Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт нежитлових приміщень по вул. Київський шлях, 24 у м. Борисполі ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 675 604,00 UAH
UA-2020-01-13-001762-c c0dfc654d81c46bc9b4027b63565ca79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іскра Юлія Миколаївна

0459555037 jkgtu2019@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господасртва виконавчого комітету Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36359583
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., БОРИСПІЛЬ, вул. Київський шлях, 72
Контактна особа: Іскра Юлія Миколаївна
0459555037
jkgtu2019@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 14:42
Початок аукціону: 29 січня 2020 14:42
Очікувана вартість: 7 675 604,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 379,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт нежитлових приміщень по вул. Київський шлях, 24 у м. Борисполі ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт нежитлових приміщень по вул. Київський шлях, 24 у м. Борисполі ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, БОРИСПІЛЬ, вул. Київський шлях, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-001762-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК"БМЛ ГРУП" ", Код ЄДРПОУ:37415250
Дата подання: 10 лютого 2020 15:34
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ "БК"БМЛ ГРУП"
Оскарження визначення переможця
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 08:33
Відповідно до вимог тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати згоду на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких подаються Учасником у складі тендерної пропозиції.
Згідно ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Учасник ТОВ «БК «БМЛ ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції надав Протокол від 30.08.2019 №5/2019 в якому зазначив паспортні дані та ідентифікаційний код осіб, але згоди щодо обробки даних цих осіб не надано.
Чим не виконано вимоги тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-001762-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 11 лютого 2020 13:20
ВИМОГА про надання додаткової інформації
ВИМОГА про надання додаткової інформації в поядку ч.3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 09:24
Відповідно п. 3.1.додатку 2 тендерної документації Учасник подає через електронну систему закупівель в сканованому вигляді: ліцензію на провадження Учасником господарської діяльності, передбаченої цією закупівлею.
Умовами тендерної документації - документи, які не передбачені законодавством України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, а Учасник надає інформацію в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави ненадання документа. Якщо у складі тендерної пропозиції буде відсутній хоча б один з документів, перелічених у Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі», то така пропозиція буде відхилена згідно вимог Закону.
1. Вами надано ліцензію строк дії якої закінчився 05.10.2018 року. Пояснень, з приводу не наданння такого документу не надано, а отже не дотримано вимог тендерної документації в цій частині.

2. Згідно вимог тендерної документації Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, за формою Додатку 5 тендерної документації. Наявність працівника (ів) за спеціальністю головний інженер, виконроб, еколог є обов’язковим. В наданій довідці від 27.01.2020 року № 27 про наявність працівників відповідної кваліфікації не зазначено головного інженера. Тобто, Учасник не планує залучати до виконання робіт головного інженера, що суперечить вимогам тендерної документації.
До того ж додатково, хочемо звернути увагу, що ваша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
3. У гарантійному листі від 27.01.2020 № 28, наданого учасником на виконання умови тендерної документації, відповідно до форми № 2 Додатку 2 тендерної документації, не вказано предмет закупівлі робіт, які учасник гарантує виконувати, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
4. Учасник не надав документи, які підтверджують Повне виконання зобов’язань Учасника за договором, наданим у довідці (довідка про вартість виконаних робіт та витрат, акт виконаних робіт, або інший документ, що підтверджує Повне виконання договору, зазначеного у Довідці), чим не виконав умову пункту 3.3.частини 3 Додатку 5тендерної документації.
5. Учасником надано довідку від 27.01.2020 № 37 про наявність у Учасника торгів обладнання необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі При цьому в довідці не зазначено інформацію щодо права власності/оренди на обладнання. Також не надано підтверджуючі документи щодо права власності/оренди на обладнання зазначеного в довідці, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
6. Акт попереднього огляду об’єкта не містить відмітки Замовника, що не підтверджує дійсне ознайомлення з об’єктом та його обсягами.
7. Згідно вимог тендерної документації зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повно розмірними, будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися.
Надані Учасником документи не чіткі та нечитабельні, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.

Також хочемо повідомити, що по даній закупівлі було здійснено моніторинг, яким встановлено, - «За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій – порушень не встановлено.”
Номер вимоги: UA-2020-01-13-001762-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК"БМЛ ГРУП" ", Код ЄДРПОУ:37415250
Дата подання: 10 лютого 2020 15:36
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "БК"БМЛ ГРУП"
Оскарження визначення переможця
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 08:47
Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі-Закон) – «електронний документ може бути створений , переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною». Згідно статті 7 Закону - «оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обовязковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, ПРИРІВНЯНИМ ДО ВЛАСНОРУЧНОГО ПІДПИСУ». Уповноваженою особою перевірена інформація за посиланням https://czo.gov.ua/verify, що тендерна пропозиція ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» містить електронний цифровий підпис уповноваженої особи, а саме: Директора Трищева Вадима Ігоровича.

Документи подані скаржником

11 лютого 2020 13:19
вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-13-001762-c.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 13 лютого 2020 17:48
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 17.02.2020№2946.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 19:15

Документи подані скаржником

13 лютого 2020 17:48
додатки
13 лютого 2020 17:48
додатки
13 лютого 2020 17:48
додатки
16 лютого 2020 20:54
плат доручення

Документи Органу Оскарження

17 лютого 2020 19:15
рішення від 17.02.2020№2946.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-10-000023 ● 312b034487e44c638ccebf78ebf4cfaf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


10.02.2020 № 23

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.02.2020 № 23

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-13-001762-c 13.01.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-12 11:20:56

запит про надання пояснень

Чому Замовником відхилено тендерну пропозицію ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14» з підстави не зазначення в довідці від 27.01.2020 № 27 головного інженера, при тому що у витязі зі штатного розпису від 02.01.2020
№ 1 вказана інформація щодо його наявності?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-13 11:01:12

Пояснення

Згідно вимог тендерної документації Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, за формою Додатку 5 тендерної документації. Наявність працівника (ів) за спеціальністю головний інженер, виконроб, еколог є обов’язковим. В наданій довідці від 27.01.2020 року № 27 про наявність працівників відповідної кваліфікації не зазначено головного інженера. Тобто, Учасник не планує залучати до виконання робіт головного інженера, що суперечить вимогам тендерної документації.
До того ж , тендерна пропозиція учасника ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14» не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
1. У гарантійному листі від 27.01.2020 № 28, наданого учасником на виконання умови тендерної документації, відповідно до форми № 2 Додатку 2 тендерної документації, не вказано предмет закупівлі робіт, які учасник гарантує виконувати, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Надано ліцензію строк дії якої закінчився 05.10.2018 року. Пояснень, з приводу не надання такого документу не надано.
3. Учасник не надав документи, які підтверджують Повне виконання зобов’язань Учасника за договором, наданим у довідці (довідка про вартість виконаних робіт та витрат, акт виконаних робіт, або інший документ, що підтверджує Повне виконання договору, зазначеного у Довідці), чим не виконав умову пункту 3.3.частини 3 Додатку 5тендерної документації.
4. Учасником надано довідку від 27.01.2020 № 37 про наявність у Учасника торгів обладнання необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі При цьому в довідці не зазначено інформацію щодо права власності/оренди на обладнання. Також не надано підтверджуючі документи щодо права власності/оренди на обладнання зазначеного в довідці, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Акт попереднього огляду об’єкта не містить відмітки Замовника, що не підтверджує дійсне ознайомлення з об’єктом та його обсягами.
6. Згідно вимог тендерної документації зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повно розмірними, будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися.
Надані Учасником документи не чіткі та нечитабельні, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК"БМЛ ГРУП" " 6 910 784,59
UAH з ПДВ
6 277 656,54
UAH з ПДВ
Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" 6 980 810,74
UAH з ПДВ
6 277 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гіріх" 7 300 700,49
UAH з ПДВ
6 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Еко Енерго Груп" 7 434 964,53
UAH з ПДВ
6 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 7 326 312,76
UAH з ПДВ
7 326 312,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 12:47
Електронний підпис
30 січня 2020 12:45
r_293_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
30 січня 2020 12:45
r_293_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
30 січня 2020 12:45
r_293_ДЦ_ДЦ.pdf
30 січня 2020 12:45
r_293_ДЦ_ДЦ Записка.pdf
28 січня 2020 15:08
Електронний підпис
28 січня 2020 14:57
Електронний підпис
28 січня 2020 14:52
Довідка щодо санкцій.pdf
28 січня 2020 14:52
r_293_ДЦ_ССР.pdf
28 січня 2020 14:52
r_293_ДЦ_СВР.pdf
28 січня 2020 14:52
r_293_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
28 січня 2020 14:52
r_293_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
28 січня 2020 14:52
r_293_ДЦ_ДЦ.pdf
28 січня 2020 14:52
r_293_ДЦ_ДЦ Записка.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 15:46
Електронний підпис
28 січня 2020 15:44
довідки.rar
28 січня 2020 15:44
кошторис.rar
28 січня 2020 15:44
кошторис1.rar
28 січня 2020 15:44
техніка.rar
28 січня 2020 15:44
борисп аналог дог.rar
28 січня 2020 15:44
статут док.rar

Публічні документи

28 січня 2020 12:18
Електронний підпис
28 січня 2020 12:12
акти Бориспіль КШ 73.pdf
28 січня 2020 12:12
Договірна ціна.pdf
28 січня 2020 12:12
ВР до ЗКР.pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК 2.1.1.pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК електроосв..pdf
28 січня 2020 12:12
Підсумкова 2.1.1.pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК пожежна.pdf
28 січня 2020 12:12
Підсумкова опал.вент.pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК опал.вент..pdf
28 січня 2020 12:12
Пвідсумкова пожежка.pdf
28 січня 2020 12:12
Підсумкова вод.кан..pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК СКС.pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК вод.опал..pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК відеонагл..pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК охор..pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК благоустрій.pdf
28 січня 2020 12:12
Підсумкова ох.сист..pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК пуск. пожежна.pdf
28 січня 2020 12:12
Підсумкова СКС.pdf
28 січня 2020 12:12
ЗКР.pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК пуск. відеонагл..pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК пуск.охор..pdf
28 січня 2020 12:12
ЛК пуск. СКС.pdf
28 січня 2020 12:12
Договір КШ73.pdf
28 січня 2020 12:12
ТЗ.pdf
28 січня 2020 12:12
Проект договору.pdf
28 січня 2020 12:12
Договір оренди офісу.pdf
28 січня 2020 12:12
Довідка мат.тех.база.pdf
28 січня 2020 12:12
Малиш Б.В..pdf
28 січня 2020 12:12
Лист-гарантія ст.17.pdf
28 січня 2020 12:12
Договір оренди Пежо.pdf
28 січня 2020 12:12
Ліцензія Скан.pdf
28 січня 2020 12:12
Св-тво ПДВ.pdf
28 січня 2020 12:12
Лист-відгук.pdf
28 січня 2020 12:12
ТП.pdf
28 січня 2020 12:11
Довідка про персонал.pdf
28 січня 2020 12:11
наказ Стельмах.pdf
28 січня 2020 12:11
Наказ Маналатьєв В.Ю..pdf
28 січня 2020 12:11
наказ Старовойт.pdf
28 січня 2020 12:11
Протокол огляду.pdf
28 січня 2020 12:11
Наказ Ляхов М.А..pdf
28 січня 2020 12:11
Наказ Ужик В.Г..pdf
28 січня 2020 12:11
Протокол підпису.pdf
28 січня 2020 12:11
Довідка ох.праці.pdf
28 січня 2020 12:11
Довідка санкції.pdf
28 січня 2020 12:11
Св-тво ЄДРПОУ.pdf
28 січня 2020 12:11
наказ Малиш Б.В..pdf

Публічні документи

28 січня 2020 14:58
3 дог Коваленко 1762.pdf
28 січня 2020 14:58
41_ДЦ_ИВР.xls
28 січня 2020 14:58
41_СД_ИВР.xls
28 січня 2020 14:58
41_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls
28 січня 2020 14:58
41_СД_ССР_4.xls
28 січня 2020 14:58
41_СД_ССР_5.xls
28 січня 2020 14:58
41_ДЦ_ДЦ_3.xls
28 січня 2020 14:58
41_ДЦ_ОПР.xls
28 січня 2020 14:58
41_ДЦ_ДЦ_2.xls
28 січня 2020 14:58
6 Договір ПБГ 1762.pdf
28 січня 2020 14:58
6 дог АТГ001.pdf
28 січня 2020 14:58
6 дог АТГ 130619.pdf
28 січня 2020 14:58
14 проект договора 1762.pdf
28 січня 2020 14:58
6 дог ПР-729.pdf
28 січня 2020 14:58
6 дог ПР-721.pdf
28 січня 2020 14:58
6 дог ПР-723.pdf
28 січня 2020 14:58
6 дог ПР-722.pdf
28 січня 2020 14:58
6 дог ПР-682.pdf
28 січня 2020 14:58
6 акт ПР-805.pdf
28 січня 2020 14:58
6 акт ПР-721.pdf
28 січня 2020 14:58
6 акти АТГ.pdf
28 січня 2020 14:58
6 акт ПР-729.pdf
28 січня 2020 14:58
3 ЄСВ.pdf
28 січня 2020 14:57
3 дог Муха.pdf
28 січня 2020 14:57
6 акт ПР-682.pdf
28 січня 2020 14:57
6 акт ПР-723.pdf
28 січня 2020 14:57
6 акт ПР-686.pdf
28 січня 2020 14:57
6 акт ПБГ.pdf
28 січня 2020 14:57
3 дог Песоцкий.pdf
28 січня 2020 14:57
4 протокол ТБ 1762.pdf
28 січня 2020 14:57
6 дог ПР-686.pdf
28 січня 2020 14:57
4 ЦЗ Демиденко 1762.pdf
28 січня 2020 14:57
6 відгук ПБГ 1762.pdf
28 січня 2020 14:57
7 Лицензия Трансера.pdf
28 січня 2020 14:57
28 лист ст 17-1762.pdf
28 січня 2020 14:57
31 виписка 1762.pdf
28 січня 2020 14:57
33 ліцензія 1762.pdf
28 січня 2020 14:57
32 ПДВ 1762.pdf
28 січня 2020 14:57
26 довідка ч9 ст 9-1762.pdf
28 січня 2020 14:57
10 наказ директор 1762.pdf
28 січня 2020 14:57
2 дог оренда офис 1762.pdf
28 січня 2020 14:56
2 дог будтехніка 1762.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 22:26
Електронний підпис
11 лютого 2020 22:10
Протокол_11 лютого 2020.pdf
11 лютого 2020 12:44
Пояснення .pdf
11 лютого 2020 12:43
Несудимість.rar
11 лютого 2020 12:42
Кошторис.rar
28 січня 2020 10:55
Електронний підпис
28 січня 2020 10:44
МТБ.rar
28 січня 2020 10:44
39 Пояснення Звіт ЄСВ.pdf
28 січня 2020 10:44
16 Договір.pdf
28 січня 2020 10:44
18 Пояснення ПДВ.pdf
28 січня 2020 10:44
15 Технічне завдання.pdf
28 січня 2020 10:43
9 Довідка МТБ .pdf
28 січня 2020 10:43
7 Довідка субпідряд .pdf
28 січня 2020 10:43
8 Довідка санкції 2 .pdf
28 січня 2020 10:43
3 Пояснення печатка .pdf
28 січня 2020 10:43
Статут_БУД_ПРОМ.pdf
28 січня 2020 10:43
статистика 23.01.2020.pdf
28 січня 2020 10:43
пдв.pdf
28 січня 2020 10:43
позики.pdf
28 січня 2020 10:43
прозоро.pdf
28 січня 2020 10:43
Договір страхування.pdf
28 січня 2020 10:43
Лист відгук Фурси.pdf
28 січня 2020 10:43
казначейство 16.01.pdf
28 січня 2020 10:43
Звіт з ЄСВ.pdf
28 січня 2020 10:43
відкр. рах..pdf
28 січня 2020 10:43
Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК"БМЛ ГРУП" "

ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"

ТОВ "Гіріх"

ТОВ "Еко Енерго Груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК"БМЛ ГРУП" "
#37415250
Відхилено 6 277 656,54
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 17:21
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
Відхилено 6 277 777,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 15:30
ТОВ "Гіріх"
#37474871
Відхилено 6 299 999,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 11:39
ТОВ "Еко Енерго Груп"
#42784735
Відхилено 6 300 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 11:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Переможець 7 326 312,76
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
7 326 312,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 16:57
Договір 15.pdf укладений
19 лютого 2020 16:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 326 233,88
UAH (в тому числі ПДВ 1 221 038,98 UAH)