Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Рахівська районна лікарня" Рахівської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992624 |
Місцезнаходження: | 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахів, вулиця Карпатська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Грегірчак Мар'яна Михайлівна +380313221554 knprakhivrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 22:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2020 12:44 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2020 21:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2020 21:49 |
Витяг із протоколу.docx | |
22 січня 2020 21:49 |
ДОДАТОК 4.docx | |
22 січня 2020 21:49 |
ДОДАТОК 3.docx | |
22 січня 2020 21:49 |
ДОДАТОК 1.docx | |
13 січня 2020 22:38 |
Тендерна документація.docx | |
13 січня 2020 22:38 |
ДОДАТОК 2.docx |
22 січня 2020 21:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2020 21:49 |
Витяг із протоколу.docx
|
|||
22 січня 2020 21:49 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
22 січня 2020 21:49 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
22 січня 2020 21:49 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||
13 січня 2020 22:38 |
Тендерна документація.docx
|
|||
13 січня 2020 22:38 |
ДОДАТОК 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. З метою дотримання всіма учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель», закріпленого статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та ідентифікації запропонованого товару учасник у відповідності до вищезазначеного додатку 4 до тендерної документації повинен подати Характеристики запропонованої учасником моделі (повна назва моделі) та Відповідність технічним характеристикам.
3. У відповідності до пункту "перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" розділу "Оцінка тендерної документації" : "Критеріями оцінки є: 1. Ціна. Тендерні пропозиції учасників шикуються по мірі зростання ціни. Тобто від найменшої ціни до найбільшої. Ціна пропозиції кожного учасника має зазначатися з ПДВ. У разі якщо учасник не є платником ПДВ – в такому випадку ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Порівнюються остаточні ціни кожної пропозиції з урахуванням тих податків, платниками яких є кожен з учасників (наприклад: один з учасників є платником ПДВ, другий учасник є платником єдиного податку 5% від суми доходу. Порівнюватися буде ціна пропозиції: першого учасника – з врахуванням ПДВ, другого учасника – з врахуванням єдиного податку 5% від суми доходу)."
Ноутбук на базі процесора Intel Core i3 7020U (2.3 ГГц) не відповідає встановленій вимозі стосовно тактовної частини процесора не менше (2.6 - 3.5 ГГц).
Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що враховуючи, що тендерною документацією (в т.ч. додатком 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника") відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" установлено кваліфікаційний критерій - наявність документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а відповідно до пункту "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" : "Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону"
Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що відповідно до додатку 4 до тендерної документації "Технічна специфікація таблиця відповідності технічних та якісних характеристик запропонованих товарів, умовам замовника* код національного класифікатора України дк 021-2015 (cpv): 30210000-4 - машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)" в розділі "Загальні вимоги до предмета закупівлі" чітко зазначено: "Роботи по монтажу, підключення та навчання проводяться за рахунок постачальника."
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-30-000013 ● 35f3ca4961634258a95e2d65fa04673c
- Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2020 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2020 № 5
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Михайло ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 30.01.2020 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-13-000566-a 13.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
торги відмінено, відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
2020-02-12 17:20:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2020-02-13 13:45:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СІ-ЕЛ" |
354 650,40
UAH з ПДВ
|
351 019,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
353 664,00
UAH з ПДВ
|
353 664,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
358 680,00
UAH з ПДВ
|
354 959,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" |
358 764,00
UAH з ПДВ
|
354 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
359 904,00
UAH з ПДВ
|
354 988,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" |
357 360,00
UAH з ПДВ
|
357 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІ-ЕЛ" #30404738 |
Очікує рішення |
351 019,20
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 13:29
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 12 лютого 2020 17:18 |
Коментар щодо відміни: | абзацу третього частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» |
12 лютого 2020 17:18
|
Витяг із протоколу відміна.docx |