Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, папір А5
Очікувана вартість
69 800,00 UAH
UA-2020-01-13-002263-c f6a2b43816be4e0783e37a0558d3e124
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 13:13
Очікувана вартість: 69 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 698,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмета закупівлі визначені у п. 3.5. Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
820 пачок
Папір А4, папір А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Харківське шосе, 148-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 16:49
Документація_Папір А4, А5.PDF
13 січня 2020 16:49
ДЕЗ_Папір А4, А5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 січня 2020 10:30
Дата відповіді: 14 січня 2020 11:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення. У свою чергу інформуємо, що всі учасники під час подання своїх пропозицій мають змогу зазначити торгову марку та модель, модифікацію, артикул тощо щодо запропонованого товару. Водночас, нами будуть розглядатись технічні та якісні характеристики запропонованих товарів, які мають в обов’язковому порядку відповідати технічним вимогам, вказаним в п. 3.5. Документації.
У той же час, повідомляємо, що наше Комунальне підприємство є платником податку на додану вартість, а тому під час проведення закупівель товарів/робіт/послуг бюджет закупівель включає ПДВ. Доводимо до Вашого відома, що розглядатиме не лише пропозиції Учасників що є платниками ПДВ, але й цінові пропозиції не платників ПДВ. Разом з тим Учасник, який не є платником ПДВ, при обчисленні своєї цінової пропозиції, має врахувати, що пропозиція не повинна перевищувати бюджет закупівлі Замовника, з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 54 855,60
UAH з ПДВ
53 433,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 55 341,60
UAH з ПДВ
53 897,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 57 105,00
UAH з ПДВ
54 140,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 17:41
Електронний підпис
21 січня 2020 17:41
ЦП 2.pdf
20 січня 2020 13:27
Електронний підпис
20 січня 2020 13:26
Документи.rar

Публічні документи

17 січня 2020 09:52
Електронний підпис
17 січня 2020 09:51
Електронний підпис
17 січня 2020 09:51
IMG_20200115_115856.jpg
17 січня 2020 09:51
IMG_20200115_115845.jpg
17 січня 2020 09:51
konika minolta сертифікат.pdf
17 січня 2020 09:51
цп.pdf
17 січня 2020 09:51
статут.pdf
17 січня 2020 09:50
сертифікат double.pdf
17 січня 2020 09:50
свідоцтво пдв.pdf
17 січня 2020 09:50
Протокол.pdf
17 січня 2020 09:50
протокол №16.pdf
17 січня 2020 09:50
протокол №14.pdf
17 січня 2020 09:50
проект договору.pdf
17 січня 2020 09:50
паспорт холод.pdf
17 січня 2020 09:50
опис.pdf
17 січня 2020 09:50
наказ.pdf
17 січня 2020 09:50
загальні відомості..pdf
17 січня 2020 09:50
довідка статистика.pdf
17 січня 2020 09:50
довідка санцкції..pdf
17 січня 2020 09:50
довідка на товар.pdf
17 січня 2020 09:50
гарантія якості..pdf
17 січня 2020 09:50
гарантійний лист.pdf
17 січня 2020 09:50
витяг пдв.pdf
17 січня 2020 09:50
витяг ЄДР.pdf
17 січня 2020 09:50
висновок сес.pdf
17 січня 2020 09:50
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 53 433,60
UAH з ПДВ
22 січня 2020 12:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
53 433,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР_УКРПАПІР.pdf укладений
29 січня 2020 11:44