Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області " Коригування
Очікувана вартість
13 247 636,40 UAH
UA-2020-01-13-000290-c e223553528a7494c94f120994e258f98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамай Оксана Іванівна

056-47741-34 zemlozsil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лозуватська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04339860
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., с.Лозуватка, Миру (Леніна), 69
Контактна особа: Мамай Оксана Іванівна
056-47741-34
zemlozsil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 12:30
Очікувана вартість: 13 247 636,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області " Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53020, Україна, Дніпропетровська область, с.Лозуватка, вул.Толстого
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 10:52
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-000290-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД", Код ЄДРПОУ:36856010
Дата подання: 17 лютого 2020 07:02
Прохання надання роз’яснення щодо відхилення тендерної пропозиції
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 08:54
Відповідно до ТД, у п. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників зазначено наступне:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати наступні документи:
Кваліфікаційний критерій - «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Документальне підтвердження - 1. Довідка, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю. (Учасником надано).
2. Копії свідоцтва про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби.
Якщо…..». . (Учасником не надано)
Надання документу, який посвідчує право власності будівельної машини, механізму та транспортного засобу є однаковою вимогою як для власної техніки так і для орендованої. Вашою організацією було надано копії свідоцтв, які підтверджують право власності власної техніки, а документи, які підтверджують права власності орендованої техніки – не надано.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000290-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 27 лютого 2020 13:34
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету (ПРОТОКОЛ № 11 від 26.02.2020 р. РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ) щодо визнання переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ " ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ"
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету (ПРОТОКОЛ № 11 від 26.02.2020 р. РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ) щодо визнання переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ " ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 16:30
Відповідно до п.п.3 п.5 ТД Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (не менше ніж одного). Аналогічним договором є договір, предмет якого включає: роботи з капітального ремонту (будівництва, реконструкції) доріг ; не має прописки в ЦПХ, що це одноразово (строк на який продляють) ; Стосовно 4 пункту техніка дублюється.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 13:34
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-13-000290-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:41214495
Дата подання: 07 березня 2020 21:28
Скарга щодо порушення замовником принципу не дискримінації учасників закупівлі та об'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій
За результатами розгляду пропозицій учасників, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозицій наступних учасників: ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера", ТОВ "Барнат", ПП «Артембуд», ТОВ "Афінацентр". Пропозицію ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ" було визнано такою, що відповідає всім вимогам тендерної документації, та 26 лютого 2020 року Замовник оприлюднив на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з цим учасником (Протокол засідання тендерного комітету №11 від 26.02.2020 року). Скаржник не згодний з рішенням замовника в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Нижче приведені підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. Рішення Замовника, щодо визнання переможцем торгів ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ" приводить до порушення статті ч.1 п.4 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо не дискримінації інших учасників закупівлі, а саме шляхом визначення переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації в повному обсязі. Звертаємо Вашу увагу на те, що аналіз документів тендерної пропозиції учасника-переможця, свідчить про порушення вимог тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІI ТД необхідно завантажити файли в електронну систему закупівель, зокрема документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів що подаються у складі тендерної пропозиції та на підписання тендерної пропозиції). ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» у складі тендерної пропозиції надає Рішення № 01/01 від 20.01.2020 року про визначення уповноваженої особи на підписання документів тендерної пропозиції Товариства та укладання договору про закупівля за зазначеним тендером від ТОВ «ОРІОН ДН» (код ЄДРПОУ 42393517), яке не є учасником закупівлі, отже права уповноваженої особи належним чином не підтверджені. 2. Відповідно пункту 5 розділу ІІІ ТД «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати Довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю та необхідно керуватися наступною умовою: ** Чинність договорів що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, та ін. на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку №6, транспортні засоби, будівельні машини та механізми, надані учасником у складі тендерних пропозиції, мають бути укладені на строк що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» за формою Додатку №6 до ТД наявна Довідка про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю, відповідно до якої Учасником було зазначено наявність транспортних засобів, якими будуть надаватись послуги ДП «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»» на умовах укладеного договору № 20/01-1 надання послуг по перевезенню вантажу від 20.01.2020 року. Але строк дії цього договору, відповідно до п. 9.1., закінчується 31.12.2020 року, а умови договору не містять можливість його пролонгації на строк дії Договору про закупівлю (до 31.12.2021р. – строк виконання робіт), що порушує вищезазначену умову ТД. Також відповідно до пункту 1.1. договору № 20/01-1 надання послуг по перевезенню вантажу від 20.01.2020 року, Перевізник бере на себе зобов'язання доставляти ввірений йому для перевезення вантаж з місця призначення до пункту призначення. Яким чином Замовник/Відправник - ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» збирається доставляти вантаж за допомогою вказаних в Довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю Автопідйомника, Асфальтоукладача, Котків, Автогрейдера. Також у додатку до Договірної ціни ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» - Розрахунку вартості експлуатації 1 машино-години машин, зазначено, що будуть використовуватися наступні машини та механізми: Компресор пересувний, Екскаватор одноковшевий дизельний. Але дані механізми відсутні у Довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю та на них не надано документів, які посвідчують право власності цих будівельних машин та механізмів. Отже, ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» не підтвердило відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям в частині наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3. Відповідно пункту 5 розділу ІІІ ТД «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» на підтвердження інформації, щодо наявності у учасника працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України та необхідно керуватися наступною умовою: *Кількість працівників, обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, визначена у довідках наданих учасником у складі тендерної пропозиції, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі, вказаних учасником у кошторисах, протягом строку виконання робіт (надання послуг) вказаного учасником. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» надані документи, які свідчать про залучення робітників, необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю за договорами цивільно-правового характеру. Строк дії цивільно-правових договорів з робітниками укладено до 31.12.2020 року, що порушує вищезазначену умову ТД, так як строк виконання робіт, згідно оголошення - до 31.12.2021 року. Отже, ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» не підтвердило відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4. Відповідно пункту 5 розділу ІІІ ТД «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» учасник повинен надати Відгук від замовників за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким учасником було укладено аналогічний договір) із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором). Відгуки, надані ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» у складі тендерної пропозиції не відповідають зазначеним вимогам ТД, так як не містять інформації про вартість виконаного договору, а Відгук від TОB «БУДТЕХІНДУСТРІЯ IHBECT» не містить номеру контактного телефону представника замовника. Отже, ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» не підтвердило відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям в частині наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. 5. Відповідно пункту 6 розділу ІІІ ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірну ціну та пояснювальну записку до неї; - локальний кошторис; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунки до договірної ціни, в тому числі календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2). У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» відсутня Підсумкова відомість ресурсів, а наданий календарний графік виконання робіт на об’єкті не відповідає наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2. 6. Відповідно пункту 1 розділу ІІІ ТД документи тендерної пропозиції, що створені безпосередньо учасником повинні містити дату створення документу, реєстраційний номер і має бути засвідчений підписом керівника, або уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (за наявності), а для фізичної особи – власним підписом. Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом», а також відбитки печатки*. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» учасником надані Довідка про виконання аналогічних договорів та Цінова Пропозиція відкритих торгів – не мають реєстраційних номерів, а Довідка про виконання аналогічних договорів не містить дати створення документу. Надані копії документів, а саме - Статуту, витягу з реєстру ПДВ, трудових книжок, цивільно-правових договорів, листів-згоди, договорів оренди техніки, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, договорів на виконання аналогічних робіт - не містять дати підпису копій цих документів. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» не відповідає умовам ТД з підготовки тендерних пропозицій. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи підтверджується наступним. Дії Замовника щодо прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ», є неправомірними, суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, порушує статтю 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо принципу недискримінації учасників закупівлі та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушують права та охоронювані законом інтереси учасника процедури закупівлі, так як рішення прийнято всупереч вимогам чинного законодавства України. Замовником було порушено основні принципи здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. У зв’язку з вищевикладеним, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ» до розгляду. 2. Визнати дії Замовника при розгляді тендерних пропозицій, а саме: визначення тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» переможцем відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області» Коригування» № UA-2020-01-13-000290-c неправомірними. 3. Зобов’язати замовника визнати Протокол засідання тендерного комітету Лозуватської сільської ради Криворізького району (код ЄДРПОУ 04339860; вул. Миру, 69, с. Лозуватка, Криворізький р-н, Дніпропетровська обл., 53020) № 11 від 26.02.2020 року недійсним, у зв’язку з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Зобов’язати замовника скасувати рішення щодо визначення ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» переможцем відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області» Коригування» № UA-2020-01-13-000290-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 18:03
рішення від 12.03.2020 №4675 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 18:03
рішення від 27.03.2020№5921.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол засідання тендерного комітету Лозуватської сільської ради №17 від 03.04.2020 Про скасування рішення №11 від 26.02.2020 Про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області Коригування ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ"
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2020 14:10

Документи подані скаржником

07 березня 2020 21:28
Скарга на дії замовника

Документи подані замовником

03 квітня 2020 15:36
Скасування.pdf
03 квітня 2020 15:52
Скасування.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера" 10 998 257,11
UAH з ПДВ
7 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Барнат" 13 163 451,60
UAH з ПДВ
7 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 11 000 000,00
UAH з ПДВ
8 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 9 131 408,10
UAH з ПДВ
8 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ" 12 095 909,52
UAH з ПДВ
8 885 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ 11 708 124,00
UAH з ПДВ
8 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 13 221 456,00
UAH з ПДВ
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІККІ" 11 193 312,18
UAH з ПДВ
9 999 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проммонтажбуд 11 227 624,80
UAH з ПДВ
10 237 071,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2020 18:54
Електронний підпис
02 лютого 2020 18:54
44. Реєст оновлений.pdf
30 січня 2020 17:15
Електронний підпис
30 січня 2020 17:14
42. Dovidka_20030602860690016315.pdf.p7s
30 січня 2020 17:14
41. Dovidka_20030602860690016315.pdf
30 січня 2020 17:11
35. Довідка.pdf
29 січня 2020 19:55
Електронний підпис
29 січня 2020 19:54
7. Звіти 2019 рік.pdf
29 січня 2020 19:53
5. Гар. лист зах. довк..pdf
29 січня 2020 19:53
34. Реест.pdf
29 січня 2020 19:53
33. техпаспорти ч2.pdf
29 січня 2020 19:53
32. техпаспорти ч1.pdf
29 січня 2020 19:53
31. договори оренди.pdf
29 січня 2020 19:53
30. мат-тех база.pdf
29 січня 2020 19:53
3. Витяг зі статуту.pdf
29 січня 2020 19:53
23. Додаток 5.pdf
29 січня 2020 19:53
22. Додаток 3.pdf
29 січня 2020 19:53
14. Статут.pdf
29 січня 2020 19:53
12. Свідоцтво ПДВ.pdf
29 січня 2020 19:53
11. Протокол зборів 6.pdf
29 січня 2020 19:53
10. Протокол зборів 5.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 13:45
Електронний підпис
29 січня 2020 13:26
Довідки.pdf
29 січня 2020 12:54
Механізми.pdf
28 січня 2020 16:28
Довідка з податкової.pdf
28 січня 2020 16:28
Уставні документи.rar
28 січня 2020 16:28
Працівники.rar
28 січня 2020 16:28
Аналогічні договора .pdf
28 січня 2020 16:28
Проект договір.pdf
28 січня 2020 16:28
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

29 січня 2020 21:37
Електронний підпис
29 січня 2020 14:33
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 14:35
Електронний підпис
29 січня 2020 13:49
34 Ліцензія копія.PDF
29 січня 2020 13:49
27 Проект договору.pdf
29 січня 2020 13:49
24 Відгук Божедарівка.pdf
29 січня 2020 13:49
23 Відгук Іванків.pdf
29 січня 2020 13:49
18.2 фін звіти.pdf
29 січня 2020 13:49
18.1 Квітанція 9 мес 2019.pdf
29 січня 2020 13:49
17.1 Квитанція 2018.pdf
29 січня 2020 13:49
16 Договір оренди.pdf
29 січня 2020 13:49
14 Технічні паспорти.pdf
29 січня 2020 13:49
11.1 Витяг ЄДР.pdf
29 січня 2020 13:49
6.1 Копія Статуту.pdf
29 січня 2020 13:49
6 Статут Афінацентр.pdf
29 січня 2020 13:49
3 Наказ на директора.pdf
29 січня 2020 13:49
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:56
Договірна ціна.PDF
28 лютого 2020 16:56
Цінова пропозиція.PDF
28 лютого 2020 16:56
Ст17.PDF
28 лютого 2020 16:56
МВС.PDF
28 лютого 2020 16:56
Податкова.PDF
29 січня 2020 19:21
Реєстр.PDF
29 січня 2020 19:21
Проект договору.PDF
29 січня 2020 19:21
Пропозиція.PDF
29 січня 2020 19:21
Субпідряд.PDF
29 січня 2020 19:21
Довкілля.PDF
29 січня 2020 19:21
Статут, ПДВ.PDF
29 січня 2020 19:21
Гарант листи.PDF
29 січня 2020 19:21
Відгук Хорол.pdf
29 січня 2020 19:21
Відгук БТІ І.PDF
29 січня 2020 19:21
Аналогічні договори.PDF
29 січня 2020 19:21
Обладнання ч.2.PDF
29 січня 2020 19:21
Обладнання ч.1.PDF

Публічні документи

29 січня 2020 21:39
Електронний підпис
29 січня 2020 21:36
07 Повноваження.pdf
29 січня 2020 21:36
06 Проект договору.pdf
29 січня 2020 21:36
05 Кошторис.pdf
29 січня 2020 21:36
04 Статутні документи.pdf
29 січня 2020 21:36
02 Квалiфiкацiя.pdf
29 січня 2020 21:36
01 Реєстр документiв.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 23:46
кошторис аукціон
21 квітня 2020 23:46
489
21 квітня 2020 23:11
довідка МВД
21 квітня 2020 23:11
довідка ДПС
21 квітня 2020 23:08
пропозиція аукціон
21 квітня 2020 23:08
довідки ст 17 аукціон
28 січня 2020 17:19
Електронний підпис
28 січня 2020 17:16
Статутні Учасника.PDF
28 січня 2020 17:16
Реестр документів.pdf
28 січня 2020 17:16
Пропозиція.pdf
28 січня 2020 17:16
Проект договору.pdf
28 січня 2020 17:16
Кошториси.pdf
28 січня 2020 17:16
Гарантійні листи.pdf
28 січня 2020 17:16
Аналогічні роботи .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера"

ТОВ "Барнат"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ"

ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ

ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "НІККІ"

ТОВ Проммонтажбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера"
#38709835
Рішення скасоване 7 799 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:32
ТОВ "Барнат"
#37272378
Рішення скасоване 7 800 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:32
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Рішення скасоване 8 200 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:32
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Рішення скасоване 8 499 999,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:32
ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ"
#42526271
Рішення скасоване 8 885 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:32
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера"
#38709835
Відхилено 7 799 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 15:49
ТОВ "Барнат"
#37272378
Відхилено 7 800 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 15:14
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Відхилено 8 200 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 15:25
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 8 499 999,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 15:31
ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ"
#42526271
Відхилено 8 885 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 14:50
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ
#41214495
Відхилено 8 890 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 10:39
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42498847
Переможець 9 000 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 16:26

Документи

06 лютого 2020 08:41
Електронний підпис
06 лютого 2020 08:37
відхилення.pdf

Документи

10 лютого 2020 16:16
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:08
Відхилення.pdf

Документи

14 лютого 2020 12:02
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:15
Артембуд.pdf

Документи

20 лютого 2020 16:46
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:45
Афінацентр.pdf

Документи

06 квітня 2020 15:47
Електронний підпис
06 квітня 2020 15:46
Відхилення.pdf
06 квітня 2020 15:32
Електронний підпис
06 квітня 2020 15:27
Відхилення.pdf

Документи

07 квітня 2020 15:12
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:11
Відхилення.pdf

Документи

07 квітня 2020 15:24
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:22
Відхилення.pdf

Документи

07 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:30
Відхилення.pdf

Документи

08 квітня 2020 14:41
Електронний підпис
08 квітня 2020 14:39
Відхилення.pdf

Документи

10 квітня 2020 10:37
Електронний підпис
10 квітня 2020 10:07
Відхилення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42498847
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:19
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 10:07
вул.Толстого.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 16:36
№2.pdf зміни до договору
16 червня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 16:30
№2.pdf зміни до договору
16 червня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 13:49
Дод.угода.pdf зміни до договору
05 червня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 17:31
Толстого.pdf укладений
04 травня 2020 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до ПОРЯДКУ ФіНАНСУВАННЯ
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 033 277,00
UAH (в тому числі ПДВ 672 209,83 UAH)