Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області " Коригування
Очікувана вартість
13 247 636,40 UAH
UA-2020-01-13-000290-c ● e223553528a7494c94f120994e258f98
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лозуватська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04339860 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., с.Лозуватка, Миру (Леніна), 69 |
Контактна особа: |
Мамай Оксана Іванівна 056-47741-34 zemlozsil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 13 247 636,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,75% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області " Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53020, Україна, Дніпропетровська область, с.Лозуватка, вул.Толстого
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2020 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2020 10:52 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000290-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД", Код ЄДРПОУ:36856010
Дата подання: 17 лютого 2020 07:02
Прохання надання роз’яснення щодо відхилення тендерної пропозиції
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 08:54
Відповідно до ТД, у п. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників зазначено наступне:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати наступні документи:
Кваліфікаційний критерій - «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Документальне підтвердження - 1. Довідка, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю. (Учасником надано).
2. Копії свідоцтва про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби.
Якщо…..». . (Учасником не надано)
Надання документу, який посвідчує право власності будівельної машини, механізму та транспортного засобу є однаковою вимогою як для власної техніки так і для орендованої. Вашою організацією було надано копії свідоцтв, які підтверджують право власності власної техніки, а документи, які підтверджують права власності орендованої техніки – не надано.
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати наступні документи:
Кваліфікаційний критерій - «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Документальне підтвердження - 1. Довідка, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю. (Учасником надано).
2. Копії свідоцтва про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби.
Якщо…..». . (Учасником не надано)
Надання документу, який посвідчує право власності будівельної машини, механізму та транспортного засобу є однаковою вимогою як для власної техніки так і для орендованої. Вашою організацією було надано копії свідоцтв, які підтверджують право власності власної техніки, а документи, які підтверджують права власності орендованої техніки – не надано.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000290-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 27 лютого 2020 13:34
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету (ПРОТОКОЛ № 11 від 26.02.2020 р. РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ) щодо визнання переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ " ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ"
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету (ПРОТОКОЛ № 11 від 26.02.2020 р. РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ) щодо визнання переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ " ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 16:30
Відповідно до п.п.3 п.5 ТД Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (не менше ніж одного). Аналогічним договором є договір, предмет якого включає: роботи з капітального ремонту (будівництва, реконструкції) доріг ; не має прописки в ЦПХ, що це одноразово (строк на який продляють) ; Стосовно 4 пункту техніка дублюється.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-13-000290-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:41214495
Дата подання: 07 березня 2020 21:28
Дата подання: 07 березня 2020 21:28
Скарга щодо порушення замовником принципу не дискримінації учасників закупівлі та об'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій
За результатами розгляду пропозицій учасників, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозицій наступних учасників: ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера", ТОВ "Барнат", ПП «Артембуд», ТОВ "Афінацентр". Пропозицію ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ" було визнано такою, що відповідає всім вимогам тендерної документації, та 26 лютого 2020 року Замовник оприлюднив на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з цим учасником (Протокол засідання тендерного комітету №11 від 26.02.2020 року).
Скаржник не згодний з рішенням замовника в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Нижче приведені підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Рішення Замовника, щодо визнання переможцем торгів ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ" приводить до порушення статті ч.1 п.4 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо не дискримінації інших учасників закупівлі, а саме шляхом визначення переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації в повному обсязі. Звертаємо Вашу увагу на те, що аналіз документів тендерної пропозиції учасника-переможця, свідчить про порушення вимог тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІI ТД необхідно завантажити файли в електронну систему закупівель, зокрема документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів що подаються у складі тендерної пропозиції та на підписання тендерної пропозиції).
ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» у складі тендерної пропозиції надає Рішення № 01/01 від 20.01.2020 року про визначення уповноваженої особи на підписання документів тендерної пропозиції Товариства та укладання договору про закупівля за зазначеним тендером від ТОВ «ОРІОН ДН» (код ЄДРПОУ 42393517), яке не є учасником закупівлі, отже права уповноваженої особи належним чином не підтверджені.
2. Відповідно пункту 5 розділу ІІІ ТД «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати Довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю та необхідно керуватися наступною умовою: ** Чинність договорів що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, та ін. на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку №6, транспортні засоби, будівельні машини та механізми, надані учасником у складі тендерних пропозиції, мають бути укладені на строк що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» за формою Додатку №6 до ТД наявна Довідка про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю, відповідно до якої Учасником було зазначено наявність транспортних засобів, якими будуть надаватись послуги ДП «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»» на умовах укладеного договору № 20/01-1 надання послуг по перевезенню вантажу від 20.01.2020 року. Але строк дії цього договору, відповідно до п. 9.1., закінчується 31.12.2020 року, а умови договору не містять можливість його пролонгації на строк дії Договору про закупівлю (до 31.12.2021р. – строк виконання робіт), що порушує вищезазначену умову ТД.
Також відповідно до пункту 1.1. договору № 20/01-1 надання послуг по перевезенню вантажу від 20.01.2020 року, Перевізник бере на себе зобов'язання доставляти ввірений йому для перевезення вантаж з місця призначення до пункту призначення. Яким чином Замовник/Відправник - ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» збирається доставляти вантаж за допомогою вказаних в Довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю Автопідйомника, Асфальтоукладача, Котків, Автогрейдера.
Також у додатку до Договірної ціни ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» - Розрахунку вартості експлуатації 1 машино-години машин, зазначено, що будуть використовуватися наступні машини та механізми: Компресор пересувний, Екскаватор одноковшевий дизельний. Але дані механізми відсутні у Довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю та на них не надано документів, які посвідчують право власності цих будівельних машин та механізмів.
Отже, ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» не підтвердило відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям в частині наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
3. Відповідно пункту 5 розділу ІІІ ТД «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» на підтвердження інформації, щодо наявності у учасника працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України та необхідно керуватися наступною умовою: *Кількість працівників, обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, визначена у довідках наданих учасником у складі тендерної пропозиції, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі, вказаних учасником у кошторисах, протягом строку виконання робіт (надання послуг) вказаного учасником.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» надані документи, які свідчать про залучення робітників, необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю за договорами цивільно-правового характеру. Строк дії цивільно-правових договорів з робітниками укладено до 31.12.2020 року, що порушує вищезазначену умову ТД, так як строк виконання робіт, згідно оголошення - до 31.12.2021 року.
Отже, ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» не підтвердило відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
4. Відповідно пункту 5 розділу ІІІ ТД «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» учасник повинен надати Відгук від замовників за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким учасником було укладено аналогічний договір) із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором).
Відгуки, надані ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» у складі тендерної пропозиції не відповідають зазначеним вимогам ТД, так як не містять інформації про вартість виконаного договору, а Відгук від TОB «БУДТЕХІНДУСТРІЯ IHBECT» не містить номеру контактного телефону представника замовника.
Отже, ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» не підтвердило відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям в частині наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
5. Відповідно пункту 6 розділу ІІІ ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунки до договірної ціни, в тому числі календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» відсутня Підсумкова відомість ресурсів, а наданий календарний графік виконання робіт на об’єкті не відповідає наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.
6. Відповідно пункту 1 розділу ІІІ ТД документи тендерної пропозиції, що створені безпосередньо учасником повинні містити дату створення документу, реєстраційний номер і має бути засвідчений підписом керівника, або уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (за наявності), а для фізичної особи – власним підписом. Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом», а також відбитки печатки*.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» учасником надані Довідка про виконання аналогічних договорів та Цінова Пропозиція відкритих торгів – не мають реєстраційних номерів, а Довідка про виконання аналогічних договорів не містить дати створення документу.
Надані копії документів, а саме - Статуту, витягу з реєстру ПДВ, трудових книжок, цивільно-правових договорів, листів-згоди, договорів оренди техніки, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, договорів на виконання аналогічних робіт - не містять дати підпису копій цих документів.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» не відповідає умовам ТД з підготовки тендерних пропозицій.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи підтверджується наступним.
Дії Замовника щодо прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ», є неправомірними, суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, порушує статтю 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо принципу недискримінації учасників закупівлі та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушують права та охоронювані законом інтереси учасника процедури закупівлі, так як рішення прийнято всупереч вимогам чинного законодавства України.
Замовником було порушено основні принципи здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У зв’язку з вищевикладеним, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу ТОВ «ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ» до розгляду.
2. Визнати дії Замовника при розгляді тендерних пропозицій, а саме: визначення тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» переможцем відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області» Коригування» № UA-2020-01-13-000290-c неправомірними.
3. Зобов’язати замовника визнати Протокол засідання тендерного комітету Лозуватської сільської ради Криворізького району (код ЄДРПОУ 04339860; вул. Миру, 69, с. Лозуватка, Криворізький р-н, Дніпропетровська обл., 53020) № 11 від 26.02.2020 року недійсним, у зв’язку з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Зобов’язати замовника скасувати рішення щодо визначення ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» переможцем відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області» Коригування» № UA-2020-01-13-000290-c.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 18:03
рішення від 12.03.2020 №4675 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 18:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2020№5921.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 17:16
рішення від 27.03.2020№5921.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол засідання тендерного комітету Лозуватської сільської ради №17 від 03.04.2020 Про скасування рішення №11 від 26.02.2020 Про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області Коригування ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ"
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2020 14:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера" |
10 998 257,11
UAH з ПДВ
|
7 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Барнат" |
13 163 451,60
UAH з ПДВ
|
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
8 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
9 131 408,10
UAH з ПДВ
|
8 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ" |
12 095 909,52
UAH з ПДВ
|
8 885 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ |
11 708 124,00
UAH з ПДВ
|
8 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
13 221 456,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НІККІ" |
11 193 312,18
UAH з ПДВ
|
9 999 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Проммонтажбуд |
11 227 624,80
UAH з ПДВ
|
10 237 071,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера" #38709835 |
Рішення скасоване |
7 799 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 15:32
|
ТОВ "Барнат" #37272378 |
Рішення скасоване |
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 15:32
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Рішення скасоване |
8 200 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 15:32
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Рішення скасоване |
8 499 999,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 15:32
|
ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ" #42526271 |
Рішення скасоване |
8 885 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 15:32
|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера" #38709835 |
Відхилено |
7 799 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 15:49
|
ТОВ "Барнат" #37272378 |
Відхилено |
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 15:14
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Відхилено |
8 200 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 15:25
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Відхилено |
8 499 999,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 15:31
|
ТОВ "БУДТЕХІНДУСТРІЯ" #42526271 |
Відхилено |
8 885 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 14:50
|
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ #41214495 |
Відхилено |
8 890 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 10:39
|
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" #42498847 |
Переможець |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 10:07
|
вул.Толстого.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 16:36
|
№2.pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 16:30
|
№2.pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2020 13:49
|
Дод.угода.pdf | зміни до договору |
05 червня 2020 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 17:31
|
Толстого.pdf | укладений |
04 травня 2020 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до ПОРЯДКУ ФіНАНСУВАННЯ |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |