Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
274 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000907-c 952539d8127b42b99a5426ca7e47f2a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Кєнюк

+380508471646 st_roop2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02141779
Вебсайт: http://st-lg-osvita.at.ua/
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 А
Контактна особа: Олена Кєнюк
+380508471646
st_roop2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 13:27
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 13:27
Початок аукціону: 30 січня 2020 15:56
Очікувана вартість: 274 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6680 кілограм
Оброблені фрукти та овочі ( ікра кабачкова, томатна паста, повидло, сухофрукти, родзинки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, С.м.т. Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 "А"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:29
ТД оброблені овочі 2020.docx
13 січня 2020 13:29
ДОДАТОК_№_5_ДОВIДКА_ПРО_ВIДСУТНIСТ__ПIДСТАВ (4).docx
13 січня 2020 13:29
ДОДАТОК_№_2_Перелiк_документiв.doc
13 січня 2020 13:29
ДОДАТОК №1.docx
13 січня 2020 13:29
Додаток № 7.docx
13 січня 2020 13:29
Додаток № 6.docx
13 січня 2020 13:29
ДОДАТОК_№_3_Технiчнi_вимоги.doc
13 січня 2020 13:29
ДОДАТОК_№_4_Проект_договру.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-10-000021 ● df129e104e4a41738d1f85c721f28c0a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
09.04.2020 № 21
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.04.2020 № 21
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-13-000907-c 13.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-22 16:50:12

Пояснення

Керуючись п.10.2 Договору відділ освіти направив лист від 16.04.2020 року №390 та проект додаткової угоди до ФОП Подхалюзіна Євгенія Миколаївна стосовно розірвання договору про закупівлю товару №40 від 14.02.2020 року.
Станом на 22.04.2020 року від постачальника не отримано підписану угоду.



Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Півіна Олена Григоріївна " 273 936,00
UAH з ПДВ
273 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 274 000,00
UAH з ПДВ
274 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 09:16
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:15
довідка МВС ПІвІна.pdf
04 лютого 2020 09:15
Довідка ДПС Півіна.PDF
29 січня 2020 09:41
Електронний підпис
29 січня 2020 09:36
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2020 09:36
Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 07:32
Електронний підпис
27 січня 2020 16:00
виписка куниця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Півіна Олена Григоріївна "

ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Півіна Олена Григоріївна "
#2563409924
Переможець 273 936,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 11:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "Півіна Олена Григоріївна " #2563409924

№ рішення у справі

70/60-р/к

Дата рішення у справі

24.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Півіна Олена Григоріївна "
#2563409924
273 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 18:51
40.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 18:50
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 13:44
дог. 40 від 14.02.2020.pdf укладений
14 лютого 2020 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 217 251,84
UAH