Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські приладдя
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000226-b 566241bc32cc4f40b37b922ea8c2f182
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лоскутова Надія

+380 56 372 87 64 waldorf.fins@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "НВК" Вальдорфська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок" ДМР
Код ЄДРПОУ: 23928928
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, пр.Кірова, б.133
Контактна особа: Лоскутова Надія
+380 56 372 87 64
waldorf.fins@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 09:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 09:28
Початок аукціону: 21 січня 2020 11:28
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Альбом А4 вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800 шт
Альбом А4 горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Альбом для малювання А4 на спіралі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Альбом А4 у клітинку 7*7 вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 шт
Папір для акварелі А1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Папір для малювання А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Папір для креслення (ватман) А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пач
Папір кольоровий мікс А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пач
Папір для ксерокса А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Зошити в лінію 12 листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Зошити в клітинку 12 листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Скоросшивач пластиковий А4 з перфорацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 шт
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Файли канцелярські А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт
Сегрегатор А4-50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Лоток вертикальний металева сітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Набір настільний офісний без наповнення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Журнал обліку бракеражу сирої продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Маркер перманентний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач
Крейда біла KOH-I-NOOR(100 шт-уп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості та акту приймання-передачі товару, протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання акту приймання передачи товару Замовником. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 14 січня 2020 10:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Щодо першого питання, зверніть увагу, що в оголошенні та усіх додатках до оголошення, якщо є посилання на конкретну торгівельну марку або виробника зазначено або "аналог". Також, у Додатку 1 до оголошення є такі вимоги до аналогів: У випадку, якщо Учасник запропоновує аналог товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
Щодо другого питання, в оголошенні до закупівлі вказано, що порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 27 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 26 824,80
UAH з ПДВ
25 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 14:05
Изображение0002.JPG
22 січня 2020 11:26
Изображение0002.JPG
22 січня 2020 11:26
Изображение0001.JPG
22 січня 2020 11:26
Изображение.JPG
19 січня 2020 18:38
досвід роботи 1.pdf
19 січня 2020 18:38
технічні параметри.pdf
19 січня 2020 18:38
тендер_додаток5.JPG
19 січня 2020 18:38
тендер_додаток1.JPG
19 січня 2020 18:38
Паспорт керівника.rar
19 січня 2020 18:38
Статут.rar
19 січня 2020 18:38
Довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Рішення скасоване 24 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 10:51
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 14:27

Документи

22 січня 2020 10:37
протокол 27.pdf

Документи

22 січня 2020 14:27
протокол 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2020 14:27
протокол 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор Папірторг.pdf укладений
27 січня 2020 15:03