Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка — Ічня — Тростянець — Сокиринці — /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки — Варва — Срібне — Обухове (окремими ділянками), Т-25-38 /Р-67/ — Макіївка — Журавка, Т-25-46 Варва — Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ — Густиня.
Maintenance services of public roads of national importance and artificial structures on them in the Chernihiv region for 2020: R-67 Chernihiv - Nizhyn - Pryluky - Pyriatyn (separate sections), R-68 Talalaivka - Ichnia - Trostyanets - Sokyryntsi - / N -07 / (separate sections), T-25-15 / R-68 / - Dmitrovka - Kharkiv (separate sections), T-25-24 Borzna - Ichnya - Pryluky (separate sections), T-25-30 Pryluky - Varva - Silver - Obukhov (separate sections), T-25-38 / P-67 / - Makeevka - Zhuravka, T-25-46 Varva - Gnidintsi, T-25-56 / N-07 / - Density.
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2020-01-11-001556-c 22a7ccd5a73441cda422e810a48cdbe2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чех Анатолій Олексійович

380972810934 dv_sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17
Контактна особа: Чех Анатолій Олексійович
380972810934
dv_sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Chernihiv Oblast
National ID: 25901106
Contact point: Chekh Anatolii Oleksiiovych
380972810934
dv_sad@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 січня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 12:40
Очікувана вартість: 40 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 11 січня 2020 17:34
Enquiries until: 04 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 10 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 40 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 400 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка — Ічня — Тростянець — Сокиринці — /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки — Варва — Срібне — Обухове (окремими ділянками), Т-25-38 /Р-67/ — Макіївка — Журавка, Т-25-46 Варва — Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ — Густиня.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance services of public roads of national importance and artificial structures on them in the Chernihiv region for 2020: R-67 Chernihiv - Nizhyn - Pryluky - Pyriatyn (separate sections), R-68 Talalaivka - Ichnia - Trostyanets - Sokyryntsi - / N -07 / (separate sections), T-25-15 / R-68 / - Dmitrovka - Kharkiv (separate sections), T-25-24 Borzna - Ichnya - Pryluky (separate sections), T-25-30 Pryluky - Varva - Silver - Obukhov (separate sections), T-25-38 / P-67 / - Makeevka - Zhuravka, T-25-46 Varva - Gnidintsi, T-25-56 / N-07 / - Density.
Розгорнути Згорнути
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Кошти державного бюджету. Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №3 від 10.01.2020 р. та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому періодичність перерахування авансу не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Банківські 30
Надання послуг Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 14:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 13:48
_Пов. змини ТД Е.У. №11_2020_О.В..doc
06 лютого 2020 13:47
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_11_.xls
06 лютого 2020 13:46
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_11_Закресл.xls
06 лютого 2020 13:46
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_11 Закресл..doc
06 лютого 2020 13:46
ТЗ 11 Зміна 1.PDF
06 лютого 2020 13:45
20р ЕУ ТЗ ЕУ Зміна 1_Р 67 Р 68_11.doc
06 лютого 2020 13:45
Додаток 5.doc
06 лютого 2020 13:44
Додаток 4.doc
06 лютого 2020 13:44
Додаток 3.doc
06 лютого 2020 13:44
Додаток 2_ Р 68_2020.doc
06 лютого 2020 13:43
Проект ЗМІНА 1_ ДОГ Е.У. Р67 Р 68 _2020_11 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
06 лютого 2020 13:42
_Т.Д. Зміна 1 Нова редакц. е.у 1 Р 67 Р 68 №11_ 2020 О.В..doc
06 лютого 2020 14:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 13:48
_Пов. змини ТД Е.У. №11_2020_О.В..doc
06 лютого 2020 13:47
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_11_.xls
06 лютого 2020 13:46
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_11_Закресл.xls
06 лютого 2020 13:46
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_11 Закресл..doc
06 лютого 2020 13:46
ТЗ 11 Зміна 1.PDF
11 січня 2020 17:36
ТЗ №11_2020.PDF
06 лютого 2020 13:45
20р ЕУ ТЗ ЕУ Зміна 1_Р 67 Р 68_11.doc
11 січня 2020 17:36
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_Лот11.doc
06 лютого 2020 13:45
Додаток 5.doc
06 лютого 2020 13:44
Додаток 4.doc
06 лютого 2020 13:44
Додаток 3.doc
06 лютого 2020 13:44
Додаток 2_ Р 68_2020.doc
06 лютого 2020 13:43
Проект ЗМІНА 1_ ДОГ Е.У. Р67 Р 68 _2020_11 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 січня 2020 17:36
Проект_ ДОГ Е.У. _2020 р..doc
06 лютого 2020 13:42
_Т.Д. Зміна 1 Нова редакц. е.у 1 Р 67 Р 68 №11_ 2020 О.В..doc
11 січня 2020 17:35
_Т.Д. е.у №11_ 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-11-001556-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 21 лютого 2020 14:15
ВИМОГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА


Службою автомобільних доріг у Чернігівській області оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021: 2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка — Ічня — Тростянець — Сокиринці — /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки — Варва — Срібне — Обухове (окремими ділянками), Т-25-38 /Р-67/ — Макіївка — Журавка, Т-25-46 Варва — Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ — Густиня.), оголошення про проведення UA-2020-01-11-001556-c (надалі – процедура закупівлі).

Відповідно до рішення тендерного комітету тендерна пропозиція ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» неправомірно відхилено, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Причиною такого рішення тендерного комітету стало наступне: «За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", що були завантажені ним на веб-порталі Уповноваженого органу, визнано дану тендерну пропозицію не відповідною вимогам та умовам тендерної документації на закупівлю послуг «ДК 021: 2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка — Ічня — Тростянець — Сокиринці — /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки — Варва — Срібне — Обухове (окремими ділянками), Т-25-38 /Р-67/ — Макіївка — Журавка, Т-25-46 Варва — Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ — Густиня.)», а саме: - наявність власної чи залученої дорожньої лабораторії не підтверджена документом, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності) на приміщення, як вимагається п.4 "Додаткові документи" Додатку 2 до тендерної документації;
- Учасником в інформації "Наявність інженерно - технічних працівників" не вказано ключову посаду - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції, як вимагається п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації.
- наявні в довідці "Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази" обладнання, механізми, техніка не підтверджують необхідну кількість, визначену в СКОРЕГОВАНОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ, а саме: Потреба Підтверджено Учасником Комбінована дорожня машина (КДМ, сольовик) 4 Не визначено як вимагається пунктом 1.1 Додатку 2 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", відповідно п. 3 розділу ″Оцінка тендерної пропозиції″ тендерної документації - ″тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації″.
Протокол розгляду тендерних пропозицій в порушення вимог статті 10 та частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Щодо причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС»:
1. наявність власної чи залученої дорожньої лабораторії не підтверджена документом, що підтверджує право вл асності (оренди та/або право власності) на приміщення, як вимагається п.4 "Додаткові документи" Додатку 2 до тендерної документації;
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 2 тендерної документації:
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником;

З трактування вищезазначеної вимоги Замовниким вбачається, що наше підприємство як Учасник прилюдних торгів повинно підтвердити право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування) саме власної лабораторії, яка рахується за нашим підприємством. Натомість, в підтвердження залученої лабораторії слугують наступні документи - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником. Таким чином, нашим підприємством в повній мірі виконані вимоги тендерної документації, щодо підтвердження залученої лабораторії та відповідно надані наступні документи, а саме:
- договір оренди від 01.11.2019 № 2019.11.01 ТОВ «ТЕХНОБУД-ДОР» з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» (залучена нами сертифікована лабораторія) (файл - Договір оренди на лабораторію. zip);
- паспорт випробувальної лабораторії ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр», який містить інформацію про наявне обладнання, устаткування та фахівців, що є документальним підтвердження права власності (файл - Лабораторія доки. pdf);
- договір на надання науково-технічних послуг (виконання робіт) від 13.01.2020 №15-01-20 з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» щодо «визначення властивостей матеріалів та асфальтобетонів, підпір складів асфальтобетонних сумішей, науково-технічний супровід та контроль якості виконання робіт з ремонту автомобільних доріг на об’єктах Замовника» (файл - Лабораторія. rar);
Тобто ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» виконано обидві умови щодо документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й), що свідчить про неправомірне відхилення пропозиції Скаржника.
2. Учасником в інформації "Наявність інженерно - технічних працівників" не вказано ключову посаду - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції, як вимагається п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації.


Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 2 тендерної документації:
2. Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.1. Наявність інженерно - технічних працівників.
У довідці обов’язково зазначаються працівники ключових посад інженерно-технічних працівників, а саме:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт;
- майстер.
- для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати один із наступних документів: копії дипломів про закінчення учбових закладів та/або копії наказів про призначення.

Учасником ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» надано у складі пропозиції Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 13.02.2020 №Ч-13 (файл - Гарантійні листи та довідки.pdf), відповідно до якої у штаті підприємства наявний – майстер виробничої дільниці Новік О.Є, що підтверджено наказом № 18 від 07.05.2019 та копією диплому № 961303, які також надано у складі тендерної пропозиції (файл - Документи на працівників.rar – Накази на працівників.pdf та Диплом Новік.pdf)
Отже, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС».
3. наявні в довідці "Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази" обладнання, механізми, техніка не підтверджують необхідну кількість, визначену в СКОРЕГОВАНОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ, а саме: Потреба Підтверджено Учасником Комбінована дорожня машина (КДМ, сольовик) 4 Не визначено як вимагається пунктом 1.1 Додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 тендерної документації:
Учасник торгів повинен доказати, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявності власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно до визначеного переліку в СКОРЕГОВАНОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ на весь час виконання робіт. Зазначений перелік не є вичерпним.
Інформацію необхідно підтвердити:
Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає:
- на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
У разі, якщо обладнання (машини та механізми) є орендованим, залученим або у лізингу, то Учасник надає у складі пропозиції копію відповідного договору (договору оренди, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, договір лізингу тощо)
Також, у складі тендерної пропозиції Учасник по орендованому обладнанню (машинах та механізмах) надає копії свідоцтв про реєстрацію машини (на машини, які підлягають обов’язковій державній реєстрації) або копію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів від Орендодавця на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України та оригінали листів-підтвердження від Власника обладнання (машин та механізмів) щодо не заперечення використання його обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір.
В підтвердження цього нашим підприємством було надано відповідні договори оренди на автотранспортні засоби, в кількості, що перевищує мінімальні складові на даний вид транспорту перерахований в технічному завданні до тендерної документації, а саме: автомобілі – комбіновані дорожні машини (КДМ сольовики) з функцією розкидання солі або піщано-сольової суміші, відповідно до їх технічних харатктеристик. Всі підтвердження, щодо спеціалізованої техніки (КДМ сольовики) знаходяться в поданій тендерній пропозиції, які розташовані на закупівельній площадці PROZZORO.
З вищенаведеного вбачається, що дискваліфікація нашого підприємства в закупівлі є хибною і протизаконною та такою, яка порушує наші права та обов’язки відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі наведеного вище, згідно ст. 3, 18, 28, 30 Закону України «Про публічні Закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти нашу вимогу до розгляду;
2. Визнати дії та рішень, що були прийняті Службою автомобільних доріг у Чернігівській області, зокрема, щодо розгляду тендерних пропозицій - порушенням вимог Закону України «Про публічні Закупівлі», допущеними під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021: 2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка — Ічня — Тростянець — Сокиринці — /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки — Варва — Срібне — Обухове (окремими ділянками), Т-25-38 /Р-67/ — Макіївка — Журавка, Т-25-46 Варва — Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ — Густиня.) – незаконними та неправомірними.
3. Вимагаємо від Служби автомобільних доріг у Чернігівській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» на закупівлю ДК 021: 2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка — Ічня — Тростянець — Сокиринці — /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки — Варва — Срібне — Обухове (окремими ділянками), Т-25-38 /Р-67/ — Макіївка — Журавка, Т-25-46 Варва — Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ — Густиня.).


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 12:32
На Вашу вимогу від 21.02.2020, номер вимоги: UA-2020-01-11-001556-c.b2 повідомляємо, що інформація щодо причин відхилення пропозиції Учасника ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", а також інших Учасників, міститься у розділі «Протокол розгляду тендерних пропозицій» підрозділ «Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDF ● HTML».
У зв’язку із зверненням Учасника ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо Вам відповідь з такою інформацією в термін, що не перевищує п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно ч. 4 до Додатку 2 до Тендерної документації «Додаткові документи» відповідно до ч. 3 ст. 22, з метою виконання вимог Закону, Замовник у складі тендерної пропозиції встановлює для учасника надання наступних документів Наявність власної чи залученої дорожньої лабораторії.
Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником і до кінця виконання робіт (31.12.2020 р.) та документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції завантажив наступні документи:
- договір оренди від 01.11.2019 № 2019.11.01 ТОВ «ТЕХНОБУД-ДОР» з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» (файл - Договір оренди на лабораторію. zip);
- паспорт випробувальної лабораторії ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр», (файл - Лабораторія доки. pdf);
- договір на надання науково-технічних послуг (виконання робіт) від 13.01.2020 №15-01-20 з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» щодо «визначення властивостей матеріалів та асфальтобетонів, підпір складів асфальтобетонних сумішей, науково-технічний супровід та контроль якості виконання робіт з ремонту автомобільних доріг на об’єктах Замовника» (файл - Лабораторія. rar).
Таким чином, Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» на виконання вимог тендерної документації для підтвердження залученої атестованої лабораторії повинен був надати копію чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг, що учасником виконано не було, натомість Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» надає договір оренди від 01.11.2019 № 2019.11.01 укладений між ТОВ «ТЕХНОБУД-ДОР» та ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» на оренду виробничих/підсобних приміщень загальною площею 28,5 м² та прилеглої території загальною площею 100 м² , що знаходиться за адресою Полтавська область, Полтавський район, с/рада, Супрунівська, 1. Згідно паспорту випробувальної лабораторії завантаженого учасником у складі пропозиції (файл - Лабораторія. rar) на ст. 2 зазначено, що місце знаходження випробувальної лабораторії Полтавська область, Полтавський район, с/рада, Супрунівська, 1 ( загальна площа – 21,5 м²).
Отже, Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» вимог тендерної документації не виконав, та не надав по залученій лабораторії документ, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг. Договір оренди від 01.11.2019 № 2019.11.01 не може вважатися належним документом не тільки з тієї причини, що він не підтверджує право власності, як того вимагає Тендерна документація, даний договір не підтверджує й самого факту оренди випробувальної лабораторії, так як із самого договору вбачається, що ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» бере в оренду саме виробничих/підсобних приміщень загальною площею 28,5 м², в той же час загальна площа виробничої лабораторії становить 21,5 м². В акті прийому-передачі від 01.11.2019 року з якого також не вбачається отримання ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» виробничої лабораторії.
Додатково хочемо зазначити, що відповідно до вимог тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції учасника гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції завантажив файл (Лабораторія. rar). У якому завантажено документ «Лист гарантія лабораторія» виданий ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» , який не являється ні власником лабораторії ні Учасником закупівлі.
Таким чином, Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» вимог Тендерної документації не виконав та не надав гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.

Відповідно до п.2.1. п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» учасник закупівлі повинен надати довідку про Наявність інженерно - технічних працівників.
У довідці обов’язково зазначаються працівники ключових посад інженерно-технічних працівників, а саме:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт;
- майстер.
- для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати один із наступних документів: копії дипломів про закінчення учбових закладів та копії наказів про призначення.
Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції завантажив «Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 13.02.2020 №Ч-13 (файл - Гарантійні листи та довідки.pdf). Відповідно до п. 7 графи 1 Інформаційної довідки зазначено працівника Новіка О.Є. – майстер виробничої дільниці.
Відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій" ДК 003:2010 від 01.11.2010 року Затверджено та надано чинності Наказом Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327 (далі – Класифікатор професій) зазначено такі види професій:
Майстер виробничої дільниці – за кодом ЗКППТР (Загальносоюзний класифікатор професій, посад та тарифних розрядів. 186016. - М.: Економіка, 1991) – 23398;
Начальник дільниці - за кодом ЗКППТР (Загальносоюзний класифікатор професій, посад та тарифних розрядів. 186016. - М.: Економіка, 1991) - 24097 .
Таким чином, згідно Класифікатору професій Майстер виробничої дільниці та Начальник дільниці є різними професіями, у зв’язку з чим наявність у складі тендерної пропозиції учасника Майстер виробничої дільниці не підтверджує наявність Начальника дільниці, у зв’язку з чим Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» вимог тендерної документації не виконав та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження наявності працівника - начальника дільниці.
Документів, які б підтверджували виконання працівником Новіком О.Є функції начальника дільниці у складі тендерної документації відсутні.

Згідно з п.1.1 ч.1 Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник закупівлі повинен надати інформаційну довідку у вигляді таблички.
Учасник торгів повинен доказати, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявності власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно до визначеного переліку в СКОРЕГОВАНОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ на весь час виконання робіт. Зазначений перелік не є вичерпним.
Відповідно до СКОРЕГОВАНОГО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ завантаженого до Тендерної документації де на ст. 23 фалу зазначено табличку про Мінімальну кількість техніки яка необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання, у п. 2 якої зазначено Комбінована дорожня машина (КДМ, сольовик) – 4 (шт..).
Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Довідка техніка_ок.pdf» у якому міститься «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», однак у даній таблиці відсутній запис про залучення учасником Комбінованої дорожньої машини (КДМ, сольовик), у кількості 4 (шт.).
Доводи учасника про те, що у договорах оренди або надання послуг зазначається Комбінована дорожня машина (КДМ, сольовик) не є підтвердженням того, що учасник їх планує залучати для виконання саме цих послуг, що підтверджує його неспроможність надати послуги.
Окрім цього, хочемо зазначити, що у жодному із наданих учасником договорів не вбачається оренда чи залучення ним Комбінованої дорожньої машини (КДМ, сольовик), у зв’язку з чим учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» жодним із можливих способів не підтвердив наявність власної або залученої Комбінованої дорожньої машини (КДМ, сольовик), а обставини викладені у Вимозі є видуманими і такими, що не відповідають дійсності.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-001556-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 19 лютого 2020 17:43
вимога
На підставі ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" умовам тендерної документації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а також навадати (завантажити) для ознайомлення Протокол розгляду тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 16:36
На Вашу вимогу від 19.02.2020, номер вимоги: UA-2020-01-11-001556-c.b1 повідомляємо, що інформація щодо причин відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", а також інших Учасників, міститься у розділі «Протокол розгляду тендерних пропозицій». У зв’язку із зверненням Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо Вам відповідь з такою інформацією в термін, що не перевищує п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пояснення щодо не відповідності учасника п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції":
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено наступні вимоги:
"Для правильного оформлення пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. У разі неподання Учасником визначених документів, його тендерна пропозиція відхиляється.
Для дотримання положень ст. 25 та ст. 27 Закону, учаснику необхідно при розміщенні файлів тендерної пропозиції на електронному майданчику розмежувати документи, що відносяться до кваліфікаційних/технічних та фінансових, для коректного розкриття інформації електронною системою закупівель."
Учасником в порушення вимог тендерної документації п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" оприлюднено цінову пропозицію (файл ТП.pdf).
За даних торгів ціна в тендерній пропозиції учасника не має бути відкритою завчасно, оскільки, з логіки закону "Про публічні закупівлі" п.4 ч.1 ст30, у цьому випадку його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Замовником відхилено тендерну пропозицію.
Пояснення щодо невідповідності учасника п. 4 додатку 2:
Згідно п. 4 додатку 2 замовником встановлено, зокрема, наступні вимоги:
«Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником і до кінця виконання робіт (31.12.2020 р.) та документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;…»
На підтвердження відповідності зазначеним вимогам, у складі власної тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» завантажено у систему прозорро наступні файли:
«Договір 184-20.pdf»; «Договір 178-20.pdf»; «Договір 177-20.pdf»; «Договір 185-20.pdf»; «Договір 176-20.pdf»; «Договір 182-20.pdf»; «Договір 181-20.pdf»; «Договір 187-20.pdf»; «Договір 186-20.pdf»; «Договір 188-20.pdf»;
У зазначених файлах містяться договори про надання послуг між ТОВ «ТРАН ЛАЙН ГРУП» та ДП «ДерждорНДІ» на надання послуг з залученням лабораторії яка є в наявності у ДП «ДерждорНДІ», відповідно до вимог тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено файл «Гарантійний лист.pdf», у якому міститься гарантійний лист від ДП «ДерждорНДІ» з підтвердженням надання послуг згідно зазначених договорів, також файли: «Свідоцтво про калібрування 07.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 01.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 13.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 17.pdf», у яких містяться свідоцтва про калібрування та свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки, та файл «Атестат 01.pdf» у якому міститься атестат про акредитацію головного випробувального центру ДП «ДерждорНДІ».
Перш за все зазначаємо, що жоден із вказаних документів не підтверджує, що власником зазначеного лабораторного устаткування є саме ДП «ДерждорНДІ», а додаткових документів що можуть підтвердити, право власності ДП «ДерждорНДІ» на вимірювальну лабораторію (Договір куплі-продажу, інвентарні картки бухгалтерського обліку тощо) у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» надано не було, замовник вирішує, що тендерна пропозиція учасника ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, а саме п.4 додатку 2.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-11-001556-c.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 24 лютого 2020 19:19
ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі»
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства,
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2020 19:17
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо про відкликання скарги
Дата: 13 березня 2020 12:47
Рішення від 27.02.2020 № 3756 +Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 19:17
Рішення від 16.03.2020 №4980.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 19:43
Номер скарги: UA-2020-01-11-001556-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 24 лютого 2020 18:13
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника під час проведення прекваліфікації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 17:55
рішення від 26.02.2020 № 3642.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 17:55
Рішення від 16.03.2020 № 4983.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 18:53

Документи подані скаржником

24 лютого 2020 19:19
3.Скарга UA-2020-01-11-001556-c.pdf

Документи подані замовником

10 березня 2020 18:27
Видп. на скарги ДС_2020-2.doc

Документи подані скаржником

24 лютого 2020 18:11
Скарга
24 лютого 2020 18:11
плат з відміткою банка
24 лютого 2020 18:11
дод1
24 лютого 2020 18:11
дод2
24 лютого 2020 18:11
дод3
24 лютого 2020 18:11
дод4
24 лютого 2020 18:11
дод5
24 лютого 2020 18:12
дод6
24 лютого 2020 18:12
дод7
24 лютого 2020 18:12
дод8
24 лютого 2020 18:12
дод9
24 лютого 2020 18:12
всі додатки

Документи подані замовником

10 березня 2020 17:45
Видп. на скарги ДАНКО_2020.PDF

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2020 17:55
рішення від 26.02.2020 № 3642.pdf
19 березня 2020 18:53
Рішення від 16.03.2020 № 4983.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-21-000005 ● 36ec8057bd504763ba6b04a70951c2a7
  • Статус: завершено ● Дата: 04 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-11-001556-c 11.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 лютого 2020
UA-2020-01-11-001556-c22a7ccd5a73441cda422e810a48cdbe2
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження: 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 15:37
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:35
Розрахунки
10 квітня 2020 13:11
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:08
Цінові пропозиції
10 квітня 2020 13:08
Розрахунок ЗП
10 квітня 2020 13:08
Кошторис Ч2
10 квітня 2020 13:08
Кошторис Ч1
10 квітня 2020 13:08
Договірна ціна
10 квітня 2020 13:08
Аналіз ринку
25 березня 2020 22:01
Електронний підпис
25 березня 2020 21:59
Довідка з податкової
25 березня 2020 21:59
МВС Соловйов
14 лютого 2020 09:12
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:12
Електронний підпис
14 лютого 2020 08:41
Електронний підпис
14 лютого 2020 08:41
Електронний підпис
13 лютого 2020 21:07
Електронний підпис
13 лютого 2020 21:07
Електронний підпис
13 лютого 2020 21:04
48 Технічне завдання.pdf
13 лютого 2020 21:04
46 Проект договору 556-с.pdf
13 лютого 2020 21:04
45 Відгук.pdf
13 лютого 2020 21:04
44 Акти до дог _96.pdf
13 лютого 2020 21:04
44 Акти до дог _94.pdf
13 лютого 2020 21:04
43 Дог _96.pdf
13 лютого 2020 21:04
43 Дог _94.pdf
13 лютого 2020 21:04
41 Дипломи_ накази.zip
13 лютого 2020 21:04
40 Довідка працівники.pdf
13 лютого 2020 21:04
38 ISO 9001.pdf
13 лютого 2020 21:04
35 Повірка обладнання.rar
13 лютого 2020 21:04
33 Довідка лабораторія.pdf
13 лютого 2020 21:04
25 26 Свідоцтва_ інв.карт.zip
13 лютого 2020 21:04
21 Договір оренди САТ.pdf
13 лютого 2020 21:04
14 Довідки банк.pdf
13 лютого 2020 21:04
14 Довідки банк OTP.pdf
13 лютого 2020 21:04
12 Баланс звіт.pdf
13 лютого 2020 21:04
11 довідки ст. 17 ЗУ.rar
13 лютого 2020 21:04
9 Статут.pdf
13 лютого 2020 21:04
8 Ліцензія.pdf
13 лютого 2020 21:04
1 Реєстр документів.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:45
Договір з ФОП Вакулюк.pdf
14 лютого 2020 04:59
Електронний підпис
14 лютого 2020 04:56
Статут.PDF
14 лютого 2020 04:56
Рішення 15 01 20-1.pdf
14 лютого 2020 04:56
Лист-підтвердження.pdf
14 лютого 2020 04:55
Довідка пояснення.pdf
14 лютого 2020 04:55
Гарантійні листи.pdf
14 лютого 2020 04:55
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 лютого 2020 04:55
БАЛАНС 3 КВ.rar
14 лютого 2020 04:55
3Ф_квитанции_2018.pdf
14 лютого 2020 04:55
1Ф_2Ф_квитанции_2018.pdf

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 09:01
Електронний підпис
14 лютого 2020 08:56
Технічна частина.rar
14 лютого 2020 08:56
Кваліфікац частина 3.rar
14 лютого 2020 08:55
Кваліфікац частина 2.rar
14 лютого 2020 08:55
Кваліфікац частина 1.rar

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 09:20
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:19
Довідка про рух коштів.pdf
14 лютого 2020 09:03
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:02
Лабораторія доки.pdf
14 лютого 2020 09:02
Фінансовий звіт.pdf
14 лютого 2020 09:02
техника адреса.pdf
14 лютого 2020 09:02
ст. 17.rar
14 лютого 2020 09:02
про відс заборг.0.rar
14 лютого 2020 09:02
Підтвердження адреси.rar
14 лютого 2020 09:02
Орендована техніка.rar
14 лютого 2020 09:02
Матеріальна база.rar
14 лютого 2020 09:02
Лабораторія.rar
14 лютого 2020 09:02
Довідки з банку (1).pdf
14 лютого 2020 09:02
Довідка_мат бази.pdf
14 лютого 2020 09:02
Довідка техніка_ок.pdf
14 лютого 2020 09:02
Гарантія.rar
14 лютого 2020 09:02
Власна техніка.rar
14 лютого 2020 09:02
Виробничі бази.rar
14 лютого 2020 09:02
Аналогічний КБ.rar
14 лютого 2020 09:02
Аналогічний.rar
14 лютого 2020 09:02
АБЗ.rar
14 лютого 2020 09:02
Фінансовий звіт 19.pdf

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 09:27
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:26
довідка.pdf
14 лютого 2020 09:24
400 (1).zip
14 лютого 2020 09:22
ТЗ.pdf
14 лютого 2020 09:22
Статут 2019.pdf
14 лютого 2020 09:22
Копія балансу.pdf
14 лютого 2020 09:22
ст.17.zip
14 лютого 2020 09:22
довідки з банків.PDF
14 лютого 2020 09:22
ТП.pdf
14 лютого 2020 09:22
Кваліфкаційні довідки.pdf
14 лютого 2020 09:22
Довідки про фінзвіт.pdf
14 лютого 2020 09:22
Довідка про підпис.pdf
14 лютого 2020 09:22
Дипломи.PDF
14 лютого 2020 09:21
копії наказів (1).pdf
14 лютого 2020 09:21
Працівники.pdf
14 лютого 2020 09:21
Техпаспорта Авангард.pdf
14 лютого 2020 09:21
Тех. паспорт Євраскон.PDF
14 лютого 2020 09:21
сварог.pdf
14 лютого 2020 09:21
Техпаспорта Сварог.pdf
14 лютого 2020 09:21
Інвентарні Сварог.PDF
14 лютого 2020 09:21
досвід 16.pdf
14 лютого 2020 09:21
ЄВРАСКОН.pdf
14 лютого 2020 09:21
ЕСКАДОР.pdf
14 лютого 2020 09:21
євраскон 1.pdf
14 лютого 2020 09:21
Обладнання.pdf
14 лютого 2020 09:21
48.pdf
14 лютого 2020 09:21
Атестат 01.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 177-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 182-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Гарантійний лист.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 179-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 185-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 180-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 176-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 183-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 186-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 188-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 178-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 187-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 184-20.pdf
14 лютого 2020 09:20
Договір 181-20.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 14.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 18.PDF
14 лютого 2020 09:19
досвід 24.PDF
14 лютого 2020 09:19
досвід 20.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 17.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 22.PDF
14 лютого 2020 09:19
досвід 13.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 23.PDF
14 лютого 2020 09:19
досвід 3.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 6.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 21.PDF
14 лютого 2020 09:19
досвід 10.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 15.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 5.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 11.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 2.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 19.pdf
14 лютого 2020 09:19
досвід 4.pdf
14 лютого 2020 09:18
досвід 9.pdf
14 лютого 2020 09:18
досвід 8.pdf
14 лютого 2020 09:17
досвід 1.pdf
14 лютого 2020 09:17
Досвід.PDF
14 лютого 2020 09:17
досвід 7.pdf
14 лютого 2020 09:16
досвід 12.pdf
14 лютого 2020 09:16
Досвід2.PDF
14 лютого 2020 09:13
Бази.pdf
14 лютого 2020 09:11
Шляховик 97.pdf
14 лютого 2020 09:11
ТОВ Рабус.pdf
14 лютого 2020 09:11
Лубенське шбу-9.pdf
14 лютого 2020 09:11
СВАРОГ.pdf
14 лютого 2020 09:11
Дорвиробництво.pdf

Документи

14 лютого 2020 10:08
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

14 лютого 2020 09:13
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:13
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:11
10 Інше.rar
14 лютого 2020 09:11
9 Лабораторія.rar
14 лютого 2020 09:11
4 Працівники.rar
14 лютого 2020 09:11
3 Мат-тех база.rar
14 лютого 2020 09:11
1 Пропозиція_Р67-Р68 N11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ Данко

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 39 797 547,00
UAH з ПДВ
39 326 754,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" 39 912 547,00
UAH з ПДВ
39 505 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 15:37
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:35
Розрахунки
10 квітня 2020 13:11
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:08
Цінові пропозиції
10 квітня 2020 13:08
Розрахунок ЗП
10 квітня 2020 13:08
Кошторис Ч2
10 квітня 2020 13:08
Кошторис Ч1
10 квітня 2020 13:08
Договірна ціна
10 квітня 2020 13:08
Аналіз ринку
25 березня 2020 22:01
Електронний підпис
25 березня 2020 21:59
Довідка з податкової
25 березня 2020 21:59
МВС Соловйов
14 лютого 2020 09:12
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:12
Електронний підпис
14 лютого 2020 08:41
Електронний підпис
14 лютого 2020 08:41
Електронний підпис
13 лютого 2020 21:07
Електронний підпис
13 лютого 2020 21:07
Електронний підпис
13 лютого 2020 21:04
48 Технічне завдання.pdf
13 лютого 2020 21:04
46 Проект договору 556-с.pdf
13 лютого 2020 21:04
45 Відгук.pdf
13 лютого 2020 21:04
44 Акти до дог _96.pdf
13 лютого 2020 21:04
44 Акти до дог _94.pdf
13 лютого 2020 21:04
43 Дог _96.pdf
13 лютого 2020 21:04
43 Дог _94.pdf
13 лютого 2020 21:04
41 Дипломи_ накази.zip
13 лютого 2020 21:04
40 Довідка працівники.pdf
13 лютого 2020 21:04
38 ISO 9001.pdf
13 лютого 2020 21:04
35 Повірка обладнання.rar
13 лютого 2020 21:04
33 Довідка лабораторія.pdf
13 лютого 2020 21:04
25 26 Свідоцтва_ інв.карт.zip
13 лютого 2020 21:04
21 Договір оренди САТ.pdf
13 лютого 2020 21:04
14 Довідки банк.pdf
13 лютого 2020 21:04
14 Довідки банк OTP.pdf
13 лютого 2020 21:04
12 Баланс звіт.pdf
13 лютого 2020 21:04
11 довідки ст. 17 ЗУ.rar
13 лютого 2020 21:04
9 Статут.pdf
13 лютого 2020 21:04
8 Ліцензія.pdf
13 лютого 2020 21:04
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 09:13
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:13
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:11
10 Інше.rar
14 лютого 2020 09:11
9 Лабораторія.rar
14 лютого 2020 09:11
4 Працівники.rar
14 лютого 2020 09:11
3 Мат-тех база.rar
14 лютого 2020 09:11
1 Пропозиція_Р67-Р68 N11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 39 326 754,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
39 326 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 10:22
ДУ 7 дог 20144.PDF зміни до договору
02 березня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 15:46
ДУ 6 Дог. 20144.PDF зміни до договору
26 січня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:46
ДУ 5 дог 20144.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2020 14:15
ДУ 4 дог 20144.PDF зміни до договору
27 грудня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 11:22
ДУ 3 дог 20144.PDF зміни до договору
07 серпня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 11:59
ДУ 2 дог 20144.PDF зміни до договору
24 червня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 15:31
ДУ 1 дог 20144.PDF зміни до договору
17 квітня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 18:39
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 18:38
Дог 20144_2020.PDF укладений
10 квітня 2020 18:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 3.1, 4.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20144
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20144
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20144
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 3.1, 4.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20144
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.6 ст.41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, враховуючи п. 11.2. Договору, продовжити надання послуг згідно договору про закупівлю послуг в обсязі, що становить не більше 20% вартості даного договору
Номер договору про закупівлю: 20144
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.6 ст.41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, враховуючи п. 11.2 Договору, продовжити дію договора відповідно п.11.1 та надання послуг , в обсязі, що становить не більше 20% вартості даного договору
Номер договору про закупівлю: 20144
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 11.1, 1,6 Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20144
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 21 025 726,24
UAH (в тому числі ПДВ 3 504 287,71 UAH)