Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15130000-8- М’ясопродукти (Сардельки)
Очікувана вартість
79 135,00 UAH
UA-2020-01-13-000433-b 018119bd3aeb4971af4cda4dc41fc3ca
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гупало Галина Ярославівна

+380937004872 mostyrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великомостівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04056316
Вебсайт: https://vmrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, Шевченка,6
Контактна особа: Гупало Галина Ярославівна
+380937004872
mostyrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 16:40
Початок аукціону: 21 січня 2020 14:37
Очікувана вартість: 79 135,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 395,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 кг
ДК 021:2015: 15130000-8- М’ясопродукти (Сардельки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80074, Україна, Відповідно до документації, м. Великі Мости, Заклади освіти Великомостівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-000433-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Микита Іван Степанович, Код ЄДРПОУ:2794716130
Дата подання: 24 січня 2020 19:25
Подвійні стандарти!!!
Шановний тендерний комітет, будь ласка поясніть вашу логіку щодо кваліфікації учасників, а то виходить що того визнаю переможцем ,а того не, якісь подвійні стандарти.
1. У вашій закупівлі за UA-2019-12-27-000434-a “ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки (Фруктові соки)” ви визначили учасника закупівлі який не мав всіх документів, на нашу вимогу ви відповіли, цитую вашу відповідь – “вимушені відмовити у задоволенні вашої скарги. Адже, визначальним при здійсненні закупівлі через систему електронних торгів є принцип максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Оскільки пропозиція ТОВ «Родина» є найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення про визначення ТОВ «Родина» переможцем.”
Поясніть чим дана закупівля відрізняється від закупівлі де ви визначили переможцем учасника без всіх документів? Чому ви встановлюєте дискримінаційні вимоги , щодо способу і вибору переможця закупівлі? Наша цінова пропозиція на порядок дешевше, то чому ви згідно ваших принципів по минулі закупівлі , а саме - є принцип максимальної економії та ефективності використання державних коштів - ви не визнали нас переможцем.
2. У вашій закупівлі UA-2019-12-04-000741-a - Код ДК 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек свіжоморожений), ви на нашу вимогу щодо ненадання учасником технічного паспорта на холодильне обладнання відповіли , що це малося на увазі щоб надати технічний паспорт(такого поняття не існує) на автомобіль в якому встановлено холодильне обладнання. То чому ви тут відхиляєте , якщо нами надано свідоцтво про реєстрацію т/з (техпаспорт по вашому).

Шановний тендерний комітет просимо вас:
1.Не порушувати законодавства в сфері закупівель.
2. Пройти додаткове навчання для підвищення кваліфікації стосовно здійснення публічних закупівель , а то практика показує що ви систематично порушуєте законодавство.
3. В деяких ваших закупівлях згідно тендерних документацій ви користувалися юридично-консультаційними послугами щодо здійснення закупівель. Змініть будь ласка ту юридичну “контору” яка вас консультує, на юридичну фірму яка має більший досвід введення публічних закупівель. А то з такими консультаціями ви далеко не зайдете .
4.У разі укладання прямого договору без застосування процедур закупівель на закупівлю Сардельки просимо вас звернути увагу на нашу цінову пропозицію і підписувати з тим постачальником договір в якого дешевші ціни.
5.Також при підписанні інших прямих договорів, просимо вас запрошувати нас до обговороння так як ми вже більше 20 років займаємся постачанням продуктів харчування по Сокальському районі і може запропонувати дешевші ціни при високій якості товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 11:33
Шановний Учаснику!
На етапі кваліфікації Замовник розглядає тендерні пропозиції Учасників в межах конкретного виду закупівлі, а не закупівель загалом. Предметом даної закупівлі є м’ясопродукти (сардельки). Оскільки споживачами товару є учні навчальних та дошкільних навчальних закладів Замовник керувався не лише принципом максимальної економії. Під час розгляду тендерних пропозицій Учасника ФОП Микита І. С. та Учасника ФОП Поронюк Б. Ю. було виявлено відсутність документів, перелік яких зазначено у протоколах щодо кваліфікації. В результаті цього обох Учасників було відхилено.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Микита Іван Степанович 57 800,00
UAH з ПДВ
57 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поронюк Богдан Юрійович 79 101,00
UAH з ПДВ
79 101,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 16:58
щодо поставки обєму.pdf
17 січня 2020 16:57
щодо зменшення ціни.pdf
17 січня 2020 16:57
щодо збільшення ціни.pdf
17 січня 2020 16:57
ТРАНСПОРТ.rar
17 січня 2020 16:57
ст.17.pdf
17 січня 2020 16:57
Профдезвідділ 2020.pdf
17 січня 2020 16:57
Профдезвід.СКЛАД.rar
17 січня 2020 16:57
Профдезвід.АВТО.rar
17 січня 2020 16:57
персональні дані.pdf
17 січня 2020 16:57
ПДВ.pdf
17 січня 2020 16:57
паспорт та інд.код.pdf
17 січня 2020 16:57
не підняття ціни.pdf
17 січня 2020 16:57
мтб.pdf
17 січня 2020 16:57
медичні книги.pdf
17 січня 2020 16:57
лист санкції.pdf
17 січня 2020 16:57
лист гарантія 1.3-1.4.pdf
17 січня 2020 16:57
лист відгук договора.pdf
17 січня 2020 16:57
інд.код.jpg
17 січня 2020 16:57
захист довкілля2.pdf
17 січня 2020 16:57
захист довкілля.pdf
17 січня 2020 16:57
Експлуат.дозвіл.JPG
17 січня 2020 16:57
дф.pdf
17 січня 2020 16:57
договір оренди новий.zip
17 січня 2020 16:57
договір оренди авто.pdf
17 січня 2020 16:57
договір оренди авто.pdf
17 січня 2020 16:57
договір оренди склад.pdf
17 січня 2020 16:57
довідка банк.jpg
17 січня 2020 16:57
довідка банк нова.pdf
17 січня 2020 16:57
довідка аналогічний.pdf
17 січня 2020 16:57
гарантія якість.jpg
17 січня 2020 16:57
гарантія договір.jpg
17 січня 2020 16:57
Виписка.PDF
17 січня 2020 16:57
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 13:04
Електронний підпис
20 січня 2020 13:03
Цінова пропозиція.PDF
20 січня 2020 13:03
Технічні вимоги.PDF
20 січня 2020 13:03
Проект договору.PDF
20 січня 2020 13:03
посвід водія Вахула.pdf
20 січня 2020 13:03
Паспорт_Поронюк.pdf
20 січня 2020 13:03
мед книжка мірчук.PDF
20 січня 2020 13:03
мед книжка Вахула.PDF
20 січня 2020 13:03
Мат.-техн. база.PDF
20 січня 2020 13:03
Лист-гарантія ст.17.PDF
20 січня 2020 13:03
Лист-відгук.pdf
20 січня 2020 13:03
Довідка працівники.PDF
20 січня 2020 13:03
Лист виробник товару.PDF
20 січня 2020 13:03
Копія техпаспорту.PDF
20 січня 2020 13:03
Довідка банку.pdf
20 січня 2020 13:03
ІПН Поронюк.pdf
20 січня 2020 13:03
Гарантійний п.1.3-1.4.PDF
20 січня 2020 13:02
Витяг ПДВ.PDF
20 січня 2020 13:02
Витяг ЄДР.PDF
20 січня 2020 13:02
Аналогічний договір.PDF
20 січня 2020 13:02
Акт обстеження 2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Микита Іван Степанович

ФОП Поронюк Богдан Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
Відхилено 57 800,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 11:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Поронюк Богдан Юрійович
#2189819676
Відхилено 79 101,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 12:02

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Микита Іван Степанович #2794716130

№ рішення у справі

63/29-р/к

Дата рішення у справі

25.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

24 січня 2020 11:58
Протокол

Документи

24 січня 2020 12:01
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій