Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання (лінгафонний кабінет (15+1), лінгафонний кабінет (16+1), інтерактивні комплекси).
Очікувана вартість
1 576 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000004-a 86b9eeb5153044b58e0e660f69b9ba6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бубир Надія Григорівна

+380954559559 qwerty85.orlenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41793136
Місцезнаходження: 52744, Україна , Дніпропетровська обл., село Миколаївка, Першотравнева, 182
Контактна особа: Бубир Надія Григорівна
+380954559559
qwerty85.orlenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 08:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 11:37
Очікувана вартість: 1 576 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
лінгафонний кабінет (15+1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52744, Україна, Дніпропетровська область, Петропавлівський район село Миколаївка, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА будинок 182
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
лінгафонний кабінет (16+1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52744, Україна, Дніпропетровська область, Петропавлівський район село Миколаївка, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА будинок 182
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
9 комплекти
інтерактивні комплекси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52744, Україна, Дніпропетровська область, Петропавлівський район село Миколаївка, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА будинок 182
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 08:53
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 січня 2020 09:51
Дата відповіді: 14 січня 2020 09:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, дякуємо за Ваше запитання. Ваше запитання було розглянуте тендерним комітетом. По суті порушеного Вами питання, можемо повідомити наступне, що Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ, за наявності відповідних документів. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ). У разі якщо учасник не є платником ПДВ його цінову пропозицію розглядатимуть як остаточну.
Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом або «еквівалент».
Уточнення
Дата подання: 14 січня 2020 10:24
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:34
Доброго дня! Згідно з Додатком № 3 - Технічні характеристики. 2.3 Учасник повинен надати, в складі Пропозиції конкурсних торгів, копії чинних на дату подання пропозиції, сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015, як виробника лінгафонних кабінетів, інтерактивних комплексів, та копії звітів останнього аудиту не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій. Чи будете Ви розглядати пропозицію учасника, який надасть сертифікати на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015 окремо на кожну складову комплесів (кабінетів)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу Увагу, що предметом закупівлі є лінгафонні кабінети та інтерактивні комплекси для навчальних закладів. Тому пропозицію учасника, який надасть сертифікати на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015 окремо на кожну складову комплесів (кабінетів) розглядатися не будуть.
Документація
Дата подання: 15 січня 2020 12:38
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:15
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, визначеним Додатком 3 до Тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №3 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що в примітці в Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: « всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом або «еквівалент».»
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо , що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Документація
Дата подання: 15 січня 2020 13:01
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:14
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює постачальник.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-13-000004-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 13 січня 2020 15:59
Не допускається використання сенсорних кнопок
Шановний тендерний комітете, в тендерній документації зазначено що : "не допускається використання сенсорних кнопок або інших елементів на робочій поверхні дошки, що зменшують робочий простір." Вимагаємо зазначити чому не допускаються до розгляду дощки з сенсорними кнопками які мають діагональ робочої поверхні більшу 195 см.? Чому саме така діагональ потрібна та навіщо обмежувати конкуренцію встановлюючи вимоги які не впливають на якість товару?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2020 09:51
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу тендерний комітет Виконкому Миколаївської сільської ради відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник в тендерній документації встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», а також згідно пункту 3 частини другої «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Також зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином, враховуючи вищевказане, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надані детальні технічні характеристики товару, що плануються до закупівлі. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
Використання сенсорних кнопок або інших елементів на робочій поверхні дошки зменшують робочий простір - оскільки додаткові клавіші не входять в розмір активної поверхні, вони штучно збільшують габарити інтерактивної дошки. Відсутність гарячих клавіш на Інтерактивній дошці мають такі торгові марки як Smart, 2x3, Yesvision, Tecro, Turning, Truboard, TRIUMPH, PROPTIMAX, що не обмежує конкуренцію.
Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів. Звертаємо Вашу увагу на те, що у всіх Наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає Наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі. Враховуючи із вищевикладеним Ваша вимога не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000004-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ШЕВЦОВ О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 13 січня 2020 17:29
Усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником було оголошено закупівлю UA-2020-01-13-000004-a. Після аналізу тендерної документації було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право зацікавлених осіб брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням, та згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому вимагаємо переглянути технічні вимоги ТД до короткофокусного проектора і змінити їх, керуючись Наказом № 704 від 22.06.2016 року. Вказані Вами технічні характеристики підходять лише до проектора InFocus INV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором і на АНАЛОГІВ цього проектора в Україні немає. З цієї вимоги складається враження, що технічні складові проектору вас особливо не цікавлять, цікавить лише конкретний виробник. У зв’язку з цим, складається цілком логічне враження того, що умови закупівлі прописані під конкретного учасника, що у свою чергу усувають вільну конкуренцію.
Також зазначаємо, під опис функцій програмного забезпечення інтерактивної дошки, зазначених у додатку 3 тендерної документації підходить лише програмне забезпечення торгівельної марки SMART еквівалентів якого немає. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та встановити загальні вимоги до програмного забезпечення які встановлені наказом МОН.
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2020 09:56
Шановний учаснику! Вашу вимогу уважно розглянуто тендерним комітетом та щодо викладеного у вашій вимозі можемо зазначити наступне:
Так, відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІIІ, зі змінами, (далі за текстом – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частинами першою, другою та третьою статті 16 вказаного Закону встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Потрібно зазначити, що Ваші звинувачення з приводу того, що умови закупівлі прописані під конкретного учасника є суб’єктивною думкою та повинні мати правове підґрунтя, бути підтвердженим доказами, в інакшому випадку це є недостовірною інформацією, яка завдає шкоди репутації та поширення такої недостовірної інформації карається у встановленому законодавством України порядку.
Технічні характеристики до короткофокусного проектора, підходять до проекторів InFocus INV30, InFocus 134st, Оptoma 308, LC-XNS2600, які представлені в Україні різними дистриб'юторами. Тамим чином Учасник має змогу запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками.
Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрований Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28.07.2016 р. встановлює мінімальні вимоги до засобів навчання та до обладнання. Ні даним наказом, ні іншими нормативно-правовими актами не заборонено встановлювати кращі технічні характеристики, враховуючи наявну суму коштів, відповідно до плану закупівлі. Тендерним комітетом у тендерній документації зазначено кращі технічні характеристики, а ніж ті, що передбачені у вище вказаному наказі, що розширюють функціональні можливості обладнання. Крім того п.4 зазначеного Наказу встановлює коло осіб які повинні їм керуватися, а саме - департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення загальноосвітніх навчальних закладів керуватися Типовим переліком засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. В зв’язку з чим зазначений наказ не регулює діяльність управлінь освіти які створені органами місцевого самоврядування, в тому числі виконавчого комітету Миколаївської сільської ради. Повідомляємо, що за умовами тендерної документації (додаток 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»), з метою недопущення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» - усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані у тендерній документації вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Якщо запропонований учасником закупівлі товар за технічними параметрами відрізняється від тих, що вимагаються замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково подає разом з описом порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним товару та параметрів, що визначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання з відомостями щодо відповідності вимогам замовника.
Ураховуючи викладене технічні вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником, відповідають вимогам законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-01-13-000004-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 14 січня 2020 10:42
Сертифікати ISO
Доброго дня!
Шановний Замовник!
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник вимагає надати в складі Пропозиції конкурсних торгів: копії чинних на дату подання пропозиції, сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015, як виробника лінгафонних кабінетів, інтерактивних комплексів, Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему менеджменту якості стосовно виробництва системних блоків, ISO 9001:2015, Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему екологічного менеджменту стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015, Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на монітори та ін.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015 з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є обов’язковою для данного виду/типу товарів
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікату ISO 9001:2015 та 14001:2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2020 08:28
Шановний Учасник! Розглянувши ваше звернення повідомляємо, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.22 тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Стандарти ISO9001 та ISO14001 є єдиними міжнародними стандартами, які можуть підтвердити серійну якість продукції, яка виробляється для постійного підтримання норм екологічного керування та санітарного – гігієнічної чистоти продукції виробництва підприємства. Також в ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.22 зазначено, що тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник самостійно встановлює вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, також такі вимоги необхідні для забезпечення здоров’я дітей та захисту довкілля. Наразі, Замовником виконано обов’язок стосовно дотримання вимог чинного законодавства, зокрема це є гарантією, що обладнання, яке пропонує учасник, буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідатиме освітнім нормам і міжнародним стандартам, а також є оригінальним, має офіційне джерело постачання в Україну і відповідно офіційне гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування.
Щодо надання сертифікатів, то їх отримання/неотримання учасниками є їх власним волевиявленням, тобто правочином з вольовою дією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 1 564 152,00
UAH
1 564 152,00
UAH
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 1 575 999,00
UAH
1 575 999,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 11:45
Електронний підпис
27 січня 2020 11:41
Штатний розпис.pdf
27 січня 2020 11:41
Наказ (директор).pdf
27 січня 2020 11:41
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
27 січня 2020 11:41
Витяг з ЄДР (14.11.19).pdf
27 січня 2020 11:41
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 1 564 152,00
UAH
03 лютого 2020 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
1 564 152,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 18:04
звіт про виконання договору укладений
03 січня 2021 18:02
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 15:28
додаткова угода 1.jpg зміни до договору
05 березня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 16:44
договір 1 укладений
17 лютого 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення договору окремим додатком №2 Технічна специфікація
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 564 152,00
UAH (в тому числі ПДВ 260 692,00 UAH)