Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 23:00 |
Очікувана вартість: | 284 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Тендерна документація
24 січня 2020 22:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 18:13 |
Зміни до ТД_Картопля_2020.docx | |
24 січня 2020 18:13 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2_Нова редакція.docx | |
24 січня 2020 18:13 |
Зміни до ТД_Картопля_2020.docx | |
24 січня 2020 18:13 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2_Нова редакція.docx | |
24 січня 2020 18:08 |
Зміни до ТД_Картопля_2020.docx | |
24 січня 2020 18:08 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2_Нова редакція.docx | |
13 січня 2020 17:15 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2.docx | |
13 січня 2020 17:15 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2.docx | |
13 січня 2020 17:15 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2.docx |
24 січня 2020 22:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2020 18:13 |
Зміни до ТД_Картопля_2020.docx
|
|||
24 січня 2020 18:13 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2_Нова редакція.docx
|
|||
24 січня 2020 18:13 |
Зміни до ТД_Картопля_2020.docx
|
|||
24 січня 2020 18:13 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2_Нова редакція.docx
|
|||
24 січня 2020 18:08 |
Зміни до ТД_Картопля_2020.docx
|
|||
24 січня 2020 18:08 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2_Нова редакція.docx
|
|||
13 січня 2020 17:15 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2.docx
|
|||
13 січня 2020 17:15 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2.docx
|
|||
13 січня 2020 17:15 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-03-000006 ● abc52218e9244a85905d44f654ca27ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2020 № 138
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.08.2020 № 138.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-13-002422-c 13.01.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-8_2).
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-04 10:44:04
Про надання пояснення
Дата: 04.08.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-01-13-002422-c предмет закупівлі: «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету (23000 кг), Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару (2500 кг), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснення.
Так, Замовником за результатами відкритих торгів по Лоту 1 визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Повзанюк Іванною Василівною (протокол про намір укласти договір б/н від 16.03.2020) щодо закупівлі зернових культур та картоплі для потреб їдальні Університету (23000 кг).
Також за результатами відкритих торгів по Лоту 2 визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Повзанюк Іванною Василівною (протокол про намір укласти договір від 16.03.2020) щодо закупівлі зернових культур та картоплі для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару (2500 кг).
Під час здійснення моніторингу за даними ІТС «ProZorro» Замовником по Лоту 1 та Лоту 2 не оприлюднено договір про закупівлю, звіту про виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи укладено договір (договори) за результатами відкритих торгів з переможцем торгів ФОП Повзанюк Іванною Василівною по Лоту 1 та Лоту 2, вказати реквізити таких договорів (номер, дата, сума, термін дії договору). У разі не укладання договору (договорів) пояснити причини не відміни торгів?
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання (по Лоту 1 та Лоту 2), в якому обсязі, в якій сумі?
3. Чи здійснювались Замовником платежі за договором по Лоту 1 та Лоту 2 (зазначити суму та дату)?
4. У разі виконання сторонами договірних зобов’язань, пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-07 17:00:12
Відповідь на запит від 07.08.2020 р.
Львівський національний університет імені Івана Франка у відповідь на запит від 04.08.2020 р. Західного офісу Держаудитслужби моніторингу щодо закупівлі за ID: UA-2020-01-13-002422-c «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету, Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару.
Згідно із Протоколом тендерного комітету від 16 березня 2020 року тендерним комітетом прийнято рішення визнати переможцем торгів закупівлі Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»: Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару. Однак, учасник протягом встановленого строку відмовився в усній формі від укладення договору не надавши жодного письмового про це підтвердження, що завадило на підставі п.2 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» своєчасно відхилити тендерну пропозицію учасника.
Наступних учасників із тендерними пропозиціями не було, відтак жодні права інших учасників не могли бути порушені. Окрім того, діяльність тендерного комітету (час проведення засідань ) була обмежена у зв’язку із запровадженням на загальнодержавному рівні карантинних обмежень з 12.03.2020 року, що унеможливлювало прийняття своєчасного рішення про відміну торгів у квітні-липні.
Враховуючи вказане, 04 серпня 2020 року прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»: Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи вищенаведене, надаємо пояснення з наступних питань:
1. Чи укладено договір (договори) за результатами відкритих торгів з переможцем торгів ФОП Повзанюк Іванною Василівною по Лоту 1 та Лоту 2, вказати реквізити таких договорів (номер, дата, сума, термін дії договору). У разі не укладання договору (договорів) пояснити причини не відміни торгів?
Відповідь: Договорів за вказаною закупівлею не було укладено.
Не було вчасно відмінено у зв’язку із наступними обставинами: учасник протягом встановленого строку відмовився в усній формі від укладення договору не надавши жодного письмового про це підтвердження, що завадило на підставі п.2 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» своєчасно відхилити тендерну пропозицію учасника.
Наступних учасників із тендерними пропозиціями не було, відтак жодні права інших учасників не могли бути порушені. Окрім того, діяльність тендерного комітету (час проведення засідань ) була обмежена у зв’язку із запровадженням на загальнодержавному рівні карантинних обмежень з 12.03.2020 року, що унеможливлювало прийняття своєчасного рішення про відміну торгів у квітні-липні.
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання (по Лоту 1 та Лоту 2), в якому обсязі, в якій сумі?
Відповідь: Договори не укладені.
3. Чи здійснювались Замовником платежі за договором по Лоту 1 та Лоту 2 (зазначити суму та дату)?
Відповідь: Договори не укладені, платежі не здійснювались.
4. У разі виконання сторонами договірних зобов’язань, пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору?
Відповідь: Договори не укладені, зобов’язань жодних не було.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-08-07 17:00:33
Пояснення
Львівський національний університет імені Івана Франка у відповідь на запит від 04.08.2020 р. Західного офісу Держаудитслужби моніторингу щодо закупівлі за ID: UA-2020-01-13-002422-c «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету, Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару.
Згідно із Протоколом тендерного комітету від 16 березня 2020 року тендерним комітетом прийнято рішення визнати переможцем торгів закупівлі Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»: Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару. Однак, учасник протягом встановленого строку відмовився в усній формі від укладення договору не надавши жодного письмового про це підтвердження, що завадило на підставі п.2 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» своєчасно відхилити тендерну пропозицію учасника.
Наступних учасників із тендерними пропозиціями не було, відтак жодні права інших учасників не могли бути порушені. Окрім того, діяльність тендерного комітету (час проведення засідань ) була обмежена у зв’язку із запровадженням на загальнодержавному рівні карантинних обмежень з 12.03.2020 року, що унеможливлювало прийняття своєчасного рішення про відміну торгів у квітні-липні.
Враховуючи вказане, 04 серпня 2020 року прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»: Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету Лот 2 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Шацького біолого-географічного стаціонару на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи вищенаведене, надаємо пояснення з наступних питань:
1. Чи укладено договір (договори) за результатами відкритих торгів з переможцем торгів ФОП Повзанюк Іванною Василівною по Лоту 1 та Лоту 2, вказати реквізити таких договорів (номер, дата, сума, термін дії договору). У разі не укладання договору (договорів) пояснити причини не відміни торгів?
Відповідь: Договорів за вказаною закупівлею не було укладено.
Не було вчасно відмінено у зв’язку із наступними обставинами: учасник протягом встановленого строку відмовився в усній формі від укладення договору не надавши жодного письмового про це підтвердження, що завадило на підставі п.2 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» своєчасно відхилити тендерну пропозицію учасника.
Наступних учасників із тендерними пропозиціями не було, відтак жодні права інших учасників не могли бути порушені. Окрім того, діяльність тендерного комітету (час проведення засідань ) була обмежена у зв’язку із запровадженням на загальнодержавному рівні карантинних обмежень з 12.03.2020 року, що унеможливлювало прийняття своєчасного рішення про відміну торгів у квітні-липні.
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання (по Лоту 1 та Лоту 2), в якому обсязі, в якій сумі?
Відповідь: Договори не укладені.
3. Чи здійснювались Замовником платежі за договором по Лоту 1 та Лоту 2 (зазначити суму та дату)?
Відповідь: Договори не укладені, платежі не здійснювались.
4. У разі виконання сторонами договірних зобов’язань, пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору?
Відповідь: Договори не укладені, зобов’язань жодних не було.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | «Код 03210000-6 - Зернові культури та картопля за двома лотами (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» Лот 1 – Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 251 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 257,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» Лот 1: Зернові культури та картопля для потреб їдальні Університету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться Покупцем в 10-ний термін, у безготівковому порядку, після отримання товару на склад, на банківський рахунок Продавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлену продукцію здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 18:13 |
Зміни до ТД_Картопля_2020.docx |
24 січня 2020 18:13 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2_Нова редакція.docx |
13 січня 2020 17:15 |
Тендерна документація_КАРТОПЛЯ_2020_лоти 2.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Солук Богдан Степанович |
250 998,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
207 500,00
UAH з ПДВ
|
168 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Повзанюк Іванна Василівна |
248 750,00
UAH з ПДВ
|
169 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Солук Богдан Степанович #1902010218 |
Відхилено |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 22:15
|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Рішення скасоване |
168 590,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 18:07
|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Відхилено |
168 590,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 18:10
|
ФОП Повзанюк Іванна Василівна #2157427749 |
Переможець |
169 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 18:28
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 04 серпня 2020 16:10 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п.2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити торги у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
04 серпня 2020 16:10
|
Електронний підпис |
04 серпня 2020 16:09
|
Протокол відміни торгів _Зернові культури.docx |