Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція газової котельної Вільненської сільської ради за адресою: 53032, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Вільне, вул.. Незалежності,7а
Очікувана вартість
2 499 739,00 UAH
UA-2020-01-13-000988-c 34f816f56ef244ce8289c6a41f3874b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Михайлович Богдашов

+380676382364 vilnerada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вільненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04525047
Місцезнаходження: 53032, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вільне, вул. МЕЛІОРАТИВНА, буд. 1А
Контактна особа: Микола Михайлович Богдашов
+380676382364
vilnerada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 16:20
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 16:20
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:25
Очікувана вартість: 2 499 739,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 997,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція газової котельної Вільненської сільської ради за адресою: 53032, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Вільне, вул.. Незалежності,7а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53032, Україна, Дніпропетровська область, с.Вільне, Незалежності, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:47
Обсяги робіт.rar
13 січня 2020 13:47
ТЗ (1)-1.docx
13 січня 2020 13:47
Тендерна документація.docx
24 січня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:47
Обсяги робіт.rar
13 січня 2020 13:47
ТЗ (1)-1.docx
13 січня 2020 13:47
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-000988-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера", Код ЄДРПОУ:38709835
Дата подання: 16 січня 2020 13:47
Вимога
Згідно Додатку 8 до тендерної документації Замовником визначено технічні вимоги до предмету закувлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція газової котельної Вільненської сільської ради за адресою: 53032, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Вільне, вул. Незалежності, 7а. Предметом закупівлі є будівництво “під ключ” газової котельні на базі водогрійних котлів Buderus SK655-250. Учасник торгів повинен врахувати всі витрати пов’язані з поставкою основного обладнання, зазначеного в проектній документації; додаткового обладнання; монтажних та будівельних робіт; проведення ПНР; підготовку звітної документації, введення котельні в експлуатацію, навчання персоналу, сервісні роботи протягом експлуатації об’єкту та всі додаткові витрати, які можуть виникнути під час реалізації проекту.
Учасник торгів повинен надати сертифікат від виробника котельного обладнання Buderus, що він є офіційним уповноваженим представником і має право монтувати та обслуговувати техніку.
Також, Додатком 8 до тендерної документації, в розділі: Тепломеханічні рішення котельних Замовником передбачено, що в якості основного теплогенеруючого обладнання прийнято два водогрійних газових котла котла Logano SK655-250 виробництва Buderus з газовими модульованими пальниками ELCO VG3.360 Duo Plus.
Звертаємо увагу Замовника на наступне.
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Таким чином, тендерна документація предмету закувлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція газової котельної Вільненської сільської ради за адресою: 53032, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Вільне, вул. Незалежності, 7а. містить вимоги, які не відповідають чинному законодавству України, обмежує конкуренцію та розроблена під одного виробника котельного обладнання - Buderus.
Отже, зазначені умови тендерної документації можуть виконати лише суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію лише певного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, а дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог до предмета закупівлі, є порушенням принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням вищевикладеного, просимо привести тендерну документацію у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 09:48
Тендерна документація Замовника не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в останньому абзаці розділу «Технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено: У разі посилання в тендерній документації на виробника, торговельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо учасник може застосувати еквівалент, бо закупівлі робіт здійснюють відповідно до чинних стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації. Учасник під еквівалентом повинен запропонувати обладнання, устаткування, матеріали, інвентар тощо, технічні характеристики яких дають можливість учасникові виконати проектні рішення в повному комплексі згідно з чинними нормами в будівництві. При заміни обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо на "еквівалент" під час подання тендерної пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним рішенням проектної документації», а також під час подачі тендерної пропозиції до вартості обладнання, яке він планує замінити, необхідно додати вартість перегляду проекту, взяти на себе обов’язки узгодження відкоригованого проекту з погоджуючими інстанціями, отримання позитивного експертного звіту і оплату його.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАНКІНПРОМ" 2 247 265,36
UAH з ПДВ
2 247 265,36
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Укравтоматика" 2 499 687,60
UAH з ПДВ
2 473 687,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" 2 499 736,80
UAH з ПДВ
2 474 739,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 14:29
Електронний підпис
31 січня 2020 14:03
Електронний підпис
31 січня 2020 14:00
31 Сертификат партнер.pdf
31 січня 2020 13:59
28 Service certificate.pdf
31 січня 2020 10:29
22 Паспорт.pdf
31 січня 2020 10:29
19 Дозвіл .pdf
31 січня 2020 10:29
18 ВИТЯГ з реестру ПДВ.pdf
31 січня 2020 10:29
14 Працівникі.pdf
31 січня 2020 10:29
13_ Довідка МТБ.pdf
31 січня 2020 10:29
10_Довідка ст.17.pdf
31 січня 2020 10:29
08_ Про санкції.pdf
31 січня 2020 10:29
02_Гарантія поставки.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 14:27
Договір підряду.pdf
14 лютого 2020 14:27
Довідки.pdf
11 лютого 2020 14:06
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2020 14:08
2020 Кошториси.rar
29 січня 2020 14:08
Аналогічні договора.rar
29 січня 2020 14:08
Довідки.rar
29 січня 2020 14:08
Право підпису.rar

Публічні документи

24 січня 2020 10:19
довідки 2.rar
24 січня 2020 10:19
довідки.PDF
24 січня 2020 10:19
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАНКІНПРОМ"

ПП "Укравтоматика"

ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТАНКІНПРОМ"
#40665022
Відхилено 2 247 265,36
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 17:05
ПП "Укравтоматика"
#21883630
Переможець 2 473 687,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Укравтоматика"
#21883630
2 473 687,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 09:06
Додаткова угода.PDF зміни до договору
26 квітня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:23
Дод.угода.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:22
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 16:32
Дод.угода.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 12:50
File.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 12:43
File.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 12:27
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 15:41
дод.угода.PDF зміни до договору
04 березня 2020 15:18
Договірна ціна.PDF зміни до договору
04 березня 2020 15:17
Календарний графік виконання робіт.PDF зміни до договору
04 березня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 12:27
Договір.PDF укладений
03 березня 2020 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до пункту 3.6. договору, а саме: "Замовник проводить попередню оплату, згідно постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 для виконання робіт по реконструкції котельної"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжити термін виконання робіт до 01.11.2020р. в зв"язку з тим, що неможливо провести комплекс пуско-налагоджувальних робіт на газових котлах без мінімального теплового навантаження.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору в зв"язку з тим, що неможливо провести комплект пуско-налагоджувальних робіт на газових котлах у зв"язку з відсутності подачі газу на котельню оператором
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору в зв"язку з закінченням бюджетного року та перенести розрахунки за виконані роботи на 2021р в зв"язку з неможливістю отримати до кінця року сертифікат готовності об"єкту до експлуатації.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в преамбулу договору та подовжено термін дії договору в частині оплати за виконані роботи (погашення заборгованості)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML