Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2020-01-13-002634-c bef73703d94c4085b6e6197e9a6afbb3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дідківська Тетяна Миколаївна

+380414246921 03192690@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192690
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Франка, 5
Контактна особа: Дідківська Тетяна Миколаївна
+380414246921
03192690@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи Обгрунтування cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи Обгрунтування Підставою застосування процедури закупівлі в одного учасника: підпункт 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Розпорядженням Кабінету Міністрів України „Про національного оператора поштового зв’язку” № 10-р від 10.01.2002 виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта", правонаступником якого є ПАТ «Укрпошта» (у відповідності до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 року № 728-р «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», Наказу Мінінфраструктури України від 11.11.2015 р. № 465 Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта) реорганізовано «01» березня 2017 р. шляхом перетворення в Публічне акціонерне товариство «Укрпошта», та з урахуванням того факту, що відповідно до Статуту Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» останнє є правонаступником УДППЗ «Укрпошта») далі в АТ «Укрпошта» Згідно з частиною 2 пункту 7 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 270 від 05.03.2009 оператори поштового зв'язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв'язку, що надаються об'єктами поштового зв'язку з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленому законодавством порядку. АТ «Укрпошта» має своїх понад 12 тис. об’єктів поштового зв’язку: поштамти, поштові відділення, пересувні, сезонні та острівні відділення поштового зв’язку по всій Україні, включаючи села та селища. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи (єдиний можливий продавець – природний монополіст АТ «Укрпошта» ), відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 19:10
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з виплати та доставки соціальних допомог, а також інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.І.Франка,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та разовими дорученнями відповідно до діючих тарифів,затверджених ПКМУ від 04.12.2019 № 987 "Деякі питання оплати послуг, пов'язаних з виплатою і доставкою пенсій і грошових допомог", після підписання Актів звіряння розрахунків за формою В9-М, не пізніше 10 числа місяца, наступного за звітним на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

13 січня 2020 19:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 19:03
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта", в особі Житомирської дирекції АТ "Укрпошта"
#22046132
Переможець 67 000,00
UAH
13 січня 2020 19:10

Документи

13 січня 2020 19:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 19:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта", в особі Житомирської дирекції АТ "Укрпошта"
#22046132
67 000,00
UAH
Документи

Документи

13 січня 2020 19:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:31
звіт про виконання договору _79.pdf укладений
05 січня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:28
додаткова угода 3 до договору _79.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 10:16
додаткова угода 1 соціальні допомоги 2020.pdf зміни до договору
29 січня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 12:22
договір соціальні допомоги 2020.pdf зміни до договору
29 січня 2020 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження постійного кошторису на 2020 бюджетний рік
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактичне використання коштів на поштові послуги, згідно доведених кошторисних призначень на 2020 рік та закінченням бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 61 576,53
UAH