
31 січня 2020 17:59
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 08:41
форма труд договору 2.pdf
30 січня 2020 08:40
трудові договора.pdf
30 січня 2020 08:40
трудовий договор 3.pdf
30 січня 2020 08:40
трудовий договор 2.pdf
30 січня 2020 08:40
трудовий договор 1.pdf
30 січня 2020 08:40
Техпаспорт АГП.pdf
30 січня 2020 08:40
техпаспорт 2.jpeg
30 січня 2020 08:40
техпаспорт 1.jpeg
30 січня 2020 08:40
СВІДОЦТВО.pdf
30 січня 2020 08:40
реєстр документів.pdf
30 січня 2020 08:40
Пропозиція.pdf
30 січня 2020 08:40
проект договору.pdf
30 січня 2020 08:40
ПАСПОРТ.pdf
30 січня 2020 08:40
лист-гарантія.pdf
30 січня 2020 08:40
КОД.pdf
30 січня 2020 08:40
Договор аренди.jpeg
30 січня 2020 08:40
договор аренди 2.jpeg
30 січня 2020 08:40
договір 2.pdf
30 січня 2020 08:40
договір 1.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка-приватбанк-2.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка-приватбанк-1.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка-мат тех бази.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 13.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 12.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 11.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 10.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 9.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 8.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 7.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 6.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 5.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 4.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 3.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 2.pdf
30 січня 2020 08:40
довідка 1.pdf
30 січня 2020 08:40
Диплом.jpeg
30 січня 2020 08:40
Диплом 2.jpg
30 січня 2020 08:40
ВИТЯГ.pdf
30 січня 2020 08:40
ВИПИСКА (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ М. МАРГАНЦЯ"

Фізична особа-підприємець Блуденко Сергій Геннадійович

ФОП Демченко Дмитро Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ М. МАРГАНЦЯ"
#40479932
Переможець 318 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ М. МАРГАНЦЯ"
#40479932
318 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 09:45
17-З-20.pdf укладений
19 лютого 2020 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 318 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 000,00 UAH)