Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по вивезенню твердих побутових відходів
Очікувана вартість
16 139,56 UAH
UA-2020-01-13-000256-c 0389a428ddd74c9ea1bd95ef880cc01c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушицька Юлія Володимирівна

380444490292 kc@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 41312290
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київ обл., Київ, проспект Перемоги,92/2
Контактна особа: Сушицька Юлія Володимирівна
380444490292
kc@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Якість послуг повинна відповідати вимогам діючих стандартів, технічним вимогам та іншим нормативно-правовим актам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по вивезенню твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги, 92/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок виконавця протягом 10 банківських днів з моменту підписання акта приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 січня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 10:36
00 (У) ТОВ Альфатер Київ №548_2 від 13.01.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфатер Київ»
#25280118
Переможець 16 139,56
UAH з ПДВ
13 січня 2020 10:39

Документи

13 січня 2020 10:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 10:41
00 (У) ТОВ Альфатер Київ №548_2 від 13.01.2020.pdf укладений
13 січня 2020 10:40