Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М.Кричевського, 61 у м. Львові»
Очікувана вартість
20 318 978,40 UAH
UA-2020-01-13-000771-c a95aee16b271468ba87067f03434f725
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ельтек Тарас Андрійович

+380322431192 ldshm11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська державна школа мистецтв №11
Код ЄДРПОУ: 23975313
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. І. Виговського, 1а
Контактна особа: Ельтек Тарас Андрійович
+380322431192
ldshm11@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 12:44
Очікувана вартість: 20 318 978,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 594,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М.Кричевського, 61 у м. Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. М.Кричевського 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних дні та тільки в межах бюджетних призначень. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 12:56
Проект_договору.doc
13 січня 2020 12:56
ТД 11школа 13.01.2020.doc
13 січня 2020 12:56
Технічне завдання готове.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток №1 ТД пункт 2 підпункт 2.1.
Дата подання: 17 січня 2020 17:37
Дата відповіді: 20 січня 2020 11:22
Про яких працівників учасник повинен інформувати у довідці про наявність працівників, які мають неоюхідні знання та досвід з підтвердженням документів ппро освіту?
Відповідь: Замовник вимагає надати інформацію про працівників які мають необхідні знання та досвід. А також наявність у учасника спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. Наступною вимогою є наявність працівника (працівників), які безпосередньо організовують та проводять роботи з оперативного обслуговування діючих електроустановок чи виконують у них налагоджувальні, електромонтажні, ремонтні, профілактичні, яким присвоєно групу електробезпеки не менше IV (Дод.№1 пункт 2. підпункт 2.2, 2.3) .Дані вимоги та інші передбачені у Тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД 18 473 208,89
UAH з ПДВ
18 473 208,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ 19 415 308,00
UAH з ПДВ
19 415 308,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія Форвард" 19 962 628,00
UAH з ПДВ
19 962 628,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Орбудсервіс 20 309 430,00
UAH з ПДВ
20 206 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Галкомплексбуд" 20 207 800,00
UAH з ПДВ
20 207 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Герц" 20 308 803,78
UAH з ПДВ
20 308 803,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 17:15
Електронний підпис
28 січня 2020 17:01
26. ДЦ.pdf
28 січня 2020 17:01
26 ДЦ.rar
28 січня 2020 17:01
25. ТЗ.pdf
28 січня 2020 17:01
22. Проект договору.pdf
28 січня 2020 17:01
20. Захист довкілля.pdf
28 січня 2020 17:01
18. Витяг ПДВ.pdf
28 січня 2020 17:01
17 Довідки з банку.rar
28 січня 2020 17:00
15. Витяг ЄДР.pdf
28 січня 2020 17:00
14. Копія статуту.pdf
28 січня 2020 17:00
13. ВПВ ст 17.pdf
28 січня 2020 17:00
11 Лист-Відгук.pdf
28 січня 2020 17:00
8. 1-ДФ.pdf
28 січня 2020 17:00
7. Штатний розпис.pdf
28 січня 2020 17:00
5. Спеціалісти.pdf
28 січня 2020 17:00
4. МТБ.pdf
28 січня 2020 17:00
2. Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 17:00
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 11:04
дпі2674737974251197762.pdf
14 лютого 2020 11:04
мвс1261599412179518358.pdf
29 січня 2020 09:48
Електронний підпис
29 січня 2020 09:46
КРИЧЕВСЬКОГО_61.rar
29 січня 2020 09:46
Документ_ЄДР_1005971045.zip
29 січня 2020 09:46
Згода_субпідрядник.pdf
29 січня 2020 09:46
Довідки_Кредобанк.pdf
29 січня 2020 09:46
Гарантія 110-20.zip
28 січня 2020 23:32
Електронний підпис
28 січня 2020 23:25
Електронний підпис
28 січня 2020 22:39
Звіт_1_ДФ_квитанція.pdf
28 січня 2020 22:39
Охорона_праці.pdf
28 січня 2020 22:39
Електробезпека.pdf
28 січня 2020 22:39
Довідки_Кредобанк.pdf
28 січня 2020 22:39
Згода_субпідрядник.pdf
28 січня 2020 22:39
Календарний_план.pdf
28 січня 2020 22:39
КРИЧЕВСЬКОГО_61.rar
28 січня 2020 22:38
Довідки_Кредобанк.pdf
28 січня 2020 22:38
Гарантія 110-20.zip
28 січня 2020 22:38
Лист_ДСНС_оригінал.pdf
28 січня 2020 22:38
Лист_ДСНС_копія.pdf
28 січня 2020 22:38
Дозвіл_копія.pdf
28 січня 2020 22:38
Декларація_копія.pdf
28 січня 2020 22:38
Свідоцтво_ПДВ_копія.pdf
28 січня 2020 22:38
Паспорт_оригінал.pdf
28 січня 2020 22:38
КРИЧЕВСЬКОГО_61.rar
28 січня 2020 22:38
Документ_ЄДР_1005971045.zip
28 січня 2020 22:38
Дозвіл АРМ_оригінал.pdf
28 січня 2020 22:38
Гарантія 110-20.zip
28 січня 2020 22:38
Витяг_15_11_2019.pdf
28 січня 2020 22:38
Виписка_копія.pdf
28 січня 2020 22:38
Згода_субпідрядник.pdf
28 січня 2020 22:37
33_4_14_Дозвіл АРМ.pdf
28 січня 2020 22:37
32_4_14_Ліцензія АРМ-ЕКО.pdf
28 січня 2020 22:37
Проект_договору.pdf
28 січня 2020 22:37
Відгук_ЗРА_ЦНАП.pdf
28 січня 2020 22:37
Відгук_ЗРА_14_11_2019.pdf
28 січня 2020 22:37
Диплом_Мороз_2.pdf
28 січня 2020 22:37
Диплом_Мороз_1.pdf
28 січня 2020 22:37
Диплом_Лозинськии_.pdf
28 січня 2020 22:37
Диплом_Питлик.pdf
28 січня 2020 22:37
Диплом_Франчук.pdf
28 січня 2020 22:37
Диплом_Лега.pdf
28 січня 2020 22:37
КРИЧЕВСЬКОГО_61.rar
28 січня 2020 22:37
Гарантія 110-20.zip

Публічні документи

29 січня 2020 09:27
Цінова_пропозиція.pdf
29 січня 2020 09:27
Копія_Статут.pdf
29 січня 2020 09:27
Копія_Витяг_ЄДР.pdf
29 січня 2020 09:27
Звіт_1ДФ_Квитанція.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 19:03
протоколи.pdf
28 січня 2020 19:03
штат.pdf
28 січня 2020 19:03
протокол_директор.pdf
28 січня 2020 19:03
проект договору.pdf
28 січня 2020 19:03
Школа мистецтв.rar
28 січня 2020 19:03
Федусь_наказ.pdf
28 січня 2020 19:03
працівники.pdf
28 січня 2020 19:03
Федусь навчання0001.PDF
28 січня 2020 19:03
Федусь навчання.JPG
28 січня 2020 19:03
технічне завдання.pdf
28 січня 2020 19:03
перс.дані.pdf
28 січня 2020 19:03
техніка.pdf
28 січня 2020 19:03
статут нова редакція.pdf
28 січня 2020 19:03
рішення.pdf
28 січня 2020 19:03
паспорти.pdf
28 січня 2020 19:03
паспорт_довідка_дфс.pdf
28 січня 2020 19:03
наказ_директор.pdf
28 січня 2020 19:03
ліцензія2018.doc.pdf
28 січня 2020 19:03
Лицензия с эцп (1).pdf
28 січня 2020 19:03
лист-згода.jpg
28 січня 2020 19:03
лист_пояснення.pdf
28 січня 2020 19:03
інф.довідка.pdf
28 січня 2020 19:03
захист довкілля.pdf
28 січня 2020 19:03
досвід.pdf
28 січня 2020 19:03
дозвіл_небезп.роб..pdf
28 січня 2020 19:03
додаток_Куликів.PDF
28 січня 2020 19:03
Додаткова угода _3.PDF
28 січня 2020 19:03
договірна ціна.pdf
28 січня 2020 19:03
договір_Куликів.pdf
28 січня 2020 19:03
договір оренди2_дод.pdf
28 січня 2020 19:03
договір оренди2.pdf
28 січня 2020 19:03
договір оренди1_дод.pdf
28 січня 2020 19:03
договір оренди1.pdf
28 січня 2020 19:03
довідка_ст.17.pdf
28 січня 2020 19:03
довідка_рух коштів.pdf
28 січня 2020 19:03
довідка_покриття.pdf
28 січня 2020 19:03
довідка_банк_п2.pdf
28 січня 2020 19:03
довідка_банк_п1.pdf
28 січня 2020 19:03
довідка_банк_а.PDF
28 січня 2020 19:03
довідка_активи.pdf
28 січня 2020 19:03
Доверенность с ЭЦП (1).pdf
28 січня 2020 19:03
диплом.pdf
28 січня 2020 19:03
ддовідка_субпідряд.pdf
28 січня 2020 19:03
графік.pdf
28 січня 2020 19:03
гарантійні листи.pdf
28 січня 2020 19:03
відомості.pdf
28 січня 2020 19:03
витяг_ПДВ.pdf
28 січня 2020 19:03
відгук_Куликів.PDF
28 січня 2020 19:03
витяг.pdf
28 січня 2020 19:03
баланс2019.pdf
28 січня 2020 19:03
баланс2018.pdf
28 січня 2020 19:03
акт_передачі2.pdf
28 січня 2020 19:02
акт_передачі1.pdf
28 січня 2020 19:02
акт_Куликів3.PDF
28 січня 2020 19:02
акт_Куликів2.PDF
28 січня 2020 19:02
акт_Куликів1.pdf
28 січня 2020 19:02
G0120-1769-GL_tender.pdf
28 січня 2020 19:02
1ДФ.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 14:29
Технічне завдання.pdf
28 січня 2020 14:29
inquiry_printгалк 2.pdf
28 січня 2020 14:29
inquiry_print111.pdf
28 січня 2020 14:29
Аналогічний договір.pdf
28 січня 2020 14:29
1-ДФ Звіт.pdf
28 січня 2020 14:29
Лист відгук.pdf
28 січня 2020 14:29
Проект договору.pdf
28 січня 2020 14:29
Статут.pdf
28 січня 2020 14:29
Загальні відомості.pdf
28 січня 2020 14:29
Єдиний податок.pdf
28 січня 2020 14:28
Про судимість.pdf
28 січня 2020 14:28
Календарний план.pdf
28 січня 2020 14:28
Гарантійний лист.pdf
28 січня 2020 14:28
Рішення.pdf
28 січня 2020 14:28
Кінцевий бенефіціар.pdf
28 січня 2020 14:28
Про санкції.pdf
28 січня 2020 14:28
Про корупцію.pdf
28 січня 2020 14:28
Про заборгованість.pdf
28 січня 2020 14:28
Про банкрутство.pdf
28 січня 2020 14:28
Субпідряд.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 00:51
ПДВ.pdf
29 січня 2020 00:51
Ліцензія.jpg
29 січня 2020 00:51
К_К_.pdf
29 січня 2020 00:51
Додаток до ліцензії.jpg
29 січня 2020 00:51
19_Копія_Рух коштів.pdf
29 січня 2020 00:50
16.Копія_1ДФ.pdf
29 січня 2020 00:50
15.Копія_Звіт_ЄСВ.pdf
29 січня 2020 00:50
12. копія Статуту.pdf
29 січня 2020 00:50
11.Витяг_з_ЄДР.pdf
29 січня 2020 00:50
5.Копія паспорту.pdf
29 січня 2020 00:50
3_Копії техпаспортів.pdf
29 січня 2020 00:50
3. Кошторис 2.zip
29 січня 2020 00:50
2. Кошторис 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД

ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ

ТОВ "Будівельна компанія Форвард"

ТОВ Орбудсервіс

Приватне підприємство "Галкомплексбуд"

ТОВ "БК Герц"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД
#40779257
Відхилено 18 473 208,89
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 19:22
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
Переможець 19 415 308,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 19:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 19:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
19 415 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 20:43
Додаткова угода 11 укладений
02 січня 2024 20:41
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 10:28
Додаткова угода _10.PDF зміни до договору
02 січня 2023 10:27
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 10:23
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 11:17
Додаткова угода _9.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 11:16
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 17:33
Додаткова угода _8.PDF зміни до договору
07 лютого 2022 17:32
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:09
Додаткова угода _7.PDF зміни до договору
06 січня 2022 09:07
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:48
Додаткова угода _6.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 12:30
Додаткова угода _5.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 12:28
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 17:25
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 17:21
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 20:31
20210415_161203.PDF зміни до договору
15 квітня 2021 19:19
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 11:21
Додаткова угода зміни до договору
14 травня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:38
Річний план укладений
25 лютого 2020 16:28
Договірна ціна укладений
25 лютого 2020 16:28
Договір укладений
25 лютого 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна дати початку робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дані зміни не стосуються випадків зміни істотних умов договору, що передбачені у ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою висвітлення повноцінної інформації щодо даної закупівлі, замовником прийнято рішення здійснити публікацію даної додаткової угоди шляхом обрання причини змін із наведених електронною системою. Керуючись п. 14.1. Договору на закупівлю «Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М.Кричевського, 61 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) від 25 лютого 2020 року, у зв’язку із зміною найменування Замовника - Львівської державної школи мистецтв №11 на Львівську школу мистецтв №11 на підставі ухвали міської ради № 6534 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 11.03.2019 № 4721 «Про зміну назв мистецьких шкіл м. Львова»» від 04.09.2020, виникла необхідність внесення змін до Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дані зміни не стосуються випадків зміни істотних умов договору, що передбачені у ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою висвітлення повноцінної інформації щодо даної закупівлі, замовником прийнято рішення здійснити публікацію даної додаткової угоди шляхом обрання причини змін із наведених електронною системою. Керуючись п.14.1 Договору на закупівлю «Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М.Кричевського, 61 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) від 25 лютого 2020 року, у зв’язку із отриманням фінансування Замовником виникла необхідність внесення змін до Договору, зокрема внести зміни у п.3.2 Договору та деталізувати межі бюджетного фінансування на 2020-2021 роки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дані зміни не стосуються випадків зміни істотних умов договору, що передбачені у ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою висвітлення повноцінної інформації щодо даної закупівлі, замовником прийнято рішення здійснити публікацію даної додаткової угоди шляхом обрання причини змін із наведених електронною системою. Керуючись п.14.1 Договору на закупівлю «Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М.Кричевського, 61 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) від 25 лютого 2020 року, у зв’язку із отриманням фінансування Замовником виникла необхідність внесення змін до Договору, зокрема внести зміни у п.3.2 Договору та деталізувати межі бюджетного фінансування на 2020-2021 роки
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника виникла необхідність продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт «Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М.Кричевського, 61 у м. Львові» шляхом внесення наступних змін до Договору. 1. Внести зміни в п.16.1. Договору та викласти у наступній редакції: «16.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків до повного його виконання.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дані зміни не стосуються випадків зміни істотних умов договору, що передбачені у ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою висвітлення повноцінної інформації щодо даної закупівлі, замовником прийнято рішення здійснити публікацію даної додаткової угоди шляхом обрання причини змін із наведених електронною системою. Керуючись п.14.1 Договору на закупівлю «Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М.Кричевського, 61 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) від 25 лютого 2020 року, у зв’язку із відсутністю фінансування Замовником виникла необхідність внесення наступних змін до Договору, зокрема внести зміни в п.3.2. Договору та деталізувати межі бюджетного фінансування на 2020-2022 роки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дані зміни не стосуються випадків зміни істотних умов договору, що передбачені у ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою висвітлення повноцінної інформації щодо даної закупівлі, замовником прийнято рішення здійснити публікацію даної додаткової угоди шляхом обрання причини змін із наведених електронною системою. Керуючись п.14.1 Договору на закупівлю «Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М.Кричевського, 61 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) від 25 лютого 2020 року, у зв’язку із отриманням фінансування Замовником виникла необхідність внесення наступних змін до Договору, зокрема внести зміни в п.3.2. Договору та деталізувати межі бюджетного фінансування на 2020-2022 роки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дані зміни не стосуються випадків зміни істотних умов договору, що передбачені у ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою висвітлення повноцінної інформації щодо даної закупівлі, замовником прийнято рішення здійснити публікацію даної додаткової угоди шляхом обрання причини змін із наведених електронною системою. Керуючись п.14.1 Договору на закупівлю «Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М.Кричевського, 61 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) від 25 лютого 2020 року, у зв’язку із отриманням фінансування Замовником виникла необхідність внесення наступних змін до Договору, зокрема внести зміни в п.3.2. Договору та деталізувати межі бюджетного фінансування на 2020-2022 роки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника виникла необхідність продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт «Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М.Кричевського, 61 у м. Львові» шляхом внесення наступних змін до Договору. 1. Внести зміни в п.16.1. Договору та викласти у наступній редакції: «16.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків до повного його виконання.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із технічним збоєм роботи електронного майданчика, завантажується скан додаткової угоди №10.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 747 111,58
UAH (в тому числі ПДВ 624 518,60 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та п.14 Договору на закупівлю «Реконструкція з надбудовою Львівської державної школи мистецтв №11 на вул. М. Кричевського, 61 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) від 25 лютого 2020 року, у зв’язку із неможливістю продовжувати роботу на об’єкті через суттєву зміну проектно – кошторисної документації, зокрема у частині видів робіт, методик виконання, вартості робіт тощо, виникла необхідність припинити роботи (будівництво). Враховуючи наведене, Сторони погодили розірвати договір за згодою сторін.