Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015,код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 1. Роботи по заміні автотрансформатора 2 АТ.
Очікувана вартість
24 636 509,54 UAH
UA-2020-01-13-000425-a 586d8e021a8a4288b0044ba0ec5cd169
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 16:41
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 16:41
Початок аукціону: 31 січня 2020 13:17
Очікувана вартість: 24 636 509,54 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник дільниці ЕЦ – Самболя Віталій Миколайович, тел. (05136) 4-22-58, v_sambolya@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог ВВ СМтаР – Вербіцький Олександр Юрійович , тел. (05136) 4-22-09, ay_verbitskii@sunpp.atom.gov.u.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015,код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 1. Роботи по заміні автотрансформатора 2 АТ, (пункт РПЗ – 4.3).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», Промзона. Строк виконання робіт: початок – дата укладання договору, закінчення - 22.07.2020.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
22 січня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 15:13
Перелік змін.doc
22 січня 2020 15:13
45454000-4 Тендерна документація.docx
13 січня 2020 16:37
45454000-4 Тендерна документація.docx
13 січня 2020 16:37
Креслення 2.rar
13 січня 2020 16:37
Креслення 1.rar
13 січня 2020 16:37
КОШТОРИСИ.rar
13 січня 2020 16:37
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
13 січня 2020 16:37
Додаток 4 Технічні вимоги.pdf
13 січня 2020 16:37
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
13 січня 2020 16:37
Додаток 2 Проект договору.doc
13 січня 2020 16:37
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-27-000018 ● 1e84417b9bb04b0088ea40f1102356a3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021 14:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.10.2021 № 675

Одеса


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 27.10.2021.


Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 675

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 1 UA-2020-01-13-000425-a 13.01.2020

Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-02 10:49:43

запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015,код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 1. Роботи по заміні автотрансформатора 2 АТ, (пункт РПЗ - 4.3)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів та інформації з наступних питань.
1. Додатковою угодою від 15.12.2020 № 2 до договору про закупівлю від 24.02.2020 № 20-123-01-20-06131 (далі – Договір) змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 15.12.2020 № 2 до Договору та продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
2. Додатковою угодою від 22.01.2021 № 3 до Договору змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 22.01.2021 № 3 до Договору та продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
3. Додатковою угодою від 27.04.2021 № 4 до Договору змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 27.04.2021 № 4 до Договору та продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
4. Додатковою угодою від 05.08.2021 № 5 до Договору змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 05.08.2021 № 5 до Договору та продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Документи та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-03 14:17:38

Надання інформації

Інформація, про підстави для укладення додаткових угод №2, від 15.12.2020, №3 від 22.01.2021, №4 від 27.04.2021, №5 від 05.08.2021 до договору 01/02-2020 від 06.02.2020 (НАЕК 20-123-01-20-06131 від 24.02.2020)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-05 15:47:22

запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015,код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 1. Роботи по заміні автотрансформатора 2 АТ, (пункт РПЗ - 4.3)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасникам в складі тендерної пропозиції необхідно надати «файл у форматі pdf, відсканований з підписаних уповноваженою особою учасника документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям».
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасниками надається «довідка (складену в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком персоналу (в тому числі працівників субпідрядника, якщо учасник планує залучати субпідрядника), який планується залучити до виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на електротехнічному обладнанні, за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу), у відповідності до об’ємів робіт, вказаних у Технічних вимогах».
Крім того, відповідно до пункту 18 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасникам в складі тендерної пропозиції необхідно надати «файл у форматі pdf, відсканований з довідки довільної форми, яка підтверджує перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки у працівників, яких планується залучити до виконання даних робіт (в тому числі працівників субпідрядника, якщо учасник планує залучати субпідрядника), із зазначенням прізвища, імені, по-батькові та дати перевірки знань за підписом уповноваженої особи, оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу)».
Учасник ПрАТ «Юженергобуд» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників від 29.01.2020 № 66/2-2020 (файл «1-кваліфікаційні критерії.pdf» сторінки 5-35), відповідно до якої учасником планується залучити 530 осіб.
Також, учасник ПрАТ «Юженергобуд» в складі тендерної пропозиції у файлі «18-перевірка знань.pdf» розмістив протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі – Протоколи) від 24.03.2017 № 28, від 25.09.2019 № 7-19, від 27.09.2019 № 8-19 , від 29.09.2019 № 9-19, від 10.10.2019 № 10-19, від 10.10.2019 № 11-19, від 17.10.2019 № 13-19, від 18.10.2019 № 14-19, від 18.10.2019 № 15-19, від 25.10.2019 № 16-19, від 25.10.2019 № 17-19, від 25.10.2019 № 18-19, від 27.10.2019 № 19-19, від 28.10.2019 № 20-19, від 28.10.2019 № 21-19, від 29.10.2019 № 23-19, від 29.10.2019 № 24-19, в яких наведено інформацію про перевірку знань з питань охорони праці та правил пожежної безпеки щодо 326 осіб. Крім того, учасник у файлі «18-перевірка знань.pdf» (сторінки 30-31) розмістив ще дві сторінки документу, який не можливо ідентифікувати, з інформацією щодо 40 осіб.
Зважаючи на вищенаведене, пропонуємо пояснити, яким чином учасник ПрАТ «Юженергобуд» підтвердив перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки у 164 працівників, яких учасник зазначив у довідці від 29.01.2020 № 66/2-2020 та інформація щодо яких відсутня у файлі «18-перевірка знань.pdf»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-10 08:13:48

Про надання пояснень

Стосовно запиту від 05.11.2021 повідомляємо наступне. Надана довідка загального інформаційного характеру ПрАТ «Юженергобуд» (файл «1-кваліфікаційні критерії .pdf») а саме лист № 66/2-2020 від 29.01.2020, не вимагає відповідної кількості персоналу який планується залучити до виконання робіт, та інформує про «наявність працівників відповідної кваліфікації» із зазначенням освіти, спеціальності та посади. У наданій довідці, окрім персоналу, який безпосередньо планується залучити до виконання робіт за вищевказаним предметом закупівлі також наведений перелік допоміжного персоналу (робітники економічного, проектного, виробничо-технічного відділів, будівельної лабораторії та інші), який виконує посадові обов’язки на своєму робочому місці, оплата праці яких враховуються в складі загально-виробничих витрат.
Наданий перелік персоналу, якому підтверджено перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки, а саме листи ПрАТ «Юженергобуд»:
- № 780-2020 від 04.12.2020р.;
- № 163-2021 від 19.03.2021р.;
- № 342-2021 від 11.05.2021р.;
- № 440-2021 від 08.06.2021р.;
- № 545-2021 від 14.07.2021р.;
- № 554-2021 від 16.07.2021р.
(про призначення відповідальних осіб зі складу персоналу ПрАТ «Юженергобуд»), є цілком достатнім для виконання робіт за предметом закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
(ДК 021:2015,код 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок № 1. Роботи по заміні автотрансформатора
2 АТ».
Право бути відповідальними за безпечне виконання робіт за наряд-допусками у 2021р. на майданчику
ВП ЮУАЕС має персонал ПрАТ «Юженергобуд» відповідно до наказів ВП ЮУАЕС.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 24 635 120,70
UAH
24 385 120,70
UAH
1.1111111111 21 946 608.63 Документи
ПрАТ Юженергобуд 24 629 592,87
UAH
24 379 592,00
UAH
1.1111111111 21 941 632.80 Документи

Публічні документи

30 січня 2020 11:44
Електронний підпис
30 січня 2020 11:41
17 Дозвіл.pdf
30 січня 2020 11:41
17 Декларація.pdf
30 січня 2020 11:41
16 Ліцензія пожежна.pdf
30 січня 2020 11:41
14 Лист щодо санкцій.pdf
30 січня 2020 11:41
12 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 січня 2020 11:41
9 Інформаційний лист.pdf
30 січня 2020 11:41
6 Технічні вимоги.pdf
30 січня 2020 11:41
5 Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 11:41
3 Договірна ціна ПНР.pdf
30 січня 2020 11:41
3 Договірна ціна БМР.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 09:54
Електронний підпис
06 лютого 2020 09:51
довідка ДПС
06 лютого 2020 09:51
довідка про банкрутство
06 лютого 2020 09:51
довідка МВС
03 лютого 2020 16:03
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:01
цінова пропозиція
03 лютого 2020 15:34
4-технічна специфікація
03 лютого 2020 15:34
1-цінова пропозиція
31 січня 2020 14:55
Електронний підпис
31 січня 2020 14:51
1-цінова пропозиція
30 січня 2020 09:53
Електронний підпис
30 січня 2020 09:52
21-накази про АП.pdf
30 січня 2020 09:52
20-субпідрядник.PDF
30 січня 2020 09:52
19-страхова гарантія.rar
30 січня 2020 09:52
18-перевірка знань.pdf
30 січня 2020 09:52
17-декларація.pdf
30 січня 2020 09:51
13-про істотні умови.PDF
30 січня 2020 09:51
11-витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 січня 2020 09:51
10-щодо акціонерів.PDF
30 січня 2020 09:51
9-реквізити.PDF
30 січня 2020 09:51
6-технічні вимоги.pdf
30 січня 2020 09:51
5-цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Атоммонтажсервіс

ПрАТ Юженергобуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Юженергобуд
#04630809
Переможець 24 379 592,00
UAH
05 лютого 2020 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Юженергобуд
#04630809
24 379 592,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2024 15:25
Додаткова угода.pdf зміни до договору
16 лютого 2024 15:24
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 11:49
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 січня 2024 11:47
Електронний підпис укладений
14 вересня 2023 08:08
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 вересня 2023 08:06
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 10:26
Доп угода _9.pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 10:22
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 10:59
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 10:56
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 10:59
Додаткова угода.PDF зміни до договору
12 січня 2022 10:57
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 17:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:58
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 10:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 11:45
Д.оп угода 4 20-123-01-20-06131.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 16:30
Додаткова угода.PDF зміни до договору
22 січня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:30
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:19
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 14:37
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 08:58
Договір.pdf укладений
25 лютого 2020 08:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування спеціфікації, зменшення суми договору на 1 981,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода 4 20-123-01-20-06131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт, зменшення вартості договору
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування графіку виконання робіт, зменшення вартості договору
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перехід на 3-тю групу єдиного податку зі ставкою 2%
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ДЦ в частині ПДВ
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна організаційно-правової форми, та реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-20-06131
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML