Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по відновленню та заправки картриджів, ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000408-b 0440ef898555449eabbf68f6a026bc56
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Катерина Миколаївна

+380462665620 inbox@cn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 26295412
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Контактна особа: Гриценко Катерина Миколаївна
+380462665620
inbox@cn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 15:15
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги по відновленню та заправки картриджів, ремонту офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 16, та за адресами місцевих загальних судів Чернігівської області (додаток 2 тендерної документації; додаток 1 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником відповідно до рахунку та акту наданих послуг через органи Державної казначейської служби України протягом 7 (семи) банківських днів з дня його підписання Сторонами. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 16:16
Тендерна документація.docx
13 січня 2020 16:16
Додаток 1.docx
13 січня 2020 16:16
Додаток 2 (тех вимоги).docx
13 січня 2020 16:16
Додаток 3 (ст. 16).docx
13 січня 2020 16:16
Додаток 4 (ст. 17).docx
13 січня 2020 16:16
Додаток 5.docx
13 січня 2020 16:16
Додаток 6 проєкт договору.docx
13 січня 2020 16:16
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-000408-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІТФС, Код ЄДРПОУ:39119115
Дата подання: 31 січня 2020 19:31
Безпідставна дискваліфікація ТОВ "ІТФС"
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою на закупівлю №UA-2020-01-13-000408-b, за предметом «згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 " послуги по відновленню та заправки картриджів, ремонту офісної техніки», у зв’язку з прийнятим тендерним комітетом рішенням, що викладене у вигляді Протоколу №2/1 засідання тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області від 31.01.2020 року та керуючись п. 12 Наказу Держаного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, п. 2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019 року. У Протоколі №2/1 засідання тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області від 31.01.2020 року вказано, що тендерна пропозиція ТОВ «ІТФС» не відповідає умовам тендерної документації та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІТФС».
Дане рішення безпідставне, адже ТОВ «ІТФС» надали погодження з істотними умовами договору «Додаток 6 проєкт договору.docx» в файлі «6_Лист згода з проектом договору.pdf», в якому прописана дана вимога, а саме п. 3.4 розділу 3 «Строк (термін) надання послуг Виконавцем по заправці та відновленню картриджів складає 1 робочий день, а послуг з ремонту офісної техніки – 3 робочі дні». Дана вимога не є підставою для дискваліфікації ТОВ «ІТФС».
Таким чином, у зв’язку з вище викладеним вимагаємо:
1. Скасувати Протокол №2/1 засідання тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області від 31.01.2020 року.
2. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "ІТФС" так, як відхилення пропозиції є не законним та не обґрунтованим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 11:44
Шановний Учаснику, тендерний комітет розглянув Вашу вимогу, на що зазначає таке.
Тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015- 50310000-1- Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги по відновленню та заправки картриджів, ремонту офісної техніки) чітко зазначено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати «Гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується своєчасно виконувати свої зобов’язання відповідно до умов договору, а саме: заправка та відновлення картриджів буде здійснюватися протягом одного робочого дня, ремонт офісної техніки протягом 3 (трьох) робочих днів по кожному об’єкту замовника *.» (п. 6 розділ ІІІ тендерної документації).
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.


Відсутність хоча б одного документу у складі тендерної пропозиції Учасника є підставою для визнання її такою що не відповідає умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII)
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000408-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІТФС, Код ЄДРПОУ:39119115
Дата подання: 05 лютого 2020 19:05
Порушення ЗУ Про публічні закупівлі та регламенту ПРОЗОРРО
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою на закупівлю №UA-2020-01-13-000408-b, за предметом «згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 " послуги по відновленню та заправки картриджів, ремонту офісної техніки», у зв’язку з прийнятим тендерним комітетом рішенням, що викладене у вигляді Протоколу №2/3 засідання тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області від 04.02.2020 року та керуючись п. 12 Наказу Держаного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, п. 2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019 року. У Протоколі №2/3 засідання тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області від 04.02.2020 року вказано, що тендерна пропозиція ФОП СНЕГЕРЬОВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ відповідає умовам тендерної документації та визначити переможцем торгів ФОП СНЕГЕРЬОВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ.
Звертаємо Вашу увагу на те, що при розгляді пропозицій ПП Канцекспрес, надалі Учасник №1, та ФОП Снегерьов Олексій Олексійович, надалі Учасник №2, Ви не врахували та не звернули увагу на те, що Засновниками Учасника №1 є: Гуз Андрій Миколайович – 50%, Снегерьов Антон Олексійович – 50%, а Засновником Учасника №2 є: Снегерьов Олексій Олексійович – 100%, в зв’язку з цим нами виявлено та підтверджено родинні зв’язки цих учасників закупівлі.
Ще більше доказів змови:
1. В договорі №34 від 14.05.2019року, який підписано з «Чернігівським адміністративним судом» Код ЄДРПОУ 35108650, закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-15-002089-a, прописана адреса зі Сторони Учасника №2 – «м. Чернігів, вул. Мстиславська, буд. 15», та в закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-27-000991-a, в якій був учасником Учасник №1, в усій документації вказана також адреса – «м. Чернігів, вул. Мстиславська, буд. 15», що свідчить про те, що вони мають змову і неодноразово порушують «регламент ПРОЗОРРО» та «Ст. 25 Закону України Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII», вся подана інформація відкрита для публічного перегляду на сайті історії підприємства Учасника №2 https://clarity-project.info/edr/3074118691/history та Учасника №1 https://clarity-project.info/edr/36655081/history.
2. Дана тендерна закупівля є типовим зображенням корупції в нашій країні, Замовником саме з Учасником №2 за останні три роки було підписано 12 договорів на суму 1 876 835,47 грн, які проводились «Неконкурентно», тобто без залучення інших учасників.
3. В зв’язку з тим, що дана закупівля має статус «Відкриті торги» і не відбудеться при поданні пропозиції одним учасником, вищевказані учасники змовились, для того щоб виграв тендер саме Учасник №2. Через це Учасник №1 не надав статут в пропозиції, для перевірки інформації про Засновників даного підприємства, та умисно суттєво понизив ціну в Раунді 3 на 158 600,00 грн, а Учасник №2 не понизився нижче 275 240,00 грн., заздалегідь знавши, що Учасник №1 буде дискваліфікований через не надання відповідних документів.
4. Так, як Снегерьов Антон Олексійович є власником ПП Канцекспрес - 50% та ТОВ "КАНЦЕКСПРЕС ЧЕРНІГІВ" - 50%, аналізуючи зв’язки даних організацій та поведінку учасників на аукціоні, нами буде подана скарга в Антимонопольний комітет про те, що Учасник №1 та Учасник №2 є корупційною складовою в м. Чернігів.
Якщо цієї інформації не достатньо тендерному комітетові Замовника, ми будемо звертатись до різних інстанцій, для надання офіційних підтверджень даної інформації.
Щодо відповіді на скаргу ТОВ «ІТФС», яка розглянута 03.02.2020 11:44, в Вашій відповіді не надана аргументована відповідь на скаргу, та дана вимога не є підставою для відмови тому, що ТОВ «ІТФС» надали погодження з істотними умовами договору «Додаток 6 проєкт договору.docx» в файлі «6_Лист згода з проектом договору.pdf», в якому прописана дана вимога, а саме п. 3.4 розділу 3 «Строк (термін) надання послуг Виконавцем по заправці та відновленню картриджів складає 1 робочий день, а послуг з ремонту офісної техніки – 3 робочі дні»!!!
Таким чином, у зв’язку з вище викладеним вимагаємо:
1. Скасувати Протокол №2/3 засідання тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області від 04.02.2020 року.

2. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "ІТФС" так, як відхилення пропозиції є не законним та не обґрунтованим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 лютого 2020 16:55
Шановний Учаснику, Вашу вимогу прийнято до уваги та розглянуто на засіданні тендерного комітету (протокол № 2/4 від 06.02.2020 року).
Проте, повідомляємо, що вимога щодо перегляду вашої тендерної пропозиції не може бути задоволена зважаючи на таке.
Пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що у разі відсутності всіх документів на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника. Так, на вимогу п.6 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015- 50310000-1- Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги по відновленню та заправки картриджів, ремонту офісної техніки) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав «Гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується своєчасно виконувати свої зобов’язання відповідно до умов договору, а саме: заправка та відновлення картриджів буде здійснюватися протягом одного робочого дня, ремонт офісної техніки протягом 3 (трьох) робочих днів по кожному об’єкту замовника *.». Зауважуємо, що надання учасниками даного гарантійного листа та листа - згоди з проектом договору є різними вимогами тендерної документації, і відповідно різними документами. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, тендерна пропозиція учасника «ТОВ ІТФС» не відповідає умовам тендерної документації.

Документи

06 лютого 2020 16:54
Протокол_2-4_від_06022020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТФС 341 148,00
UAH з ПДВ
219 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Канцекспрес 378 600,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Снегерьов Олексій Олексійович 364 000,00
UAH з ПДВ
275 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 16:47
Електронний підпис
27 січня 2020 20:30
Електронний підпис
27 січня 2020 19:49
5.2_Наказ_директор.PDF
27 січня 2020 19:49
5.1_Протокол.PDF
27 січня 2020 19:49
2_Технічні вимоги.pdf
27 січня 2020 19:49
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 17:13
Електронний підпис
27 січня 2020 17:09
Свідоцтво ПДВ.PDF
27 січня 2020 17:09
Паспорт та код.pdf
27 січня 2020 17:09
Додаток 7.pdf
27 січня 2020 17:09
Додаток 5.pdf
27 січня 2020 17:09
Додаток 4.pdf
27 січня 2020 17:09
Додаток 2.pdf
27 січня 2020 17:09
Додаток 1.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 17:11
Електронний підпис
24 січня 2020 12:37
Електронний підпис
24 січня 2020 12:35
Додаток 5.zip
24 січня 2020 12:35
Додаток 2.zip
24 січня 2020 12:35
Додаток 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТФС

ПП Канцекспрес

ФОП Снегерьов Олексій Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТФС
#39119115
Відхилено 219 999,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 09:37
ПП Канцекспрес
#36655081
Відхилено 220 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 16:16
ФОП Снегерьов Олексій Олексійович
#3074118691
Рішення скасоване 275 240,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 16:55
ФОП Снегерьов Олексій Олексійович
#3074118691
Відхилено 275 240,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 17:01

Інформація про відміну

Дата відміни
06 лютого 2020 17:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі