Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 - Фармацевтична продукція (ЛОТ 1-цинакальцет (Cinacalcet), ЛОТ 2-севеламер (Sevelamer)
33600000-6 are the Pharmaceutical products (Plumb LINE of 1-cinakal'cet (Cinacalcet), plumb LINE of 2-sevelamer (Sevelamer)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000363-a 825d113ba478451f8a23a913a2fad736
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебідь Світлана Петрівна

+380432355007 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 02011031
Вебсайт: http://vokl.org
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Лебідь Світлана Петрівна
+380432355007
ks_nch@ukr.net
Додаткові контактні особи: Стойка Василь Васильович
+380432660033
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal nonprofit enterprise "Vinnytsya regional Clinical Hospital named after. N.I. Pirogov Vinnytsia Regional Council"
National ID: 02011031
Contact point: Lebid Svitlana Petrivna
+380432355007
ks_nch@ukr.net
Additional contacts: Stoyka Vasyl
+380432660033

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 січня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 12:00
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH без ПДВ
Publication date: 13 січня 2020 15:59
Enquiries until: 03 лютого 2020 12:00
Complaints submission until: до 09 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 лютого 2020 12:00

Information

Estimated total value: 800 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement

Тендерна документація

13 січня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 16:00
тд цинакальцет севеламер 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-000363-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 16 січня 2020 14:24
Порушення законодавства у сфері державних закупівель
Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме :
В додатку № 3 ТД «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю вимірювання, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів»

Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
• не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів.

Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарські засоби.
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на залишках у складських приміщеннях достатню кількість товару для забезпечення поставок за договорами.
4) Відносно якості запропонованих товарів - якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.

Викладені Вами вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (представництв, філій) обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів, обмежуючи коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами).

На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, здешевлення предмету закупівлі та запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, вимагаємо виключити умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва чи філії.

В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 січня 2020 15:03
Доброго дня.
У додатку 3 до тендерної документації передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю вимірювання, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів.
Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звертаємо Вашу увагу на те, що спільний лист, виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів», є рекомендаційним листом, що не містить норм права та не є обов’язковим для виконання.
Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом як надання листа від виробника лікарських засобів. Зокрема, такий підхід на протязі декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в лікарських засобах. Слід зауважити, що Антимонопольний комітет України також приходить до висновку, що кожна ланка руху лікарського засобу може впливати на його остаточну вартість (див. Звіт за результатами дослідження фармацевтичних ринків (за період 2014р. - перше півріччя 2016р).
На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає законодавству України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але представником, представництвом чи філією виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах, а отже можуть видати необхідний для участі у закупівлі документ.
Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: цинакальцет
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 564 800,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 648,00 UAH без ПДВ


Title: Cinacalcet
Current status: Complete
Estimated total value: 564 800,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 648,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 24 лютого 2020 11:38
Auction planned date: 24 лютого 2020 11:38
Закінчення: 24 лютого 2020 11:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

206 пач
цинакальцет
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Cinacalcet
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Дата доставки: 31 грудня 2020

Cinacalcet
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-000363-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 16 січня 2020 14:24
Порушення законодавства у сфері державних закупівель
Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме :
В додатку № 3 ТД «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю вимірювання, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів»

Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
• не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів.

Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарські засоби.
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на залишках у складських приміщеннях достатню кількість товару для забезпечення поставок за договорами.
4) Відносно якості запропонованих товарів - якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.

Викладені Вами вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (представництв, філій) обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів, обмежуючи коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами).

На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, здешевлення предмету закупівлі та запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, вимагаємо виключити умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва чи філії.

В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 січня 2020 15:03
Доброго дня.
У додатку 3 до тендерної документації передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю вимірювання, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів.
Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звертаємо Вашу увагу на те, що спільний лист, виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів», є рекомендаційним листом, що не містить норм права та не є обов’язковим для виконання.
Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом як надання листа від виробника лікарських засобів. Зокрема, такий підхід на протязі декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в лікарських засобах. Слід зауважити, що Антимонопольний комітет України також приходить до висновку, що кожна ланка руху лікарського засобу може впливати на його остаточну вартість (див. Звіт за результатами дослідження фармацевтичних ринків (за період 2014р. - перше півріччя 2016р).
На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає законодавству України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але представником, представництвом чи філією виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах, а отже можуть видати необхідний для участі у закупівлі документ.
Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 лютого 2020
UA-2020-01-13-000363-a825d113ba478451f8a23a913a2fad736
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 02011031
Місцезнаходження: 21018, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Фармпротект" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 березня 2020 13:38
Електронний підпис
03 березня 2020 13:38
Документи переможця.pdf
24 лютого 2020 15:03
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:02
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:17
Технічна частина.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 499 912,56
UAH
493 740,80
UAH
Документи
ТОВ "Фармпротект" 501 896,34
UAH
495 945,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 13:38
Електронний підпис
03 березня 2020 13:38
Документи переможця.pdf
24 лютого 2020 15:03
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:02
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:17
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 493 740,80
UAH
28 лютого 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
493 740,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:58
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 09:29
договір укладений
17 березня 2020 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 493 740,80
UAH (в тому числі ПДВ 32 300,80 UAH)