ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Спеціалізована школа № 71 художньо-архітектурного напрямку» Дніпровської міської ради, розташованої за адресою: м. Дніпро, вул. Василя Жуковського, 10». Коригування.(капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 451 864,00 UAH
UA-2020-01-13-000705-c efb954ef5e3c45ac8d7092a86d50fd7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 22:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 15:10
Очікувана вартість: 5 451 864,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 259,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Спеціалізована школа № 71 художньо-архітектурного напрямку» Дніпровської міської ради, розташованої за адресою: м. Дніпро, вул. Василя Жуковського, 10». Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Василя Жуковського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТРІНО ГРУП" 5 450 565,64
UAH з ПДВ
5 450 565,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА БУД ТОРГ" 5 451 850,00
UAH з ПДВ
5 451 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2020 21:37
sign.p7s
13 лютого 2020 09:30
победитель.rar
30 січня 2020 19:19
sign.p7s
30 січня 2020 19:12
55 вогнегасна суміш.rar
30 січня 2020 19:12
46 Додаток 5.pdf
30 січня 2020 19:12
45 Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
30 січня 2020 19:12
44 статистика 20.01.pdf
30 січня 2020 19:12
43.2 Опис документів.pdf
30 січня 2020 19:12
43.1 Опис документів.pdf
30 січня 2020 19:12
27 Ліцензія.pdf
30 січня 2020 19:12
26 Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
30 січня 2020 19:12
19 Договор №388.20 кран-.pdf
30 січня 2020 19:12
14 Статут оригінал.pdf
30 січня 2020 19:12
13 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2020 19:12
7 Проект договору.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 11:11
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТРІНО ГРУП"
#43281191
Переможець 5 450 565,64
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТРІНО ГРУП"
#43281191
5 450 565,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 березня 2020 08:52
Договір №03ПД-20 від 03.03.2020.pdf укладений
05 березня 2020 08:51
sign.p7s зміни до договору
16 вересня 2020 17:28
дод.угода №6 від 15.09.2020 договір №03ПД_20 від 03.03.2020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 17:28
sign.p7s зміни до договору
04 серпня 2020 13:30
Додаткова угода № 5 від 31.07.2020 до Договору 03ПД-20.FR12.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 13:30
sign.p7s зміни до договору
12 червня 2020 15:41
дод.угода №4 від 12.06.2020 договір №03ПД_20 від 03.03.2020.pdf зміни до договору
12 червня 2020 15:41
sign.p7s зміни до договору
29 квітня 2020 15:26
дод.угода №3 від 29.04.2020 договір №03ПД_20 від 03.03.2020.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 15:26
sign.p7s зміни до договору
13 березня 2020 12:25
Додаткова угода № 2 від 13.03.2020.FR12.pdf зміни до договору
13 березня 2020 12:24
sign.p7s зміни до договору
05 березня 2020 09:04
Додаткова угода № 1 від 03.03.2020 до Договору № 03ПД-20.pdf зміни до договору
05 березня 2020 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.8 щодо попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 03ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з фактичним фінансуванням Додаток 2 викладений в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 03ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в реквізити Підрядника
Номер договору про закупівлю: 03ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку