Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські приладдя
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000226-b ● 566241bc32cc4f40b37b922ea8c2f182
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗО "НВК" Вальдорфська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок" ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 23928928 |
Місцезнаходження: | 49055, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, пр.Кірова, б.133 |
Контактна особа: |
Лоскутова Надія +380 56 372 87 64 waldorf.fins@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2020 09:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 09:28 |
Початок аукціону: | 21 січня 2020 11:28 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Альбом А4 вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800 шт
Альбом А4 горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Альбом для малювання А4 на спіралі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Альбом А4 у клітинку 7*7 вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 шт
Папір для акварелі А1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Папір для малювання А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Папір для креслення (ватман) А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пач
Папір кольоровий мікс А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пач
Папір для ксерокса А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Зошити в лінію 12 листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Зошити в клітинку 12 листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Скоросшивач пластиковий А4 з перфорацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 шт
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Файли канцелярські А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт
Сегрегатор А4-50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Лоток вертикальний металева сітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Набір настільний офісний без наповнення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Журнал обліку бракеражу сирої продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Маркер перманентний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач
Крейда біла KOH-I-NOOR(100 шт-уп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості та акту приймання-передачі товару, протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання акту приймання передачи товару Замовником. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2020 14:05 |
Додаток 1 Технічні та кількісні вимоги.docx |
13 січня 2020 14:05 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція (1).doc |
13 січня 2020 14:05 |
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасників.docx |
13 січня 2020 14:05 |
Додаток 4 Проект договору альбоми.docx |
13 січня 2020 14:05 |
оголошення альб.і канц..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 14 січня 2020 10:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Щодо першого питання, зверніть увагу, що в оголошенні та усіх додатках до оголошення, якщо є посилання на конкретну торгівельну марку або виробника зазначено або "аналог". Також, у Додатку 1 до оголошення є такі вимоги до аналогів: У випадку, якщо Учасник запропоновує аналог товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
Щодо другого питання, в оголошенні до закупівлі вказано, що порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Щодо другого питання, в оголошенні до закупівлі вказано, що порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2020 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
24 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
26 824,80
UAH з ПДВ
|
25 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Рішення скасоване |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2020 10:51
|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2020 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор Папірторг.pdf | укладений |
27 січня 2020 15:03
|