Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
9 150,00 UAH
UA-2020-01-11-001307-c 3eaadffc03764993a00a939f7d1aafef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анатоліївна Чередніченко

+380989869445 internat8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Олена Анатоліївна Чередніченко
+380989869445
internat8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 15:40
Очікувана вартість: 9 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Крвий Ріг, вул.С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-здачі наданих послуг, виставленого Виконавцем Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 15:07
Оголошення.doc
11 січня 2020 15:07
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тупікін 8 880,00
UAH з ПДВ
8 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 10:25
Електронний підпис
20 січня 2020 10:23
Цінова пропозиція.pdf
20 січня 2020 10:23
Спеціфікація.pdf
20 січня 2020 10:23
Проект договору.pdf
20 січня 2020 10:23
про участника.pdf
20 січня 2020 10:23
прицівникі.pdf
20 січня 2020 10:23
оренда авто2.pdf
20 січня 2020 10:23
оренда авто.pdf
20 січня 2020 10:23
нет кредита приват.pdf
20 січня 2020 10:23
МТБ.pdf
20 січня 2020 10:23
лист-згода.pdf
20 січня 2020 10:23
Лист.pdf
20 січня 2020 10:23
Лист 2.pdf
20 січня 2020 10:23
договор аренды.pdf
20 січня 2020 10:23
договор 3 приклад.pdf
20 січня 2020 10:23
Договор 1 приклад.pdf
20 січня 2020 10:23
Договір2 приклад.pdf
20 січня 2020 10:23
державна реестрація.pdf
20 січня 2020 10:23
Витяг.pdf
20 січня 2020 10:23
ВИПИСКА.pdf
20 січня 2020 10:23
ВИПИСКА 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тупікін

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тупікін
#3199402292
Переможець 8 880,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 09:10

Документи

24 січня 2020 09:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тупікін
#3199402292
8 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2020 09:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:03
Додаткова угода №2 001307-с.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:01
Додаткова угода №2 001307-с.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 09:54
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 09:30
Додаткова угода №1 №001307-с.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 15:59
Договор 001307-c.pdf укладений
30 січня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Договору в частині ЗАМОВНИК стосовно зміни назви: -по всьому тексту Договору, в усіх додатках до нього та додаткових угодах укладених раніше,змінити найменування ЗАМОВНИКА з Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради" на Комунальний заклад освіти «Криворізька санаторна школа №8» Дніпропетровської обласної ради» Скорочена назва- КЗО " Криворізька санаторна школа №8"ДОР"
Номер договору про закупівлю: 001307-c
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви Комунального закладу освіти «Криворізька санаторна школа №8» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» Дніпропетровської обласної ради» , сторони прийшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1. В преамбулі та в тексті укладеного Договору слова Комунальний заклад освіти «Криворізька санаторна школа № 8 » Дніпропетровської обласної ради в усіх відмінках замінити на слова Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» Дніпропетровської обласної ради». 2. Сторони дійшли згоди щодо необхідності приведення у відповідність діючих реквізитів та внести зміни до РОЗДІЛУ ХІП. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін та викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК КЗО «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» ДОР» 50047. м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., вул. Сергія Колачевського, 86а IBAN UA348201720344230002000052368 ГУ ДКСУ у м. Київ ЄДРПОУ 20204696 3. Сторони прийшли до згоди зменшити суму договору на 2630,00 грн., та внести зміни в п. 3.1 розділу ІІІ. Ціна договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору складається із загальної вартості послуг за цим Договором згідно переліку послуг з відновлення картриджів (Додаток №1 до цього договору про закупівлю) та становить 6250,00 (шість тисяч двісті п'ятдесят грн. 00 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 001307-c
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML