Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
9091 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)
9091 Cleaning services (Services for cleaning of premises of the UCRF and its affiliates)
9091 Cleaning services (Services for cleaning of premises of the UCRF and its affiliates)
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000582-c ● 6438a6ba75df4734a132e6fb0e680a86
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Вебсайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Контактна особа: |
Віталій Іванович Ілюк +380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Гуцман Юрій +380444228239 Gucman@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ukrainian State Centre of Radio Frequencies |
National ID: | 01181765 |
Contact point: |
Ilyuk Vitaliy +380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua |
Additional contacts: |
Гуцман Юрій +380444228239 Gucman@ucrf.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 14:52 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 132000 UAH |
Publication date: | 13 січня 2020 11:57 |
Enquiries until: | 03 лютого 2020 17:30 |
Complaints submission until: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 лютого 2020 17:30 |
Information
Estimated total value: | 4 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Services for cleaning of premises of the UCRF and its affiliates
CPV: 90910000-9
Період постачання:
з 01 березня 2020 по 28 лютого 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проводиться щомісячно за актом наданих послуг, по завершенні кожного місяця в якому надавались послуги протягом 30 робочих днів з дня підписання актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 15:58 |
Перелік внесених змін до ТД Прирбирання приміщень.docx | |
03 лютого 2020 15:58 |
ТД Прибирання приміщень 2020 зі змінами.doc | |
13 січня 2020 11:57 |
Проект договору Прибирання приміщень 2020.docx |
03 лютого 2020 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2020 15:58 |
Перелік внесених змін до ТД Прирбирання приміщень.docx
|
|||
03 лютого 2020 15:58 |
ТД Прибирання приміщень 2020 зі змінами.doc
|
|||
13 січня 2020 11:57 |
Проект договору Прибирання приміщень 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000582-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 23 січня 2020 10:55
Кваліфікаційні критерії
Звернення/ВИМОГА щодо усунення порушень
(п.1, 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”).
В тендерній документації, згідно п. 2.3. п. 1 Розділу ІІІ вимагається - надати документи, що підтверджують право учасника (чинні на момент розкриття тендерної пропозиції) на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників) .
Станом сьогодні – являється чинною Постанова КМУ від 07.02.2018 р. № 48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" » - далі Порядок.
Відповідно до п. 13 Додаток 2 Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) в ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки прописано - Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
Таким чином, Вимога щодо надання недійсного документи та/або частини недійсного документа, що може підтвердити право учасника (чинні на момент розкриття тендерної пропозиції) на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників) . - є порушенням під час проведення закупівлі та порушення чинного законодавства України.
ПРОСИМО:
1. Розглянути Звернення/Вимогу щодо усунення порушень.
2. Внести зміни до тендерної документації, зокрема в п.2.3 п.1 Розділу ІІІ, та видалити незаконну вимогу/незаконну фразу тендерної документації: «…за допомогою підйомних і підвісних колисок…» .
3. Прописати вимогу в п.2.3. п.1 Розділу ІІІ - відповідно до чинного законодавства України (згідно Постанова КМУ від 07.02.2018 р. № 48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки".
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2020 16:21
Доброго дня, дякуємо за звернення. За результатом розгляду Вашого звернення, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000582-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 31 січня 2020 17:10
Надання неправдивої інформації
Як вбачається із процедури закупівлі, Замовнику було подано Вимогу про усунення порушення. В свою чергу Замовником було надано відповідь, в якій вказано, що будуть внесені зміни до Тендерної документації. Відповідь надана 27 січня 2020 року о 16:21 годині. Сьогодні - 31 січня 2020 року, тобто протягом 4(чотирьох) днів, Замовник не вчинив жодної дії, саме внесення змін до тендерної документації, для уникнення порушення чинного законодавства. Вважаємо, що Замовник не вносить зміни у зв'язку із зацікавленням конкретним учасником, який має документи, що вимагаються документацією. Зауважуємо на тому, що даний документ, відносно якого має місце попередня вимога, на сьогоднішній день у чинних нормативно-правових актах України, - відсутній! Враховуючи викладене, вдруге вимагаємо внести зміни до тендерно документації та привести її у відповідність до ЧИННИХ нормативно-правових актів України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 16:04
За Вашим зверненням до ТД внесені наступні зміни:
1. Підпункт 2.3 пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції викласти в такій редакції, а саме:
«2.3. Документи, що підтверджують право учасника (чинні на момент розкриття тендерної пропозиції) на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників) Учасника або субпідрядника (при цьому надається копія договору на виконання даних робіт по субпідряду, термін дії такого договору повинен бути не менше терміну надання послуг з прибирання).
У разі отримання документів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48 надати документи, що підтверджують право Учасника або субпідрядника (при цьому надається копія договору на виконання даних робіт по субпідряду, термін дії такого договору повинен бути не менше терміну надання послуг з прибирання) на виконання таких робіт: роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; роботи верхолазні та скелелазні.
Дані документи необхідні при виконанні цих робіт на території центрального офісу УДЦР;».
1. Підпункт 2.3 пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції викласти в такій редакції, а саме:
«2.3. Документи, що підтверджують право учасника (чинні на момент розкриття тендерної пропозиції) на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників) Учасника або субпідрядника (при цьому надається копія договору на виконання даних робіт по субпідряду, термін дії такого договору повинен бути не менше терміну надання послуг з прибирання).
У разі отримання документів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48 надати документи, що підтверджують право Учасника або субпідрядника (при цьому надається копія договору на виконання даних робіт по субпідряду, термін дії такого договору повинен бути не менше терміну надання послуг з прибирання) на виконання таких робіт: роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; роботи верхолазні та скелелазні.
Дані документи необхідні при виконанні цих робіт на території центрального офісу УДЦР;».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 лютого 2020
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ " І Н В А Й Т" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "Клінінг-Про" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ " І Н В А Й Т" |
4 337 267,00
UAH з ПДВ
|
4 315 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" |
4 395 900,00
UAH з ПДВ
|
4 337 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " І Н В А Й Т" #37701437 |
Переможець |
4 315 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 12:10
|
Звіт по дог. №87 ІНВАЙТ.jpg | укладений |
12 березня 2021 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2020 17:05
|
ДУ№1_Дог№87_Інвайт.PDF | зміни до договору |
13 липня 2020 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 16:56
|
Дог№87_ІНВАЙТ.PDF | укладений |
17 березня 2020 16:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом першим частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019 року): 1.1. Пункт 2.1. розділу 2 Договору викласти в наступній редакції : «2.1. Строк надання послуг з 16.03.2020 по 28.02.2021 включно (робочі дні), при цьому послуги надаються на щомісячній основі.» 1.2. У зв’язку зі зміною строку надання послуг Сторони погодили зменшити загальну вартість послуг та викласти п. 4.1 Договору у наступній редакції: «4.1. Загальна вартість послуг складає 4 159 036,15 грн. (чотири мільйони сто п’ятдесят дев’ять тридцять шість гривень п'ятнадцять копійок), в т.ч. ПДВ 693 172, 69 грн. (шістсот дев’яносто три тисячі сто сімдесят дві гривні шістдесят дев’ять копійок).» 2. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, ч.7 ст.180 ГК України Сторони домовились, що умови цієї Додаткової угоди, застосовуються до правовідносин, що склалися між Сторонами, починаючи з «16» березня 2020 року. 3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |