Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом ДК 021:2015 –33600000-6 Фармацевтична продукція (Амікацин, Колістиметат, Лінезолідин, Меропенем, Іміпенем, Цефепім, Цефтриаксон)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-01-13-001158-c ● c9460e57671c4909bef9231ec36053c3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Віталій Квітчук +380362281910,+380362281692 kzroklbuhc2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2020 15:44 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 флакон
Амікацин, Ліофілізат для розчину для ін`єкцій, 1000мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amikacin
60 флакон
Колістиметат натрію, Порошок для розчину для ін`єкцій або інфузій, 1000000МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Colistin
25 флакон
Лінезолідин, Розчин для інфузій, 2 мг/мл по 300мг у пляшці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Linezolid
210 флакон
Меропенем, Порошок для приготування розчину для ін`єкцій, 1 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
53 флакон
Іміпенем, циластатин, Порошок для приготування розчину для інфузій 500 мг/ 500мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Imipenem and cilastatin
40 флакон
Цефепім, Порошок для розчину для ін`єкцій, 1000мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefepime
600 флакон
Цефтриаксон, Порошок для розчину для ін`єкцій, 1000мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftriaxone
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2020 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2020 14:18 |
ТД антибіотики.odt |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-13-001158-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:21738610
Дата подання: 16 січня 2020 10:10
Дискриміційна вимога
В Тендерній документації, в Додатку 4 однією з вимог є надати оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. Так склалося на практиці, що виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника . Що означає, що всі інші учасники не мають можливості отримати такий лист , а отже, брати участь у Закупівлі.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Виходячи з вищевказаного, ми вважаємо, що така вимога дискримінує учасників та суперечить принципу добросовісної конкуренції, а також тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Є доцільним зазначити, що у листі МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 року №01.7/33810, в пункті 8 зазначається, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Тому, просимо Вас внести зміни до документації та відмінити вимогу про наявність гарантійного листа виробника, офіційного представника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Виходячи з вищевказаного, ми вважаємо, що така вимога дискримінує учасників та суперечить принципу добросовісної конкуренції, а також тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Є доцільним зазначити, що у листі МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 року №01.7/33810, в пункті 8 зазначається, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Тому, просимо Вас внести зміни до документації та відмінити вимогу про наявність гарантійного листа виробника, офіційного представника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 14:17
Доброго дня.
Повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто законодавством передбачено, що формування змісту тендерної документації є виключною компетенцією замовника, та включення вимог у зміст документації – виключне право саме замовника.
Щодо змісту спільного листа, який виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів», то слід зауважити, що це рекомендаційний лист, який не містить норм права та не є обов’язковим для виконання.
Висування вимог щодо надання гарантійних листів від виробника (або) щодо поставки товарів – є усталеною світовою практикою (наприклад, такий підхід застосовується у закупівлях лікарських засобів, що проводяться Міністерством охорони здоров’я України (під егідою ПРООН тощо)).
У зверненні вказано, що на практиці виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника. Це твердження, на наш погляд, не відповідає дійсності з таких підстав. Замовником неодноразово та в межах декількох бюджетних періодів проводилася закупівля лікарських засобів, з яких складається предмет оскаржуваної закупівлі. Слід зауважити, що предмет закупівлі завжди формується у повній відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. (у редакції від 25.01.2019р. та не містить ексклюзивних лікарських засобів, тобто препаратів, які виробляються лише одним виробником. Таким чином, потенційні учасники можуть обрати для участі у закупівлі товар різних виробників. Наприклад, проаналізувавши закупівлі подібних лікарських засобів за останні роки, можна прийти до висновку, що особи, які приймають участь у торгах замовника вільні у своєму праві вибору товару для пропонування та можуть виконати усі вимоги тендерної документації, у тому числі надати у складі пропозиції відповідні гарантійні листи. Також, на сьогодні тендерному комітету замовника не відомо жодного випадку відмови виробника або представника виробника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерна документація не містить умов, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, необхідність внесення змін у тендерну документацію не доведено, тому прийнято рішення залишити тендерну документації без змін.
Повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто законодавством передбачено, що формування змісту тендерної документації є виключною компетенцією замовника, та включення вимог у зміст документації – виключне право саме замовника.
Щодо змісту спільного листа, який виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів», то слід зауважити, що це рекомендаційний лист, який не містить норм права та не є обов’язковим для виконання.
Висування вимог щодо надання гарантійних листів від виробника (або) щодо поставки товарів – є усталеною світовою практикою (наприклад, такий підхід застосовується у закупівлях лікарських засобів, що проводяться Міністерством охорони здоров’я України (під егідою ПРООН тощо)).
У зверненні вказано, що на практиці виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника. Це твердження, на наш погляд, не відповідає дійсності з таких підстав. Замовником неодноразово та в межах декількох бюджетних періодів проводилася закупівля лікарських засобів, з яких складається предмет оскаржуваної закупівлі. Слід зауважити, що предмет закупівлі завжди формується у повній відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. (у редакції від 25.01.2019р. та не містить ексклюзивних лікарських засобів, тобто препаратів, які виробляються лише одним виробником. Таким чином, потенційні учасники можуть обрати для участі у закупівлі товар різних виробників. Наприклад, проаналізувавши закупівлі подібних лікарських засобів за останні роки, можна прийти до висновку, що особи, які приймають участь у торгах замовника вільні у своєму праві вибору товару для пропонування та можуть виконати усі вимоги тендерної документації, у тому числі надати у складі пропозиції відповідні гарантійні листи. Також, на сьогодні тендерному комітету замовника не відомо жодного випадку відмови виробника або представника виробника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерна документація не містить умов, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, необхідність внесення змін у тендерну документацію не доведено, тому прийнято рішення залишити тендерну документації без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2020 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" |
139 407,09
UAH з ПДВ
|
139 407,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
149 842,80
UAH з ПДВ
|
149 842,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" #42210926 |
Переможець |
139 407,09
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 11:25
|
Договір АТ ФАРМА.pdf | укладений |
17 лютого 2020 11:24
|