Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання ліцензії на право користування програмним комплексом «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»
Очікувана вартість
1 040 000,00 UAH
UA-2020-01-11-001625-c 81e9e94d6c8a4e95900a8e16bad21e76
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черниш Олена

380975623730 KP-CEP@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Героїв АТО, 30
Контактна особа: Черниш Олена
380975623730
KP-CEP@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Пункт 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 20:28
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Придбання ліцензії на право користування програмним комплексом «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул.Героїв АТО, 30В, офіс 408
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

11 січня 2020 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 1 040 000,00
UAH
11 січня 2020 20:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 20:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
1 040 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 16:01
Додаткова угода №3 до Договору №3.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:00
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 15:32
Додаткова угода №2 до договору №3.pdf зміни до договору
22 червня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 11:20
Додаткова угода №1 до договору №3.pdf зміни до договору
13 травня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 17:32
Договор №3 від 06.02.2020.pdf укладений
06 лютого 2020 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням рішення виконкому Криворізької міської ради від 06.04.2020 № 187, протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради №12 від 06.04.2020 щодо надання права окремих категоріям мешканців міста Кривого Рогу на безкоштовний проїзд у міському комунальному транспорті.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням протоколу позачергового засідання Криворізької міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради №16 від 21.05.2020 щодо надання можливості здійснювати перевезення пасажирів у звичайному режимі (без спеціальних перепусток, з оплатою проїзду), за умови забезпечення засобами індивідуального захисту та в межах кількості місць для сидіння, передбаченої технічною характеристикою транспортного засобу або визначеної в реєстраційних документах на цей транспортний, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів згідно вимог Державного санітарного лікаря України.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням протоколу позачергового засідання Криворізької міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради №16 від 21.05.2020 щодо надання можливості здійснювати перевезення пасажирів у звичайному режимі (без спеціальних перепусток, з оплатою проїзду), за умови забезпечення засобами індивідуального захисту та в межах кількості місць для сидіння, передбаченої технічною характеристикою транспортного засобу або визначеної в реєстраційних документах на цей транспортний, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів згідно вимог Державного санітарного лікаря України.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 472 724,00
UAH