Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельної круп'яної промисловості. (Борошно пшеничне в/г; Рис, гречка, артек, ячмінна, горох,пшоно, крупа кукурудзяна, манна крупа).
Очікувана вартість
2 364 850,00 UAH
UA-2020-01-13-002636-c 3f4641d1991d45f18d209f1f7c46f049
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Михайлова

+380432533837 meridian.vn.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Меридіан"
Код ЄДРПОУ: 13306232
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, МАТРОСА КОШКИ БУД. 30
Контактна особа: Алла Михайлова
+380432533837
meridian.vn.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 20:51
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 20:51
Очікувана вартість: 2 364 850,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Тендерна документація

17 січня 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 20:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по досвіду
Дата подання: 17 січня 2020 22:14
Дата відповіді: 22 січня 2020 19:38
Чому по досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) у тендерній документації прописано дві різні вимоги (п.3.5.2 та п.3.5.4)??? З якою метою Замовник ухиляється від внесення змін та приведення ТД у відповідність?
Відповідь: Вимоги встановлені в п3.5.2 та п 3.5.4 розділу ІІІ тендерної документації стосуються всіх Учасників закупівлі, крім того звертаємо Вашу увагу, що ДОСВІД ВИКОНАННЯ аналогічного договору і НАЛЕЖНЕ ВИКОНАННЯ УМОВ аналогічних договорів це різні за змістом визначення на підтвердження яких Учасники мають надати ті чи інші документи.
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 18 січня 2020 10:19
Дата відповіді: 22 січня 2020 19:38
Шановний замовник!Ознайомившись із вашими попередніми відповідями, складається враження, що Ви взагалі не читали свою ж тендерну документацію. Щодо копій протоколів, що підтверджують відсутність ГМО, які учасник повинен надати у складі пропозиції. Ваша попередня відповідь була не по суті питання, що задавалося. Отримання протоколу, що підтверджують відсутність ГМО не є обов’язковим згідно норм чинного законодавства для отримання часникам, які здійснюють торгівлю продуктами харчування. Даний документ береться на окрему партію товару. А тому, для того, щоб взяти участь у Ваших торгах, потрібно замовити дороговартісні протоколи не знаючи чи виграєш чи програєш по торгах. Де ж логіка??? Вимога прописана під «свого» учасника, який поробив дані протоколи і тим самим обмежується конкуренція. Замовнику, а навіщо вам протоколи що підтверджують відсутність ГМОна партію товару, який уже постачався? Ще раз запитуємо, чи не логічніше вимагати даний документ при поставці товару особисто вам???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога тендерної документації: надати копію протоколів, що підтверджують відсутність ГМО встановлена на підставі ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та на підставі Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” ( в чинній редакції), та в зв'язку з специфікою роботи підприємства. Тендерна документація не містить вимог обов'язкового отримання протоколу ГМО Учасниками, отже не обмежує коло учасників і не порушує принципів закупівлі. Також звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимог, що до спеціального отримання Учасниками протоколу щодо підтвердження відсутності ГМО та не містить вимог щодо сплати Учасниками отримання даного протоколу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-002636-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Укрпродлогістика", Код ЄДРПОУ:37028530
Дата подання: 14 січня 2020 13:11
Внесення змін до окремої частини тендерної документації
Вимога Замовника у частині III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.3.5.2.(3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. ) стосовно надання Учасниками довідки про виконання аналогічних договорів тільки за певний період 2019 рік , з наданням копій цих договорів, є дискримінацією по відношенню до інших Учасників, а саме:
- до Учасників, які мають значний досвід роботи у сфері постачання продуктів харчування і мають можливість підтвердити свій досвід наданням копій договорів про надання таких послуг за інший період (більш ранній), а не саме в зазначений.
- до Учасників які надавали аналогічні послуги (наприклад у 2017-2018 роках) або взагалі не мають можливості надати копії договорів саме за вказаний у Тендерній документації період.

Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників.
Також звертаємо увагу, що відповідно до вимог частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв, де Замовник має право установлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Тобто одного аналогічного договору за предметом закупівлі за будь-який період достатньо для підтвердження досвіду виконання.
Отже, вимога Замовника стосовно надання аналогічних договорів за період 2019 рік порушує вимоги частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі».

Також вважаємо, що вимога пунктів п.3.5.2. частини ІІІ до Тендерної документації порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», і веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації Учасників.
Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Враховуючи викладене вважаємо, що вимога (3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.) Замовника викладена в пунктах п.3.5.2. частини ІІІ до Тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити період за який потрібно надати аналогічні договори.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2020 13:07
Внести зміни в тендерну документацію, а саме видалити період за який необхідно надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-002636-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Укрпродлогістика", Код ЄДРПОУ:37028530
Дата подання: 16 січня 2020 16:45
Оприлюднена тендерна документація не містить змін
Шановний замовник! Просимо звернути увагу та ознайомитися із тендерною документацією, яка була Вами загружена 15.01.2020 (зі змінами). Загружений документ не містить змін, про які йшлося у попередній вимозі, а саме про дискримінацію учасників в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за 2019р.
Окрім цього, звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.2 ст.23 ЗУ «про Публічні закупівлі» : зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації В ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ ОПРИЛЮДНЮЄ ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ (даний документ відсутній до попередніх змін). Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Отож, з метою дотримання норм чинного законодавства щодо проведення процедур закупівель просимо оприлюднювати зміни відповідно до ч.2 ст.23 Закону.
А також, звертаємо вашу увагу, що відповідно до абз.3 ч.3 ст.17 Закону замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17. Відповідно до вашої тендерної документації дана норма Закону також не є дотриманою.
До речі, згідно абз.1 ч.3 ст.17 замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При внесенні змін до ТД рекомендуємо заповнити зі своєї сторони шапку та реквізити у проекті договору, адже ви вимагаєте надати учасникам заповнений договір і як вони мають заповнити ваші дані чи потрібно робити відповідне звернення (у такому разі це уже порушення принципів закупівель)?
Просимо привести у відповідність тендерну документацію та надати пояснення щодо наступного: чому у тендерній документації стоїть вимога надати підтвердження щодо виконання кількох аналогічних договорів, при тому, що законом передбачено достатність лише 1 аналогічного договору (законом передбачена однина)???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 січня 2020 18:57
Шановний учасник! Вашу вимогу задовільнено.

Оприлюднено окремим документом перелік змін, що вносяться відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі”.

Внесено зміни в тендерну документацію, вилучено - Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Звертаємо Вашу увагу, що учасники підтверджують відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - згідно  п.3.5.5. Тендерної документації, де зазначається наступне: «Гарантійний лист у довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Законом України “Про публічні закупівлі” не передбачено достатність лише одного аналогічного договору.

Згідно ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що і вказано Замовником в розділі ІІІ ч.5 п 3.5.2 пп 3.

Також звертаємо Вашу увагу, що згідно тендерної документації п.3 пп 6.3.2 розділу VІ
“У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору”.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-002636-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрпродлогістика", Код ЄДРПОУ:37028530
Дата подання: 17 січня 2020 00:01
Дискримінація учасників шляхом обмеження у роках
Дана вимога тендерної документації-це пряма дискримінація учасників "Для підтвердження належного виконання умов раніше укладених договорів учасник має надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника ( у разі наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які УКЛАДЕНІ 2019 РОЦІ, разом із копіями аналогічних договорів, що вказані в довідці, та не менше одного ВІДГУКУ ЗА 2019 РІК, завірених учасником, від замовника". Просимо внести відповідні зміни та забрати обмеження по роках. Окрім цього, просимо пояснити як має бути завірений відгук "завірених учасником, від замовника"???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 18:58
Шановний учасник!

Надаємо роз'яснення, що в Тендерній документації в частині наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, чітко зазначено Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору по предмету закупівлі та лист — відгук про виконання цього договору.
Згідно тендерної документації пп 3.5.4. п.5 Розділ ІІІ У разі встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації..
Для підтвердження належного виконання умов раніше укладених договорів учасник має надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника ( у разі наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які укладені у 2019 році, разом із копіями аналогічних договорів, що вказані в довідці, та не менше одного відгуку за 2019 рік, завірених учасником, від замовника.

Відгук “завірених учасником, від замовника”- має бути завірений відгук печаткою та підписом учасника.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-002636-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрпродлогістика", Код ЄДРПОУ:37028530
Дата подання: 17 січня 2020 00:27
Дискримінація учасників шляхом обмеження у роках
Дана вимога тендерної документації-це пряма дискримінація учасників "Для підтвердження належного виконання умов раніше укладених договорів учасник має надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника ( у разі наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які УКЛАДЕНІ 2019 РОЦІ, разом із копіями аналогічних договорів, що вказані в довідці, та не менше одного ВІДГУКУ ЗА 2019 РІК, завірених учасником, від замовника". Просимо внести відповідні зміни та забрати обмеження по роках. Окрім цього, просимо пояснити як має бути завірений відгук згідно Вашої вимоги ".....завірених учасником, від замовника" це як??? Просимо надати обгрунтовану та змістовну відповідь. Рекомендуємо привести у відповідність тендерну документацію та надати пояснення щодо наступного: чому у тендерній документації стоїть вимога надати підтвердження щодо виконання кількох аналогічних договорів, при тому, що законом передбачено достатність лише 1 аналогічного договору (законом передбачена однина)??? Просимо надати обгрунтовану та змістовну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 19:00
Шановний учасник!

Надаємо роз'яснення, що в Тендерній документації в частині наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, чітко зазначено Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору по предмету закупівлі та лист — відгук про виконання цього договору.
Згідно тендерної документації пп 3.5.4. п.5 Розділ ІІІ У разі встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації..
Для підтвердження належного виконання умов раніше укладених договорів учасник має надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника ( у разі наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які укладені у 2019 році, разом із копіями аналогічних договорів, що вказані в довідці, та не менше одного відгуку за 2019 рік, завірених учасником, від замовника.

Відгук “завірених учасником, від замовника”- має бути завірений відгук печаткою та підписом учасника.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-002636-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрпродлогістика", Код ЄДРПОУ:37028530
Дата подання: 18 січня 2020 10:16
Дискримінація учасників

Шановний замовник!Ознайомившись із вашими попередніми відповідями, складається враження, що Ви взагалі не читали свою ж тендерну документацію.
У попередній відповіді ви зазначаєте «Також надаємо роз'яснення, що п 3.5.4 не містить вимог надати підтвердження щодо виконання аналогічних договорів». А як ви пояснюєте наступну дискримінаційну вимогу, про яку вам уже вкотре зазначається: «Для підтвердження належного виконання умов раніше укладених договорів учасник має надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника ( у разі наявності), з зазначенням кількості АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) ЗА ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які УКЛАДЕНІ У 2019 РОЦІ, разом із копіями аналогічних договорів, що вказані в довідці, та не менше ОДНОГО ВІДГУКУ ЗА 2019 РІК, завірених учасником, від замовника»???
Окрім цього, у даній вимозі вашої документації, яку Ви так старанно просуваєте для того, щоб пройшов «свій» учасник міститься суперечливість ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відповідно до ч.2 ст.16 ЗаконуЗамовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність документально підтвердженого досвіду ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ». Відповідно до практики прийнятих рішень органу оскарження Законом чітко передбачена однина, а ВИ, окрім обмеження учасників по роках (що є пряме порушення Закону), вимагаєте ще й кілька аналогічних договорів. Ви свідомо порушуєте принципи закупівель та чинне законодавство щодо їх організації та проведення. Щодо п.3.5.2, про який Ви згадуєте, а саме «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору по предмету закупівлі та лист — відгук про виконання цього договору», то Ви навмисно встановили дані дві вимоги щоб дезорієнтувати учасників з метою відхилення їхніх тендерних пропозицій (до речі з документальним підтвердження по ст.17, про яке йшлося у попередній вимозі аналогічна ситуація).
Рекомендуємо детально ознайомитися та привести у відповідність тендерну документацію, в противному випадку будемо змушені звернутися у засоби масової інформації щодо висвітлення даної ситуації для громадськості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 19:31
Шановний Учасник розглянувши Вашу вимогу Тендерним комітетом прийнято рішення про її не задоволення виходячи з наступного: -вимоги встановлені в п 3.5.2 та п 3.5.4 розділу ІІІ тендерної документації стосуються всіх Учасників закупівлі, крім того звертаємо Вашу увагу, що ДОСВІД ВИКОНАННЯ аналогічного договору і НАЛЕЖНЕ ВИКОНАННЯ УМОВ аналогічних договорів це різні за змістом визначення на підтвердження яких Учасники мають надати ті чи інші документи.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-002636-c.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Укрпродлогістика", Код ЄДРПОУ:37028530
Дата подання: 14 лютого 2020 14:52
Оскарження незаконного визначення переможцем ТОВ «Вінпродтрейд».
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ"УКРПРОДЛОГІСТИКА", адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ"УКРПРОДЛОГІСТИКА", що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, адже пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до визначення переможцем ТОВ «Вінпродтрейд». ціна пропозиції якого більша за пропозицію ТОВ «УКРПРОДЛОГІСТИКА» на 210600,0 гривень

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 14:51
Вимога.PDF
14 лютого 2020 14:52
ПРОТОКОЛ 60 (1) (1).pdf
14 лютого 2020 14:52
Протокол 65.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельної круп'яної промисловості. код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельної круп'яної промисловості. (Борошно пшеничне в/г;)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 620 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 100,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 січня 2020 13:29
Закінчення: 29 січня 2020 14:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

135000 кг
Борошно пшеничне в/г
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 16 січня 2020 23:49
Дата відповіді: 17 січня 2020 18:50
Під час ознайомлення із вимогами тендерної документації було виявлено ряд невідповідностей щодо її змісту. Просимо надати пояснення та внести відповідні зміни згідно норм чинного законодавства. Як розуміти п. 7 додатку 2 до тендерної документації?А саме: 7. Строк (термін) поставки (передачі) товару: з моменту підписання договору до 31.12.2019р. Чим аргументована вимога ТД : надати копію протоколів, що підтверджують відсутність ГМО???Який нормативним документом регулюється ОБОВ'ЯЗКОВІСТЬ отримання даного документу????? Дана вимога є обмеженням кола учасників (порушення принципів закупівель), адже спеціальне отримання протоколів, що підтверджують відсутність ГМО є досить вартісним для участі у закупівлі. Даний документ логічніше вимагати у постачальника при поставці товару, а не в усіх учасників під час подачі тендерних пропозицій. Отож, з метою дотримання принципів закупівель просимо внести зміни та виключити даний документ із переліку, що мають містити тендерні пропозиції учасників закупівлі. Незрозуміла ситуація з документом «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» - відсутнє посилання по ТД на даний документ та не вказано на ньому, що він є додатком до ТД (документ, який міститься на останній сторінці ТД). Окрім цього у п.3.5.5. зазначається наступне: «Гарантійний лист У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». То як учасникам правильно підтверджувати відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» щоб це не призвело до їх відхилення??? Адже вимоги тендерної документації містять ризики відхилення тендерних пропозицій через не точність та суперечливість одна одній. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абз.3 ч.3 ст.17 Закону замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17. Відповідно до Вашої тендерної документації дана норма Закону не є дотриманою. А також, згідно абз.1 ч.3 ст.17 замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Просимо надати пояснення щодо п.4.1.1 ч.1 розділу IV. Подання та розкриття тендерних пропозицій ТД. Як розуміти?Цитуємо : «4.1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» серпня 2019 року. Кінцевий час подання пропозицій електрона система встановлює автоматично.» При внесенні змін до ТД просимо заповнити зі своєї сторони шапку та реквізити у проекті договору, адже ви вимагаєте надати учасникам ЗАПОВНЕНИЙ договір, тому виникає питання як учасники мають заповнити правильно дані вашої установи чи потрібно робити відповідне звернення (у такому разі це уже порушення принципів закупівель)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше питання:

Внесено зміни в тендерну документацію:

вилучено - Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

- п. 7 додатку 2 до тендерної документації: Строк ( термін) поставки ( передачі) товару: з моменту підписання договору замінено з“31.12.2019 р на 31.12.2020 р”.

- п.п 4 1.1 п.1 розділу ІV. Подання та розкриття тендерних пропозицій замінено з“15 серпня 2019 року на 28 січня 2020 року”.

Вимога тендерної документації: надати копію протоколів, що підтверджують відсутність ГМО встановлена на підставі норм ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та на підставі Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” ( в чинній редакції).
Тендерна документація не містить вимог обов'язкового отримання учасником протоколу ГМО, отже не обмежує коло учасників і не порушує принципів закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимог, що до спеціального отримання протоколу щодо підтвердження відсутності ГМО та не містить вимог щодо сплати отримання даного протоколу.
Звертаємо Вашу увагу, що учасники підтверджують відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - згідно  п.3.5.5. Тендерної документації, де зазначається наступне: «Гарантійний лист у довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно тендерної документації п.3 пп 6.3.2 розділу VІ
“У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору”.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-002636-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Укрпродлогістика", Код ЄДРПОУ:37028530
Дата подання: 14 січня 2020 13:11
Внесення змін до окремої частини тендерної документації
Вимога Замовника у частині III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.3.5.2.(3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. ) стосовно надання Учасниками довідки про виконання аналогічних договорів тільки за певний період 2019 рік , з наданням копій цих договорів, є дискримінацією по відношенню до інших Учасників, а саме:
- до Учасників, які мають значний досвід роботи у сфері постачання продуктів харчування і мають можливість підтвердити свій досвід наданням копій договорів про надання таких послуг за інший період (більш ранній), а не саме в зазначений.
- до Учасників які надавали аналогічні послуги (наприклад у 2017-2018 роках) або взагалі не мають можливості надати копії договорів саме за вказаний у Тендерній документації період.

Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників.
Також звертаємо увагу, що відповідно до вимог частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв, де Замовник має право установлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Тобто одного аналогічного договору за предметом закупівлі за будь-який період достатньо для підтвердження досвіду виконання.
Отже, вимога Замовника стосовно надання аналогічних договорів за період 2019 рік порушує вимоги частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі».

Також вважаємо, що вимога пунктів п.3.5.2. частини ІІІ до Тендерної документації порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», і веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації Учасників.
Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Враховуючи викладене вважаємо, що вимога (3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.) Замовника викладена в пунктах п.3.5.2. частини ІІІ до Тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити період за який потрібно надати аналогічні договори.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2020 13:07
Внести зміни в тендерну документацію, а саме видалити період за який необхідно надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-002636-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрпродлогістика", Код ЄДРПОУ:37028530
Дата подання: 17 січня 2020 00:01
Дискримінація учасників шляхом обмеження у роках
Дана вимога тендерної документації-це пряма дискримінація учасників "Для підтвердження належного виконання умов раніше укладених договорів учасник має надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника ( у разі наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які УКЛАДЕНІ 2019 РОЦІ, разом із копіями аналогічних договорів, що вказані в довідці, та не менше одного ВІДГУКУ ЗА 2019 РІК, завірених учасником, від замовника". Просимо внести відповідні зміни та забрати обмеження по роках. Окрім цього, просимо пояснити як має бути завірений відгук "завірених учасником, від замовника"???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 18:58
Шановний учасник!

Надаємо роз'яснення, що в Тендерній документації в частині наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, чітко зазначено Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору по предмету закупівлі та лист — відгук про виконання цього договору.
Згідно тендерної документації пп 3.5.4. п.5 Розділ ІІІ У разі встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації..
Для підтвердження належного виконання умов раніше укладених договорів учасник має надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника ( у разі наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які укладені у 2019 році, разом із копіями аналогічних договорів, що вказані в довідці, та не менше одного відгуку за 2019 рік, завірених учасником, від замовника.

Відгук “завірених учасником, від замовника”- має бути завірений відгук печаткою та підписом учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінниця-млин" 1 134 000,00
UAH з ПДВ
1 134 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 1 421 550,00
UAH з ПДВ
1 397 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрпродлогістика" 1 579 500,00
UAH з ПДВ
1 401 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ключников А.В. 1 620 000,00
UAH з ПДВ
1 404 482,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 1 611 900,00
UAH з ПДВ
1 611 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 14:19
Електронний підпис
28 січня 2020 20:43
Електронний підпис
28 січня 2020 20:43
Статут.pdf
28 січня 2020 20:43
витяг з ЄДР.pdf
28 січня 2020 20:43
аналог. договори.pdf
28 січня 2020 20:43
мед.книжки.pdf
28 січня 2020 20:43
тех.вимоги.pdf
28 січня 2020 20:43
довідка до ст.17.pdf
28 січня 2020 20:43
наказ + протокол.pdf
28 січня 2020 20:43
цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 20:43
загальні відомості.pdf
28 січня 2020 20:43
тех.паспорти.pdf
28 січня 2020 20:43
якісне посвідчення.pdf
28 січня 2020 20:43
гарант.лист до ст.17.pdf
28 січня 2020 20:43
гарант.лист до ст.16.pdf
28 січня 2020 20:43
лист-повідомлення.pdf
28 січня 2020 20:43
лист-згода з дог..pdf
28 січня 2020 20:43
довідка щодо підпису.pdf
28 січня 2020 20:43
гарант.лист поставки.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 20:02
тех хар-ка мука.pdf
28 січня 2020 20:02
Тенерна пропозиція.pdf
28 січня 2020 20:02
Проект договору мука.pdf
28 січня 2020 20:02
Якісне горох-копія.pdf
28 січня 2020 20:02
тех хар-ка крупи.pdf
28 січня 2020 20:02
копії протоколів.pdf
28 січня 2020 20:02
манка якісне.pdf
28 січня 2020 20:02
Статут оригінал.pdf
28 січня 2020 20:02
ст 17 13 пунктов.pdf
28 січня 2020 20:01
Про субпідрядників.pdf
28 січня 2020 20:01
Працівники общая.pdf
28 січня 2020 20:01
Копія Статута.pdf
28 січня 2020 20:01
копія санороба 6701_6374.pdf
28 січня 2020 20:01
копія відгуку.pdf
28 січня 2020 20:01
копія акту 6701.pdf
28 січня 2020 20:01
захист довкілля.pdf
28 січня 2020 20:01
Довідка авто.pdf
28 січня 2020 20:01
Довідка склад.pdf
28 січня 2020 20:01
до довідки про склад.pdf
28 січня 2020 20:00
гл по заміні товару.pdf
28 січня 2020 20:00
Довідка ПДВ-15.01.20.pdf
28 січня 2020 20:00
відгук.pdf
28 січня 2020 20:00
Витяг -15.01.2020.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 11:28
Електронний підпис
28 січня 2020 16:15
Електронний підпис
28 січня 2020 16:01
ст_17_ч2.jpeg
28 січня 2020 16:01
СТ.17 (2).PDF
28 січня 2020 16:01
Свiдоцтво_ПДВ.pdf
28 січня 2020 16:01
Мед_огляд.PDF
28 січня 2020 16:01
Копiя_Статуту.PDF
28 січня 2020 16:01
Копiя_ПДВ.PDF
28 січня 2020 16:01
Копiя_Акт_склад_сiчен_.PDF
28 січня 2020 16:01
Копiя_Акт__АВТО_сiчен_.PDF
28 січня 2020 16:01
Код_директор.pdf
28 січня 2020 16:01
Довiдка_працiвники.jpeg
28 січня 2020 16:01
Довiдка_мат-тех_база.jpeg
28 січня 2020 16:01
Довiдка_лiцензування.PDF
28 січня 2020 16:01
Витяг_31.10.19.PDF
28 січня 2020 16:01
Виписка_EДР.pdf
28 січня 2020 16:01
Акт_склад_сiчен_.PDF
28 січня 2020 16:01
Акт_АВТО сiчен_.PDF
28 січня 2020 16:01
Якісні борошно.PDF
28 січня 2020 16:01
Пропозицiя_борошно.jpeg
28 січня 2020 16:01
Лист-вiдгук_борошно.PDF
28 січня 2020 16:01
Копii_вiдгукiв_борошно.PDF
28 січня 2020 16:01
Досвід борошно 2019.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 10:34
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:30
Довідка ДПС
06 лютого 2020 10:30
Довідка МВС
04 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
28 січня 2020 19:59
Електронний підпис
28 січня 2020 19:56
Лист пояснення.pdf
28 січня 2020 19:56
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінниця-млин"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ТОВ "Укрпродлогістика"

ФОП Ключников А.В.

ТОВ "Вінпродтрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінниця-млин"
#30804187
Відхилено 1 134 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 19:20
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 1 397 250,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 19:35
ТОВ "Укрпродлогістика"
#37028530
Відхилено 1 401 300,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 18:52
ФОП Ключников А.В.
#2506915934
Відхилено 1 404 482,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 19:03
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
Переможець 1 611 900,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 19:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

03 лютого 2020 19:20
Електронний підпис
03 лютого 2020 19:19
пртокол 49 Борошно.pdf
29 січня 2020 14:14
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

03 лютого 2020 19:35
Електронний підпис
03 лютого 2020 19:35
Протокол 52 Борошно.pdf

Документи

05 лютого 2020 18:52
Електронний підпис
05 лютого 2020 18:49
ПРОТОКОЛ 60.pdf

Документи

05 лютого 2020 19:03
Електронний підпис
05 лютого 2020 19:03
ПРОТОКОЛ 62.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

21.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 19:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
1 611 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 18:37
Дод.угода № 3 (борошно).pdf зміни до договору
21 січня 2021 18:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:52
Дод угода № 2 Борошно .pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:49
Дод угода № 1 Борошно .pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:49
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 18:43
Договір 26 Борошно.pdf укладений
25 лютого 2020 18:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичної потреби.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року .
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 469 958,40
UAH (в тому числі ПДВ 78 326,40 UAH)