Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони: Лот 1 - складу на митному посту "Аккерман"; Лот 2 - складу на митному посту "Подільськ"
Очікувана вартість
693 900,00 UAH
UA-2020-01-11-000800-c 40a9febb929c44839e7cbb70a47a270a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Катерина

380487842518 ODESSA_CUSTOMS_TC@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43333459
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЛИП ІВАНА ТА ЮРІЯ , будинок 21 А
Контактна особа: Хоменко Катерина
380487842518
ODESSA_CUSTOMS_TC@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2020 14:00
Очікувана вартість: 693 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

11 січня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 12:28
ТД_Охорона складів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Форма тендерної пропозиції
Дата подання: 13 січня 2020 13:45
Дата відповіді: 16 січня 2020 09:48
Шановний замовник. Ознайомившись з Тендерною документацією зауважуемо що в ній відсутня "форма тендерної пропозиції " де вказується сумма тендерної пропозиції. Просимо внести зміни до ТД або надати розяснення. .
Відповідь: Виходячи зі змісту пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини 1 статті 1 Закону.
Частиною 2 статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів.
При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону.
Отже, неподання учасником у складі тендерної пропозиції «форми тендерної пропозиції» не буде підставою для відхилення такої пропозиції, оскільки таке подання не передбачено тендерною документацією замовника.
У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції «форми тендерної пропозиції», остання буде розглянута замовником як додатково надана інформація.
К-ть ГШР та охоронників
Дата подання: 14 січня 2020 17:16
Дата відповіді: 17 січня 2020 14:24
Доброго дня! Яка кількість групп реагування повинна бути та скільки в одній группі охоронників? З повагою!
Відповідь: Мінімум 1 група реагування на Об’єкт. 2-3 охоронника в групі.
Скільки охоронників на пост
Дата подання: 14 січня 2020 17:21
Дата відповіді: 17 січня 2020 14:25
Зазначено про 1 (один) цілодобовий пост на лот. На одному посту повинен знаходитись 1 охоронник чи більше. Прошу надати відповідь.
Відповідь: На одному посту повинен знаходитись мінімум 1 охоронник
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-11-000800-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР", Код ЄДРПОУ:42306010
Дата подання: 07 лютого 2020 14:07
вимога щодо визнання переможця по Лоту-1
на рішення Тендерного комітету щодо визнання переможця відкритих торгів на закупівлю охоронних послуг (послуги з охорони), Лот 1- охорона складу на митному посту «Аккерман» - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 17:59
Рішенням тендерного комітету від 12.02.2020 №12 відхилено вимогу Учасника закупівлі КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР"
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000800-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 13 лютого 2020 20:12
Вимога щодо визнання переможця по Лоту-1
Вимога щодо визнання переможця по Лоту 1 - охорона складу на митному посту «Аккерман»
Скасована
Дата: 14 лютого 2020 11:56
Причина: Втрата доцільності

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 14:07
Вимога (1).pdf

Документи

12 лютого 2020 17:59
Протокол 12.pdf

Документи подані скаржником

13 лютого 2020 20:12
Вимога.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з охорони: складу на митному посту "Аккерман"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 346 950,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 469,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 січня 2020 14:05
Закінчення: 27 січня 2020 14:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з охорони: складу на митному посту "Аккерман"
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська обл., Білгород-Дністровський, Шабська, 104 А
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником щомісячно згідно з виставленим Виконавцем рахунком на оплату Послуг та Акту виконаних послуг, складених у 2 (двох) примірниках по 1 (одному) для кожної із Сторін. Оплата за даним Договором здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником від Виконавця документів на оплату Послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за умови надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, відсутності виконавчих документів на безспірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Замовника та з урахуванням помісячного плану асигнувань до кошторису Замовника. Оплата проводиться в національній валюті України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування відповідних послуг на свій реєстраційний рахунок. У разі наявності виконавчих документів на безспірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Замовника розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня безспірного стягнення у разі наявності коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОБ ДОЗОР" 298 000,00
UAH з ПДВ
284 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" 311 454,00
UAH з ПДВ
284 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЩИТ-1" 315 891,60
UAH з ПДВ
284 535,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРМ ОХОРОНА" 336 000,00
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 17:38
Видгук_ТИРАС.jpg
21 січня 2020 17:38
Аналогічний договір1.jpg
21 січня 2020 17:38
Аналогічний договір.jpg
21 січня 2020 17:38
Акт виконних робіт.jpg
21 січня 2020 17:37
Проект договору.jpg
21 січня 2020 17:37
Проект договору 9.jpg
21 січня 2020 17:37
Проект договору 8.jpg
21 січня 2020 17:37
Проект договору 7.jpg
21 січня 2020 17:37
Проект договору 6.jpg
21 січня 2020 17:37
Проект договору 5.jpg
21 січня 2020 17:37
Проект договору 4.jpg
21 січня 2020 17:37
Проект договору 3.jpg
21 січня 2020 17:37
Проект договору 2.jpg
21 січня 2020 17:37
Проект договору 1.jpg
21 січня 2020 17:37
Приказ_Якименко.jpg
21 січня 2020 17:37
Наказ МВС України.jpg
21 січня 2020 17:37
Додаток _8.jpg
21 січня 2020 17:37
Додаток _7.jpg
21 січня 2020 17:37
Додаток _2.jpg
21 січня 2020 17:37
Додаток _7 1.jpg
21 січня 2020 17:37
Додаток _6.jpg
21 січня 2020 17:37
Додаток _1.jpg
21 січня 2020 17:37
Додаток _5.jpg
21 січня 2020 17:37
Довідка санкції.jpg
21 січня 2020 17:37
Додаток _4.jpg
21 січня 2020 17:37
Довідка лицензія.jpg
21 січня 2020 17:37
Додаток _3_1.jpg
21 січня 2020 17:37
Довідка довкіля.jpg
21 січня 2020 17:37
Додаток _3.jpg
21 січня 2020 17:37
Видгук_ТИРАС.jpg
21 січня 2020 17:37
Статут_Дозор_2019.jpg

Публічні документи

24 січня 2020 10:02
Електронний підпис
24 січня 2020 10:00
ШР 2020.pdf
24 січня 2020 10:00
Статут КП.pdf
24 січня 2020 09:59
ПДВ.pdf
24 січня 2020 09:59
Ліцензія.pdf
24 січня 2020 09:59
Лист-згода.pdf
24 січня 2020 09:59
Дов. ст.17.pdf
24 січня 2020 09:59
Дов. про санкції.pdf
24 січня 2020 09:59
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 20:31
Електронний підпис
13 лютого 2020 20:30
ЕЦП.p7s
24 січня 2020 18:33
Електронний підпис
24 січня 2020 18:33
Фото форменого одягу.PDF
24 січня 2020 18:33
фото автомобілів.PDF
24 січня 2020 18:33
Статут.pdf
24 січня 2020 18:33
Опис до статуту.PDF
24 січня 2020 18:32
Копія ліцензії МВС.PDF
24 січня 2020 18:32
копія виписки з ЄДР.PDF
24 січня 2020 18:32
Довідка ст. 17.PDF
24 січня 2020 18:32
Довідка про ГШР.PDF
24 січня 2020 18:32
Дипломи охоронників.pdf
24 січня 2020 18:32
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

25 січня 2020 17:05
Електронний підпис
25 січня 2020 16:48
Довідка про ліцензію.pdf
25 січня 2020 16:48
Довідка МВД.pdf
25 січня 2020 16:48
Витяг.pdf
25 січня 2020 16:48
Статут.pdf
25 січня 2020 16:48
приказ на ТВО.pdf
25 січня 2020 16:48
Довідка ст 17 Дод 6.pdf
25 січня 2020 16:48
Довідка про ШР Дод 4.pdf
25 січня 2020 16:48
Довідка про МТБ Дод 3.pdf
25 січня 2020 16:48
Лист-згода ПД Дод 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОБ ДОЗОР"

КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР"

ТОВ "ЩИТ-1"

ТОВ "БРМ ОХОРОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОБ ДОЗОР"
#38340511
Переможець 284 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОБ ДОЗОР"
#38340511
284 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 16:25
ДУ 3_52_20_24_2020 (1).pdf зміни до договору
10 лютого 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:19
ДУ 2_52_20_24_2020 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:09
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:00
ДУ 1 до Договору 52_20_24_2020 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 16:47
Договір 52_20_24_2020_ОХОР_Аккерм.pdf укладений
14 лютого 2020 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили зменшити суму договору на 11020,88 грн.
Номер договору про закупівлю: 52/20/24/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 52/20/24/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися збільшити суму Договору на 20 % від суми, визначеної у Договорі, укладеному у попередньому році
Номер договору про закупівлю: 52/20/24/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 327 574,94
UAH