Код 09310000-5 (ДК 021-2015) Електрична енергія (постачання електричної енергії)
Code 09310000-5 (DK 021-2015) Electricity (supply of electricity)
Очікувана вартість
48 363 757,96 UAH
UA-2020-01-13-001210-c b4f8765b7aa141f0a4177b6aca38f5e2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС"
Код ЄДРПОУ: 34811465
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
Контактна особа: Сизов Олег
0675646107
trol_tehniccs@ukr.net
Додаткові контактні особи: В'ячеслав Васильович (головний енергетик)
0673414835
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: A Communal enterprise is the "Municipal trolleybus"
National ID: 34811465
Contact point: Sizov Oleg
0675646107
trol_tehniccs@ukr.net
Additional contacts: В'ячеслав Васильович (головний енергетик)
0673414835

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 14:06
Очікувана вартість: 48 363 757,96 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 241 818,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 13 січня 2020 14:28
Enquiries until: 03 лютого 2020 15:00
Complaints submission until: до 09 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 лютого 2020 15:00

Information

Estimated total value: 48 363 758 UAH including VAT
Minimal lowering step: 241 819 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Забезпечення електричною енергією міського електричного транспорту для виробничих та побутових потреб КП "Міський тролейбус"
Providing electricity to the urban electric transport for production and household needs of Communal Enterprise “City Trolleybus”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18682210 кВт*год
Електрична енергія , джерело фінансування - кошти підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, дніпровське шосе,22
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity, Source of finance - Enterprise funds
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Не пізніше 25-го числа місяця, що передує розрахунковому -10% від заявленого обсягу споживання електричної енергії Аванс 25 Календарні 10
Iнша подія Не пізніше 25-го числа розрахункового місяця-90 % від фактичного обсягу споживання електричної енергії Пiсляоплата 25 Календарні 90

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

група "А" (з АСКОЕ) чи група "Б"?
Дата подання: 14 січня 2020 09:39
Дата відповіді: 14 січня 2020 11:19
Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник: група "А" (з АСКОЕ) чи група "Б"? Якщо в наявності об'єкти групи "А" просимо надати точки обліку та погодинні графіки споживання на прикладі листопада 2019 року.
Відповідь: Група Б.
Вартість передачі електроенергії НЕК Укренерго
Дата подання: 14 січня 2020 09:40
Дата відповіді: 14 січня 2020 11:20
Чи врахований в очікуваної варості закупівлі тариф з послуг передачі електроенергії НЕК "Укренерго" встановлений Постановою НКРЕКП від 10.12.2019 №2668?
Відповідь: У вартість передачі електричної енергії враховано .
Вартість розподілу електроенергії
Дата подання: 14 січня 2020 09:48
Дата відповіді: 14 січня 2020 11:20
Чи врахований в очікуваної вартості закупівлі тариф з послуг розподілу електроенергії? Якщо так, то який тариф враховувався Замовником при розрахунку очікуваної вартості закупівлі / який середній тариф потрібно врахувати учасникам при визначенні суми тендерної пропозиції з огляду на те, що операторів системи розподілу багато, у кожного свій тариф з розподілу, а дані щодо об`'ємів закупівлі по кожному окремо об`'єкту не визначено
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вартість розподілу електричної енергії в очікувану вартість закупівлі не враховано.
ОСР
Дата подання: 14 січня 2020 09:56
Дата відповіді: 14 січня 2020 11:22
Доброго дня! До якого оператора системи розподілу підключені об`'єкти Замовника?
Відповідь: ТОВ " ДТЕК Дніпровські електромережі", ТОВ "ДТЕК Високовольтні електромережі" і "Укрзалізниця".
Щодо оплати.
Дата подання: 14 січня 2020 16:29
Дата відповіді: 15 січня 2020 09:55
Доброго дня. В оголошенні про закупівлю зазначаєьтся оплата "Аванс 10% Не пізніше 25-го числа місяця, що передує розрахунковому" та "Пiсляоплата Не пізніше 25-го числа місяця, що передує розрахункового місяця -90% від фактичного обсягу споживання"??? В проекті договору п.5.7. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. В комерційной пропозиції (додаток до проекту договору) "3. Спосіб оплати: попередня оплата.", "4. Термін надання рахунку за спожиту електричну енергію: після 20 числа наступного місяця за розрахунковим." та "5. Строк його оплати: протягом 7 робочих днів з дати отримання рахунку.". Просимо надати відповідь яким чином Замовник панує здійснювати оплату за договором та привести тендерну документацію та оголошення про закупівлю до відповідності одне до одного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за виявлений недолік, внесені відповідні коригування.
Аванс - Не пізніше 25-го числа місяця, що передує розрахунковому- 10% від заявленого обсягу споживання електричної енергії.
Пiсляоплата- Не пізніше 25-го числа розрахункового місяця - 90% від фактичного обсягу споживання електричної енергії
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-16-000014 ● ccde357a151c4760a6520def05b65fff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-17 16:44:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.03.2020 № 56

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.03.2020 №56


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2020-01-13-001210-c 13.01.2020 Комунальне підприємство «Міський тролейбус» (код ЄДРПОУ 34811465) Дані автоматичних індикаторів ризиків


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-30 09:40:33

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі постачання електричної енергії за кодом ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-13-001210-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до пункту 4.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено строк поставки товару (електроенергії) – протягом 2020 року. Пунктом 3.1 проекту договору, що є Додатком 2 до тендерної документації визначено, що початком постачання електричної енергії Споживачу є дата, зазначена в заяві – приєднанні, яка є додатком 1 до цього договору. В заяві – приєднанні, що є додатком 1 до проекту договору зазначено початок постачання електроенергії з 1 січня 2020 року.
В тендерній пропозиції ТОВ «Ернерінг» міститься лист – згода від 13.02.2020 № 41 /1302 в якому зазначено, що ТОВ «Ернерінг» ознайомився з істотними умовами проекту договору про закупівлю, які наведені в Додатку № 2 до тендерної документації, та зобов’язується укласти договір в редакції, запропонованій Замовником, та гарантує їх виконання на викладених умовах.
Проте моніторингом установлено, що Замовником укладено з ТОВ «Ернерінг» договір від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу, Додатком 1 до зазначеного договору є заява-приєднання, відповідно до якої визначено початок постачання електричної енергії з 19 березня 2020 року.
Поясніть вищезазначені розбіжності.
2. Четвертою частиною статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
В договорі від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу міститься пункт 2.2, в якому визначено, що очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 19 березня 2020 року по 31 грудня 2020 року становить 18 682 210 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу електричної енергії, заявленому оператором систем розподілу або за формою затвердженому цим договором. Проте в проекті договору, що є Додатком 2 до тендерної документації та в проекті договору, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «Ернерінг» зазначений пункт відсутній.
Крім того в договорі від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу міститься пункт 13.9, в якому зазначено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Проте в проекті договору, що є Додатком 2 до тендерної документації та в проекті договору, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «Ернерінг» зазначений пункт відсутній.
Поясніть вищезазначені розбіжності.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-01 14:42:03

Надання пояснення щодо закупівлі постачання електричної енергії за кодом ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-13-001210-с)

У межах проведення моніторингу закупівлі постачання електричної енергії за кодом ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-13-001210-с) надаємо пояснення з наступних питань:

1. Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю товару: код 09310000-5 (ДК 021:2015) Електрична енергія (постачання електричної енергії), затвердженої рішенням тендерного комітету від 13.01.2020р., п. 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що:
«Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Істотними умовами договору є предмет договору та ціна. Інші умови договору істотними не являються та можуть змінюватись відповідно до норм ГК та ЦК.
Зміст (умови) договору (крім істотних умов) не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного предмету договору, відповідно до вимог чинного законодавства України.” .. і далі по тексту.
Замовником, за результатами проведеної процедури відкритих торгів, укладено з ТОВ «Ернерінг» договір про постачання електричної енергії споживачу від 16.03.2020 за № 16/02, який “набирає чинности з дати підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2020р. ..”( п. 13.1. Договору). Додатком 1, що є невід'ємною частиною зазначеного договору, є заява-приєднання, відповідно до якої умови Договору скориговані та визначено початок постачання електричної енергії - з 19 березня 2020 року.
Коригування умов Договору здійснено, враховуючи, те що під час проведення процедури відкритих торгів та до 18.03.2020 року, між Замовником — КП “Міський тролейбус” та діяв договір про постачання електричної енергії з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» від 26.03.2019 р. №100233, термін дії якого становив виключно до 18.03.2020 року.
При укладанні Договору з ТОВ «Ернерінг» про постачання електричної енергії споживачу Замовником дотримані вимоги тендерної документації та Закону “Про публічні закупівлі”.

2. Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю товару: код 09310000-5 (ДК 021:2015) Електрична енергія (постачання електричної енергії), затвердженої рішенням тендерного комітету від 13.01.2020р., п. 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що:
«Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Істотними умовами договору є предмет договору та ціна. Інші умови договору істотними не являються та можуть змінюватись відповідно до норм ГК та ЦК.
Зміст (умови) договору (крім істотних умов) не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного предмету договору, відповідно до вимог чинного законодавства України.” .. і далі по тексту.
Четвертою частиною статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
В зв’язку з цим звертаю Вашу увагу, що укладений з ТОВ «Ернерінг» договір від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу не відрізняється від змісту тендерної пропозиції, а лише доповнений і скоригований відповідно до вимог тендерної документації та з дотриманням вимог передбачених Господарським кодексом України та Цивільним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Як передбачено ч. 1 ст. 638 ЦКУ, істотні умови договору — це умови:
— про предмет договору;
— визначені законом як істотні або є необхідними для договорів цього виду;
— щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Водночас згідно з ч. 2 ст. 180 ГКУ, яка кореспондує зі ст. 638 ЦКУ, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів цього виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При цьому відповідно до ч. 3 ст. 180 ГКУ при укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії такого договору.
При укладанні Договору з ТОВ «Ернерінг» про постачання електричної енергії споживачу Замовником дотримані вимоги тендерної документації та Закону “Про публічні закупівлі”.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" 13.04.2020 року (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднило оголошення та тендерну документацію за № UA-2020-01-13-001210-c на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. 03.03.2020 року ТОВ «ЕРНЕРІНГ» визнано переможцем. 13.03.2020 року рішенням № 56 від 13.03.2020 року визначено початок проведення моніторингу закупівель. 16.03.2020 року між КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" та ТОВ «ЕРНЕРІНГ» укладено договір № 16/02 від 16.03.2020 року Про постачання електричної енергії споживачу. 02.04.2020 року опублікований висновок про результати моніторингу закупівлі. В п.1 ІІ розділі Констатуюча частина вкзано наступне: «Отже, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-14_1 (ймовірність ризику упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій) не підтверджена., 02 квітня 2020» П. 2 ІІ розділу Констатуюча частина зазначено наступне: «Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону.» Відповідно до ч. 4 ст. 36 ЗУ Про публічні закупівлі умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. 5. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Вважаємо, що Нами будо дотримано всіх вимог тендерної пропозиції та умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Виходячи з вище наведеного вважаємо що нами дотримано всіх вимог частини 4 статті 36 ЗУ Про публічні закупівлі, а тому не вбачаємо підстав щодо розірвання договору.

2020-04-09 17:32:11

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС", 34811465, Україна, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія , джерело фінансування - кошти підприємства, 48363757.96UAH, 09310000-5, ДК021, 18682210, кВт*год
  3. Інформація про оприлюднення: b4f8765b7aa141f0a4177b6aca38f5e2, 2020-01-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель Комунального підприємства «Міський тролейбус» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.01.2020 протокол № 8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Вєк Технолоджі», ТОВ «Енергогазрезерв», ТОВ «Мартін Трейд» ТОВ «Хмельницькенергозбут», тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВ «Ернерінг», повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2020, договір від 16.03.2020 № 16/02, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.04.2020. Моніторингом установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 36 Закону умови договору від 16.03.2020 № 16/02, укладеного за результатами торгів, відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця, зокрема: - Відповідно до пункту 4.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено строк поставки товару (електроенергії) – протягом 2020 року. Пунктом 3.1 проекту договору, що є Додатком 2 до тендерної документації визначено, що початком постачання електричної енергії Споживачу є дата, зазначена в заяві – приєднанні, яка є додатком 1 до цього договору. В заяві – приєднанні, що є додатком 1 до проекту договору зазначено початок постачання електроенергії з 1 січня 2020 року. - В тендерній пропозиції ТОВ «Ернерінг» міститься лист – згода від 13.02.2020 № 41 /1302 в якому зазначено, що ТОВ «Ернерінг» ознайомилося з істотними умовами проекту договору про закупівлю, які наведені в Додатку №2 до тендерної документації, та зобов’язується укласти договір в редакції, запропонованій Замовником, та гарантує їх виконання на викладених умовах. Проте, згідно з умовами укладеного між Замовником та ТОВ «Ернерінг» договору від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу, початок постачання електричної енергії з 19 березня 2020 року, що підтверджується заявою-приєднання (Додаток 1 до договору). - В договорі від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу міститься пункт 2.2, в якому визначено, що очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 19 березня 2020 року по 31 грудня 2020 року становить 18 682 210 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу електричної енергії, заявленому оператором систем розподілу або за формою затвердженому цим договором. Проте в проекті договору, що є Додатком 2 до тендерної документації та в проекті договору, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «Ернерінг» зазначений пункт відсутній. Поряд із зазначеним, вказаний у договорі обсяг постачання електричної енергії у кількості 18 682 210 кВт*год відповідно до Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю товару є обсягом, який є загалом на 12 місяців 2020 року. - В договорі від 16.03.2020 № 16/02 про постачання електричної енергії споживачу міститься пункт 13.9, в якому зазначено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Проте в проекті договору, що є Додатком 2 до тендерної документації та в проекті договору, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «Ернерінг» зазначений пункт відсутній. Відповідно до частини першої статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Моніторингом установлено, що згідно з інформацією, викладеною в електронній системі закупівель, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, Замовник відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Вєк Технолоджі», ТОВ «Енергогазрезерв», ТОВ «Мартін Трейд» ТОВ «Хмельницькенергозбут». Аналізом тендерних пропозицій вищезазначених учасників встановлено, що їх тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації та підлягають відхиленню відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. Отже, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-14_1 (ймовірність ризику упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій) не підтверджена.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель

2020-04-16 09:15:47

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2020
UA-2020-01-13-001210-cb4f8765b7aa141f0a4177b6aca38f5e2
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС"
Код ЄДРПОУ: 34811465
Місцезнаходження: 50086, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «РемМашРесурс» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Вєк Технолоджі" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 09:00
sign.p7s
10 лютого 2020 09:00
sign.p7s
10 лютого 2020 08:59
27. Фінансові документи.pdf
10 лютого 2020 08:59
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
10 лютого 2020 08:59
14. Довідка по санкціям.pdf
10 лютого 2020 08:59
2. Протокол(рішення)174.pdf
10 лютого 2020 08:59
1. Протокол.pdf

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 15:36
sign.p7s
11 лютого 2020 15:35
Паспорт_код.pdf
11 лютого 2020 15:35
Документи.pdf
11 лютого 2020 15:35
Відомості ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2020 15:35
Витяг.pdf
11 лютого 2020 15:35
Витяг з ЄДР.pdf
11 лютого 2020 15:35
1.3.Постанова.pdf
11 лютого 2020 15:35
1.2..Статут.pdf
11 лютого 2020 15:35
1.1.Наказ Директор.pdf

Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 13:24
sign.p7s
12 лютого 2020 13:23
sign.p7s
12 лютого 2020 13:23
паспотр Гамениця Р.М..pdf
12 лютого 2020 13:23
Статут 2019.pdf
12 лютого 2020 13:23
Misk troleybus.PDF
12 лютого 2020 13:23
Cтаття 17 (зведена + ).pdf
12 лютого 2020 13:23
Cвідоцтво ПДВ оригінал.pdf
12 лютого 2020 13:23
Проект договору.pdf
12 лютого 2020 13:23
Наказ на директора.pdf
12 лютого 2020 13:23
836 Стаття 16.pdf
12 лютого 2020 13:23
825 Довкілля.pdf
12 лютого 2020 13:11
Витяг ЄДР від 12.02.2020.pdf

Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 17:57
sign.p7s
12 лютого 2020 17:57
sign.p7s
12 лютого 2020 17:55
_4.3 Протокол обрання.pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.9 Довідка (ч.2 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.7 Довідка (п.9 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.6 Довідка (п.8 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.5 Довідка (п.6 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.4 Довідка (п.5 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.3 Довідка (п.4 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.2 Довідка (п.3 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.1 Довідка (п.2 ч.1 ст.17).pdf

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 11:29
sign.p7s
13 лютого 2020 11:29
sign.p7s
12 лютого 2020 19:50
sign.p7s
12 лютого 2020 19:50
sign.p7s
12 лютого 2020 19:50
12 Ліцензування.pdf
12 лютого 2020 19:50
10 Витяг ПДВ копія.pdf
12 лютого 2020 19:50
10 Витяг з ЄДР (31.01.2020).pdf
12 лютого 2020 19:50
10 Виписка з ЄДР.pdf
12 лютого 2020 19:50
08 Статут оригінал.pdf
12 лютого 2020 19:50
08 Статут копія.pdf
12 лютого 2020 19:50
08 Лист про код доступу.pdf
12 лютого 2020 19:50
07 Повноваження.pdf
12 лютого 2020 19:50
06_Технічні.pdf
12 лютого 2020 19:50
02 Стаття 17 норм.pdf
12 лютого 2020 19:49
001 Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 10:10
sign.p7s
13 лютого 2020 10:10
sign.p7s
13 лютого 2020 10:08
Наказ антикоруп.pdf
13 лютого 2020 10:08
Фін звітність 9 мес 2019.pdf
13 лютого 2020 10:08
Технічна специфікація.pdf
13 лютого 2020 10:08
Лист-гарантія Санкції.pdf
13 лютого 2020 10:08
лист код доступу.pdf
13 лютого 2020 10:08
Статут вересень 2019.pdf
13 лютого 2020 10:07
Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 10:07
Проект договору.pdf
13 лютого 2020 10:07
Постанова.pdf
13 лютого 2020 10:07
Довідка довкілля.pdf
13 лютого 2020 10:07
Наказ директор.pdf
13 лютого 2020 10:07
копія Витягу ПДВ ВПП.pdf
13 лютого 2020 10:07
Інформація стаття 17.pdf
13 лютого 2020 10:07
Витяг ПДВ ВПП.pdf

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 11:01
sign.p7s
13 лютого 2020 11:01
sign.p7s
13 лютого 2020 10:54
технічні вимоги.pdf
13 лютого 2020 10:54
копія статуту.pdf
13 лютого 2020 10:54
копія витягу з ЄДР.pdf
13 лютого 2020 10:54
паспорт директора.pdf
13 лютого 2020 10:54
витяг з ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 12:21
sign.p7s
13 лютого 2020 12:20
sign.p7s
13 лютого 2020 12:20
sign.p7s
13 лютого 2020 12:12
Статут_МТ.pdf
13 лютого 2020 12:11
Постанова сайт НКРЕКП.pdf
13 лютого 2020 12:11
Паспорт, стор14.jpeg
13 лютого 2020 12:10
Паспорт, стор13.jpeg
13 лютого 2020 12:10
Паспорт, стор4.jpeg
13 лютого 2020 12:10
Паспорт, стор2.jpeg
13 лютого 2020 12:09
Паспорт, стор1.jpeg
13 лютого 2020 12:09
Наказ_директор_МТ.pdf
13 лютого 2020 12:08
Довідки ст.17.pdf
13 лютого 2020 12:06
6.1 Антикор. програм..pdf
13 лютого 2020 12:06
Витяг-ПДВ_МТ.pdf
13 лютого 2020 12:06
Витяг_ЄДР_МТ-2019-12-21.pdf
13 лютого 2020 12:05
Виписка_ЄДР_МТ.pdf

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 13:40
sign.p7s
13 лютого 2020 13:40
sign.p7s
13 лютого 2020 13:17
14.1. Проект договору.pdf
13 лютого 2020 13:17
5. Витяг ПДВ.pdf
13 лютого 2020 13:17
16.2. Довідка про ЦОК.pdf
13 лютого 2020 13:17
9.1. Наявні усі договори.pdf
13 лютого 2020 13:17
2.1.1 ОПИС 29.01.20 оригінал.pdf
13 лютого 2020 13:17
2..3 Виписка від 15.01.20.pdf
13 лютого 2020 13:17
2..1.1 ОПИС 29.01.20.pdf
13 лютого 2020 13:17
2..1 Статут ДнЕП.pdf
13 лютого 2020 13:17
1.4.2.2. Дані ЄДРПОУ.pdf

Документи

Публічні документи

03 березня 2020 15:19
sign.p7s
03 березня 2020 15:19
public_doc.p7s
03 березня 2020 15:18
МВС.pdf
03 березня 2020 15:18
ДФС.pdf
03 березня 2020 15:18
Відомості з реєстрів.pdf
13 лютого 2020 13:41
sign.p7s
13 лютого 2020 13:41
sign.p7s
13 лютого 2020 13:41
Статут.PDF
13 лютого 2020 13:41
Проект Договору.PDF
13 лютого 2020 13:40
Паспорт Директора.PDF
13 лютого 2020 13:40
Ліцензія копія.PDF
13 лютого 2020 13:40
Договір ОСП оригінал.PDF
13 лютого 2020 13:40
Довідка Банк 20_01_2020 pdf.pdf
13 лютого 2020 13:40
Тендерна пропозиція.PDF

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 14:29
sign.p7s
13 лютого 2020 14:29
sign.p7s
13 лютого 2020 14:28
330-Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 14:27
Паспорт.pdf
13 лютого 2020 14:27
Статут 21.01.2019.pdf
13 лютого 2020 14:27
Програма АК.pdf
13 лютого 2020 14:27
Витяг ЄДР 05.12.2019.pdf
13 лютого 2020 14:27
Баланс 3 квартал.pdf
13 лютого 2020 14:27
Постанова.pdf
13 лютого 2020 14:27
Наказ АК.pdf
13 лютого 2020 14:27
Опис 21.01.2019.pdf
13 лютого 2020 14:27
Протокол повноваження.pdf
13 лютого 2020 14:27
Виписка з ЄДР.pdf
13 лютого 2020 14:27
Протокол директор.pdf
13 лютого 2020 14:27
Наказ директор.pdf
13 лютого 2020 14:26
Витяг ПДВ.pdf
13 лютого 2020 14:26
338-Проект договору.pdf
13 лютого 2020 14:26
336-Санкції.pdf
13 лютого 2020 14:26
334-Стаття 16.pdf
13 лютого 2020 14:26
345-Стаття 17.pdf
13 лютого 2020 14:26
342-Захист довкілля.pdf
13 лютого 2020 14:26
339-Згода з договором.pdf
13 лютого 2020 14:26
340-Відповідальна особа.pdf
13 лютого 2020 14:26
343-Якість.pdf
13 лютого 2020 14:26
331-Бенефіціар.pdf
13 лютого 2020 14:26
341-Ліцензія.pdf
13 лютого 2020 14:26
333-Код доступу.pdf
13 лютого 2020 14:26
344-Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 14:40
sign.p7s
13 лютого 2020 14:40
ТП_UA-2020-01-13-001210-c_ч3.pdf
13 лютого 2020 14:40
ТП_UA-2020-01-13-001210-c_ч2.pdf
13 лютого 2020 14:39
ТП_UA-2020-01-13-001210-c_ч1.pdf

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 14:58
sign.p7s
13 лютого 2020 14:58
Статут.pdf
13 лютого 2020 14:57
Рішення директор.pdf
13 лютого 2020 14:57
Наказ директор.pdf
13 лютого 2020 14:57
Ліцензія.pdf
13 лютого 2020 14:57
Витяг плат.податку.pdf
13 лютого 2020 14:57
витяг ЕДРПОУ 24,01,2020.pdf
13 лютого 2020 14:57
довідка ст17 тролейбус.pdf
13 лютого 2020 14:57
гпрант.90дн тролейбус.pdf
13 лютого 2020 14:57
інформац тролейбус.pdf
13 лютого 2020 14:57
рішення тролейбус.pdf
13 лютого 2020 14:57
згодптролейбус.pdf
13 лютого 2020 14:57
Технічні вимоги.pdf
13 лютого 2020 14:57
Проект договору.pdf

Конфіденційні документи

13 лютого 2020 14:57
Паспорт Єграшина.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Згідно ст. 21 ЗУ Про інформацію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 31 834 485,84
UAH з ПДВ
31 350 848,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 33 179 604,96
UAH з ПДВ
31 012 468,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" 37 177 597,90
UAH з ПДВ
31 012 468,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 34 524 724,08
UAH з ПДВ
33 178 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 34 748 910,60
UAH з ПДВ
34 507 091,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 36 318 216,24
UAH з ПДВ
34 748 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" 37 164 333,53
UAH з ПДВ
35 955 239,58
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок" 48 031 961,91
UAH з ПДВ
48 031 961,91
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «РемМашРесурс» 48 200 101,80
UAH з ПДВ
48 200 101,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 14:29
sign.p7s
13 лютого 2020 14:29
sign.p7s
13 лютого 2020 14:28
330-Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 14:27
Паспорт.pdf
13 лютого 2020 14:27
Статут 21.01.2019.pdf
13 лютого 2020 14:27
Програма АК.pdf
13 лютого 2020 14:27
Витяг ЄДР 05.12.2019.pdf
13 лютого 2020 14:27
Баланс 3 квартал.pdf
13 лютого 2020 14:27
Постанова.pdf
13 лютого 2020 14:27
Наказ АК.pdf
13 лютого 2020 14:27
Опис 21.01.2019.pdf
13 лютого 2020 14:27
Протокол повноваження.pdf
13 лютого 2020 14:27
Виписка з ЄДР.pdf
13 лютого 2020 14:27
Протокол директор.pdf
13 лютого 2020 14:27
Наказ директор.pdf
13 лютого 2020 14:26
Витяг ПДВ.pdf
13 лютого 2020 14:26
338-Проект договору.pdf
13 лютого 2020 14:26
336-Санкції.pdf
13 лютого 2020 14:26
334-Стаття 16.pdf
13 лютого 2020 14:26
345-Стаття 17.pdf
13 лютого 2020 14:26
342-Захист довкілля.pdf
13 лютого 2020 14:26
339-Згода з договором.pdf
13 лютого 2020 14:26
340-Відповідальна особа.pdf
13 лютого 2020 14:26
343-Якість.pdf
13 лютого 2020 14:26
331-Бенефіціар.pdf
13 лютого 2020 14:26
341-Ліцензія.pdf
13 лютого 2020 14:26
333-Код доступу.pdf
13 лютого 2020 14:26
344-Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 15:19
sign.p7s
03 березня 2020 15:19
public_doc.p7s
03 березня 2020 15:18
МВС.pdf
03 березня 2020 15:18
ДФС.pdf
03 березня 2020 15:18
Відомості з реєстрів.pdf
13 лютого 2020 13:41
sign.p7s
13 лютого 2020 13:41
sign.p7s
13 лютого 2020 13:41
Статут.PDF
13 лютого 2020 13:41
Проект Договору.PDF
13 лютого 2020 13:40
Паспорт Директора.PDF
13 лютого 2020 13:40
Ліцензія копія.PDF
13 лютого 2020 13:40
Договір ОСП оригінал.PDF
13 лютого 2020 13:40
Довідка Банк 20_01_2020 pdf.pdf
13 лютого 2020 13:40
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

12 лютого 2020 13:24
sign.p7s
12 лютого 2020 13:23
sign.p7s
12 лютого 2020 13:23
паспотр Гамениця Р.М..pdf
12 лютого 2020 13:23
Статут 2019.pdf
12 лютого 2020 13:23
Misk troleybus.PDF
12 лютого 2020 13:23
Cтаття 17 (зведена + ).pdf
12 лютого 2020 13:23
Cвідоцтво ПДВ оригінал.pdf
12 лютого 2020 13:23
Проект договору.pdf
12 лютого 2020 13:23
Наказ на директора.pdf
12 лютого 2020 13:23
836 Стаття 16.pdf
12 лютого 2020 13:23
825 Довкілля.pdf
12 лютого 2020 13:11
Витяг ЄДР від 12.02.2020.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 10:10
sign.p7s
13 лютого 2020 10:10
sign.p7s
13 лютого 2020 10:08
Наказ антикоруп.pdf
13 лютого 2020 10:08
Фін звітність 9 мес 2019.pdf
13 лютого 2020 10:08
Технічна специфікація.pdf
13 лютого 2020 10:08
Лист-гарантія Санкції.pdf
13 лютого 2020 10:08
лист код доступу.pdf
13 лютого 2020 10:08
Статут вересень 2019.pdf
13 лютого 2020 10:07
Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 10:07
Проект договору.pdf
13 лютого 2020 10:07
Постанова.pdf
13 лютого 2020 10:07
Довідка довкілля.pdf
13 лютого 2020 10:07
Наказ директор.pdf
13 лютого 2020 10:07
копія Витягу ПДВ ВПП.pdf
13 лютого 2020 10:07
Інформація стаття 17.pdf
13 лютого 2020 10:07
Витяг ПДВ ВПП.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 11:29
sign.p7s
13 лютого 2020 11:29
sign.p7s
12 лютого 2020 19:50
sign.p7s
12 лютого 2020 19:50
sign.p7s
12 лютого 2020 19:50
12 Ліцензування.pdf
12 лютого 2020 19:50
10 Витяг ПДВ копія.pdf
12 лютого 2020 19:50
10 Витяг з ЄДР (31.01.2020).pdf
12 лютого 2020 19:50
10 Виписка з ЄДР.pdf
12 лютого 2020 19:50
08 Статут оригінал.pdf
12 лютого 2020 19:50
08 Статут копія.pdf
12 лютого 2020 19:50
08 Лист про код доступу.pdf
12 лютого 2020 19:50
07 Повноваження.pdf
12 лютого 2020 19:50
06_Технічні.pdf
12 лютого 2020 19:50
02 Стаття 17 норм.pdf
12 лютого 2020 19:49
001 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 09:00
sign.p7s
10 лютого 2020 09:00
sign.p7s
10 лютого 2020 08:59
27. Фінансові документи.pdf
10 лютого 2020 08:59
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
10 лютого 2020 08:59
14. Довідка по санкціям.pdf
10 лютого 2020 08:59
2. Протокол(рішення)174.pdf
10 лютого 2020 08:59
1. Протокол.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 13:40
sign.p7s
13 лютого 2020 13:40
sign.p7s
13 лютого 2020 13:17
14.1. Проект договору.pdf
13 лютого 2020 13:17
5. Витяг ПДВ.pdf
13 лютого 2020 13:17
16.2. Довідка про ЦОК.pdf
13 лютого 2020 13:17
9.1. Наявні усі договори.pdf
13 лютого 2020 13:17
2.1.1 ОПИС 29.01.20 оригінал.pdf
13 лютого 2020 13:17
2..3 Виписка від 15.01.20.pdf
13 лютого 2020 13:17
2..1.1 ОПИС 29.01.20.pdf
13 лютого 2020 13:17
2..1 Статут ДнЕП.pdf
13 лютого 2020 13:17
1.4.2.2. Дані ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 17:57
sign.p7s
12 лютого 2020 17:57
sign.p7s
12 лютого 2020 17:55
_4.3 Протокол обрання.pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.9 Довідка (ч.2 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.7 Довідка (п.9 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.6 Довідка (п.8 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.5 Довідка (п.6 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.4 Довідка (п.5 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.3 Довідка (п.4 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.2 Довідка (п.3 ч.1 ст.17).pdf
12 лютого 2020 17:54
_2.1 Довідка (п.2 ч.1 ст.17).pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 11:01
sign.p7s
13 лютого 2020 11:01
sign.p7s
13 лютого 2020 10:54
технічні вимоги.pdf
13 лютого 2020 10:54
копія статуту.pdf
13 лютого 2020 10:54
копія витягу з ЄДР.pdf
13 лютого 2020 10:54
паспорт директора.pdf
13 лютого 2020 10:54
витяг з ПДВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
Переможець 31 012 468,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
31 012 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 березня 2020 15:52
№16 02 ТОВ Ернерінг.pdf укладений
16 березня 2020 15:52
№ 16 02 ТОВ ЕРНЕРІНГ.pdf укладений
16 березня 2020 12:53
sign.p7s зміни до договору
22 квітня 2020 15:28
доп угода №1 до дог 16 2 ТОВ Ернерінг (1).pdf зміни до договору
22 квітня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п.2,6 та 7 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" , п.3 ст.631 ЦКУ та умов Договору, сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару на 10% з 01.03.2020р. та викласти п.2 в новій редакції. 2. Викласти п2.2 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 16/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку