Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки-трусики, підгузки та пелюшки для дорослих
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000157-a 26f5009a61c04152bb726c27b4099071
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанчук Марія Григорівна

+380337995463 berestpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Берестечківський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188180
Місцезнаходження: 45765, Україна , Волинська обл., Берестечко, вул.Паркова,21
Контактна особа: Степанчук Марія Григорівна
+380337995463
berestpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 10:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
553 уп
товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45765, Україна, Волинська область, м. Берестечко, вул. Паркова,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:14
підгузки 2020.doc
13 січня 2020 12:55
підгузки 2020.docx
14 січня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:14
підгузки 2020.doc
13 січня 2020 12:55
підгузки 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-000157-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 15 січня 2020 22:21
дискримінаційні порушення
Уважно розглянувши ТД встановлено, що прописана вона під конкретну Торгівельну марку «Тена». Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, просимо усунути порушення шляхом внесення змін, а саме «закупівля товару з відповідними технічними характеристиками».
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення закупівель ч. 1 ст. 3 Закону № 922. яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і
зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Хочемо звернути увагу Замовника, що у тендерній документації Додаток 2 зазначено:
«Аналогів не пропонувати! Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок*зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.»
Наказ №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” втратив чинність, згідно з наказом Державного підприємства "Прозорро"
від 19 березня 2019 року N 10.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

У разі ігнорування звернення ми змушені будемо відправити листи вище стоячій організації та наступним контролюючим та правоохоронним органам:
Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2020 17:15
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу/скаргу на закупівлю UA-2020-01-13-000157-а , повідомляємо, що вимога посилається на тендерну документацію завантажену 13.01.2020 о 12:55, яка була завантажено не коректно, 13.01.2020 о 13:14 була завантажена документація,яка відповідає дійсності. У додатку 2 не зазначено: « Аналогів не пропонувати! Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04,2016 р № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель ( далі- Порядок*зазначення «еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника,а не обов’язком).»
Посилаючись на наказ Державного підприємства "Прозорро"
від 19 березня 2019 року № 10 та від 20 березня 2019 року № 11при проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Постачальників. При проведенні понадпорогових закупівель технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону,вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель,у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі,не поширюється на допорогові закупівлі у задоволені Вашої вимоги/скарги прийнято статус - не задоволено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 198 633,73
UAH з ПДВ
198 633,73
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕМБІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Переможець 198 633,73
UAH з ПДВ
27 січня 2020 14:05

Документи

27 січня 2020 14:05
Електронний підпис
27 січня 2020 14:02
договір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
198 633,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2020 14:05
Електронний підпис
27 січня 2020 14:02
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
05 лютого 2020 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 633,73
UAH (в тому числі ПДВ 12 994,73 UAH)