Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Любешівського району Волинської області)
Services for children victims of the Chernobyl disaster, in educational institutions located on the territories of radioactive contamination Liubeshiv district of Volyn region
Очікувана вартість
22 433 689,16 UAH
UA-2020-01-13-000809-c bc27d08d4e334fb7a1d05e21dffe4caa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Любчик

+380508696726 sobes08@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління соціального захисту населення Любешівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192069
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська область обл., смт. Любешів, Вул. Незалежності, 53
Контактна особа: Наталія Любчик
+380508696726
sobes08@ukr.net
Додаткові контактні особи: Natalia Lyubchik
+380508696726
sobes08@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya sotsialnogo zahistu naselennya Lyubeshivskoi RDA
National ID: 03192069
Contact point: Natalia Lyubchik
+380508696726
sobes08@ukr.net
Additional contacts: Natalia Lyubchik
+380508696726
sobes08@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 січня 2020 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 16:31
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 16:31
Початок аукціону: 12 травня 2020 11:49
Очікувана вартість: 22 433 689,16 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112 168,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 673011 UAH
Publication date: 13 січня 2020 13:06
Enquiries until: 08 березня 2020 16:31
Complaints submission until: до 14 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 березня 2020 16:31

Information

Estimated total value: 22 433 689 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 112 168 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
798992 послуга
«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Любешівського району Волинської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44201, Україна, Волинська область, Любешів, навчальні заклади
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services for children victims of the Chernobyl disaster, in educational institutions located on the territories of radioactive contamination Liubeshiv district of Volyn region
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих за звітний період послуг проводиться протягом 7 (семи) днів з дня затвердження Замовником документів, та залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі замовника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 10:15
Проект договору Любешів 2020 зміни від 03.03.2020.doc
03 березня 2020 10:15
Перелік змін до тендерної документації від 03.03.2020 року.pdf
03 березня 2020 10:15
ТД Любешів від 03.03.2020.docx
13 січня 2020 13:06
Проект договору Любешів 2020.doc
13 січня 2020 13:06
ТД Любешів від 2020.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-13-000809-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 08 лютого 2020 21:22
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Управлінням соціального захисту населення Любешівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2020-01-13-000809-c про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) з публікацією англійською мовою, було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 - 55520000-1: «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Любешівського району Волинської області)», (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). Виходячи з цього та керуючись положенням ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник), вирішило прийняти участь у даній Процедурі закупівлі. Згідно ст. 3 Закону про закупівлі, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Після ознайомлення з тендерною документацією в чинній редакції станом на 13.01.2020р. (надалі – Документація), Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника Процедури закупівлі з огляду на наступне. 1. У відповідності до пп. 6.2. п. 6 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, зокрема, перспективне двотижневе меню має бути підписане Учасником із прикладанням печатки* та погоджене згідно вимог чинного законодавства (пп. 6.2.1). Відзначимо, що чинне законодавство також не містить вимог до оформлення перспективного двотижневого меню для використання у навчальних закладах, а також відсутній нормативно-правовий акт, який би встановлював регламент (окрему процедуру) погодження такого двотижневого меню. Так, згідно ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» дозвільна (погоджувальна) процедура - сукупність дій, що здійснюються адміністраторами та дозвільними органами під час проведення погодження (розгляду), оформлення, надання висновків тощо, які передують отриманню документа дозвільного характеру, а документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Згідно ст. 4 згаданого Закону виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види; дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру; В Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», відсутній такий документ як двотижневе меню, а так само не передбачена будь-яка погоджувальна процедура, за результатами якої б надавалось погодження такого меню. Чи не єдиним нормативно-правовим актом, в якому йдеться мова про двотижневе меню та згадується про його погодження є Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затверджений спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України № 242/329 від 01 червня 2005 року (далі – Порядок). Так, відповідно до п.п. 19, 22 Порядку передбачено, що керівником (навчального або оздоровчого закладу, підприємства громадського харчування або організації, що надають (!!!) послуги з харчування дітей (послуги із забезпечення харчування дітей)) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби. В той же час ані Порядок, ані зазначений наказ, яким такий Порядок затверджений, не встановлюють обов’язок надання згаданого примірного двотижневого меню під час проведення конкурсного відбору організацій, що надаватимуть послуги з харчування дітей (процедури закупівлі відповідної послуги). Більше того, п. 3 Порядку, який визначає процес організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, взагалі не містить такий етап як складання двотижневого меню, а комплексний аналіз згаданої норми п.п. 19, 22 Порядку у взаємозв’язку з іншими нормами зазначеного документу (п. 3, 8, 13 Порядку) дають підстав дійти впевненого висновку, що зазначене примірне двотижневе меню затверджується вже після відпрацювання режиму і графіка харчування дітей, визначення постачальників продуктів харчування і продовольчої сировини, тобто після проведеної процедури закупівлі відповідної послуги (процедури конкурсного відбору організацій, що надаватимуть послуги з харчування дітей), а не до такої процедури. Таким чином, встановлення вимоги про те, що таке двотижневе меню повинно бути погоджене згідно вимог чинного законодавства, - є невиваженою, неправильною та некоректною з регуляторно-процедурної точки зору умовою, оскільки відповідно до вимог вищезгаданого Порядку таке меню погоджується лише після проведення процедури закупівлі відповідної послуги з харчування дітей, керівником організації, що вже надає (!!!) послуги з харчування дітей (із забезпечення харчування дітей), отже фактично відсутні підстави для погодження такого меню згідно положень Порядку на етапі, коли організація ще не надає такі послуги, а лише збирається прийняти участь у конкурсному відборі (торгах) з подальшою можливістю стати переможцем таких торгів, укласти договір на надання послуг, на підставі якого вже і надавати такі послуги. В будь-якому випадку, як зазначалось вище норми п.п. 19, 22 Порядку передбачають, що примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби, при цьому Порядком не встановлено якого рівня (районного, обласного тощо) така територіальна установа повинна бути. В той же час відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 348 від 29 березня 2017р. державну санітарно-епідеміологічну служби України ліквідовано. Разом з тим, повноваження інших органів щодо погодження примірного двотижневого меню в навчальних закладах чинним законодавством чітко не визначені. Така ситуація призводить до можливості неоднозначно трактування зазначеної вимоги (щодо порядку оформлення та погодження двотижневого меню, зокрема, в частині того який державний орган уповноважений на таке погодження, якого саме рівня чи який саме територіальний орган повинен надати таке погодження, тощо) як учасниками, так і Замовником при оцінці тендерних пропозицій в даній Процедурі закупівлі, та може стати підставою для відхилення пропозиції учасника, зокрема і Скаржника, з незалежних від нього причин, чим порушується право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. А з іншого боку, враховуючи, що такий документ як погоджене з державним органом двотижневе меню в принципі не є обов’язковим на етапі проведення самої Процедури закупівлі, при цьому відсутня чітка процедура (законодавчо унормований регламент) такого погодження (зокрема, які документи необхідно надати, строки розгляду тощо) дана вимога є дискримінаційною, оскільки ставить учасника в залежність від дій виключно третіх осіб, що не залежить від волі самого учасника, що на наше глибоке переконання дійсно спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників, призводить до дискримінації учасників та порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника даної Процедури закупівлі, оскільки позбавляє останнього можливості подати пропозицію, яка б в повній мірі відповідала усім встановленим вимогам (встановлені такі окремі умови (вимоги), які через їх невизначеність та неоднозначність заздалегідь не можуть бути виконані Скаржником). 2. Підпунктом 2.4. п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання учасником своїх зобов’язань. У випадку виявлення Замовником випадків розірвання договору з вини Учасника та/або неналежного виконання зобов’язань Учасником – його пропозиція буде відхилена. Достатнім підтвердженням для замовника такого є інформація історії виконання Договорів з ProZorro (https://prozorro.gov.ua) та реєстру судових рішень. Відзначимо, що Закон про закупівлі, зокрема ст. 30, не містить такої підстави для відхилення пропозиції учасника, як виявлення Замовником випадків розірвання договору з вини Учасника та/або неналежного виконання зобов’язань Учасником за аналогічними договорами (яких, власне, і стосується пп. 2.4 п. 5 Розділу III). В той же час Документація не містить умов, а також опису (визначення) чітких обставин, з якими пов’язуються «розірвання договору з вини Учасника та/або неналежне виконання зобов’язань Учасником», не розкривається поняття «історії виконання Договорів з ProZorro (https://prozorro.gov.ua)», не зазначається про статус судових рішень, як таких що набрали законної сили, тощо, що є істотним для об’єктивного встановлення факту недобросовісного виконання учасником своїх зобов’язань за аналогічним договором та/або вищезгаданих обставин. Таким чином, встановлення відповідно 2.4. п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вищезгаданої умови, згідно якої Замовник має право на відхилення пропозиції Учасника, - є неправильним та некоректним з формально-правової точки зору, враховуючи відсутність чіткої регламентації даної умови для цілей застосування відповідних положень Документації, зокрема, щодо відхилення пропозиції. Така ситуація призводить до можливості неоднозначно трактування зазначеної вимоги як учасниками, так і Замовником при оцінці тендерних пропозицій в даній Процедурі закупівлі, та може стати підставою для відхилення пропозиції учасника, зокрема і Скаржника, з незалежних від нього причин, чим порушується право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. 3. Згідно ст. 22 Закону про закупівлі тендерна документація повинно містити, серед іншого, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до ст. 36 Закону про закупівлі умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених в цій же статті (ст. 36). Аналогічні приписи містять п.п. 3, 4 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Документації. При цьому, згідно пп. 4.3 п. 4 Розділу VI Документації істотними умовами договору про закупівлю є, серед іншого, відповідальність сторін (пп. 4.3.8): у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та Договором. Згідно п. 3 Розділу VI Документації разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов відповідно до частини 4 статті 36 Закону. Таким чином, з одного боку, основні умови, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю, - є невід’ємною та складовою частиною Документації, а з іншого, такі основні умови містять вимоги, дотримання, або ж виконання (реалізацію) яких повинен забезпечити учасник, в т.ч. як потенційний переможець, з яким може бути укладений договорі про закупівлю саме на визначених в Документації умовах. Тобто основні умови, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю, містять вимоги, яким учасник повинен відповідати (або ж прийняти) в цілому і як учасник даної Процедури закупівлі, і як потенційна сторона відповідного договору про закупівлю, що укладається в межах такої Закупівлі...
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2020 19:14
рішення від 12.02.2020 №2640+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 19:14
рішення від 21.01.2020 №3422 .pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 21:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: На рішення АМКУ № 3422-р/пк-пз від 21.02.2020 року
Дата виконання рішення замовником: 10 березня 2020 17:14
Номер скарги: UA-2020-01-13-000809-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АРХІМАГІР, Код ЄДРПОУ:42851240
Дата подання: 08 квітня 2020 16:11
порушення Замовником Закону
Зобовязати Замовника скасувати своє рішення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2020 20:12
рішення від 13.04.2020 № 6988 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 20:12
рішення від 23.04.2020 № 8276.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 21:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №8276 -р/пк-пз від 29.04.2020року, прийнятого Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-P-2020-01-13-001926-c Замовником скасуване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРХІМАГІР» та допущено до аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2020 08:58

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 16:11
плата за подання
08 квітня 2020 16:11
скарга

Документи подані замовником

06 травня 2020 08:53
Протокол 13.1.pdf
06 травня 2020 08:58
Протокол 13.1.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 травня 2020
UA-2020-01-13-000809-cbc27d08d4e334fb7a1d05e21dffe4caa
Найменування: Управління соціального захисту населення Любешівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192069
Місцезнаходження: 44200, Україна, Волинська область обл., смт. Любешів, Вул. Незалежності, 53
Учасник Документи Рішення
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АРХІМАГІР Документи
Рішення скасоване
Документи
МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ АРХІМАГІР Документи
Допущено до аукціону

Документи

18 березня 2020 16:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 травня 2020 16:33
Електронний підпис
15 травня 2020 06:36
Електронний підпис
14 травня 2020 16:36
1.1. Довідка.zip
09 березня 2020 20:35
Електронний підпис
09 березня 2020 20:35
Електронний підпис
13 лютого 2020 08:23
Електронний підпис
13 лютого 2020 08:23
Електронний підпис
11 лютого 2020 19:28
57. Калькуляція.pdf
11 лютого 2020 19:28
56. Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 19:28
48. Проект договору_125-140.pdf
11 лютого 2020 19:28
47. Копія опису_124.pdf
11 лютого 2020 19:28
46. Копія Статуту_101-123.pdf
11 лютого 2020 19:28
34. Копія Виписки_65-66.pdf
11 лютого 2020 19:28
28. Листи-відгуки_57-58.pdf
11 лютого 2020 19:28
2. Зміст документів_2-5.pdf
11 лютого 2020 19:28
1. Титульний лист_1.pdf
11 лютого 2020 19:28
Vutyag z nakazu Savchenko (4).zip
11 лютого 2020 19:28
Vids_zaborg (3).zip
11 лютого 2020 19:28
Dovirenist_Savchenko (4).zip
11 лютого 2020 19:28
Dovidka pro nazvu (4).zip
11 лютого 2020 19:28
Bankivska Licenzia (5).zip
11 лютого 2020 19:28
202994-ГР-0253_673 011.00.zip

Документи

18 березня 2020 16:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 березня 2020 16:05
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 16:05
Калькуляція.pdf
12 лютого 2020 18:06
цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2020 18:06
Титул інфо директора.pdf
12 лютого 2020 18:06
Технічна частина.pdf
12 лютого 2020 18:06
кваліфікація частина 3.pdf
12 лютого 2020 18:06
кваліфікація частина 2.pdf
12 лютого 2020 18:06
кваліфікація частина 1.pdf
12 лютого 2020 18:06
калькуляція.pdf

Документи

18 березня 2020 16:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 березня 2020 15:41
пропозиція ОНОВЛЕНО.pdf
06 березня 2020 15:41
калькуляція ОНОВЛЕНО.pdf
06 березня 2020 15:41
зміст ОНОВЛЕНО.Pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 4 кредитний д.pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 3 обладнання.pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 2 технічні.pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 1 директор.pdf
13 лютого 2020 08:46
пропозиція.pdf
13 лютого 2020 08:46
калькуляція.pdf
13 лютого 2020 08:46
зміст.pdf
13 лютого 2020 08:46
Банківська гарантія.rar

Документи

18 березня 2020 16:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 березня 2020 18:13
Електронний підпис
09 березня 2020 18:34
Електронний підпис
09 березня 2020 18:33
Статут.PDF
09 березня 2020 18:33
Проект договору.PDF
09 березня 2020 18:33
Відповідність.PDF
09 березня 2020 18:33
Транспорт.PDF
09 березня 2020 18:33
Працівники.PDF
09 березня 2020 18:33
Обладнання.PDF
09 березня 2020 18:32
Гарантія (1).zip
09 березня 2020 18:32
Аналогічні договори.PDF
09 березня 2020 18:32
Акт обстеження.PDF
09 березня 2020 18:32
Титулка і зміст.PDF
09 березня 2020 18:32
Технічні.PDF
09 березня 2020 18:32
Повноваження керівника.PDF

Публічні документи

06 березня 2020 15:41
пропозиція ОНОВЛЕНО.pdf
06 березня 2020 15:41
калькуляція ОНОВЛЕНО.pdf
06 березня 2020 15:41
зміст ОНОВЛЕНО.Pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 4 кредитний д.pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 3 обладнання.pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 2 технічні.pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 1 директор.pdf
13 лютого 2020 08:46
пропозиція.pdf
13 лютого 2020 08:46
калькуляція.pdf
13 лютого 2020 08:46
зміст.pdf
13 лютого 2020 08:46
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ АРХІМАГІР

МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ

ТОВ АРХІМАГІР

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 19 891 383,00
UAH
13 796 084,10
UAH
Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 17 257 865,75
UAH
17 257 865,75
UAH
Документи
ТОВ АРХІМАГІР 18 215 252,89
UAH
18 215 252,89
UAH
Документи

Публічні документи

16 травня 2020 16:33
Електронний підпис
15 травня 2020 06:36
Електронний підпис
14 травня 2020 16:36
1.1. Довідка.zip
09 березня 2020 20:35
Електронний підпис
09 березня 2020 20:35
Електронний підпис
13 лютого 2020 08:23
Електронний підпис
13 лютого 2020 08:23
Електронний підпис
11 лютого 2020 19:28
57. Калькуляція.pdf
11 лютого 2020 19:28
56. Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 19:28
48. Проект договору_125-140.pdf
11 лютого 2020 19:28
47. Копія опису_124.pdf
11 лютого 2020 19:28
46. Копія Статуту_101-123.pdf
11 лютого 2020 19:28
34. Копія Виписки_65-66.pdf
11 лютого 2020 19:28
28. Листи-відгуки_57-58.pdf
11 лютого 2020 19:28
2. Зміст документів_2-5.pdf
11 лютого 2020 19:28
1. Титульний лист_1.pdf
11 лютого 2020 19:28
Vutyag z nakazu Savchenko (4).zip
11 лютого 2020 19:28
Vids_zaborg (3).zip
11 лютого 2020 19:28
Dovirenist_Savchenko (4).zip
11 лютого 2020 19:28
Dovidka pro nazvu (4).zip
11 лютого 2020 19:28
Bankivska Licenzia (5).zip
11 лютого 2020 19:28
202994-ГР-0253_673 011.00.zip

Публічні документи

06 березня 2020 16:05
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 16:05
Калькуляція.pdf
12 лютого 2020 18:06
цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2020 18:06
Титул інфо директора.pdf
12 лютого 2020 18:06
Технічна частина.pdf
12 лютого 2020 18:06
кваліфікація частина 3.pdf
12 лютого 2020 18:06
кваліфікація частина 2.pdf
12 лютого 2020 18:06
кваліфікація частина 1.pdf
12 лютого 2020 18:06
калькуляція.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 15:41
пропозиція ОНОВЛЕНО.pdf
06 березня 2020 15:41
калькуляція ОНОВЛЕНО.pdf
06 березня 2020 15:41
зміст ОНОВЛЕНО.Pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 4 кредитний д.pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 3 обладнання.pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 2 технічні.pdf
13 лютого 2020 08:46
частина 1 директор.pdf
13 лютого 2020 08:46
пропозиція.pdf
13 лютого 2020 08:46
калькуляція.pdf
13 лютого 2020 08:46
зміст.pdf
13 лютого 2020 08:46
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ АРХІМАГІР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Переможець 13 796 084,10
UAH
12 травня 2020 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
13 796 084,10
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 14:31
Договір №3.pdf укладений
29 травня 2020 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: ВідТзОВ«РАМЕДАС УКРАЇНА»надійшла пропозиція щодо припинення зобов’язання за Договором №3 від 29.05.2020р, керуючись ст. 652 ЦКУ. Керуючись ст. 604,651,653,654 ЦКУ,п. 8.4 Договору№ 3 від 29.05.2020,необхідно припинити зобов’язання за домовленістю сторін шляхом укладення додаткової угоди №1,яка підписана сторонами 10.09.2020р.Зобов'язання сторін,що виникли з Договору,припиняються,і сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками,що виникли за Договором.