Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Будівництво міні-футбольного майданчику з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей -загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29» (будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
6 626 421,60 UAH
UA-2020-01-13-000510-c ● f507137233db41bd87a49cc5fcba6e30
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 13:47 |
Очікувана вартість: | 6 626 421,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 132,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво міні-футбольного майданчику з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей -загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 14:21 |
Додаток 4 - Проект договору Нова редакція.docx | |
24 січня 2020 14:21 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
24 січня 2020 14:21 |
Перелік змін.docx | |
13 січня 2020 11:41 |
Додаток 4.1 - Відомість обсягів робіт.rtf |
24 січня 2020 14:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
24 січня 2020 14:21 |
Додаток 4 - Проект договору Нова редакція.docx
|
||||
24 січня 2020 14:21 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||
24 січня 2020 14:21 |
Перелік змін.docx
|
||||
13 січня 2020 11:41 |
Додаток 4.1 - Відомість обсягів робіт.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 17 січня 2020 10:52
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:36
Добрий день. 1. Згідно п.5 розділу 3 тендерної документації вимагається надання копії фінансової звітності за 2018 рік (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) у випадку якщо юридична особа-учасник була створена у 2019 році достатньо надати в складі тендерної пропозиції лист пояснення про неможливість надання звіднсоті за 2018 рік? 2. Згідно п.4 додатку 2 до тендерної документації замовник вимагає надати довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси. Достатньо надати довідку з адресою автомобільної стоянки на території якої підряник планує зберігати машини та механізми у не робочий час протягом виконання договору по будівництву футбольного поля?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Якщо юридична особа була утворена не 31.12.2019 року, то Ви маєте хоча б якийсь звітній період. Тому його ненадання буде невідповідністю.
2. Довідки буде достатньо, при виконанні умов вимоги тендерної документації.
2. Довідки буде достатньо, при виконанні умов вимоги тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000510-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ГРІФІТ, Код ЄДРПОУ:36053114
Дата подання: 13 лютого 2020 14:02
Скарга
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-13-000510-c
Предмет:
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Будівництво міні-футбольного майданчику з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей -загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29» (будівельні роботи та поточний ремонт)
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СКАРГА
За результатами розгляду документації учасника ТОВ «ГРІФІТ» в тендерній закупівлі з предмету : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Будівництво міні-футбольного майданчику з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей -загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29» (будівельні роботи та поточний ремонт) Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради було прийнято Рішення про відхилення пропозиції учасника № 126 від 12.02.2020 р.
Вважаємо таке рішення безпідставним та таким , яке суперечить нормам діючого законодавства з наступних причин:
1. Інформація викладена в листі-гарантії щодо дотримання в своїй діяльності ТОВ «ГРІФІТ» законодавства, а саме Закону України «Про санкції» відповідає вимогам тендерної документації, тому що згідно інформації по тексту є вказівка на те, що ТОВ «ГРІФІТ» в своїй діяльності «дотримується норм чинного законодавства України», а перелік вказаних нормативних документів в тексті цього листа не є вичерпним. Рішення РНБО від 2 травня 2018р. за № 126/2018 є чинним на 13 лютого 2020р. разом з іншими нормами діючого законодавства, тому вважати, що відсутність посилання в листі-гарантії тільки на рішення РНБО від 19 березня 2019 року (Введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019) не є правильним та відповідаючим діючому законодавству, так як крім нього є і інші, саме тому не можна тільки через відсутність посилання на одне з рішень РНБО в тексті Листа-гарантії від 23 січня 2020р. за № 32/18 вважати таким, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2.За вимогами тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати трудові книжки / витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. В зв’язку з цим, ТОВ «ГРІФІТ» надано відповідні документи, в тому числі і на монтажника-будівельного Москальця Владислава Валерійовича надано Згоду на збір та обробку персональних даних , що свідчить про підтвердження його трудових відносин з ТОВ «ГРІФІТ», але наказ про прийняття на роботу не надано.
Згідно розділу III п.1 тендерної документації «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність нумерації сторінок та підписів на окремих документах, технічні помилки та описки». Тому просимо відсутність такого наказу вважати несуттєвою помилкою, пов’язаною з оформленням тендерної пропозиції та такою, яка не впливає на зміст пропозиції.
3. Згідно змісту тендерної документації з предмету : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Будівництво міні-футбольного майданчику з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей -загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29» (будівельні роботи та поточний ремонт) для правильного оформлення тендерної
пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації, про що сказано в ІІІ розділі Тендерної документації. Про необхідність надання саме «динамічної» договірної ціни ніде в тексті цієї документації не вказано. Інформація про визначення динамічної договірної ціни, міститься лише в тексті проекту договору , який є Додатком 4 до тендерної документації. А на підтвердження погодження з текстом проекту договору, викладеному в Додатку 4 тендерної пропозиції, та погодження з його істотними умовами , було надано ТОВ «ГРІФІТ»:1).Лист-згоду від 27.01.2020р за вих №40; 2).Лист від 27.01.2020р за вих №40/1; 3). Підписаний керівником з позначкою «згодні з умовами договору» проект договору. Невже цього замало, щоб визначити відповідність которису, який надано, вимогам Замовника. Згідно вищевикладеному не можна вважати помилкою кошторис з вказівкою в тексті на «тверду» ціну, так як чітких вимог щодо визначення ціни в тексті тендерної документації не було.
4. Згідно з Законом про електронні документи та електронний документообіг, електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора, тобто не є обов'язковим. Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів , на які накладається електронний цифровий підпис.
Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. Саме тому тендерна пропозиція, що містить істотні умови договору та виражає намір особи-ТОВ «ГРІФІТ» в особі директора-Устименко Дмитра Анатолійовича, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття, не може бути відхилена на підставі відсутності електронного цифрового підпису. Навіть, якщо необхідність наявності електронного цифрового підпису вказано у вимогах тендерної документації, це не є підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи вищевикладене, на підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації , просимо:
1.Скасувати Рішення прийняте Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради за № 126 від 12.02.2020 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ « ГРІФІТ» у зв’язку з невідповідністю вимогам Тендерної документації Замовника.
2.Визнати тендерну документацію, надану учасником тендерної закупівлі з предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Будівництво міні-футбольного майданчику з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей -загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29» (будівельні роботи та поточний ремонт) ТОВ «ГРІФІТ» такою яка відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Предмет:
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Будівництво міні-футбольного майданчику з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей -загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29» (будівельні роботи та поточний ремонт)
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СКАРГА
За результатами розгляду документації учасника ТОВ «ГРІФІТ» в тендерній закупівлі з предмету : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Будівництво міні-футбольного майданчику з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей -загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29» (будівельні роботи та поточний ремонт) Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради було прийнято Рішення про відхилення пропозиції учасника № 126 від 12.02.2020 р.
Вважаємо таке рішення безпідставним та таким , яке суперечить нормам діючого законодавства з наступних причин:
1. Інформація викладена в листі-гарантії щодо дотримання в своїй діяльності ТОВ «ГРІФІТ» законодавства, а саме Закону України «Про санкції» відповідає вимогам тендерної документації, тому що згідно інформації по тексту є вказівка на те, що ТОВ «ГРІФІТ» в своїй діяльності «дотримується норм чинного законодавства України», а перелік вказаних нормативних документів в тексті цього листа не є вичерпним. Рішення РНБО від 2 травня 2018р. за № 126/2018 є чинним на 13 лютого 2020р. разом з іншими нормами діючого законодавства, тому вважати, що відсутність посилання в листі-гарантії тільки на рішення РНБО від 19 березня 2019 року (Введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019) не є правильним та відповідаючим діючому законодавству, так як крім нього є і інші, саме тому не можна тільки через відсутність посилання на одне з рішень РНБО в тексті Листа-гарантії від 23 січня 2020р. за № 32/18 вважати таким, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2.За вимогами тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати трудові книжки / витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. В зв’язку з цим, ТОВ «ГРІФІТ» надано відповідні документи, в тому числі і на монтажника-будівельного Москальця Владислава Валерійовича надано Згоду на збір та обробку персональних даних , що свідчить про підтвердження його трудових відносин з ТОВ «ГРІФІТ», але наказ про прийняття на роботу не надано.
Згідно розділу III п.1 тендерної документації «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність нумерації сторінок та підписів на окремих документах, технічні помилки та описки». Тому просимо відсутність такого наказу вважати несуттєвою помилкою, пов’язаною з оформленням тендерної пропозиції та такою, яка не впливає на зміст пропозиції.
3. Згідно змісту тендерної документації з предмету : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Будівництво міні-футбольного майданчику з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей -загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29» (будівельні роботи та поточний ремонт) для правильного оформлення тендерної
пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації, про що сказано в ІІІ розділі Тендерної документації. Про необхідність надання саме «динамічної» договірної ціни ніде в тексті цієї документації не вказано. Інформація про визначення динамічної договірної ціни, міститься лише в тексті проекту договору , який є Додатком 4 до тендерної документації. А на підтвердження погодження з текстом проекту договору, викладеному в Додатку 4 тендерної пропозиції, та погодження з його істотними умовами , було надано ТОВ «ГРІФІТ»:1).Лист-згоду від 27.01.2020р за вих №40; 2).Лист від 27.01.2020р за вих №40/1; 3). Підписаний керівником з позначкою «згодні з умовами договору» проект договору. Невже цього замало, щоб визначити відповідність которису, який надано, вимогам Замовника. Згідно вищевикладеному не можна вважати помилкою кошторис з вказівкою в тексті на «тверду» ціну, так як чітких вимог щодо визначення ціни в тексті тендерної документації не було.
4. Згідно з Законом про електронні документи та електронний документообіг, електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора, тобто не є обов'язковим. Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів , на які накладається електронний цифровий підпис.
Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. Саме тому тендерна пропозиція, що містить істотні умови договору та виражає намір особи-ТОВ «ГРІФІТ» в особі директора-Устименко Дмитра Анатолійовича, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття, не може бути відхилена на підставі відсутності електронного цифрового підпису. Навіть, якщо необхідність наявності електронного цифрового підпису вказано у вимогах тендерної документації, це не є підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи вищевикладене, на підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації , просимо:
1.Скасувати Рішення прийняте Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради за № 126 від 12.02.2020 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ « ГРІФІТ» у зв’язку з невідповідністю вимогам Тендерної документації Замовника.
2.Визнати тендерну документацію, надану учасником тендерної закупівлі з предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Будівництво міні-футбольного майданчику з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 137 «ліцей -загальноосвітній навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 29» (будівельні роботи та поточний ремонт) ТОВ «ГРІФІТ» такою яка відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2020 17:05
По перше звертаємо увагу, що Вами зазначено Тип - «Оскарження визначення переможця», на дату подання Вами вимоги переможця по даній закупівлі не визначено, отже подана вимога по суті є безпідставною.
По суті скарги повідомляємо наступне.
По суті скарги повідомляємо наступне.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГРІФІТ |
6 219 274,26
UAH з ПДВ
|
6 219 274,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" |
6 579 999,66
UAH з ПДВ
|
6 579 999,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТРІНО ГРУП" |
6 625 219,55
UAH з ПДВ
|
6 625 219,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА БУД ТОРГ" |
6 626 400,00
UAH з ПДВ
|
6 626 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГРІФІТ #36053114 |
Відхилено |
6 219 274,26
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 15:43
|
|
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" #40767207 |
Відхилено |
6 579 999,66
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 16:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЦЕНТРІНО ГРУП" #43281191 |
Переможець |
6 625 219,55
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 10:54
|
дод.угода №5 від 04.12.2020 договір №02БР_20 від 04.03.2020.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2020 16:03
|
дод.угода №4 від 24.09.2020 договір №02БР_20 від 04.03.2020.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2020 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 11:55
|
Дод угода №3 від 31.08.2020 до Договору №02БР_20.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2020 15:44
|
дод.угода №2 від 12.06.2020 договір №02БР_20 від 04.03.2020.pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2020 09:31
|
Додаткова угода № 1 від 04.03.2020 до Договору № 02БР-20.pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 09:21
|
Договір № 02БР-20 від 04.03.2020.pdf | укладений |
05 березня 2020 09:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в п. 3.8 щодо попередньої оплати та 3.7 - проміжні платежі |
Номер договору про закупівлю: | 02БР/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в преамбулу договору та реквізити Підрядника, в зв'язку зі зміною директора |
Номер договору про закупівлю: | 02БР/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 02БР/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 02БР/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 02БР/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |