Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт та технічне обслуговування систем протипожежного захисту на об'єктах адміністрації МП Південний
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2020-01-11-001311-c ● 3905c22b136b4ae5a6d21239110102c0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Волошанюк Наталія Романовна +380487526130 natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2020 12:17 |
Очікувана вартість: | 370 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Обсяг надання послуг - відповідно до технічних вимог. Місце надання послуг - 65481, Одеська область, м. Южне:
- вул. Берегова, буд. 11 - адміністрація МП Південний;
- вул. Новобілярська, буд. 1 - СП "Портовик" (спортивний комплекс);
- вул. Приморська, буд. 1 - СП "Портовик" (профілакторій).
- вул. Берегова, буд. 11 - адміністрація МП Південний;
- вул. Новобілярська, буд. 1 - СП "Портовик" (спортивний комплекс);
- вул. Приморська, буд. 1 - СП "Портовик" (профілакторій).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт та технічне обслуговування систем протипожежного захисту на об'єктах адміністрації МП Південний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | щоквартально, за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів після підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2020 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2020 15:08 |
ТД ремонт та технічне обслуговування систем протипожежного захисту.doc | |
11 січня 2020 15:08 |
Проект договору.docx | |
11 січня 2020 15:08 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 14 січня 2020 12:41
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:30
Доброго дня!
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає надати: п. 3.13 Копія Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) відповідно до порядку видачі дозволів, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами) (приймається Дозвіл, виданий попереднім органом акредитації), а саме на наступні послуги (роботи):
- «Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників» (п. 13 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки).
Враховуючи викладене, згідно додатку 6 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107, підприємствам, що не оформлювали відповідні дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки в більш ранній час (до введення в дію даної постанови КМУ), потрібно в обов’язковому порядку оформити декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
На підставі вищевикладеного, нашим підприємством отримано не Дозвіл, а Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, однак маємо Декларацію. Тому просимо впорядкувати тендерну документацію, а саме: потрібно зазначити у Додатку 2, що необхідно надати – копію дозволу АБО копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 17.01.2020 р.
Відповідь на запитання (подання запитання – 14 січня 2020 о 12:41) по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2020-01-11-001311-с від 11.01.2020) на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2(Ремонт та технічне обслуговування систем протипожежного захисту на об'єктах адміністрації МП Південний)
Стосовно поставленого запитання, опублікованого в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає надати: п. 3.13 Копія Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) відповідно до порядку видачі дозволів, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами) (приймається Дозвіл, виданий попереднім органом акредитації), а саме на наступні послуги (роботи):
«Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників» (п. 13 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки).
Так, Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Постанова) затверджений Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок). Відповідно до п. 6 Порядку Дозвіл видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3.
Так, відповідно до п. 13 додатку 2 зазначеного Порядку, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників відносяться до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, та, відповідно, потребують отримання Дозволу.
Додатком 6 зазначеної Порядку визначений Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. При цьому, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників в зазначеному Переліку відсутні.
Таким чином, твердження, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці достатньо для виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, є хибним, внесення змін до Тендерної документації на вищезазначений предмет закупівлі вважаємо не доцільним.
Голова тендерного комітету –начальник ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) М.А. Широков
Головний інженер ПФ ДП «АМПУ»
(адміністрації МП Південний) Д.В. Караман
Секретар ТК
Затверджено рішенням ТК від 17.01.2020 р.
Відповідь на запитання (подання запитання – 14 січня 2020 о 12:41) по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2020-01-11-001311-с від 11.01.2020) на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2(Ремонт та технічне обслуговування систем протипожежного захисту на об'єктах адміністрації МП Південний)
Стосовно поставленого запитання, опублікованого в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає надати: п. 3.13 Копія Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) відповідно до порядку видачі дозволів, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами) (приймається Дозвіл, виданий попереднім органом акредитації), а саме на наступні послуги (роботи):
«Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників» (п. 13 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки).
Так, Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Постанова) затверджений Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок). Відповідно до п. 6 Порядку Дозвіл видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3.
Так, відповідно до п. 13 додатку 2 зазначеного Порядку, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників відносяться до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, та, відповідно, потребують отримання Дозволу.
Додатком 6 зазначеної Порядку визначений Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. При цьому, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників в зазначеному Переліку відсутні.
Таким чином, твердження, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці достатньо для виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, є хибним, внесення змін до Тендерної документації на вищезазначений предмет закупівлі вважаємо не доцільним.
Голова тендерного комітету –начальник ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) М.А. Широков
Головний інженер ПФ ДП «АМПУ»
(адміністрації МП Південний) Д.В. Караман
Секретар ТК
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-11-001311-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 22 січня 2020 16:55
Дата подання: 22 січня 2020 16:55
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 січня 2020 20:15
рішення від 27.01.2020 № 1556 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 20:15
Резолютивна частина рішення від 10.02.2020 № 2484.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 19:45
Рішення від 10.02.2020 № 2484.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 19:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС" |
295 000,00
UAH
|
295 000,00
UAH
|
Документи |
ПП "Спецавтоматика-2007" |
340 000,00
UAH
|
340 000,00
UAH
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
370 000,00
UAH
|
370 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС" #36155020 |
Переможець |
295 000,00
UAH
|
25 лютого 2020 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 11:18
|
ЗВІТ про виконання договору 47-В-ПВФ-20 від 16.03.2020.docx | укладений |
15 березня 2021 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:50
|
ду 1 к 47-В-ПВФ-20 від 16.03.2020 ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:49
|
Повідомлення про внесення змін до договору (1).docx | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 10:30
|
47-В-ПВФ-20 від 16.03.2020 ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС.pdf | укладений |
17 березня 2020 10:30
|
Звіт про укладені договори.docx | укладений |
17 березня 2020 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі згідно із пунктом 4 частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 2.1.2. цього Договору викласти в наступній редакції: «2.1.2. Надавати Послуги згідно з Додатком № 1 – «Технічний порядок надання послуг», Додатком № 2 – «Договірна ціна», Додатком № 3 – «План-графік», Додатком № 4 – «Регламент» та Додатком № 5 – «Попередня відомість обсягів», які є невід’ємними частинами цього Договору, до 28.02.2021.». 2. Відповідно до пункту 8.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 7.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 28.02.2021, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 3. Відповідно до пункту 8.5. цього Договору, Сторони домовились Додаток № 3 – «План-графік», Додаток № 4 – «Регламент», Додаток № 5 – «Попередня відомість обсягів» викласти в нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємними частинами цього Договору. 4.Усі інші умови цього Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним.» |
Номер договору про закупівлю: | 47-В-ПВФ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |