Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
2 382 000,00 UAH
UA-2020-01-13-001039-c c785ab11155a4e76a3a8f89be0ab52cf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно пункт 4, частини 2, статті 35, Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIIІ від 25.12.2015 (далі – Закон), а саме: якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були встановлені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено тендер (UA-2019-11-27-000742-b та UA-2019-12-16-000285-b) на закупівлю: ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (Молоко) через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (Молоко) відповідно до п.4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 14:01
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 літр
Молоко (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету – 2 382 000,00 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

13 січня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:56
Повідомлення.pdf
13 січня 2020 13:56
Протокол переговорів.pdf
13 січня 2020 13:56
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРІС ЛОГІСТИК"
#36330737
Переможець 2 382 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 14:01

Документи

13 січня 2020 14:01
Електронний підпис
13 січня 2020 14:00
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 14:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРІС ЛОГІСТИК"
#36330737
2 382 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 січня 2020 14:01
Електронний підпис
13 січня 2020 14:00
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 14:02
Дод. угода №11-5 від 01.02.2021р. до дог. №11 від29.01.2020р..pdf зміни до договору
01 лютого 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 09:23
Дод. угода №11-4 від 04.01.2021р. до дог. №11 від 29.01.2020р..pdf зміни до договору
04 січня 2021 09:06
Дод. угода №11-4 від 04.01.2021р. до дог. №11 від 29.01.2020р..pdf зміни до договору
04 січня 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:46
Дод. угода №11-3 від 28.12.2020р. до дог. №11 від 29.01.2020р..pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 15:16
Дод. угода №11-2 від 30.11.2020р. до дог. №11 від 29.01.2020р..pdf зміни до договору
30 листопада 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 16:07
Дод. угода №11-1 від 27.08.2020р. до дог. №11 від 29.01.2020р..pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 09:42
Договір №11 від 29.01.2020р..pdf укладений
29 січня 2020 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 2 513 486,40
UAH (в тому числі ПДВ 418 914,40 UAH)