Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000566-a 3dfe89c1e136414f9c9a53732822a9fd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грегірчак Мар'яна Михайлівна

+380313221554 knprakhivrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Рахівська районна лікарня" Рахівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01992624
Місцезнаходження: 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахів, вулиця Карпатська, будинок 1
Контактна особа: Грегірчак Мар'яна Михайлівна
+380313221554
knprakhivrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 22:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 12:44
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, Рахівський район місто Рахів, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 21:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 21:49
Витяг із протоколу.docx
22 січня 2020 21:49
ДОДАТОК 4.docx
22 січня 2020 21:49
ДОДАТОК 3.docx
22 січня 2020 21:49
ДОДАТОК 1.docx
13 січня 2020 22:38
Тендерна документація.docx
13 січня 2020 22:38
ДОДАТОК 2.docx
22 січня 2020 21:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 22:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 21:49
Витяг із протоколу.docx
22 січня 2020 21:49
ДОДАТОК 4.docx
13 січня 2020 22:38
ДОДАТОК 4.docx
22 січня 2020 21:49
ДОДАТОК 3.docx
13 січня 2020 22:38
ДОДАТОК 3.docx
22 січня 2020 21:49
ДОДАТОК 1.docx
13 січня 2020 22:38
ДОДАТОК 1.docx
13 січня 2020 22:38
Тендерна документація.docx
13 січня 2020 22:38
ДОДАТОК 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 січня 2020 10:32
Дата відповіді: 16 січня 2020 18:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! стосовно Вашого запитання 1: повідомляємо, що відповідно до Додатку 4 "Технічна специфікація Таблиця відповідності технічних та якісних характеристик запропонованих товарів, умовам замовника* Код національного класифікатора України ДК 021-2015 (CPV): 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)" доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: " Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим."
2. З метою дотримання всіма учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель», закріпленого статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та ідентифікації запропонованого товару учасник у відповідності до вищезазначеного додатку 4 до тендерної документації повинен подати Характеристики запропонованої учасником моделі (повна назва моделі) та Відповідність технічним характеристикам.
3. У відповідності до пункту "перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" розділу "Оцінка тендерної документації" : "Критеріями оцінки є: 1. Ціна. Тендерні пропозиції учасників шикуються по мірі зростання ціни. Тобто від найменшої ціни до найбільшої. Ціна пропозиції кожного учасника має зазначатися з ПДВ. У разі якщо учасник не є платником ПДВ – в такому випадку ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Порівнюються остаточні ціни кожної пропозиції з урахуванням тих податків, платниками яких є кожен з учасників (наприклад: один з учасників є платником ПДВ, другий учасник є платником єдиного податку 5% від суми доходу. Порівнюватися буде ціна пропозиції: першого учасника – з врахуванням ПДВ, другого учасника – з врахуванням єдиного податку 5% від суми доходу)."
1
Дата подання: 14 січня 2020 10:56
Дата відповіді: 16 січня 2020 18:35
Доброго дня! чи можливо пропонувати ноутбук на базі процесора Intel Core i3 7020U (2.3 ГГц)?
Відповідь: Дякуємо за запитання! стосовно Вашого запитання повідомляємо, що відповідно до Додатку 4 "Технічна специфікація Таблиця відповідності технічних та якісних характеристик запропонованих товарів, умовам замовника* Код національного класифікатора України ДК 021-2015 (CPV): 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)" доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: " Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим."
Ноутбук на базі процесора Intel Core i3 7020U (2.3 ГГц) не відповідає встановленій вимозі стосовно тактовної частини процесора не менше (2.6 - 3.5 ГГц).
Досвід по виконанню аналогічних договорів
Дата подання: 15 січня 2020 12:13
Дата відповіді: 17 січня 2020 20:45
Чи буде відсутність досвіду по виконанню аналогічних договорів підставою для дискваліфікації?
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що враховуючи, що тендерною документацією (в т.ч. додатком 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника") відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" установлено кваліфікаційний критерій - наявність документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а відповідно до пункту "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" : "Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону"
Документація
Дата подання: 15 січня 2020 13:52
Дата відповіді: 17 січня 2020 21:04
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що відповідно до додатку 4 до тендерної документації "Технічна специфікація таблиця відповідності технічних та якісних характеристик запропонованих товарів, умовам замовника* код національного класифікатора України дк 021-2015 (cpv): 30210000-4 - машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)" в розділі "Загальні вимоги до предмета закупівлі" чітко зазначено: "Роботи по монтажу, підключення та навчання проводяться за рахунок постачальника."
Рішення зборів
Дата подання: 16 січня 2020 10:13
Дата відповіді: 21 січня 2020 20:16
Шановний Замовник! Згідно із ч. 2 ст. 44 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” (надалі - Закон), рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Обґрунтуйте необхідність викладення п. 1.3. таблиці 3 (інші документи) тендерної документації для юридичних осіб у редакції: “1.3. Якщо учасником процедури являється товариство з обмеженою відповідальністю чи з додатковою відповідальністю – в такому випадку на підтвердження повноважень на підписання договору про закупівлю учасником подається Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі (Відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 17.06.2018р.)”, яка не приведена у відповідність до наведених вище вимог Закону (щодо надання рішення загальних зборів у випадку, якщо вартість майна, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності). Або просимо виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що в п. 1.3. таблиці 3 (інші документи) тендерної документації для юридичних осіб у редакції: “1.3. зазначено, що учасником процедури подає документи відповідно до Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю", а якщо вартість майна, що є предметом такого правочину, не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності Ви дане рішення відповідно не готуєте . Крім того у п. в Примітки до даної таблиці зазначено : "в) документи, які не передбачені чинним законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності, чи для фізичних осіб, чи для нерезидентів, чи для даного предмета закупівлі - не подаються останніми в складі своєї пропозиції
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-30-000013 ● 35f3ca4961634258a95e2d65fa04673c
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2020 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

30.01.2020 № 5

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Михайло ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 30.01.2020 № 5

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-13-000566-a 13.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

торги відмінено, відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

2020-02-12 17:20:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-02-13 13:45:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 354 650,40
UAH з ПДВ
351 019,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 353 664,00
UAH з ПДВ
353 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 358 680,00
UAH з ПДВ
354 959,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 358 764,00
UAH з ПДВ
354 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 359 904,00
UAH з ПДВ
354 988,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" 357 360,00
UAH з ПДВ
357 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 14:17
Електронний підпис
30 січня 2020 14:00
33.1 Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 15:13
Електронний підпис
28 січня 2020 15:04
33 Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 15:04
31 Довідка ч1 та ч2 ст17.pdf
28 січня 2020 15:04
19 Лист-авторизація.pdf
28 січня 2020 15:04
17 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 січня 2020 15:04
16 Опис 092019.pdf
28 січня 2020 15:04
10 Довідка ч. 2 ст. 17 ЗУ.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 10:36
Електронний підпис
28 січня 2020 10:36
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 10:36
Статут від 06.06.2019р..pdf
28 січня 2020 10:36
свідоцтво ПДВ.pdf
28 січня 2020 10:36
Проект договору.pdf
28 січня 2020 10:36
Опис від 07.06.2019р..pdf
28 січня 2020 10:36
Листи-згоди.pdf
28 січня 2020 10:36
Згідно з оригіналом.rar
28 січня 2020 10:36
Довідки ст.16.pdf
28 січня 2020 10:36
Витяг ПДВ 14.01.2020р..pdf
28 січня 2020 10:36
Витяг ЄДРПОУ 20.01.2020р..pdf

Публічні документи

28 січня 2020 09:33
Електронний підпис
28 січня 2020 09:31
техн 5063558.pdf
28 січня 2020 09:31
кп 5063558.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 11:46
Електронний підпис
27 січня 2020 15:25
39. Висновок СЕС ASUS.pdf
27 січня 2020 15:25
25.Витяг ПДВ оригінал.pdf
27 січня 2020 15:25
24. Проект договору.pdf
27 січня 2020 15:25
20. Виписка з ЄДРПОУ.PDF
27 січня 2020 15:25
07. Протокол зборів.PDF
27 січня 2020 15:25
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 20:32
гарантійний лист.pdf
29 січня 2020 20:32
гарантй лист.pdf
29 січня 2020 20:19
Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2020 20:19
стаття 17.pdf
29 січня 2020 20:19
сертифікати.7z
29 січня 2020 20:19
сервісні центри.pdf
29 січня 2020 20:19
Рішення завір.pdf
29 січня 2020 20:19
паспорт+код.pdf
29 січня 2020 20:19
Опис 437459899683.pdf
29 січня 2020 20:19
наказ директор.pdf
29 січня 2020 20:19
лист що до санкцій.pdf
29 січня 2020 20:19
-_352C~1.PDF
29 січня 2020 20:19
Документ_ЄДР_1006259346.zip
29 січня 2020 20:19
договор.pdf
29 січня 2020 20:19
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
Очікує рішення 351 019,20
UAH з ПДВ
30 січня 2020 13:29

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 лютого 2020 17:18
Коментар щодо відміни: абзацу третього частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
12 лютого 2020 17:18
Витяг із протоколу відміна.docx