Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

спостереження за системою охоронної сигналізації, реагування мобільної групи охорони
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000032-b 43c1ca7def324c4eb56c0654d7d0ed4e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Разінкова Інна Федорівна

+380979253979 marsocgurt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок"
Код ЄДРПОУ: 37121913
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., Маріуполь, провулок Київський, 10-а
Контактна особа: Разінкова Інна Федорівна
+380979253979
marsocgurt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 09:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 09:50
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 од
спостереження за системою охоронної сигналізації, реагування мобільної групи охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров.Київський, 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
12 од
спостереження за системою охоронної сигналізації, реагування мобільної групи охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87503, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Гугеля, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Реєстрація компанії в м. Маріуполь
Дата подання: 14 січня 2020 12:04
Дата відповіді: 15 січня 2020 12:19
Доброго дня! В Технічних вимогах Додатку 3 міститься положення "Реестрация Виконавця: як суб’єкта підприємницької діяльності в межах адміністративної території Маріупольської міської Ради". Дана вимога є дискримінаційна для інших потенційних учасників. Також в Документації міститься вимога: Для Переможця закупівлі – ТОВ, обов’язковим надання балансу за попередній квартал або довідки про вартість чистих активів товариства, у разі якщо сума угоди перевищує 50% вартості чистих активів ТОВ, необхідне рішення загальних зборів учасників ТОВ-контрагента, згідно до п.2 ст 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Ви навмисно прописуєте даний тендер под конкретного учасника - ТОВ "Альфа-Страж" / ТОВ "Альфа-Гранд". Вимагаємо виключити дані положення, щоб торги відбулися за принципом "добросовісна конкуренція серед учасників", і інші Учасники мали змогу взяти участь. З повагою!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник торгів визначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
При розробці тендерної документації на закупівлю послуг, зокрема, «Технічного завдання» Замовником враховано умови надання послуг, попередній досвід наданих послуг та проведення процедур закупівель. Зокрема проаналізовано ринок послуг.
Вимоги Замовника щодо реєстрації Виконавця: як суб’єкта підприємницької діяльності в межах адміністративної території Маріупольської міської Ради , та надання необхідної документації для Переможця не обмежують коло Учасників, а також не є дискримінаційними для інших потенційних учасників, це є підтвердженням фінансової спроможності учасника.
З метою забезпечення надійної охорони об'єктів замовника та укладення договору з надійним учасником ринку, Замовник не вноситиме зміни в тендерну документацію за данними питаннями.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Додаток 3. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) Послуги систем безпеки
Дата подання: 14 січня 2020 13:48
Дата відповіді: 15 січня 2020 12:34
Доброго дня! В Технічних вимогах Додатку 3 міститься п9. До конкурсу допускаються учасники (юридичні особи та суб’єкти підприємницької діяльності), що мають позитивний досвід діяльності на ринку надання послуг охорони не менше 10 років, та підтвердженій досвід охорони подібних об’єктів не менше 5 років!!! Що це за вимога??? Дана вимога є дискримінаційна для інших потенційних учасників!!! Тобто компанія має досвід 5-або 8 років і вже вона погана і немає право участі у закупівлі??? І є гарантії чи норми закону , що досвід 10 років компанії гірше чем 9 , або 5 років??? Вимагаємо виключити дані положення, щоб торги відбулися за принципом "добросовісна конкуренція серед учасників", і інші Учасники мали змогу взяти участь. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
З метою забезпечення надійної охорони об'єктів замовника та укладення договору з надійним учасником ринку засіданням тендерного комітету КЗ “Маріупольский міський соціальний гуртожиток” було внесено зміни до Технічних умов данної закупівлі. В Технічних вимогах Додатку 3 змінено п9. До конкурсу допускаються учасники (юридичні особи та суб’єкти підприємницької діяльності), що мають позитивний досвід діяльності на ринку надання послуг охорони не менше 5 років, та підтвердженій досвід охорони подібних об’єктів не менше 5 років.
Вимоги Замовника щодо досвіду роботи по охороні об’єктів не менше 5 років, та на ринку охоронних послуг – не менше 5 років не обмежують коло Учасників, адже вказані можливості на ринку охоронних послуг України мають безліч охоронних організацій, які відповідають вказаними у тендерній документації вимогам.
Дякуємо за взаєморозуміння.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-000032-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СБ-ЛЕГІОН", Код ЄДРПОУ:38955073
Дата подання: 14 січня 2020 13:49
Додаток 3. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі(Технічне завдання) Послуги систем безпеки
Доброго дня! В Технічних вимогах Додатку 3 міститься п9. До конкурсу допускаються учасники (юридичні особи та суб’єкти підприємницької діяльності), що мають позитивний досвід діяльності на ринку надання послуг охорони не менше 10 років, та підтвердженій досвід охорони подібних об’єктів не менше 5 років!!! Що це за вимога??? Дана вимога є дискримінаційна для інших потенційних учасників!!! Тобто компанія має досвід 5-або 8 років і вже вона погана і немає право участі у закупівлі??? І є гарантії чи норми закону , що досвід 10 років компанії гірше чем 9 , або 5 років??? Вимагаємо виключити дані положення, щоб торги відбулися за принципом "добросовісна конкуренція серед учасників", і інші Учасники мали змогу взяти участь. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2020 12:59
В Технічних вимогах Додатку 3 змінено п9.

Документи

15 січня 2020 12:59
відповідь замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 09:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Альфа-Страж" 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 15:52
19. Довідки.pdf
17 січня 2020 15:52
10. Ліцензія.pdf
17 січня 2020 15:52
3. Виписка з ЄДР.pdf
17 січня 2020 15:52
1. Статут.pdf
17 січня 2020 15:52
0. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Альфа-Страж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Альфа-Страж"
#32397211
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 16:44

Документи

20 січня 2020 16:43
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Альфа-Страж"
#32397211
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2020 16:43
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 08:25
доп альфастраж.PDF зміни до договору
14 лютого 2020 08:24
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 09:06
договір укладений
29 січня 2020 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 20/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML