Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, булочки)
Очікувана вартість
452 300,00 UAH
UA-2020-01-13-002625-c 151eb04ab2fe4e2391a1df27b09380a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Заплитнюк

+380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04544464
Вебсайт: http://khmuo.mkhedu.vn.ua
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3
Контактна особа: Андрій Заплитнюк
+380974513286
andriizaplytniuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 19:30
Початок аукціону: 29 січня 2020 11:12
Очікувана вартість: 452 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 261,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6300 кілограм
хліб пшеничний (різаний, в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
9000 кілограм
хліб житньо-пшеничний (різаний, в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
5900 кілограм
батон (різаний, в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
15000 штука
булочки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 18:58
Тендерна документація - хлібопродукти 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-002625-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Бердичівський хлібозавод, Код ЄДРПОУ:33394612
Дата подання: 05 лютого 2020 18:24
Вимога
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Протоколом тендерного комітету № 37 від 3.02.2020 року переможцем процедури закупівлі визначено ФОП Бальжик Д.П.

ТОВ "Бердичівський хлібозавод" не погоджується з прийнятим Замовником рішенням з огляду на нижче зазначене:

Згідно п. 6 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник зобов’язаний надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.

Даною вимогою тендерної документації Учасник ( ФОП Бальжик Д.П.) знехтував та не вказав у пояснювальній записці:
1. конкретну торгівельну назву запропонованого товару;
2. конкретного виду розфасовки, яка буде використовуватися при поставці;
3. екологічну чистоту продукції, що повинна підтверджуватися Висновком або Протоколом сертифікованої (акредитовоної) лабораторії;
4. копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами. Відсутність Акту перевірки ставить під сумнів наявность вищезазначених гігієнічних вимог під час виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів.

Крім того, Учасником надано декларація виробника (посвідчення про якість) без зазначення дати її складення, що є порушенням статті 21 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».

Разом з тим, Учасником не надано Протоколи (результати) випробувань ДП «Хмельницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», які зазначені в декларації виробника. Згідно Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», виробник, що видає декларацію виробника, повинен мати документальні докази дійсності його декларації. Такими документальними доказами визнаються, зокрема, протоколи вимірювань, досліджень, проведених акредитованою лабораторією, документи про впровадження на виробництві систем HACCP або аналогічних систем забезпечення безпечності та якості вироблених товарів, експлуатаційні дозволи і документи про результати державного контролю та державного нагляду санітарної та/або ветеринарної служби відповідно.

Відсутність зазначених протоколів не дають можливості Учаснику стверджувати відповідність харчового продукту чинним ДСТУ, а разом з тим і технічним вимогам Замовника.

З огляду на вищезазначене, керуючись статтею 28 та частиною 1 статті 32 Закону, просимо надати інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «Бердичівський хлібозавод» та відхилити пропозицію ФОП Бальжик Д.П., як таку що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 16:56
Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет управління освіти Хмільницької міської ради повідомляє наступне.
1)У пояснювальній записці, яка надана ФОП Бальжик Д.П., міститься інформація про назву кожного товару, основні їх характеристики (фізико-хімічні показники), відповідність ДСТУ, вид розфасовки, термін зберігання та спосіб зберігання. Тобто, у пояснювальній записці міститься вся інформація, яка вимагалась у тендерній документації до даного документа.
2) ФОП Бальжик Д.П. надав лист-пояснення про відсутність акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами.
Відповідно до тендерної документації у разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу.
Крім того, згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
3) Відповідно до пп. б п. 5 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію сертифіката відповідності на товар або посвідчення про якість або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарної довідки або іншого документу, що підтверджує якість товару (достатньо надати копії одного з вище вказаних документів).
ФОП Бальжик Д.П. надав у складі пропозиції - декларацію виробника.
4)Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, пропозиція учасника якого є найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації, то замовник вибирає такого учасника переможцем закупівлі. Наявність переваг пропозиції ФОП Бальжика Д.П. порівняно з іншими пропозиціями, в тому числі ТОВ Бердичівський хлібозавод, є те, що вона являється найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет управління освіти Хмільницької міської ради не має підстав для задоволення Вашої вимоги та скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бальжика Д.П., оскільки його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бальжик Дмитро Петрович 280 700,00
UAH з ПДВ
206 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бердичівський хлібозавод 316 800,00
UAH з ПДВ
206 760,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінниця-млин" 320 300,00
UAH з ПДВ
277 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХЛІБНА МОВА" 439 900,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 12:28
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:24
Електронний підпис
04 лютого 2020 18:11
Електронний підпис
29 січня 2020 12:29
Електронний підпис
28 січня 2020 10:35
Електронний підпис
27 січня 2020 15:24
Електронний підпис
27 січня 2020 15:20
реєстр.pdf
27 січня 2020 14:43
п9 ч1 ст 17.pdf
27 січня 2020 14:43
ВИТЯГ З ЄДР 2020р.pdf
27 січня 2020 14:43
ВИПИСКА.pdf
27 січня 2020 14:42
гарант лист ст 17 п2 ч1.pdf
27 січня 2020 14:42
Медичні книжки (1).pdf
27 січня 2020 14:42
лист відгук2019 шк._2.pdf
27 січня 2020 14:42
сертифікат0001 ISO.pdf
27 січня 2020 14:42
санітрний паспорт 005.pdf
27 січня 2020 14:42
п6 ч1 ст 17.pdf
27 січня 2020 14:42
п3 ч1 ст17.pdf
27 січня 2020 14:42
довідка 20млн.грн.pdf
27 січня 2020 14:42
п4 ч1 ст 17.pdf
27 січня 2020 14:42
гарантійний лист ст16.pdf
27 січня 2020 14:42
додаток до паспорта.pdf
27 січня 2020 14:42
технічне завдання.pdf
27 січня 2020 14:42
тендерна пропозиція.pdf
27 січня 2020 14:42
специфікація.pdf
27 січня 2020 14:41
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 17:47
Електронний підпис
28 січня 2020 17:46
Технічне завдання.pdf
28 січня 2020 17:46
Якісне посвідчення.pdf
28 січня 2020 17:46
СЕРТИФІКАТ СУБХП.pdf
28 січня 2020 17:45
Технічне завдання.pdf
28 січня 2020 17:45
Наявна мат техн база.pdf
28 січня 2020 17:45
АВТО ТЕХПАСПОРТА .pdf

Публічні документи

28 січня 2020 19:22
Електронний підпис
28 січня 2020 19:22
Статут.pdf
28 січня 2020 19:22
витяг з ЄДР.pdf
28 січня 2020 19:22
аналог.дог. ВВ.pdf
28 січня 2020 19:22
баланс п-ва.pdf
28 січня 2020 19:22
дог.дез.авто.pdf
28 січня 2020 19:22
звіт про фін..pdf
28 січня 2020 19:22
мед.книжки.pdf
28 січня 2020 19:22
тех.завдання.pdf
28 січня 2020 19:22
наказ + протокол.pdf
28 січня 2020 19:22
довідка до ст.17.pdf
28 січня 2020 19:22
Лист-відгук ВВ.pdf
28 січня 2020 19:22
цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 19:22
якісне посвідчення.pdf
28 січня 2020 19:22
загальні відомості.pdf
28 січня 2020 19:22
тех.паспорти.pdf
28 січня 2020 19:21
гарант.лист до ст.17.pdf
28 січня 2020 19:21
лист-повідомлення.pdf
28 січня 2020 19:21
лист-згода з дог..pdf
28 січня 2020 19:21
довідка щодо підпису.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 16:29
Якісне посвідчення.PDF
28 січня 2020 16:29
Цінова пропозиція.PDF
28 січня 2020 16:29
технічне завдання.PDF
28 січня 2020 16:29
Статут.PDF
28 січня 2020 16:29
Проект договору.pdf
28 січня 2020 16:29
Договір оренди майна.PDF
28 січня 2020 16:29
Відгуки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бальжик Дмитро Петрович

ТОВ Бердичівський хлібозавод

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінниця-млин"

ПП "ХЛІБНА МОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бальжик Дмитро Петрович
#2720407158
Переможець 206 750,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бальжик Дмитро Петрович
#2720407158
206 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 22:20
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2021 22:18
Дод. угода №5 до договору №53 - ФОП Бальжик.pdf зміни до договору
03 квітня 2021 22:17
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 21:55
Дод. угода №4 до договору №53.pdf зміни до договору
14 січня 2021 21:53
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 22:21
Дод. угода №3 до договору №53 - ФОП Бальжик.pdf зміни до договору
04 січня 2021 22:20
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 22:17
Дод. угода №2 до договору №53 - ФОП Бальжик.pdf зміни до договору
04 січня 2021 22:15
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 09:43
Дод. угода 1 до договору №53 - ФОП Бальжик.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 17:41
Договір №53 - хлібопродукти ФОП Бальжик Д.П..pdf укладений
19 лютого 2020 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 654, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року), п. 3.4. Договору №53 від 17 лютого 2020 року, враховуючи довідки Головного управління статистики у Вінницькій області №05-32/336-20 від 02 жовтня 2020 року та №05-32/353-20 від 16 жовтня 2020 року, Сторони дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% та у зв’язку із цим внести наступні зміни до Договору: 1. Зменшити суму договору на 1,55 грн. (одна гривня п’ятдесят п’ять копійок). 2. Викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Сума, визначена в договорі, становить 206 748,45 грн. (двісті шість тисяч сімсот сорок вісім гривень сорок п’ять копійок) без ПДВ.» 3. Додаток №1 (Специфікація) до Договору №53 від 17 лютого 2020 року викласти в новій редакції (додається). Станом на 17.02.2020 року 1. Хліб пшеничний (різаний, в упаковці) - 280,15 кг 2. Хліб житньо-пшеничний (різаний, в упаковці) - 2880,15 кг 3. Батон (різаний, в упаковці) - 1272,5 кг 4. Булочки - 15 000 шт. Станом на 26.10.2020 року 1. Хліб пшеничний (різаний, в упаковці) - 5763,6 кг 2. Хліб житньо-пшеничний (різаний, в упаковці) - 5859,4 кг 3. Батон (різаний, в упаковці) - 4407,1 кг
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 654, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року), дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товару, зменшити суму Договору на 129 202,42 грн. та у зв’язку із цим внести зміни до Договору, а саме: 1. Викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Сума, визначена в договорі, становить 77 546,03 грн. (сімдесят сім тисяч п’ятсот сорок шість гривень три копійки) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 631, ст. 651 Цивільного кодексу України, ч. 5 ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020р.) Сторони дійшли згоди про наступне: 1. Укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії Договору №53 від 17 лютого 2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в даному Договорі. 2. Внести зміни до пункту 10.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2020 року, але не менш ніж до повного виконання зобов’язань Сторонами.»
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною назви Замовника, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Змінити в преамбулі Договору назву Замовника з «Управління освіти Хмільницької міської ради» на «Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради». 1.2. Внести зміни до розділу ХІІІ Договору, виклавши інформацію про місцезнаходження та банківські реквізити Замовника у наступній редакції: «ЗАМОВНИК: Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради 22000, Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Шевченка, 3 Код ЄДРПОУ 04544464 р/р UA748201720344250005000034541, UA328201720344240002000034541 УДКСУ у Хмільницькому районі та м. Хмільнику, МФО 820172 Тел. (04338) 2-26-11, 2-32-05» 2. Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року) та умовами Договору Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 2.1. Внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1.Сума, визначена в Договорі, становить 93 052,13 грн. (дев’яносто три тисячі п’ятдесят дві гривні тринадцять копійок) без ПДВ, з них: у 2020 році - 77 546,03 грн. (сімдесят сім тисяч п’ятсот сорок шість гривень три копійки) без ПДВ; у 2021 році – 15 506,10 грн. (п'ятнадцять тисяч п’ятсот шість гривень десять копійок) без ПДВ.» 2.2. Додаток 1 (Специфікація) до Договору №53 від 17 лютого 2020 року викласти у новій редакції (додається). Станом на 17.02.2020 року Хліб пшеничний (різаний, в упаковці) - 286,65 кг Хліб житньо-пшеничний (різаний, в упаковці) - 2880,15 кг Батон (різаний, в упаковці) - 1275,5 кг Булочки - 6965 шт. Станом на 26.10.2020 року Хліб пшеничний (різаний, в упаковці) - 417,95 кг Хліб житньо-пшеничний (різаний, в упаковці) - 410,8 кг Батон (різаний, в упаковці) - 903,5 кг 2021 рік Хліб пшеничний (різаний, в упаковці) - 266 кг Хліб житньо-пшеничний (різаний, в упаковці) - 958 кг Батон (різаний, в упаковці) - 381 кг
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 654, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року), Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товару, зменшити суму Договору на 7,58 грн. та у зв’язку із цим внести зміни до Договору, а саме: 1. Внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1.Сума, визначена в Договорі, становить 93 044,55 грн. (дев’яносто три тисячі сорок чотири гривні п’ятдесят п’ять копійок) без ПДВ, з них: у 2020 році - 77 546,03 грн. (сімдесят сім тисяч п’ятсот сорок шість гривень три копійки) без ПДВ; у 2021 році – 15 498,52 грн. (п'ятнадцять тисяч чотириста дев’яносто вісім гривень п’ятдесят дві копійки) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 93 044,55
UAH