Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні»
Очікувана вартість
298 200,00 UAH
UA-2020-01-13-001115-c e29ac24944954ddeaf8d833afaa3874b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Коробчинська

+380482349067
+380973331141
inna-od-ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 24548180
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Рибальська Балка, буд. 3
Контактна особа: Інна Коробчинська
+380482349067,+380973331141
inna-od-ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:48
Очікувана вартість: 298 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8946 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2142 кілограми
Вареники з картоплею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
3169 кілограми
Пельмені з м’ясом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
90 кілограми
Дріжджі хлібопекарські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 09:11
Зміни.docx
23 січня 2020 09:11
ТД_виправ.docx
23 січня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 09:11
Зміни.docx
23 січня 2020 09:11
ТД_виправ.docx
14 січня 2020 09:56
ТД_.docx
13 січня 2020 14:11
ТД_.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 288 915,00
UAH з ПДВ
226 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Желязко Є.В. 267 420,00
UAH з ПДВ
265 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Назаренко Андрій Юрієвич 270 910,00
UAH з ПДВ
266 807,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 285 174,00
UAH з ПДВ
283 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 11:07
Виписка з Протоколу.pdf
28 січня 2020 11:07
ст. 17.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 21:35
СТ 17_compressed.pdf
24 січня 2020 21:35
Технічні вимоги.pdf
24 січня 2020 21:35
Пропозиція.pdf
24 січня 2020 21:35
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 січня 2020 13:20
4 Ст17.pdf
25 січня 2020 13:20
В Техчастина .pdf
25 січня 2020 13:20
2 Кваліфікація ч1.pdf
25 січня 2020 13:20
В Пропозиція .pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 17:57
Документи переможця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ФОП Желязко Є.В.

ФОП Назаренко Андрій Юрієвич

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Відхилено 226 200,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 12:55
ФОП Желязко Є.В.
#2911305584
Відхилено 265 930,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 10:08
ФОП Назаренко Андрій Юрієвич
#2513016498
Відхилено 266 807,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 13:47
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 283 575,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 10:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
283 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:58
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 15:11
ДУ_1_Дог_10-Тб_28.02.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 14:23
Scan_55_внесен.змін_по варен..pdf зміни до договору
02 березня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 12:57
Scan_10-Тб_28.02.2020_варен._пельм.pdf укладений
28 лютого 2020 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Вважати вірними данні по кількості товарів за процедурою закупівлі ДК 021:2015-15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Вареники з картоплею, Пельмені з м’ясом, Дріжджі хлібопекарські), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-13-001115-c, Вареників з картоплею у кількості 1400 кг; Пельменів з м’ясом у кількості 2000 кг 2. У Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-01-13-001115-c, Повідомленні про намір укласти договір, Звіті про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-13-001115-c дійсними вважати данні по предмету закупівлі: Вареники з картоплею у кількості 1400 кг; Пельмені з м’ясом у кількості 2000 кг.
Номер договору про закупівлю: 10-Тб
Договір:
Номер додаткової угоди: 55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1. Сума, визначена в договорі залишається незмінною та становить 283 575,00 грн. (Двісті вісімдесят три тисячі п’ятсот сімдесят п’ять гривень 00 коп.) ,в т.ч. ПДВ – 47 262,50 грн. (Сорок сім тисяч двісті шістдесят дві гривні 50 копійок). Сума, яка буде сплачуватись через Державний бюджет збільшується на 27 127,84 грн. та становить 125 182,66 грн., (Сто двадцять п’ять тисяч сто вісімдесят дві гривні 66 копійок), в т.ч. ПДВ – 20 863,78 грн. (Двадцять тисяч вісімсот шістдесят три гривні 78 копійок) (Специфікація №3 до Договору). Сума, яка має бути сплачена з розрахункового рахунку у банку зменшується на 27 127,84 грн. та становить 158 392,34 грн. (Сто п’ятдесят вісім тисяч триста дев’яносто дві гривні 34 копійки), в т.ч. ПДВ – 26 398,72 грн. (Двадцять шість тисяч триста дев’яносто вісім гривень 72 копійки) (Специфікація № 4 до Договору). 2.Внести зміни в пункт 1.1 Договору та викласти його в наступній редакції: 1.1. Постачальник зобов'язується з моменту підписання Договору протягом 2020 року поставляти Замовнику Товар, зазначений у Специфікації №3 (Додаток 1 до Договору) та Специфікації № 4 (Додаток 1 до Договору), а Замовник - прийняти і оплатити Товар, який постачається згідно з умовами цього Договору. 3. Внести зміни до Специфікації № 1 та Специфікації № 2 (додаток 1 до договору), специфікація зі змінами додається (додаток 1 до Договору - Специфікація №3, Специфікація №4). 4. Внести зміни до розділу 12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ та викласти його в наступній редакції: 12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ Невід'ємною частиною цього Договору є: - Додаток 1 (специфікація №3 та специфікація №4);
Номер договору про закупівлю: 10-Тб
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 177 645,16
UAH (в тому числі ПДВ 29 607,53 UAH)