Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та технічне обслуговування систем протипожежного захисту на об'єктах адміністрації МП Південний
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2020-01-11-001311-c 3905c22b136b4ae5a6d21239110102c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошанюк Наталія Романовна

+380487526130 natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Волошанюк Наталія Романовна
+380487526130
natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 12:17
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Обсяг надання послуг - відповідно до технічних вимог. Місце надання послуг - 65481, Одеська область, м. Южне:
- вул. Берегова, буд. 11 - адміністрація МП Південний;
- вул. Новобілярська, буд. 1 - СП "Портовик" (спортивний комплекс);
- вул. Приморська, буд. 1 - СП "Портовик" (профілакторій).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт та технічне обслуговування систем протипожежного захисту на об'єктах адміністрації МП Південний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія щоквартально, за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів після підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 14 січня 2020 12:41
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:30
Доброго дня! Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає надати: п. 3.13 Копія Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) відповідно до порядку видачі дозволів, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами) (приймається Дозвіл, виданий попереднім органом акредитації), а саме на наступні послуги (роботи): - «Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників» (п. 13 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки). Враховуючи викладене, згідно додатку 6 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107, підприємствам, що не оформлювали відповідні дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки в більш ранній час (до введення в дію даної постанови КМУ), потрібно в обов’язковому порядку оформити декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. На підставі вищевикладеного, нашим підприємством отримано не Дозвіл, а Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, однак маємо Декларацію. Тому просимо впорядкувати тендерну документацію, а саме: потрібно зазначити у Додатку 2, що необхідно надати – копію дозволу АБО копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 17.01.2020 р.

Відповідь на запитання (подання запитання – 14 січня 2020 о 12:41) по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2020-01-11-001311-с від 11.01.2020) на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2(Ремонт та технічне обслуговування систем протипожежного захисту на об'єктах адміністрації МП Південний)

Стосовно поставленого запитання, опублікованого в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає надати: п. 3.13 Копія Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) відповідно до порядку видачі дозволів, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами) (приймається Дозвіл, виданий попереднім органом акредитації), а саме на наступні послуги (роботи):
«Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників» (п. 13 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки).
Так, Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Постанова) затверджений Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок). Відповідно до п. 6 Порядку Дозвіл видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3.
Так, відповідно до п. 13 додатку 2 зазначеного Порядку, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників відносяться до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, та, відповідно, потребують отримання Дозволу.
Додатком 6 зазначеної Порядку визначений Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. При цьому, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників в зазначеному Переліку відсутні.
Таким чином, твердження, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці достатньо для виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, є хибним, внесення змін до Тендерної документації на вищезазначений предмет закупівлі вважаємо не доцільним.

Голова тендерного комітету –начальник ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) М.А. Широков

Головний інженер ПФ ДП «АМПУ»
(адміністрації МП Південний) Д.В. Караман

Секретар ТК

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-11-001311-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 22 січня 2020 16:55
Скарга
Скарга на вимоги Тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 січня 2020 20:15
рішення від 27.01.2020 № 1556 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 20:15
Резолютивна частина рішення від 10.02.2020 № 2484.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 19:45
Рішення від 10.02.2020 № 2484.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 19:38

Документи подані скаржником

22 січня 2020 16:55
Скарга на вимоги.pdf
22 січня 2020 16:55
Платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

13 лютого 2020 19:38
Рішення від 10.02.2020 № 2484.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС" 295 000,00
UAH
295 000,00
UAH
Документи
ПП "Спецавтоматика-2007" 340 000,00
UAH
340 000,00
UAH
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 370 000,00
UAH
370 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 14:06
public_doc.p7s
27 січня 2020 13:01
Проект договору.PDF
27 січня 2020 13:01
Лист-згода з ТВ.PDF
27 січня 2020 13:01
Копія Статуту.PDF
27 січня 2020 13:01
Копія Ліцензії.PDF
27 січня 2020 13:01
Згода.PDF
27 січня 2020 13:01
Довідка код доступу.PDF

Публічні документи

27 січня 2020 13:19
технічні вимоги.PDF
27 січня 2020 13:19
статут підприємства.pdf
27 січня 2020 13:19
проект договору.PDF
27 січня 2020 13:19
копія дозволу.PDF

Публічні документи

27 січня 2020 13:28
Електронний підпис
27 січня 2020 13:28
Ліцензія ДАБІ.pdf
27 січня 2020 13:28
Витяг ПДВ.pdf
27 січня 2020 13:28
страховий поліс.pdf
27 січня 2020 13:28
статутні.pdf
27 січня 2020 13:28
Сертифікат 45001.pdf
27 січня 2020 13:28
сертифікат ISO 9001 2015.pdf
27 січня 2020 13:28
Повноваження.pdf
27 січня 2020 13:28
копія ліцензії.pdf
27 січня 2020 13:28
копія Декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС"

ПП "Спецавтоматика-2007"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС"
#36155020
Переможець 295 000,00
UAH
25 лютого 2020 13:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС"
#36155020
295 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:18
ЗВІТ про виконання договору 47-В-ПВФ-20 від 16.03.2020.docx укладений
15 березня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:50
ду 1 к 47-В-ПВФ-20 від 16.03.2020 ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:49
Повідомлення про внесення змін до договору (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 10:30
47-В-ПВФ-20 від 16.03.2020 ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС.pdf укладений
17 березня 2020 10:30
Звіт про укладені договори.docx укладений
17 березня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі згідно із пунктом 4 частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 2.1.2. цього Договору викласти в наступній редакції: «2.1.2. Надавати Послуги згідно з Додатком № 1 – «Технічний порядок надання послуг», Додатком № 2 – «Договірна ціна», Додатком № 3 – «План-графік», Додатком № 4 – «Регламент» та Додатком № 5 – «Попередня відомість обсягів», які є невід’ємними частинами цього Договору, до 28.02.2021.». 2. Відповідно до пункту 8.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 7.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 28.02.2021, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 3. Відповідно до пункту 8.5. цього Договору, Сторони домовились Додаток № 3 – «План-графік», Додаток № 4 – «Регламент», Додаток № 5 – «Попередня відомість обсягів» викласти в нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємними частинами цього Договору. 4.Усі інші умови цього Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним.»
Номер договору про закупівлю: 47-В-ПВФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 215 396,64
UAH