Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

9091 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)
9091 Cleaning services (Services for cleaning of premises of the UCRF and its affiliates)
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000582-c 6438a6ba75df4734a132e6fb0e680a86
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Іванович Ілюк

+380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Віталій Іванович Ілюк
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Додаткові контактні особи: Гуцман Юрій
+380444228239
Gucman@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian State Centre of Radio Frequencies
National ID: 01181765
Contact point: Ilyuk Vitaliy
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Additional contacts: Гуцман Юрій
+380444228239
Gucman@ucrf.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 січня 2020 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 17:30
Початок аукціону: 26 лютого 2020 14:52
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 132000 UAH
Publication date: 13 січня 2020 11:57
Enquiries until: 03 лютого 2020 17:30
Complaints submission until: до 09 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 лютого 2020 17:30

Information

Estimated total value: 4 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Services for cleaning of premises of the UCRF and its affiliates
CPV: 90910000-9
Період постачання: з 01 березня 2020 по 28 лютого 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться щомісячно за актом наданих послуг, по завершенні кожного місяця в якому надавались послуги протягом 30 робочих днів з дня підписання актів наданих послуг. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-000582-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 23 січня 2020 10:55
Кваліфікаційні критерії


Звернення/ВИМОГА щодо усунення порушень
(п.1, 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”).

В тендерній документації, згідно п. 2.3. п. 1 Розділу ІІІ вимагається - надати документи, що підтверджують право учасника (чинні на момент розкриття тендерної пропозиції) на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників) .

Станом сьогодні – являється чинною Постанова КМУ від 07.02.2018 р. № 48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" » - далі Порядок.

Відповідно до п. 13 Додаток 2 Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) в ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки прописано - Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.

Таким чином, Вимога щодо надання недійсного документи та/або частини недійсного документа, що може підтвердити право учасника (чинні на момент розкриття тендерної пропозиції) на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників) . - є порушенням під час проведення закупівлі та порушення чинного законодавства України.

ПРОСИМО:

1. Розглянути Звернення/Вимогу щодо усунення порушень.
2. Внести зміни до тендерної документації, зокрема в п.2.3 п.1 Розділу ІІІ, та видалити незаконну вимогу/незаконну фразу тендерної документації: «…за допомогою підйомних і підвісних колисок…» .
3. Прописати вимогу в п.2.3. п.1 Розділу ІІІ - відповідно до чинного законодавства України (згідно Постанова КМУ від 07.02.2018 р. № 48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки".




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2020 16:21
Доброго дня, дякуємо за звернення. За результатом розгляду Вашого звернення, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000582-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 31 січня 2020 17:10
Надання неправдивої інформації
Як вбачається із процедури закупівлі, Замовнику було подано Вимогу про усунення порушення. В свою чергу Замовником було надано відповідь, в якій вказано, що будуть внесені зміни до Тендерної документації. Відповідь надана 27 січня 2020 року о 16:21 годині. Сьогодні - 31 січня 2020 року, тобто протягом 4(чотирьох) днів, Замовник не вчинив жодної дії, саме внесення змін до тендерної документації, для уникнення порушення чинного законодавства. Вважаємо, що Замовник не вносить зміни у зв'язку із зацікавленням конкретним учасником, який має документи, що вимагаються документацією. Зауважуємо на тому, що даний документ, відносно якого має місце попередня вимога, на сьогоднішній день у чинних нормативно-правових актах України, - відсутній! Враховуючи викладене, вдруге вимагаємо внести зміни до тендерно документації та привести її у відповідність до ЧИННИХ нормативно-правових актів України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 16:04
За Вашим зверненням до ТД внесені наступні зміни:
1. Підпункт 2.3 пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції викласти в такій редакції, а саме:

«2.3. Документи, що підтверджують право учасника (чинні на момент розкриття тендерної пропозиції) на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників) Учасника або субпідрядника (при цьому надається копія договору на виконання даних робіт по субпідряду, термін дії такого договору повинен бути не менше терміну надання послуг з прибирання).

У разі отримання документів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48 надати документи, що підтверджують право Учасника або субпідрядника (при цьому надається копія договору на виконання даних робіт по субпідряду, термін дії такого договору повинен бути не менше терміну надання послуг з прибирання) на виконання таких робіт: роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; роботи верхолазні та скелелазні.

Дані документи необхідні при виконанні цих робіт на території центрального офісу УДЦР;».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 лютого 2020
UA-2020-01-13-000582-c6438a6ba75df4734a132e6fb0e680a86
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Місцезнаходження: 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Учасник Документи Рішення
ТОВ " І Н В А Й Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ПП "Клінінг-Про" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

02 березня 2020 17:44
Довідка МВС
12 лютого 2020 16:33
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:33
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:22
21. Довідка стаття 17.pdf
12 лютого 2020 16:22
19. Довідка маттех база.pdf
12 лютого 2020 16:22
18. Додаткова угода 2.pdf
12 лютого 2020 16:22
8. Договір утилізація.pdf
12 лютого 2020 16:22
6. Протокол 8.pdf
12 лютого 2020 16:22
4. Статут Інвайт 02.09.19.pdf
12 лютого 2020 16:22
3. Наказ 14-К.pdf
12 лютого 2020 16:22
1. Довідка повноважень.pdf

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 15:05
Електронний підпис
13 лютого 2020 15:05
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:31
Договір_Укрзалізниця.pdf
13 лютого 2020 14:31
Ліцензія завірена.zip
13 лютого 2020 14:30
Гарантия 16554.zip

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 16:52
ЦУВ.PDF
13 лютого 2020 16:52
ст. 17.pdf
13 лютого 2020 16:52
МВС.pdf
13 лютого 2020 16:52
Рішення власника.pdf
13 лютого 2020 16:52
Повідомлення Трач.pdf
13 лютого 2020 16:52
Повідомлення (2).pdf
13 лютого 2020 16:52
Повідомлення (1).pdf
13 лютого 2020 16:52
довідка МШП.pdf
13 лютого 2020 16:52
Декларація МТБ.pdf
13 лютого 2020 16:52
Відгук.pdf
13 лютого 2020 16:52
Аналогічний договір.PDF
13 лютого 2020 16:52
Акти.pdf
13 лютого 2020 16:52
4. Дозвіл.pdf
13 лютого 2020 16:52
4. Відповідність ст. 17.pdf
13 лютого 2020 16:52
2.3 Гарантійний лист.pdf
13 лютого 2020 16:52
1. Статутні без Витягу.pdf

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 17:29
гарантія.pdf
13 лютого 2020 17:21
фото спецодягу.pdf
13 лютого 2020 17:21
тех. х-ки.pdf
13 лютого 2020 17:21
субпідрядники.pdf
13 лютого 2020 17:21
проект договору.pdf
13 лютого 2020 17:21
ліцензія.zip
13 лютого 2020 17:21
ліцензія.pdf
13 лютого 2020 17:21
звіт_1ДФ.pdf
13 лютого 2020 17:21
договір_укртелеком.pdf
13 лютого 2020 17:21
довідка щодо згоди.pdf
13 лютого 2020 17:21
гарантія сертифікати.pdf
13 лютого 2020 17:21
Гарантія 17050.zip
13 лютого 2020 17:21
акти_укртелеком_одеса.pdf
13 лютого 2020 17:21
3_довідка обладнання.pdf
13 лютого 2020 17:21
2_повноваження.pdf
13 лютого 2020 17:21
2 відгук укртелеком.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ПП "Клінінг-Про"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 4 337 267,00
UAH з ПДВ
4 315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" 4 395 900,00
UAH з ПДВ
4 337 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 17:44
Довідка МВС
12 лютого 2020 16:33
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:33
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:22
21. Довідка стаття 17.pdf
12 лютого 2020 16:22
19. Довідка маттех база.pdf
12 лютого 2020 16:22
18. Додаткова угода 2.pdf
12 лютого 2020 16:22
8. Договір утилізація.pdf
12 лютого 2020 16:22
6. Протокол 8.pdf
12 лютого 2020 16:22
4. Статут Інвайт 02.09.19.pdf
12 лютого 2020 16:22
3. Наказ 14-К.pdf
12 лютого 2020 16:22
1. Довідка повноважень.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 15:05
Електронний підпис
13 лютого 2020 15:05
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:31
Договір_Укрзалізниця.pdf
13 лютого 2020 14:31
Ліцензія завірена.zip
13 лютого 2020 14:30
Гарантия 16554.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 4 315 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
4 315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 12:10
Звіт по дог. №87 ІНВАЙТ.jpg укладений
12 березня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 17:05
ДУ№1_Дог№87_Інвайт.PDF зміни до договору
13 липня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:56
Дог№87_ІНВАЙТ.PDF укладений
17 березня 2020 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом першим частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019 року): 1.1. Пункт 2.1. розділу 2 Договору викласти в наступній редакції : «2.1. Строк надання послуг з 16.03.2020 по 28.02.2021 включно (робочі дні), при цьому послуги надаються на щомісячній основі.» 1.2. У зв’язку зі зміною строку надання послуг Сторони погодили зменшити загальну вартість послуг та викласти п. 4.1 Договору у наступній редакції: «4.1. Загальна вартість послуг складає 4 159 036,15 грн. (чотири мільйони сто п’ятдесят дев’ять тридцять шість гривень п'ятнадцять копійок), в т.ч. ПДВ 693 172, 69 грн. (шістсот дев’яносто три тисячі сто сімдесят дві гривні шістдесят дев’ять копійок).» 2. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, ч.7 ст.180 ГК України Сторони домовились, що умови цієї Додаткової угоди, застосовуються до правовідносин, що склалися між Сторонами, починаючи з «16» березня 2020 року. 3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 4 159 036,04
UAH (в тому числі ПДВ 693 172,67 UAH)