Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2020-01-13-002583-c d4b515c4104348588b75ae863e129849
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Дякур

+380964723008 snyatin_pni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188719
Місцезнаходження: 78300, Україна , Івано-Франківська обл., м. Снятин, вул. Гоголя, 23
Контактна особа: Дмитро Дякур
+380964723008
snyatin_pni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 12:52
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування закупівлі. Кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 18:26
ТД_ДОДАТОК_1_(2)_(1).doc
13 січня 2020 18:26
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Картопля)_(1).doc
13 січня 2020 18:26
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(3)_(7)_(1).doc
13 січня 2020 18:26
ТД_ДОДАТОК_4_(6).docx
13 січня 2020 18:26
ТД_ДОДАТОК_2_(3)_(1).doc
13 січня 2020 18:26
ТД_ДОДАТОК_3_(1)_(1).docx
13 січня 2020 18:26
ТД_ДОДАТОК_5_(1)_(1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 15 січня 2020 12:25
Дата відповіді: 17 січня 2020 18:01
Згідно вимог документації «Документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Чи можна подавати документи , які є більше як місячної давнини ? Адже це суто формальна помилка, за яку заборонено відхиляти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
щодо поставки
Дата подання: 15 січня 2020 15:28
Дата відповіді: 16 січня 2020 16:20
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяц?
Відповідь: Заявки (у тому числі обсяги кожної партії) формуються відповідно до фактичної потреби Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "БОРЩІВСЬКЕ КБ" 467 500,00
UAH з ПДВ
340 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА 544 500,00
UAH з ПДВ
341 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 495 000,00
UAH з ПДВ
439 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 539 000,00
UAH з ПДВ
539 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 10:29
тендер.zip

Публічні документи

07 лютого 2020 14:15
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:08
Переможець.pdf
27 січня 2020 11:43
Електронний підпис
27 січня 2020 11:38
Технічна.rar
27 січня 2020 11:38
Кваліфікаційна.rar

Публічні документи

28 січня 2020 19:40
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "БОРЩІВСЬКЕ КБ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "БОРЩІВСЬКЕ КБ"
#40759864
Відхилено 340 450,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 15:33
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА
#2812209405
Відхилено 341 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 15:35
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Переможець 439 990,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
439 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 13:48
дод.угода9 картопля.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 09:50
дод.угода до дог.17К.pdf зміни до договору
19 червня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 14:47
договір 17К картопля.pdf укладений
17 лютого 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни на продукти харчування не більше ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 17К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зняти зобов"язання у сумі 284875,10грн
Номер договору про закупівлю: 17К
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 155 114,90
UAH (в тому числі ПДВ 25 852,48 UAH)