Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару.
Очікувана вартість
284 000,00 UAH
UA-2020-01-13-002422-c 6fc9b6ef01f842bcb7d14eef2b5273ed
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 23:00
Очікувана вартість: 284 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-03-000006 ● abc52218e9244a85905d44f654ca27ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2020 14:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.08.2020 № 138

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.08.2020 № 138.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-13-002422-c 13.01.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-8_2).

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-04 10:44:04

Про надання пояснення

Дата: 04.08.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-01-13-002422-c предмет закупівлі: «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету (23000 кг), Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару (2500 кг), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснення.
Так, Замовником за результатами відкритих торгів по Лоту 1 визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Повзанюк Іванною Василівною (протокол про намір укласти договір б/н від 16.03.2020) щодо закупівлі зернових культур та картоплі для потреб їдальні Університету (23000 кг).
Також за результатами відкритих торгів по Лоту 2 визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Повзанюк Іванною Василівною (протокол про намір укласти договір від 16.03.2020) щодо закупівлі зернових культур та картоплі для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару (2500 кг).
Під час здійснення моніторингу за даними ІТС «ProZorro» Замовником по Лоту 1 та Лоту 2 не оприлюднено договір про закупівлю, звіту про виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи укладено договір (договори) за результатами відкритих торгів з переможцем торгів ФОП Повзанюк Іванною Василівною по Лоту 1 та Лоту 2, вказати реквізити таких договорів (номер, дата, сума, термін дії договору). У разі не укладання договору (договорів) пояснити причини не відміни торгів?
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання (по Лоту 1 та Лоту 2), в якому обсязі, в якій сумі?
3. Чи здійснювались Замовником платежі за договором по Лоту 1 та Лоту 2 (зазначити суму та дату)?
4. У разі виконання сторонами договірних зобов’язань, пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.



Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-07 17:00:12

Відповідь на запит від 07.08.2020 р.

Львівський національний університет імені Івана Франка у відповідь на запит від 04.08.2020 р. Західного офісу Держаудитслужби моніторингу щодо закупівлі за ID: UA-2020-01-13-002422-c «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету, Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару.
Згідно із Протоколом тендерного комітету від 16 березня 2020 року тендерним комітетом прийнято рішення визнати переможцем торгів закупівлі Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»: Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару. Однак, учасник протягом встановленого строку відмовився в усній формі від укладення договору не надавши жодного письмового про це підтвердження, що завадило на підставі п.2 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» своєчасно відхилити тендерну пропозицію учасника.
Наступних учасників із тендерними пропозиціями не було, відтак жодні права інших учасників не могли бути порушені. Окрім того, діяльність тендерного комітету (час проведення засідань ) була обмежена у зв’язку із запровадженням на загальнодержавному рівні карантинних обмежень з 12.03.2020 року, що унеможливлювало прийняття своєчасного рішення про відміну торгів у квітні-липні.
Враховуючи вказане, 04 серпня 2020 року прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»: Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи вищенаведене, надаємо пояснення з наступних питань:
1. Чи укладено договір (договори) за результатами відкритих торгів з переможцем торгів ФОП Повзанюк Іванною Василівною по Лоту 1 та Лоту 2, вказати реквізити таких договорів (номер, дата, сума, термін дії договору). У разі не укладання договору (договорів) пояснити причини не відміни торгів?
Відповідь: Договорів за вказаною закупівлею не було укладено.
Не було вчасно відмінено у зв’язку із наступними обставинами: учасник протягом встановленого строку відмовився в усній формі від укладення договору не надавши жодного письмового про це підтвердження, що завадило на підставі п.2 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» своєчасно відхилити тендерну пропозицію учасника.
Наступних учасників із тендерними пропозиціями не було, відтак жодні права інших учасників не могли бути порушені. Окрім того, діяльність тендерного комітету (час проведення засідань ) була обмежена у зв’язку із запровадженням на загальнодержавному рівні карантинних обмежень з 12.03.2020 року, що унеможливлювало прийняття своєчасного рішення про відміну торгів у квітні-липні.
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання (по Лоту 1 та Лоту 2), в якому обсязі, в якій сумі?
Відповідь: Договори не укладені.
3. Чи здійснювались Замовником платежі за договором по Лоту 1 та Лоту 2 (зазначити суму та дату)?
Відповідь: Договори не укладені, платежі не здійснювались.
4. У разі виконання сторонами договірних зобов’язань, пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору?
Відповідь: Договори не укладені, зобов’язань жодних не було.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-08-07 17:00:33

Пояснення

Львівський національний університет імені Івана Франка у відповідь на запит від 04.08.2020 р. Західного офісу Держаудитслужби моніторингу щодо закупівлі за ID: UA-2020-01-13-002422-c «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету, Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару.
Згідно із Протоколом тендерного комітету від 16 березня 2020 року тендерним комітетом прийнято рішення визнати переможцем торгів закупівлі Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»: Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару. Однак, учасник протягом встановленого строку відмовився в усній формі від укладення договору не надавши жодного письмового про це підтвердження, що завадило на підставі п.2 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» своєчасно відхилити тендерну пропозицію учасника.
Наступних учасників із тендерними пропозиціями не було, відтак жодні права інших учасників не могли бути порушені. Окрім того, діяльність тендерного комітету (час проведення засідань ) була обмежена у зв’язку із запровадженням на загальнодержавному рівні карантинних обмежень з 12.03.2020 року, що унеможливлювало прийняття своєчасного рішення про відміну торгів у квітні-липні.
Враховуючи вказане, 04 серпня 2020 року прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»: Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи вищенаведене, надаємо пояснення з наступних питань:
1. Чи укладено договір (договори) за результатами відкритих торгів з переможцем торгів ФОП Повзанюк Іванною Василівною по Лоту 1 та Лоту 2, вказати реквізити таких договорів (номер, дата, сума, термін дії договору). У разі не укладання договору (договорів) пояснити причини не відміни торгів?
Відповідь: Договорів за вказаною закупівлею не було укладено.
Не було вчасно відмінено у зв’язку із наступними обставинами: учасник протягом встановленого строку відмовився в усній формі від укладення договору не надавши жодного письмового про це підтвердження, що завадило на підставі п.2 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» своєчасно відхилити тендерну пропозицію учасника.
Наступних учасників із тендерними пропозиціями не було, відтак жодні права інших учасників не могли бути порушені. Окрім того, діяльність тендерного комітету (час проведення засідань ) була обмежена у зв’язку із запровадженням на загальнодержавному рівні карантинних обмежень з 12.03.2020 року, що унеможливлювало прийняття своєчасного рішення про відміну торгів у квітні-липні.
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання (по Лоту 1 та Лоту 2), в якому обсязі, в якій сумі?
Відповідь: Договори не укладені.
3. Чи здійснювались Замовником платежі за договором по Лоту 1 та Лоту 2 (зазначити суму та дату)?
Відповідь: Договори не укладені, платежі не здійснювались.
4. У разі виконання сторонами договірних зобов’язань, пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору?
Відповідь: Договори не укладені, зобов’язань жодних не було.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 251 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 257,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 лютого 2020 14:35
Закінчення: 03 лютого 2020 15:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

23000 кг
«Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» Лот 1: Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Університетська, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Покупцем в 10-ний термін, у безготівковому порядку, після отримання товару на склад, на банківський рахунок Продавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлену продукцію здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Солук Богдан Степанович 250 998,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 207 500,00
UAH з ПДВ
168 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Повзанюк Іванна Василівна 248 750,00
UAH з ПДВ
169 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 09:46
оновлена пропозиція
31 січня 2020 18:09
Статут копия.pdf
31 січня 2020 18:09
санобробка 6374 -30.01.20.pdf
31 січня 2020 18:09
Розяснення сес.pdf
31 січня 2020 18:09
Проект договору лот 2.pdf
31 січня 2020 18:09
Проект договору лот 1.pdf
31 січня 2020 18:09
Працівники общая.pdf
31 січня 2020 18:09
Опист товару лот 2.pdf
31 січня 2020 18:09
Опист товару лот 1.pdf
31 січня 2020 18:09
матер.техн.база.pdf
31 січня 2020 18:08
Довідка ПДВ-15.01.20.pdf
31 січня 2020 18:08
декларація.pdf
31 січня 2020 18:08
декларація -копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Солук Богдан Степанович

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП Повзанюк Іванна Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Солук Богдан Степанович
#1902010218
Відхилено 150 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 22:15
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Рішення скасоване 168 590,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 18:07
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 168 590,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 18:10
ФОП Повзанюк Іванна Василівна
#2157427749
Переможець 169 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 18:28

Документи

16 березня 2020 18:10
Електронний підпис
16 березня 2020 18:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Повзанюк Іванна Василівна
#2157427749
169 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 серпня 2020 16:10
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити торги у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.