Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
19 400,00 UAH
UA-2020-01-11-000877-c 18fcc4dc0d0a451aa043bb18f0ff0e4c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Полонська Наталія Анатоліївна

380629331400 kymgbsmp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 01990660
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а
Контактна особа: Полонська Наталія Анатоліївна
380629331400
kymgbsmp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 13:02
Очікувана вартість: 19 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Ручка кулькова червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахмутська,20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Ручка кулькова, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахмутська,20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
45 упаковка
Скрепки 25 мм (100 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахмутська,20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Файли А4 (100 шт) прозорі вертикальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахмутська,20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
45 упаковка
Скоби до степлеру №24/6 (1000 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахмутська, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Олівець простий деревяний з ластиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахмутська, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
178 Одиниця
Папір офісний білий А4 80 г/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахмутська, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: міський бюджет-медична субвенція з державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 13:01
оголошення канц.docx
11 січня 2020 12:54
Специфікація канцелярия.docx
11 січня 2020 12:53
ДОГОВОР на закупівлю.doc
11 січня 2020 12:52
Тех завдання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 16 860,00
UAH з ПДВ
12 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 14 170,86
UAH з ПДВ
13 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 17 737,50
UAH з ПДВ
13 250,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 14 706,30
UAH з ПДВ
14 706,30
UAH з ПДВ
Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА 15 630,15
UAH з ПДВ
15 630,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 14:25
Комер.проп.онов..pdf
20 січня 2020 15:09
Файл 1cт.jpg
20 січня 2020 15:09
висновок_cello Maxriter.pdf
20 січня 2020 15:09
Файл2cт.jpg
20 січня 2020 15:09
Скан_СЭС.pdf
20 січня 2020 15:09
Гарантійний лист.pdf
20 січня 2020 15:09
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf
20 січня 2020 15:09
Лист заходи довкілля.pdf
20 січня 2020 15:09
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
20 січня 2020 15:09
Довідка Статут.pdf
20 січня 2020 15:09
ДОВІДКА ЩОДО ПІДПИСУ.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 09:40
Уставные документы.rar
20 січня 2020 09:40
Документы.pdf

Публічні документи

16 січня 2020 11:26
КП БСМП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "СВІКОМ"

ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Переможець 12 850,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 13:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
12 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 14:07
Доп угода Бердник.PDF зміни до договору
17 лютого 2020 14:06
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 10:56
31 Бердник канцелярія.PDF укладений
05 лютого 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML