Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу № 56 за адресою: м. Житомир, вул. Гагаріна, 31
Очікувана вартість
1 737 488,40 UAH
UA-2020-01-13-002443-c c5e3a02ebeb64adfa4bc4c1bbd9463b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 15:32
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 15:32
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:33
Очікувана вартість: 1 737 488,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,88%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу № 56 за адресою: м. Житомир, вул. Гагаріна, 31 (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Гагаріна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно умов договору, що є додатком 5 до тендерної документації Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Згідно умов договору, що є додатком 5 до тендерної документації Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 17:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 17:20
Додаток_7.docx
13 січня 2020 17:20
Додаток_4.docx
13 січня 2020 17:20
Додаток_3.docx
13 січня 2020 17:20
Додаток_2.docx
13 січня 2020 17:20
Додаток_1.docx
13 січня 2020 17:20
Додаток_6.docx
13 січня 2020 17:20
Додаток_5.docx
13 січня 2020 17:20
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Дата подання: 15 січня 2020 16:15
Дата відповіді: 17 січня 2020 18:26
Прохання переглянути та прокоментувати доцільність вимоги до Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме п.9.1 додатка 3 до Тендерної документації - Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки. Так як у технічному завданні не передбачено застосування устаткування підвищеної небезпеки для виконання робіт з реконструкції, вважаємо недоцільною дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що в технічному завданні по об'єкту: "Реконструкція покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу № 56 за адресою: м. Житомир, вул. Гагаріна, 31" зазначені найменування робіт, одиниця виміру, кількість. При складанні договірної ціни відповідно до технічного завдання використвуються ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи та ремонтно-будівельні роботи (РЕКНр). Норми РЕКНр містять такі показники:
– витрати труда робітників-будівельників, люд.год;
– середній розряд робіт;
– витрати труда машиністів, люд.год;
– перелік будівельних машин, механізмів, механізованого виробничого знаряддя (механізованого інструменту) та час їх експлуатації, маш.год;
– норми витрати матеріалів, виробів і конструкцій у фізичних одиницях виміру
для визначення вартості будівельних робіт.
п.9 Додатку 3 до Тендерної документації визначено, у разі, якщо відсутня необхідність у отриманні дозволу згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також з посиланням на відповідні нормативно правові акти чинного зхаконодавства України.
Наявність працівників
Дата подання: 17 січня 2020 15:25
Дата відповіді: 20 січня 2020 17:46
Доброго дня! Згідно з п.2.2 Додатка 1 до Тендерної документації обов'язковою умовою є наявність в штаті підприємства головного інженера, виконроба,кошторисника. Прошу пояснити чи обов'язково вищевказані спеціалісти повинні бути в штаті підприємства або вони можуть бути залучені на підставі договору ЦПХ ?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог п. 2.1 Додатку 1 до Тендерної документації учасником надається довідка у довільній формі, яка містить інформацію про посаду, ПІБ працівника, загальний стаж роботи у будівництві (років), досвід роботи на займаній посаді (років). Обов'язковою умовою є наявність в штаті підприємства головного інженера, виконроба (прораба), кошторисника. Таким чином вищевказані працівники мають бути в штаті, мати трудові відносини з підприємством, а не залучені за договорами цивільно-правового характеру. Крім того, згідно вимог п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник додатково підтверджує наявність інженерно-технічних працівників копіями штатного розпису, наказів про призначення, цивільно-правових договорів та дипломами про освіту тощо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АртХаус 1 592 249,09
UAH з ПДВ
1 592 249,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 1 630 756,19
UAH з ПДВ
1 630 756,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 16:00
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:52
Інформація ст 17
12 лютого 2020 15:52
Довідка МВС
12 лютого 2020 15:52
Довідка з податкової
31 січня 2020 10:23
Електронний підпис
31 січня 2020 10:21
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2020 10:21
Статут ТОВ оригінал.pdf
31 січня 2020 10:21
Стаття 17.pdf
31 січня 2020 10:20
Працівники.pdf
31 січня 2020 10:20
Кошторис.pdf
31 січня 2020 10:20
Кошторис.imd
31 січня 2020 10:20
Додаток 3 частина 3.pdf
31 січня 2020 10:20
Додаток 3 частина 2.pdf
31 січня 2020 10:20
Додаток 3 Частина 1.pdf
31 січня 2020 10:20
Довідки інші.pdf
31 січня 2020 10:20
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 16:54
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АртХаус

ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АртХаус
#34394610
Переможець 1 592 249,09
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АртХаус
#34394610
1 592 249,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:19
Дод. угода № 3.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 09:59
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
02 липня 2020 09:58
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 17:29
Дод. угода №1.pdf зміни до договору
29 травня 2020 17:28
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 15:07
Договір №4.pdf укладений
21 лютого 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція додатка №2 договору
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатка №3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 5.1.1 та додатку 2 до договору
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 592 249,09
UAH (в тому числі ПДВ 265 374,85 UAH)