Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Т-25-13 Козелець — Козари — Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин — Бахмач — Дмитрівка (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ — Носівка, Т-25-26 Ніжин — Бобровиця — Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець — Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-41 Новий Биків — Згурівка — Яготин (окремими ділянками), Т-25-45 Ічня — Буди, Т-25-51 /М-02/ — Заньки, Т-25-59 /М-02/ — Лісове.
Maintenance services of public roads of national importance and artificial structures on them in the Chernihiv region for 2020: T-25-13 Kozelets - Kozary - Nosivka (separate sections), T-25-14 Nizhyn - Bakhmach - Dmytrivka (separate sections) ), T-25-15 / P-68 / - Dmitrovka - Kharkiv (in separate sections), T-25-24 Borzna - Ichnya - Pryluky (separate sections), T-25-25 / M-02 / - Nosivka, T -25-26 Nizhyn - Bobrovytsya - Nova Basan (separate sections), T-25-27 Bobrovytsya - Svidovets - Novy Bykov - Ichnya (separate sections), T-25-28 Kozelets - Bo rovitsa (separate sections), T-25-41 Novy Bykov - Zgurovka - Yagotyn (separate sections), T-25-45 Ichnia - Buda, T-25-51 / M-02 / - Zanki, T-25-59 / M-02 / - Forest.
Maintenance services of public roads of national importance and artificial structures on them in the Chernihiv region for 2020: T-25-13 Kozelets - Kozary - Nosivka (separate sections), T-25-14 Nizhyn - Bakhmach - Dmytrivka (separate sections) ), T-25-15 / P-68 / - Dmitrovka - Kharkiv (in separate sections), T-25-24 Borzna - Ichnya - Pryluky (separate sections), T-25-25 / M-02 / - Nosivka, T -25-26 Nizhyn - Bobrovytsya - Nova Basan (separate sections), T-25-27 Bobrovytsya - Svidovets - Novy Bykov - Ichnya (separate sections), T-25-28 Kozelets - Bo rovitsa (separate sections), T-25-41 Novy Bykov - Zgurovka - Yagotyn (separate sections), T-25-45 Ichnia - Buda, T-25-51 / M-02 / - Zanki, T-25-59 / M-02 / - Forest.
Очікувана вартість
44 000 000,00 UAH
UA-2020-01-11-001470-c ● 0d94be4e3e774e0184d402da75b3cfb4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Чех Анатолій Олексійович 380972810934 dv_sad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Chekh Anatolii Oleksiiovych 380972810934 dv_sad@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 44 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 440 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 440000 UAH |
Publication date: | 11 січня 2020 16:17 |
Enquiries until: | 04 лютого 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 лютого 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 44 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 440 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Т-25-13 Козелець — Козари — Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин — Бахмач — Дмитрівка (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ — Носівка, Т-25-26 Ніжин — Бобровиця — Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець — Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-41 Новий Биків — Згурівка — Яготин (окремими ділянками), Т-25-45 Ічня — Буди, Т-25-51 /М-02/ — Заньки, Т-25-59 /М-02/ — Лісове.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Maintenance services of public roads of national importance and artificial structures on them in the Chernihiv region for 2020: T-25-13 Kozelets - Kozary - Nosivka (separate sections), T-25-14 Nizhyn - Bakhmach - Dmytrivka (separate sections) ), T-25-15 / P-68 / - Dmitrovka - Kharkiv (in separate sections), T-25-24 Borzna - Ichnya - Pryluky (separate sections), T-25-25 / M-02 / - Nosivka, T -25-26 Nizhyn - Bobrovytsya - Nova Basan (separate sections), T-25-27 Bobrovytsya - Svidovets - Novy Bykov - Ichnya (separate sections), T-25-28 Kozelets - Bo rovitsa (separate sections), T-25-41 Novy Bykov - Zgurovka - Yagotyn (separate sections), T-25-45 Ichnia - Buda, T-25-51 / M-02 / - Zanki, T-25-59 / M-02 / - Forest.
Розгорнути
Згорнути
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Кошти державного бюджету. Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №3 від 10.01.2020 р. та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому періодичність перерахування авансу не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 14:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 13:38 |
_Пов. змини ТД Е.У. №8_2020_О.В..doc | |
06 лютого 2020 13:37 |
20р ЕУ_ТЗ_Зміна 1_8_.xls | |
06 лютого 2020 13:37 |
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_8_Закресл..xls | |
06 лютого 2020 13:36 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_8 Закресл..doc | |
06 лютого 2020 13:36 |
ТЗ 8 Зміна 1.PDF | |
06 лютого 2020 13:35 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ Зміна 1_10Т_8.doc | |
06 лютого 2020 13:35 |
Додаток 5.doc | |
06 лютого 2020 13:35 |
Додаток 4.doc | |
06 лютого 2020 13:34 |
Додаток 3.doc | |
06 лютого 2020 13:34 |
Додаток 2_ 10 Т_2020.doc | |
06 лютого 2020 13:33 |
Проект ЗМІНА 1_ ДОГ Е.У. 10 Т _2020.doc | |
06 лютого 2020 13:32 |
_Т.Д. Зміна 1 Нова редакц. е.у 10Т №8_ 2020 О.В..doc |
06 лютого 2020 14:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2020 13:38 |
_Пов. змини ТД Е.У. №8_2020_О.В..doc
|
|||
06 лютого 2020 13:37 |
20р ЕУ_ТЗ_Зміна 1_8_.xls
|
|||
06 лютого 2020 13:37 |
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_8_Закресл..xls
|
|||
06 лютого 2020 13:36 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_8 Закресл..doc
|
|||
06 лютого 2020 13:36 |
ТЗ 8 Зміна 1.PDF
|
|||
06 лютого 2020 13:35 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ Зміна 1_10Т_8.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:35 |
Додаток 5.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:35 |
Додаток 4.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:34 |
Додаток 3.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:34 |
Додаток 2_ 10 Т_2020.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:33 |
Проект ЗМІНА 1_ ДОГ Е.У. 10 Т _2020.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:32 |
_Т.Д. Зміна 1 Нова редакц. е.у 10Т №8_ 2020 О.В..doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-11-001470-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 19 лютого 2020 17:42
вимога
На підставі ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" умовам тендерної документації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а також навадати (завантажити) для ознайомлення Протокол розгляду тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 16:28
На Вашу вимогу від 19.02.2020, номер вимоги: UA-2020-01-11-001470-c.b1 повідомляємо, що інформація щодо причин відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", а також інших Учасників, міститься у розділі «Протокол розгляду тендерних пропозицій». У зв’язку із зверненням Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо Вам відповідь з такою інформацією в термін, що не перевищує п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пояснення щодо не відповідності учасника п. 3.1 Додатку 2:
Згідно п. 3.1 Додатку 2, Замовником встановлено, зокрема, наступні кваліфікаційні вимоги:
«…3.1. Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію договору на виконання експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з підтвердженням факту виконання робіт або копію договору на виконання робіт з поточного середнього чи дрібного ремонту автомобільних доріг. Копії договорів надаються з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. Аналогічний договір (-ри) має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%, при цьому аналогічний договір, або сума договорів (але не більше ніж 2 договори) в обсязі повинні бути не менше ніж 85 % від обсягів даної закупівлі….»
Учасник ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» на підтвердження відповідності зазначеним вимогам, у складі власної тендерної пропозиції завантажує у систему прозорро наступні файли:
«Досвід.pdf»; «Досвід2.pdf»; «досвід 1.pdf»; «досвід 2.pdf»; «досвід 3.pdf»; «досвід 4.pdf»; «досвід 5.pdf»; «досвід 6.pdf»; «досвід 7.pdf»; «досвід 8.pdf»; «досвід 9.pdf»; «досвід 10.pdf»; «досвід 11.pdf»; «досвід 12.pdf»; «досвід 13.pdf»; «досвід 14.pdf»; «досвід 15.pdf»; «досвід 16.pdf»; «досвід 17.pdf»; «досвід 18.pdf»; «досвід 19.pdf»; «досвід 20.pdf»; «досвід 21.pdf»; «досвід 22.pdf»; «досвід 23.pdf»; «досвід 24.pdf».
У файлі «Досвід.pdf» міститься сканована копія договору 19030 від 05.02.2019 року, укладеного між САД у Чернігівській області та ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», предмет договору « … послуги: експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення загального користування та штучних споруд на них в Чернігівській області, згідно технічного завдання за рахунок коштів державного бюджету (інших бюджетів) та в обумовлений цим договором термін….», ціна договору складає 1 161 597 378,00 (один мільярд сто шістдесят один мільйон п’ятсот дев’яносто сім тисяч триста сімдесят вісім гривень 00 копійок), строк дії договору – до 31.12.2019 року (згідно додаткової угоди №9 строк дії договору подовжено до 31.03.2020 року), скановані копії Додаткових угод 1, 2, 3, 4, 5, 6 та додатки до них.
У файлі «Досвід2.pdf» містяться скановані копії Додаткових угод 7, 8, 9, 10, 11 та додатки до них.
Враховуючи вимоги, встановлені в тендерній документації (п. 3.1 додатку 2), замовник може прийняти до уваги аналогічний договір 19030 від 05.02.2019 року, тільки у разі якщо він завершений учасником не менше ніж на 85%, зробивши математичний розрахунок, замовником було визначено, що у разі виконання зазначеного договору на 85%, грошова сума його виконання має становити не менше ніж 987 357 771,30 гривень (дев’ятсот вісімдесят сім мільйонів триста п’ятдесят сім тисяч сімсот сімдесят одна гривня 30 копійок), проаналізувавши довідки КБ-3 та акти КБ-2в до договору 19030 від 05.02.2019 року, надані учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» у складі файлів «досвід 1.pdf»; «досвід 2.pdf»; «досвід 3.pdf»; «досвід 4.pdf»; «досвід 5.pdf»; «досвід 6.pdf»; «досвід 7.pdf»; «досвід 8.pdf»; «досвід 9.pdf»; «досвід 10.pdf»; «досвід 11.pdf»; «досвід 12.pdf»; «досвід 13.pdf»; «досвід 14.pdf»; «досвід 15.pdf»; «досвід 16.pdf»; «досвід 17.pdf»; «досвід 18.pdf»; «досвід 19.pdf»; «досвід 20.pdf»; «досвід 21.pdf»; «досвід 22.pdf»; «досвід 23.pdf»; «досвід 24.pdf» завантажених учасником у систему прозорро, замовник встановив, що договір виконаний на суму 229 989 790,65 грн (двісті двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч сімсот дев’яносто гривень 65 копійок) що складає 19,8% від договірної ціни.
Враховуючи що жодна додаткова угода не мала умов зменшення договірної ціни договору 19030 від 05.02.2019 року, замовником встановлено, що договір 19030 від 05.02.2019 року не виконано на 85%, а отже замовник не може його враховувати як підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасника ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП». Враховуючи, що договір 19030 від 05.02.2019 року, який наданий учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» як аналогічний, не відповідає вимогам встановленим замовником у тендерній документації, а іншого договору, який би підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору учасником, у складі своєї тендерної пропозиції, надано не було, замовник вирішує що тендерна пропозиція учасника ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, а саме п. 3.1 Додатку 2.
Пояснення щодо невідповідності учасника п. 4 додатку 2:
Згідно п. 4 додатку 2 замовником встановлено, зокрема, наступні вимоги:
«Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником і до кінця виконання робіт (31.12.2020 р.) та документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;…»
На підтвердження відповідності зазначеним вимогам, у складі власної тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» завантажено у систему прозорро наступні файли:
«Договір 184-20.pdf»; «Договір 178-20.pdf»; «Договір 177-20.pdf»; «Договір 185-20.pdf»; «Договір 176-20.pdf»; «Договір 182-20.pdf»; «Договір 181-20.pdf»; «Договір 187-20.pdf»; «Договір 186-20.pdf»; «Договір 188-20.pdf»;
У зазначених файлах містяться договори про надання послуг між ТОВ «ТРАН ЛАЙН ГРУП» та ДП «ДерждорНДІ» на надання послуг з залученням лабораторії яка є в наявності у ДП «ДерждорНДІ», відповідно до вимог тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено файл «Гарантійний лист.pdf», у якому міститься гарантійний лист від ДП «ДерждорНДІ» з підтвердженням надання послуг згідно зазначених договорів, також файли: «Свідоцтво про калібрування 07.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 01.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 13.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 17.pdf», у яких містяться свідоцтва про калібрування та свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки, та файл «Атестат 01.pdf» у якому міститься атестат про акредитацію головного випробувального центру ДП «ДерждорНДІ».
Перш за все зазначаємо, що жоден із вказаних документів не підтверджує, що власником зазначеного лабораторного устаткування є саме ДП «ДерждорНДІ», а додаткових документів що можуть підтвердити, право власності ДП «ДерждорНДІ» на вимірювальну лабораторію (Договір куплі-продажу, інвентарні картки бухгалтерського обліку тощо) у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» надано не було, замовник вирішує, що тендерна пропозиція учасника ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, а саме п.4 додатку 2.
Пояснення щодо не відповідності учасника п. 3.1 Додатку 2:
Згідно п. 3.1 Додатку 2, Замовником встановлено, зокрема, наступні кваліфікаційні вимоги:
«…3.1. Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію договору на виконання експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з підтвердженням факту виконання робіт або копію договору на виконання робіт з поточного середнього чи дрібного ремонту автомобільних доріг. Копії договорів надаються з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. Аналогічний договір (-ри) має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%, при цьому аналогічний договір, або сума договорів (але не більше ніж 2 договори) в обсязі повинні бути не менше ніж 85 % від обсягів даної закупівлі….»
Учасник ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» на підтвердження відповідності зазначеним вимогам, у складі власної тендерної пропозиції завантажує у систему прозорро наступні файли:
«Досвід.pdf»; «Досвід2.pdf»; «досвід 1.pdf»; «досвід 2.pdf»; «досвід 3.pdf»; «досвід 4.pdf»; «досвід 5.pdf»; «досвід 6.pdf»; «досвід 7.pdf»; «досвід 8.pdf»; «досвід 9.pdf»; «досвід 10.pdf»; «досвід 11.pdf»; «досвід 12.pdf»; «досвід 13.pdf»; «досвід 14.pdf»; «досвід 15.pdf»; «досвід 16.pdf»; «досвід 17.pdf»; «досвід 18.pdf»; «досвід 19.pdf»; «досвід 20.pdf»; «досвід 21.pdf»; «досвід 22.pdf»; «досвід 23.pdf»; «досвід 24.pdf».
У файлі «Досвід.pdf» міститься сканована копія договору 19030 від 05.02.2019 року, укладеного між САД у Чернігівській області та ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», предмет договору « … послуги: експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення загального користування та штучних споруд на них в Чернігівській області, згідно технічного завдання за рахунок коштів державного бюджету (інших бюджетів) та в обумовлений цим договором термін….», ціна договору складає 1 161 597 378,00 (один мільярд сто шістдесят один мільйон п’ятсот дев’яносто сім тисяч триста сімдесят вісім гривень 00 копійок), строк дії договору – до 31.12.2019 року (згідно додаткової угоди №9 строк дії договору подовжено до 31.03.2020 року), скановані копії Додаткових угод 1, 2, 3, 4, 5, 6 та додатки до них.
У файлі «Досвід2.pdf» містяться скановані копії Додаткових угод 7, 8, 9, 10, 11 та додатки до них.
Враховуючи вимоги, встановлені в тендерній документації (п. 3.1 додатку 2), замовник може прийняти до уваги аналогічний договір 19030 від 05.02.2019 року, тільки у разі якщо він завершений учасником не менше ніж на 85%, зробивши математичний розрахунок, замовником було визначено, що у разі виконання зазначеного договору на 85%, грошова сума його виконання має становити не менше ніж 987 357 771,30 гривень (дев’ятсот вісімдесят сім мільйонів триста п’ятдесят сім тисяч сімсот сімдесят одна гривня 30 копійок), проаналізувавши довідки КБ-3 та акти КБ-2в до договору 19030 від 05.02.2019 року, надані учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» у складі файлів «досвід 1.pdf»; «досвід 2.pdf»; «досвід 3.pdf»; «досвід 4.pdf»; «досвід 5.pdf»; «досвід 6.pdf»; «досвід 7.pdf»; «досвід 8.pdf»; «досвід 9.pdf»; «досвід 10.pdf»; «досвід 11.pdf»; «досвід 12.pdf»; «досвід 13.pdf»; «досвід 14.pdf»; «досвід 15.pdf»; «досвід 16.pdf»; «досвід 17.pdf»; «досвід 18.pdf»; «досвід 19.pdf»; «досвід 20.pdf»; «досвід 21.pdf»; «досвід 22.pdf»; «досвід 23.pdf»; «досвід 24.pdf» завантажених учасником у систему прозорро, замовник встановив, що договір виконаний на суму 229 989 790,65 грн (двісті двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч сімсот дев’яносто гривень 65 копійок) що складає 19,8% від договірної ціни.
Враховуючи що жодна додаткова угода не мала умов зменшення договірної ціни договору 19030 від 05.02.2019 року, замовником встановлено, що договір 19030 від 05.02.2019 року не виконано на 85%, а отже замовник не може його враховувати як підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасника ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП». Враховуючи, що договір 19030 від 05.02.2019 року, який наданий учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» як аналогічний, не відповідає вимогам встановленим замовником у тендерній документації, а іншого договору, який би підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору учасником, у складі своєї тендерної пропозиції, надано не було, замовник вирішує що тендерна пропозиція учасника ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, а саме п. 3.1 Додатку 2.
Пояснення щодо невідповідності учасника п. 4 додатку 2:
Згідно п. 4 додатку 2 замовником встановлено, зокрема, наступні вимоги:
«Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником і до кінця виконання робіт (31.12.2020 р.) та документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;…»
На підтвердження відповідності зазначеним вимогам, у складі власної тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» завантажено у систему прозорро наступні файли:
«Договір 184-20.pdf»; «Договір 178-20.pdf»; «Договір 177-20.pdf»; «Договір 185-20.pdf»; «Договір 176-20.pdf»; «Договір 182-20.pdf»; «Договір 181-20.pdf»; «Договір 187-20.pdf»; «Договір 186-20.pdf»; «Договір 188-20.pdf»;
У зазначених файлах містяться договори про надання послуг між ТОВ «ТРАН ЛАЙН ГРУП» та ДП «ДерждорНДІ» на надання послуг з залученням лабораторії яка є в наявності у ДП «ДерждорНДІ», відповідно до вимог тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено файл «Гарантійний лист.pdf», у якому міститься гарантійний лист від ДП «ДерждорНДІ» з підтвердженням надання послуг згідно зазначених договорів, також файли: «Свідоцтво про калібрування 07.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 01.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 13.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 17.pdf», у яких містяться свідоцтва про калібрування та свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки, та файл «Атестат 01.pdf» у якому міститься атестат про акредитацію головного випробувального центру ДП «ДерждорНДІ».
Перш за все зазначаємо, що жоден із вказаних документів не підтверджує, що власником зазначеного лабораторного устаткування є саме ДП «ДерждорНДІ», а додаткових документів що можуть підтвердити, право власності ДП «ДерждорНДІ» на вимірювальну лабораторію (Договір куплі-продажу, інвентарні картки бухгалтерського обліку тощо) у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» надано не було, замовник вирішує, що тендерна пропозиція учасника ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, а саме п.4 додатку 2.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-11-001470-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 24 лютого 2020 19:21
Дата подання: 24 лютого 2020 19:21
ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі»
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства,
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 27.02.2020 № 3755 +Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 19:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2020 № 4981.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 15:53
Рішення від 16.03.2020 №4981.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 19:42
Номер скарги: UA-2020-01-11-001470-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 24 лютого 2020 18:23
Дата подання: 24 лютого 2020 18:23
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 18:03
Рішення від 26.02.2020 № 3693 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 18:02
Рішення від 16.03.2020 № 4982.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 16:24
Номер скарги: UA-2020-01-11-001470-c.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 24 лютого 2020 23:59
Дата подання: 24 лютого 2020 23:59
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 27.02.2020 № 3773 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 18:59
Рішення від 16.03.2020 № 4984.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 16:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 лютого 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Данко | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 лютого 2020 16:50 |
Коментар щодо відміни: | Виявлення в процесі виробничої діяльності невідповідності оприлюдненого технічного завдання до торгів в частині потреб та видів послуг в розрізі вимог Укравтодору та уточнених завдань на 2020 рік, що має негативний вплив рядом встановлених факторів на технологію та кінцевий результат послуг з експлуатаційного утримання. |
Документи:
27 лютого 2020 16:49
|
_125_Пр. видм торг. Е.У. _8_2020.PDF |