Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15540000-5 (сир свіжий кисломолочний 18%, сир твердий 50%)
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2020-01-11-001597-c 4f54754f1e374232b96a946798ba2915
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:16
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сирні продукти за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15540000-5 (сир свіжий кисломолочний 18%, сир твердий 50%) для забезпечення харчування дітей у закладах дошкільної освіти згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кілограми
Сирні продукти за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15540000-5 (сир свіжий кисломолочний 18%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
500 кілограми
Сирні продукти за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15540000-5 (сир твердий 50%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється протягом 10( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування.. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 18:53
ТД сири 2.doc
11 січня 2020 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 18:53
ТД сири 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 397 170,00
UAH з ПДВ
397 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА" 411 000,00
UAH з ПДВ
411 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білоцький Ігор Володимирович 417 500,00
UAH з ПДВ
417 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 15:19
Електронний підпис
28 січня 2020 14:42
довідка МВС.pdf
28 січня 2020 14:42
довідка податкова.pdf
21 січня 2020 14:10
Електронний підпис
21 січня 2020 13:45
тендерна пропозиція.pdf
16 січня 2020 17:19
Електронний підпис
16 січня 2020 17:16
трудова Лінькова.pdf
16 січня 2020 17:16
статут.pdf
16 січня 2020 17:16
статистика.PDF
16 січня 2020 17:16
свідоцтво лінькова.pdf
16 січня 2020 17:16
рішення 11 директор.PDF
16 січня 2020 17:16
рішення 5 директор.pdf
16 січня 2020 17:16
потужності.PDF
16 січня 2020 17:16
наказ на директора.pdf
16 січня 2020 17:16
експлуат. дозвіл.pdf
16 січня 2020 17:16
договір СЕС.pdf
16 січня 2020 17:16
витяг з ЄДР.PDF
16 січня 2020 17:16
виписка зЄДР.pdf
16 січня 2020 17:16
ХАССП.pdf
16 січня 2020 16:57
тендерна пропозиція.pdf
16 січня 2020 16:57
проект договір.pdf
16 січня 2020 16:57
лист санкції.pdf
16 січня 2020 16:57
лист сан. паспорта.pdf
16 січня 2020 16:57
лист довкілля.pdf
16 січня 2020 16:57
довідка щодо ціни.pdf
16 січня 2020 16:57
довідка щодо ГМО.pdf
16 січня 2020 16:57
довідка працівників.pdf
16 січня 2020 16:57
довідка підпису.pdf
16 січня 2020 16:57
довідка МТБ.pdf
16 січня 2020 16:57
довідка згода.pdf
16 січня 2020 16:57
декларація сир.pdf
16 січня 2020 16:57
гарантійний лист.pdf
16 січня 2020 16:57
гарант щодо 16 ДНЗ.pdf
16 січня 2020 16:57
Акти СЕС.pdf

Публічні документи

25 січня 2020 13:02
Електронний підпис
25 січня 2020 12:53
СИРИ.pdf

Публічні документи

26 січня 2020 09:54
Документи 1.pdf
26 січня 2020 09:54
Договора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"

ФОП Білоцький Ігор Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Переможець 397 170,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
397 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 11:17
Дод угода 7 сири.PDF зміни до договору
23 березня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 10:41
Дод угода 6 сири.PDF зміни до договору
20 січня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:49
Дод угода 5 сири.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 18:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:46
Дод угода 4 сири.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 18:45
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 16:59
Дод угода 3 сири.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 12:44
Дод угода 2 сири.PDF зміни до договору
13 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 16:24
Дод угода 1 сири.PDF зміни до договору
10 лютого 2020 16:23
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 09:31
договір сири.PDF укладений
10 лютого 2020 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 100 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №1 (далі - додаткова угода) до договору № 64 від 10.02.2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 64 від 10.02.2020 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Загальна вартість Товару з ПДВ 397 170 грн 00 коп (триста дев’яносто сім тисяч сто сімдесят грн 00 коп), в тому числі ПДВ – 66 195 грн.00 коп.(шістдесят шість тисяч сто дев’яносто п’ять грн..00 коп. ), з них лютий – квітень 2020 року – 100 000 грн.00 коп.(сто тисяч грн.00 коп.)з ПДВ – наявні кошторисні призначення, травень – грудень 2020 року – 297 170 грн.(двісті дев’яносто сім тисяч сто сімдесят грн..00 коп.) з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 70 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №2 (далі - додаткова угода) до договору № 64 від 10.02.2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 64 від 10.02.2020 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Загальна вартість Товару з ПДВ 397 170 грн 00 коп (триста дев’яносто сім тисяч сто сімдесят грн 00 коп), в тому числі ПДВ – 66 195 грн.00 коп.(шістдесят шість тисяч сто дев’яносто п’ять грн..00 коп. ), з них лютий – листопад 2020 року – 170 000 грн.00 коп.(сто сімдесят тисяч грн.00 коп.)з ПДВ – наявні кошторисні призначення, грудень 2020 року – 227 170 грн.(двісті двадцять сім тисяч сто сімдесят грн..00 коп.) з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36, п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.),пп.1 п.11.1, п.п.2 п.11.1, п.6.3.4. договору, в зв’язку з підвищенням цін на продовольчому ринку України, що підтверджується ціновою довідкою Житомирської торгово-промислової палати №В-1777 від 01.10.2020р., зменшенням обсягів закупівлі на 16,42 грн., сторони уклали додаткову угоду №3 (далі - додаткова угода) до договору №64 від 10.02.2020 року
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.),пп.1 п.11.1, п.6.2.3, п.1.3 даного договору, в зв’язку зменшенням обсягів закупівлі на 231262,13 грн. (в т.ч.зменшенням наявних кошторисних призначень на 4108,55 грн.)., сторони уклали додаткову угоду №4 (далі - додаткова угода) до договору № 64 від 10.02.2020 року
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.8 п.11 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року), сторони уклали додаткову угоду № 5 (далі - додаткова угода) до договору № 64 від 10 лютого 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.),пп.8 п.11.1 даного договору, у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та наявністю наявних кошторисних призначень в сумі 33162,78 грн. та в зв’язку з передачею бюджетних установ та організацій у комунальну власність Овруцької територіальної громади відповідно рішення п’ятдесят четвертої сесії VII скликання від 22.12.2020р.№2775 Овруцької міської ради, сторони уклали додаткову угоду №6 до договору № 64 від 10.02.2020 року (далі - договір)
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.),пп.1 п.11.1 даного договору, зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 457 грн.27 коп., сторони уклали додаткову угоду №7 (далі - додаткова угода) до договору № 64 від 10.02.2020 року
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 198 596,96
UAH (в тому числі ПДВ 33 099,49 UAH)