Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісний папір А4 білий 80 г/м.кв., Офісний папір А4 білий 65 г/м.кв., Газетний папір А4 45 г/м.кв.
Очікувана вартість
39 600,00 UAH
UA-2020-01-13-000323-b ● 12932a6fc02f4e238009e0d222faad35
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Жовтоводськтепломережа |
Код ЄДРПОУ: | 23645975 |
Вебсайт: | http://teplo.ucoz.net/ |
Місцезнаходження: | 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. 8 Березня 42 |
Контактна особа: |
Лантушенко Максим Олександрович +380503411420 kpsnabgts@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2020 15:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2020 15:18 |
Початок аукціону: | 22 січня 2020 15:13 |
Очікувана вартість: | 39 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 390,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пачка
Офісний папір А4 білий 80 г/м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, вул. 8-го Березня, буд. 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
75 пачка
Офісний папір А4 білий 65 г/м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, вул. 8-го Березня, буд. 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 пачка
Газетний папір А4 45 г/м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, вул. 8-го Березня, буд. 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить розрахунок з Продавцем, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 (тридцять) банківських днів з моменту отримання товару на склад Покупця | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2020 15:14 |
Додаток 4.1_Істотні_умови.doc |
13 січня 2020 15:14 |
Додатки_4_ Проект договору.doc |
13 січня 2020 15:14 |
Додаток_3 _Форма пропозиції.doc |
13 січня 2020 15:14 |
Додаток_2_Кваліфікаційні критерії.docx |
13 січня 2020 15:14 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000323-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 січня 2020 11:58
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-01-13-000323-b (Офісний папір А4 білий 80 г/м.кв., Офісний папір А4 білий 65 г/м.кв., Газетний папір А4 45 г/м.кв.), який проходив 22.01.2020р.
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно тендерної документації Замовника (докладно наведено у вкладенні). Крім того, учасником ТОВ "Аверс Канцелярія" надано копію сертифікату якості на папір форматний для копіювальних та друкарських робіт, в якому відсутні такі показники Білизна/яскравість – ISO 92-94%, не менше 146% по CIE, що не дає змогу підтвердити відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Також учасником ТОВ "Аверс Канцелярія" не завантажено на майданчик оформлену належним чином в електронному (сканованому) вигляді остаточну (кінцеву) пропозицію, як вимагалось згідно п.1. Кваліфікаційних вимог Замовника.
Просимо відхилити пропозиції учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно тендерної документації Замовника (докладно наведено у вкладенні). Крім того, учасником ТОВ "Аверс Канцелярія" надано копію сертифікату якості на папір форматний для копіювальних та друкарських робіт, в якому відсутні такі показники Білизна/яскравість – ISO 92-94%, не менше 146% по CIE, що не дає змогу підтвердити відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Також учасником ТОВ "Аверс Канцелярія" не завантажено на майданчик оформлену належним чином в електронному (сканованому) вигляді остаточну (кінцеву) пропозицію, як вимагалось згідно п.1. Кваліфікаційних вимог Замовника.
Просимо відхилити пропозиції учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 17:10
На Вашу вимогу щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" вимогам тендерної документації замовника повідомляємо наступне.
Стосовно першого пункту вимоги. Додаток 1 до Оголошення Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі Папір офісний А4 (80 г/м.кв.), Папір офісний А4 (65м/г.кв.): 1. Щільність - 80+-3 г/м.кв. 2. Колір - білий. 3. Білизна/яскравість - ISO 92-94%, не менше 146% по CIE. 4. Розміри аркуша - 210х297 мм. 5. Граничне відхилення по ширині та довжині аркуша - +-1,5мм. 6. Кількість аркушів у пачці - 500шт. 7. Упакування - кожна пачка має обгортку з пакувального паперу.
Для нашого підприємства, як для Замовника закупівлі, важливим параметром паперу є його щільність, що підтверджується наданим учасником ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" сертифікатом якості, інші параметри будуть перевірені нами в процесі експлуатації товару. Якщо його якість виявиться незадовільною, ми розірвемо укладений договір на поставку та оголосимо новий тендер.
Стосовно другого пункту вимоги.
Відповідно п.1 Додатку 2 тендерної документації, в день закінчення аукціону учасниками необхідно завантажити на майданчик оформлену належним чином в електронному (сканованому) вигляді остаточну (кінцеву) пропозицію.
Враховуючи, що учасник ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" в процесі аукціону надав найвигіднішу цінову пропозицію та не змінював її в процесі аукціону, то остаточною вважається цінова (тендерна) пропозиція від 20.01.2020р.
Стосовно першого пункту вимоги. Додаток 1 до Оголошення Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі Папір офісний А4 (80 г/м.кв.), Папір офісний А4 (65м/г.кв.): 1. Щільність - 80+-3 г/м.кв. 2. Колір - білий. 3. Білизна/яскравість - ISO 92-94%, не менше 146% по CIE. 4. Розміри аркуша - 210х297 мм. 5. Граничне відхилення по ширині та довжині аркуша - +-1,5мм. 6. Кількість аркушів у пачці - 500шт. 7. Упакування - кожна пачка має обгортку з пакувального паперу.
Для нашого підприємства, як для Замовника закупівлі, важливим параметром паперу є його щільність, що підтверджується наданим учасником ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" сертифікатом якості, інші параметри будуть перевірені нами в процесі експлуатації товару. Якщо його якість виявиться незадовільною, ми розірвемо укладений договір на поставку та оголосимо новий тендер.
Стосовно другого пункту вимоги.
Відповідно п.1 Додатку 2 тендерної документації, в день закінчення аукціону учасниками необхідно завантажити на майданчик оформлену належним чином в електронному (сканованому) вигляді остаточну (кінцеву) пропозицію.
Враховуючи, що учасник ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" в процесі аукціону надав найвигіднішу цінову пропозицію та не змінював її в процесі аукціону, то остаточною вважається цінова (тендерна) пропозиція від 20.01.2020р.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
23 949,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
06 лютого 2020 09:35
|