Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance services of public roads of national importance and artificial structures on them in the Chernihiv region for 2020: R-67 Chernihiv - Nizhyn - Pryluky - Pyriatyn (separate sections), R-68 Talalaivka - Ichnia - Trostyanets - Sokyryntsi - / N -07 / (separate sections), T-25-15 / R-68 / - Dmitrovka - Kharkiv (separate sections), T-25-24 Borzna - Ichnya - Pryluky (separate sections), T-25-30 Pryluky - Varva - Silver - Obukhov (separate sections), T-25-38 / P-67 / - Makeevka - Zhuravka, T-25-46 Varva - Gnidintsi, T-25-56 / N-07 / - Density.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Чех Анатолій Олексійович 380972810934 dv_sad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Chekh Anatolii Oleksiiovych 380972810934 dv_sad@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 12:40 |
Очікувана вартість: | 40 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Publication date: | 11 січня 2020 17:34 |
Enquiries until: | 04 лютого 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 лютого 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 40 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 400 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Кошти державного бюджету. Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №3 від 10.01.2020 р. та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому періодичність перерахування авансу не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Кошти державного бюджету. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 13:48 |
_Пов. змини ТД Е.У. №11_2020_О.В..doc | |
06 лютого 2020 13:47 |
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_11_.xls | |
06 лютого 2020 13:46 |
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_11_Закресл.xls | |
06 лютого 2020 13:46 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_11 Закресл..doc | |
06 лютого 2020 13:46 |
ТЗ 11 Зміна 1.PDF | |
06 лютого 2020 13:45 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ Зміна 1_Р 67 Р 68_11.doc | |
06 лютого 2020 13:45 |
Додаток 5.doc | |
06 лютого 2020 13:44 |
Додаток 4.doc | |
06 лютого 2020 13:44 |
Додаток 3.doc | |
06 лютого 2020 13:44 |
Додаток 2_ Р 68_2020.doc | |
06 лютого 2020 13:43 |
Проект ЗМІНА 1_ ДОГ Е.У. Р67 Р 68 _2020_11 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
06 лютого 2020 13:42 |
_Т.Д. Зміна 1 Нова редакц. е.у 1 Р 67 Р 68 №11_ 2020 О.В..doc |
06 лютого 2020 14:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2020 13:48 |
_Пов. змини ТД Е.У. №11_2020_О.В..doc
|
|||
06 лютого 2020 13:47 |
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_11_.xls
|
|||
06 лютого 2020 13:46 |
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_11_Закресл.xls
|
|||
06 лютого 2020 13:46 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_11 Закресл..doc
|
|||
06 лютого 2020 13:46 |
ТЗ 11 Зміна 1.PDF
|
|||
06 лютого 2020 13:45 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ Зміна 1_Р 67 Р 68_11.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:45 |
Додаток 5.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:44 |
Додаток 4.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:44 |
Додаток 3.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:44 |
Додаток 2_ Р 68_2020.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:43 |
Проект ЗМІНА 1_ ДОГ Е.У. Р67 Р 68 _2020_11 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:42 |
_Т.Д. Зміна 1 Нова редакц. е.у 1 Р 67 Р 68 №11_ 2020 О.В..doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Службою автомобільних доріг у Чернігівській області оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021: 2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка — Ічня — Тростянець — Сокиринці — /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки — Варва — Срібне — Обухове (окремими ділянками), Т-25-38 /Р-67/ — Макіївка — Журавка, Т-25-46 Варва — Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ — Густиня.), оголошення про проведення UA-2020-01-11-001556-c (надалі – процедура закупівлі).
Відповідно до рішення тендерного комітету тендерна пропозиція ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» неправомірно відхилено, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Причиною такого рішення тендерного комітету стало наступне: «За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", що були завантажені ним на веб-порталі Уповноваженого органу, визнано дану тендерну пропозицію не відповідною вимогам та умовам тендерної документації на закупівлю послуг «ДК 021: 2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка — Ічня — Тростянець — Сокиринці — /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки — Варва — Срібне — Обухове (окремими ділянками), Т-25-38 /Р-67/ — Макіївка — Журавка, Т-25-46 Варва — Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ — Густиня.)», а саме: - наявність власної чи залученої дорожньої лабораторії не підтверджена документом, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності) на приміщення, як вимагається п.4 "Додаткові документи" Додатку 2 до тендерної документації;
- Учасником в інформації "Наявність інженерно - технічних працівників" не вказано ключову посаду - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції, як вимагається п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації.
- наявні в довідці "Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази" обладнання, механізми, техніка не підтверджують необхідну кількість, визначену в СКОРЕГОВАНОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ, а саме: Потреба Підтверджено Учасником Комбінована дорожня машина (КДМ, сольовик) 4 Не визначено як вимагається пунктом 1.1 Додатку 2 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", відповідно п. 3 розділу ″Оцінка тендерної пропозиції″ тендерної документації - ″тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації″.
Протокол розгляду тендерних пропозицій в порушення вимог статті 10 та частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Щодо причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС»:
1. наявність власної чи залученої дорожньої лабораторії не підтверджена документом, що підтверджує право вл асності (оренди та/або право власності) на приміщення, як вимагається п.4 "Додаткові документи" Додатку 2 до тендерної документації;
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 2 тендерної документації:
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником;
З трактування вищезазначеної вимоги Замовниким вбачається, що наше підприємство як Учасник прилюдних торгів повинно підтвердити право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування) саме власної лабораторії, яка рахується за нашим підприємством. Натомість, в підтвердження залученої лабораторії слугують наступні документи - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником. Таким чином, нашим підприємством в повній мірі виконані вимоги тендерної документації, щодо підтвердження залученої лабораторії та відповідно надані наступні документи, а саме:
- договір оренди від 01.11.2019 № 2019.11.01 ТОВ «ТЕХНОБУД-ДОР» з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» (залучена нами сертифікована лабораторія) (файл - Договір оренди на лабораторію. zip);
- паспорт випробувальної лабораторії ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр», який містить інформацію про наявне обладнання, устаткування та фахівців, що є документальним підтвердження права власності (файл - Лабораторія доки. pdf);
- договір на надання науково-технічних послуг (виконання робіт) від 13.01.2020 №15-01-20 з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» щодо «визначення властивостей матеріалів та асфальтобетонів, підпір складів асфальтобетонних сумішей, науково-технічний супровід та контроль якості виконання робіт з ремонту автомобільних доріг на об’єктах Замовника» (файл - Лабораторія. rar);
Тобто ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» виконано обидві умови щодо документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й), що свідчить про неправомірне відхилення пропозиції Скаржника.
2. Учасником в інформації "Наявність інженерно - технічних працівників" не вказано ключову посаду - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції, як вимагається п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 2 тендерної документації:
2. Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.1. Наявність інженерно - технічних працівників.
У довідці обов’язково зазначаються працівники ключових посад інженерно-технічних працівників, а саме:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт;
- майстер.
- для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати один із наступних документів: копії дипломів про закінчення учбових закладів та/або копії наказів про призначення.
Учасником ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» надано у складі пропозиції Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 13.02.2020 №Ч-13 (файл - Гарантійні листи та довідки.pdf), відповідно до якої у штаті підприємства наявний – майстер виробничої дільниці Новік О.Є, що підтверджено наказом № 18 від 07.05.2019 та копією диплому № 961303, які також надано у складі тендерної пропозиції (файл - Документи на працівників.rar – Накази на працівників.pdf та Диплом Новік.pdf)
Отже, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС».
3. наявні в довідці "Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази" обладнання, механізми, техніка не підтверджують необхідну кількість, визначену в СКОРЕГОВАНОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ, а саме: Потреба Підтверджено Учасником Комбінована дорожня машина (КДМ, сольовик) 4 Не визначено як вимагається пунктом 1.1 Додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 тендерної документації:
Учасник торгів повинен доказати, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявності власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно до визначеного переліку в СКОРЕГОВАНОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ на весь час виконання робіт. Зазначений перелік не є вичерпним.
Інформацію необхідно підтвердити:
Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає:
- на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
У разі, якщо обладнання (машини та механізми) є орендованим, залученим або у лізингу, то Учасник надає у складі пропозиції копію відповідного договору (договору оренди, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, договір лізингу тощо)
Також, у складі тендерної пропозиції Учасник по орендованому обладнанню (машинах та механізмах) надає копії свідоцтв про реєстрацію машини (на машини, які підлягають обов’язковій державній реєстрації) або копію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів від Орендодавця на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України та оригінали листів-підтвердження від Власника обладнання (машин та механізмів) щодо не заперечення використання його обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір.
В підтвердження цього нашим підприємством було надано відповідні договори оренди на автотранспортні засоби, в кількості, що перевищує мінімальні складові на даний вид транспорту перерахований в технічному завданні до тендерної документації, а саме: автомобілі – комбіновані дорожні машини (КДМ сольовики) з функцією розкидання солі або піщано-сольової суміші, відповідно до їх технічних харатктеристик. Всі підтвердження, щодо спеціалізованої техніки (КДМ сольовики) знаходяться в поданій тендерній пропозиції, які розташовані на закупівельній площадці PROZZORO.
З вищенаведеного вбачається, що дискваліфікація нашого підприємства в закупівлі є хибною і протизаконною та такою, яка порушує наші права та обов’язки відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі наведеного вище, згідно ст. 3, 18, 28, 30 Закону України «Про публічні Закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти нашу вимогу до розгляду;
2. Визнати дії та рішень, що були прийняті Службою автомобільних доріг у Чернігівській області, зокрема, щодо розгляду тендерних пропозицій - порушенням вимог Закону України «Про публічні Закупівлі», допущеними під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021: 2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка — Ічня — Тростянець — Сокиринці — /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки — Варва — Срібне — Обухове (окремими ділянками), Т-25-38 /Р-67/ — Макіївка — Журавка, Т-25-46 Варва — Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ — Густиня.) – незаконними та неправомірними.
3. Вимагаємо від Служби автомобільних доріг у Чернігівській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» на закупівлю ДК 021: 2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка — Ічня — Тростянець — Сокиринці — /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки — Варва — Срібне — Обухове (окремими ділянками), Т-25-38 /Р-67/ — Макіївка — Журавка, Т-25-46 Варва — Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ — Густиня.).
У зв’язку із зверненням Учасника ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо Вам відповідь з такою інформацією в термін, що не перевищує п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно ч. 4 до Додатку 2 до Тендерної документації «Додаткові документи» відповідно до ч. 3 ст. 22, з метою виконання вимог Закону, Замовник у складі тендерної пропозиції встановлює для учасника надання наступних документів Наявність власної чи залученої дорожньої лабораторії.
Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником і до кінця виконання робіт (31.12.2020 р.) та документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції завантажив наступні документи:
- договір оренди від 01.11.2019 № 2019.11.01 ТОВ «ТЕХНОБУД-ДОР» з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» (файл - Договір оренди на лабораторію. zip);
- паспорт випробувальної лабораторії ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр», (файл - Лабораторія доки. pdf);
- договір на надання науково-технічних послуг (виконання робіт) від 13.01.2020 №15-01-20 з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» щодо «визначення властивостей матеріалів та асфальтобетонів, підпір складів асфальтобетонних сумішей, науково-технічний супровід та контроль якості виконання робіт з ремонту автомобільних доріг на об’єктах Замовника» (файл - Лабораторія. rar).
Таким чином, Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» на виконання вимог тендерної документації для підтвердження залученої атестованої лабораторії повинен був надати копію чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг, що учасником виконано не було, натомість Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» надає договір оренди від 01.11.2019 № 2019.11.01 укладений між ТОВ «ТЕХНОБУД-ДОР» та ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» на оренду виробничих/підсобних приміщень загальною площею 28,5 м² та прилеглої території загальною площею 100 м² , що знаходиться за адресою Полтавська область, Полтавський район, с/рада, Супрунівська, 1. Згідно паспорту випробувальної лабораторії завантаженого учасником у складі пропозиції (файл - Лабораторія. rar) на ст. 2 зазначено, що місце знаходження випробувальної лабораторії Полтавська область, Полтавський район, с/рада, Супрунівська, 1 ( загальна площа – 21,5 м²).
Отже, Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» вимог тендерної документації не виконав, та не надав по залученій лабораторії документ, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг. Договір оренди від 01.11.2019 № 2019.11.01 не може вважатися належним документом не тільки з тієї причини, що він не підтверджує право власності, як того вимагає Тендерна документація, даний договір не підтверджує й самого факту оренди випробувальної лабораторії, так як із самого договору вбачається, що ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» бере в оренду саме виробничих/підсобних приміщень загальною площею 28,5 м², в той же час загальна площа виробничої лабораторії становить 21,5 м². В акті прийому-передачі від 01.11.2019 року з якого також не вбачається отримання ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» виробничої лабораторії.
Додатково хочемо зазначити, що відповідно до вимог тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції учасника гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції завантажив файл (Лабораторія. rar). У якому завантажено документ «Лист гарантія лабораторія» виданий ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» , який не являється ні власником лабораторії ні Учасником закупівлі.
Таким чином, Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» вимог Тендерної документації не виконав та не надав гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Відповідно до п.2.1. п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» учасник закупівлі повинен надати довідку про Наявність інженерно - технічних працівників.
У довідці обов’язково зазначаються працівники ключових посад інженерно-технічних працівників, а саме:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт;
- майстер.
- для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати один із наступних документів: копії дипломів про закінчення учбових закладів та копії наказів про призначення.
Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції завантажив «Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 13.02.2020 №Ч-13 (файл - Гарантійні листи та довідки.pdf). Відповідно до п. 7 графи 1 Інформаційної довідки зазначено працівника Новіка О.Є. – майстер виробничої дільниці.
Відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій" ДК 003:2010 від 01.11.2010 року Затверджено та надано чинності Наказом Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327 (далі – Класифікатор професій) зазначено такі види професій:
Майстер виробничої дільниці – за кодом ЗКППТР (Загальносоюзний класифікатор професій, посад та тарифних розрядів. 186016. - М.: Економіка, 1991) – 23398;
Начальник дільниці - за кодом ЗКППТР (Загальносоюзний класифікатор професій, посад та тарифних розрядів. 186016. - М.: Економіка, 1991) - 24097 .
Таким чином, згідно Класифікатору професій Майстер виробничої дільниці та Начальник дільниці є різними професіями, у зв’язку з чим наявність у складі тендерної пропозиції учасника Майстер виробничої дільниці не підтверджує наявність Начальника дільниці, у зв’язку з чим Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» вимог тендерної документації не виконав та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження наявності працівника - начальника дільниці.
Документів, які б підтверджували виконання працівником Новіком О.Є функції начальника дільниці у складі тендерної документації відсутні.
Згідно з п.1.1 ч.1 Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник закупівлі повинен надати інформаційну довідку у вигляді таблички.
Учасник торгів повинен доказати, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявності власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно до визначеного переліку в СКОРЕГОВАНОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ на весь час виконання робіт. Зазначений перелік не є вичерпним.
Відповідно до СКОРЕГОВАНОГО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ завантаженого до Тендерної документації де на ст. 23 фалу зазначено табличку про Мінімальну кількість техніки яка необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання, у п. 2 якої зазначено Комбінована дорожня машина (КДМ, сольовик) – 4 (шт..).
Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Довідка техніка_ок.pdf» у якому міститься «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», однак у даній таблиці відсутній запис про залучення учасником Комбінованої дорожньої машини (КДМ, сольовик), у кількості 4 (шт.).
Доводи учасника про те, що у договорах оренди або надання послуг зазначається Комбінована дорожня машина (КДМ, сольовик) не є підтвердженням того, що учасник їх планує залучати для виконання саме цих послуг, що підтверджує його неспроможність надати послуги.
Окрім цього, хочемо зазначити, що у жодному із наданих учасником договорів не вбачається оренда чи залучення ним Комбінованої дорожньої машини (КДМ, сольовик), у зв’язку з чим учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» жодним із можливих способів не підтвердив наявність власної або залученої Комбінованої дорожньої машини (КДМ, сольовик), а обставини викладені у Вимозі є видуманими і такими, що не відповідають дійсності.
Пояснення щодо не відповідності учасника п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції":
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено наступні вимоги:
"Для правильного оформлення пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. У разі неподання Учасником визначених документів, його тендерна пропозиція відхиляється.
Для дотримання положень ст. 25 та ст. 27 Закону, учаснику необхідно при розміщенні файлів тендерної пропозиції на електронному майданчику розмежувати документи, що відносяться до кваліфікаційних/технічних та фінансових, для коректного розкриття інформації електронною системою закупівель."
Учасником в порушення вимог тендерної документації п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" оприлюднено цінову пропозицію (файл ТП.pdf).
За даних торгів ціна в тендерній пропозиції учасника не має бути відкритою завчасно, оскільки, з логіки закону "Про публічні закупівлі" п.4 ч.1 ст30, у цьому випадку його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Замовником відхилено тендерну пропозицію.
Пояснення щодо невідповідності учасника п. 4 додатку 2:
Згідно п. 4 додатку 2 замовником встановлено, зокрема, наступні вимоги:
«Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником і до кінця виконання робіт (31.12.2020 р.) та документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;…»
На підтвердження відповідності зазначеним вимогам, у складі власної тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» завантажено у систему прозорро наступні файли:
«Договір 184-20.pdf»; «Договір 178-20.pdf»; «Договір 177-20.pdf»; «Договір 185-20.pdf»; «Договір 176-20.pdf»; «Договір 182-20.pdf»; «Договір 181-20.pdf»; «Договір 187-20.pdf»; «Договір 186-20.pdf»; «Договір 188-20.pdf»;
У зазначених файлах містяться договори про надання послуг між ТОВ «ТРАН ЛАЙН ГРУП» та ДП «ДерждорНДІ» на надання послуг з залученням лабораторії яка є в наявності у ДП «ДерждорНДІ», відповідно до вимог тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено файл «Гарантійний лист.pdf», у якому міститься гарантійний лист від ДП «ДерждорНДІ» з підтвердженням надання послуг згідно зазначених договорів, також файли: «Свідоцтво про калібрування 07.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 01.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 13.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 17.pdf», у яких містяться свідоцтва про калібрування та свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки, та файл «Атестат 01.pdf» у якому міститься атестат про акредитацію головного випробувального центру ДП «ДерждорНДІ».
Перш за все зазначаємо, що жоден із вказаних документів не підтверджує, що власником зазначеного лабораторного устаткування є саме ДП «ДерждорНДІ», а додаткових документів що можуть підтвердити, право власності ДП «ДерждорНДІ» на вимірювальну лабораторію (Договір куплі-продажу, інвентарні картки бухгалтерського обліку тощо) у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» надано не було, замовник вирішує, що тендерна пропозиція учасника ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, а саме п.4 додатку 2.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 лютого 2020 19:19
Дата подання: 24 лютого 2020 18:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000005 ● 36ec8057bd504763ba6b04a70951c2a7
- Статус: завершено ● Дата: 04 червня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.04.2020 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-11-001556-c 11.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Данко | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
39 797 547,00
UAH з ПДВ
|
39 326 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" |
39 912 547,00
UAH з ПДВ
|
39 505 688,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
39 326 754,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2021 10:22
|
ДУ 7 дог 20144.PDF | зміни до договору |
02 березня 2021 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 15:46
|
ДУ 6 Дог. 20144.PDF | зміни до договору |
26 січня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:46
|
ДУ 5 дог 20144.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2020 14:15
|
ДУ 4 дог 20144.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2020 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2020 11:22
|
ДУ 3 дог 20144.PDF | зміни до договору |
07 серпня 2020 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 11:59
|
ДУ 2 дог 20144.PDF | зміни до договору |
24 червня 2020 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2020 15:31
|
ДУ 1 дог 20144.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2020 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 18:39
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 18:38
|
Дог 20144_2020.PDF | укладений |
10 квітня 2020 18:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1, 4.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1, 4.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ст.41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, враховуючи п. 11.2. Договору, продовжити надання послуг згідно договору про закупівлю послуг в обсязі, що становить не більше 20% вартості даного договору |
Номер договору про закупівлю: | 20144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ст.41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, враховуючи п. 11.2 Договору, продовжити дію договора відповідно п.11.1 та надання послуг , в обсязі, що становить не більше 20% вартості даного договору |
Номер договору про закупівлю: | 20144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 11.1, 1,6 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |