Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Code 09310000-5 (DK 021-2015) Electricity (supply of electricity)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" |
Код ЄДРПОУ: | 34811465 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22 |
Контактна особа: |
Сизов Олег 0675646107 trol_tehniccs@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
В'ячеслав Васильович (головний енергетик) 0673414835 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | A Communal enterprise is the "Municipal trolleybus" |
National ID: | 34811465 |
Contact point: |
Sizov Oleg 0675646107 trol_tehniccs@ukr.net |
Additional contacts: |
В'ячеслав Васильович (головний енергетик) 0673414835 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 48 363 757,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 241 818,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 13 січня 2020 14:28 |
Enquiries until: | 03 лютого 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 лютого 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 48 363 758 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 241 819 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Не пізніше 25-го числа місяця, що передує розрахунковому -10% від заявленого обсягу споживання електричної енергії | Аванс | 25 | Календарні | 10 |
Iнша подія | Не пізніше 25-го числа розрахункового місяця-90 % від фактичного обсягу споживання електричної енергії | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2020 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2020 14:25 |
Додаток 5 гарантійний лист пропозиція дійсна 90 днів.doc | |
13 січня 2020 14:25 |
Додаток 4 технічні вимоги.doc | |
13 січня 2020 14:25 |
Додаток 3 ст.17.doc | |
13 січня 2020 14:25 |
Додаток 2 проект договору.doc | |
13 січня 2020 14:25 |
Додаток 1 форма тенд. пропозиції.doc | |
13 січня 2020 14:25 |
ТД .pdf |
15 січня 2020 10:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 січня 2020 14:25 |
Додаток 5 гарантійний лист пропозиція дійсна 90 днів.doc
|
|||
13 січня 2020 14:25 |
Додаток 4 технічні вимоги.doc
|
|||
13 січня 2020 14:25 |
Додаток 3 ст.17.doc
|
|||
13 січня 2020 14:25 |
Додаток 2 проект договору.doc
|
|||
13 січня 2020 14:25 |
Додаток 1 форма тенд. пропозиції.doc
|
|||
13 січня 2020 14:25 |
ТД .pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аванс - Не пізніше 25-го числа місяця, що передує розрахунковому- 10% від заявленого обсягу споживання електричної енергії.
Пiсляоплата- Не пізніше 25-го числа розрахункового місяця - 90% від фактичного обсягу споживання електричної енергії
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-16-000014 ● ccde357a151c4760a6520def05b65fff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2020 16:44 |
13.03.2020 № 56
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.03.2020 №56
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2020-01-13-001210-c 13.01.2020 Комунальне підприємство «Міський тролейбус» (код ЄДРПОУ 34811465) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-30 09:40:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі постачання електричної енергії за кодом ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-13-001210-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до пункту 4.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено строк поставки товару (електроенергії) – протягом 2020 року. Пунктом 3.1 проекту договору, що є Додатком 2 до тендерної документації визначено, що початком постачання електричної енергії Споживачу є дата, зазначена в заяві – приєднанні, яка є додатком 1 до цього договору. В заяві – приєднанні, що є додатком 1 до проекту договору зазначено початок постачання електроенергії з 1 січня 2020 року.
В тендерній пропозиції ТОВ «Ернерінг» міститься лист – згода від 13.02.2020 № 41 /1302 в якому зазначено, що ТОВ «Ернерінг» ознайомився з істотними умовами проекту договору про закупівлю, які наведені в Додатку № 2 до тендерної документації, та зобов’язується укласти договір в редакції, запропонованій Замовником, та гарантує їх виконання на викладених умовах.
Проте моніторингом установлено, що Замовником укладено з ТОВ «Ернерінг» договір від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу, Додатком 1 до зазначеного договору є заява-приєднання, відповідно до якої визначено початок постачання електричної енергії з 19 березня 2020 року.
Поясніть вищезазначені розбіжності.
2. Четвертою частиною статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
В договорі від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу міститься пункт 2.2, в якому визначено, що очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 19 березня 2020 року по 31 грудня 2020 року становить 18 682 210 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу електричної енергії, заявленому оператором систем розподілу або за формою затвердженому цим договором. Проте в проекті договору, що є Додатком 2 до тендерної документації та в проекті договору, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «Ернерінг» зазначений пункт відсутній.
Крім того в договорі від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу міститься пункт 13.9, в якому зазначено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Проте в проекті договору, що є Додатком 2 до тендерної документації та в проекті договору, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «Ернерінг» зазначений пункт відсутній.
Поясніть вищезазначені розбіжності.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-01 14:42:03
Надання пояснення щодо закупівлі постачання електричної енергії за кодом ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-13-001210-с)
У межах проведення моніторингу закупівлі постачання електричної енергії за кодом ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-13-001210-с) надаємо пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю товару: код 09310000-5 (ДК 021:2015) Електрична енергія (постачання електричної енергії), затвердженої рішенням тендерного комітету від 13.01.2020р., п. 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що:
«Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Істотними умовами договору є предмет договору та ціна. Інші умови договору істотними не являються та можуть змінюватись відповідно до норм ГК та ЦК.
Зміст (умови) договору (крім істотних умов) не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного предмету договору, відповідно до вимог чинного законодавства України.” .. і далі по тексту.
Замовником, за результатами проведеної процедури відкритих торгів, укладено з ТОВ «Ернерінг» договір про постачання електричної енергії споживачу від 16.03.2020 за № 16/02, який “набирає чинности з дати підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2020р. ..”( п. 13.1. Договору). Додатком 1, що є невід'ємною частиною зазначеного договору, є заява-приєднання, відповідно до якої умови Договору скориговані та визначено початок постачання електричної енергії - з 19 березня 2020 року.
Коригування умов Договору здійснено, враховуючи, те що під час проведення процедури відкритих торгів та до 18.03.2020 року, між Замовником — КП “Міський тролейбус” та діяв договір про постачання електричної енергії з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» від 26.03.2019 р. №100233, термін дії якого становив виключно до 18.03.2020 року.
При укладанні Договору з ТОВ «Ернерінг» про постачання електричної енергії споживачу Замовником дотримані вимоги тендерної документації та Закону “Про публічні закупівлі”.
2. Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю товару: код 09310000-5 (ДК 021:2015) Електрична енергія (постачання електричної енергії), затвердженої рішенням тендерного комітету від 13.01.2020р., п. 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що:
«Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Істотними умовами договору є предмет договору та ціна. Інші умови договору істотними не являються та можуть змінюватись відповідно до норм ГК та ЦК.
Зміст (умови) договору (крім істотних умов) не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного предмету договору, відповідно до вимог чинного законодавства України.” .. і далі по тексту.
Четвертою частиною статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
В зв’язку з цим звертаю Вашу увагу, що укладений з ТОВ «Ернерінг» договір від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу не відрізняється від змісту тендерної пропозиції, а лише доповнений і скоригований відповідно до вимог тендерної документації та з дотриманням вимог передбачених Господарським кодексом України та Цивільним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Як передбачено ч. 1 ст. 638 ЦКУ, істотні умови договору — це умови:
— про предмет договору;
— визначені законом як істотні або є необхідними для договорів цього виду;
— щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Водночас згідно з ч. 2 ст. 180 ГКУ, яка кореспондує зі ст. 638 ЦКУ, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів цього виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При цьому відповідно до ч. 3 ст. 180 ГКУ при укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії такого договору.
При укладанні Договору з ТОВ «Ернерінг» про постачання електричної енергії споживачу Замовником дотримані вимоги тендерної документації та Закону “Про публічні закупівлі”.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" 13.04.2020 року (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднило оголошення та тендерну документацію за № UA-2020-01-13-001210-c на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. 03.03.2020 року ТОВ «ЕРНЕРІНГ» визнано переможцем. 13.03.2020 року рішенням № 56 від 13.03.2020 року визначено початок проведення моніторингу закупівель. 16.03.2020 року між КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" та ТОВ «ЕРНЕРІНГ» укладено договір № 16/02 від 16.03.2020 року Про постачання електричної енергії споживачу. 02.04.2020 року опублікований висновок про результати моніторингу закупівлі. В п.1 ІІ розділі Констатуюча частина вкзано наступне: «Отже, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-14_1 (ймовірність ризику упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій) не підтверджена., 02 квітня 2020» П. 2 ІІ розділу Констатуюча частина зазначено наступне: «Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону.» Відповідно до ч. 4 ст. 36 ЗУ Про публічні закупівлі умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. 5. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Вважаємо, що Нами будо дотримано всіх вимог тендерної пропозиції та умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Виходячи з вище наведеного вважаємо що нами дотримано всіх вимог частини 4 статті 36 ЗУ Про публічні закупівлі, а тому не вбачаємо підстав щодо розірвання договору.
2020-04-09 17:32:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель |
Дата публікації: | 16 квітня 2020 |
Документи:
16 квітня 2020 09:15
|
Позовна заява.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" |
Код ЄДРПОУ: | 34811465 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПАТ "ЕК "Барвінок" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «РемМашРесурс» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Вєк Технолоджі" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
33 179 604,96
UAH з ПДВ
|
31 012 468,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
37 177 597,90
UAH з ПДВ
|
31 012 468,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
31 834 485,84
UAH з ПДВ
|
31 350 848,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
34 524 724,08
UAH з ПДВ
|
33 178 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
34 748 910,60
UAH з ПДВ
|
34 507 091,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
36 318 216,24
UAH з ПДВ
|
34 748 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
37 164 333,53
UAH з ПДВ
|
35 955 239,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "ЕК "Барвінок" |
48 031 961,91
UAH з ПДВ
|
48 031 961,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «РемМашРесурс» |
48 200 101,80
UAH з ПДВ
|
48 200 101,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" #39726263 |
Переможець |
31 012 468,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2020 15:28
|
доп угода №1 до дог 16 2 ТОВ Ернерінг (1).pdf | зміни до договору |
22 квітня 2020 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 15:52
|
№16 02 ТОВ Ернерінг.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:52
|
№ 16 02 ТОВ ЕРНЕРІНГ.pdf | укладений |
16 березня 2020 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись п.2,6 та 7 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" , п.3 ст.631 ЦКУ та умов Договору, сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару на 10% з 01.03.2020р. та викласти п.2 в новій редакції. 2. Викласти п2.2 Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 16/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |