Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-01-11-000732-c 434645bfbb044fd28cac7f428ab5602e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Катерина Миколаївна

+380462665620 inbox@cn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 26295412
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Контактна особа: Гриценко Катерина Миколаївна
+380462665620
inbox@cn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 11:08
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Незалежності, 47, смт. Варва, вул. Шевченка, 40; м. Ічня, вул. Г. Коваля, 10; смт. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 7; м. Корюківка, вул. Шевченка, 66; м. Мена, вул. Сіверський Шлях, 146; м. Носівка, вул. Суворова, 28; смт. Сосниця, вул. Чернігівська, 54; смт. Талалаївка, вул. Центральна, 38; м. Сновськ, вул. 30 років Перемоги, 37-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунковий період за Договором становить один календарний місяць – з 07.00 години першого дня місяця до 07.00 години першого дня наступного місяця включно. Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника в наступному порядку: 100% місячної вартості спожитого обсягу газу сплачується протягом місяця постачання. Остаточний розрахунок по оплаті місячної вартості газу здійснюється до 10 числа місяця, наступного за місяцем постачання газу. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 12:12
Додаток 1.docx
11 січня 2020 12:12
Додаток 2.docx
11 січня 2020 12:12
Додаток 3.docx
11 січня 2020 12:12
Додаток 4.docx
11 січня 2020 12:12
Додаток 5.docx
11 січня 2020 12:12
Додаток 6.docx
11 січня 2020 12:12
Додаток 7.doc
11 січня 2020 12:12
Додаток 8.docx
11 січня 2020 12:12
ТД газ 2 на 2020.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-11-000732-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 12 лютого 2020 14:02
Скарга на рішення про визнання ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" переможцем
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ». Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що у тендерній документації ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» наявні суттєві недоліки та невідповідності тендерній документації. 1. Відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники подають Інформацію про відповідність запропонованого товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 2 тендерної документації та п. 6 Розділу III тендерної документації. Отже, враховуючи вищезазначене, тендерною документацією вимагалось від учасників надання підписаного Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого учасником товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» не міститься підписаного уповноваженою особою учасника Додатку 2 до Тендерної документації. А тому ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» не підтвердив відповідність запропонованого ним товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 2 до Тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» у цій частині не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники подають Електронну банківську гарантію, вимоги до якої викладені у Додатку 8 Тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку 8 до Тендерної документації «Вимоги до електронної банківської гарантії» гарантія має містити, зокрема, реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua. На виконання цієї вимоги ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» у складі тендерної пропозиції надало Банківську гарантію № 14598-19/143 від 24 січня 2020 року, видану АТ «БАНК АЛЬЯНС». Проте, всупереч вимогам тендерної документації, надана гарантія НЕ МІСТИТЬ посилання на тендер (закупівлю), розміщений на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» у цій частині не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію такого Учасника як таку, що не відповідає тендерній документації, і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та з порушенням вимог тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, дискредитує систему електронних закупівель в цілому, а також ПОРУШУЄ НАШІ ПРАВА як Учасника закупівлі. Відповідно до ч. 9 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника скасувати свої рішення, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Отже, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання переможця процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень ч. 10 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наведені вище обставини свідчать про наявність підстав для задоволення Скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2020 16:47
Рішення від 13.02.2020 №2745.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 16:47
Рішення від 02.03.2020 №3950.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 21:08

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 14:02
Платіжне доручення.pdf
12 лютого 2020 14:02
Скарга.PDF

Документи подані замовником

21 лютого 2020 10:03
Протокол

Документи Органу Оскарження

13 лютого 2020 16:47
Рішення від 13.02.2020 №2745.pdf
05 березня 2020 21:08
Рішення від 02.03.2020 №3950.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" 486 000,00
UAH з ПДВ
486 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" 506 000,00
UAH з ПДВ
506 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 17:19
Електронний підпис
05 лютого 2020 17:18
Не внесено до реєстру.zip
05 лютого 2020 17:18
мвс.pdf
05 лютого 2020 17:18
дфс.pdf
05 лютого 2020 17:18
Документи переможця.pdf
05 лютого 2020 17:18
Dovidka_20016651100150367075.pdf.p7s
24 січня 2020 19:06
Електронний підпис
24 січня 2020 19:05
цінова.pdf
24 січня 2020 19:05
тех..pdf
24 січня 2020 19:05
Статут оригіна.pdf
24 січня 2020 19:05
свідоцтво пдв.pdf
24 січня 2020 19:05
санкції.pdf
24 січня 2020 19:05
проект.pdf
24 січня 2020 19:05
про ціну.pdf
24 січня 2020 19:05
про строки.pdf
24 січня 2020 19:05
про ліцензію.pdf
24 січня 2020 19:05
про ліцензії.pdf
24 січня 2020 19:05
працівники.pdf
24 січня 2020 19:05
персональні.pdf
24 січня 2020 19:05
ПАСПОРТ.pdf
24 січня 2020 19:05
оподаткування.pdf
24 січня 2020 19:05
опис.pdf
24 січня 2020 19:05
Наказ № 2 Маланій.pdf
24 січня 2020 19:05
мтб.pdf
24 січня 2020 19:05
ліцен.реєстр.pdf
24 січня 2020 19:05
копія паспорту.pdf
24 січня 2020 19:05
копія витяг пдв.pdf
24 січня 2020 19:05
код доступу.pdf
24 січня 2020 19:05
істотні.pdf
24 січня 2020 19:05
згода.pdf
24 січня 2020 19:05
забезпечення.pdf
24 січня 2020 19:05
дсту.pdf
24 січня 2020 19:05
довкілля1.pdf
24 січня 2020 19:05
довкілля.pdf
24 січня 2020 19:05
вклчення тарифу.pdf
24 січня 2020 19:05
відповідність.pdf
24 січня 2020 19:05
відомомсті.pdf
24 січня 2020 19:05
витяг пдв.pdf
24 січня 2020 19:05
Виписка з Протоколу.pdf
24 січня 2020 19:05
банківська гаранрія.7z
24 січня 2020 19:05
аналогічні.pdf
24 січня 2020 19:05
ISO 9001.pdf
24 січня 2020 19:05
63.Витяг ЄДР.pdf
24 січня 2020 19:05
22.ФХП січень 2020.pdf
24 січня 2020 19:05
22.ФХП (1).pdf
24 січня 2020 19:05
17.pdf
24 січня 2020 19:05
11. Постанова НКРЕКП.pdf
24 січня 2020 19:05
8.Відгук Хороль.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 16:33
Електронний підпис
24 січня 2020 16:22
43. Проект договору.PDF
24 січня 2020 16:22
5. Витяг з ЄДРПОУ.PDF
24 січня 2020 16:22
32.1. постанова нкрекп.PDF
24 січня 2020 16:22
18. Технічні вимоги.PDF
24 січня 2020 16:22
49. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
24 січня 2020 16:22
30. Сертифікат ISO 9001 2015.PDF
24 січня 2020 16:22
4.2 Опис реєстрації.pdf
24 січня 2020 16:22
50. Протокол 3-3.PDF
24 січня 2020 16:22
27. Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
#41849377
Переможець 486 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
#41849377
486 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 10:51
ду7.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 10:49
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 10:44
ду 6 продовження дії договору.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:44
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 17:35
ду 5 газ.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 17:17
4.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 17:02
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 14:25
ДУ 3 газ.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:22
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 14:32
ДУ 2.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 14:27
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 11:53
ДУ 1 газ.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 11:39
Договір укладений
10 березня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони погодили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони погодили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони погодили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони погодили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції що діяла до 19.04.2020) сторони погодили зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції що діяла до 19.04.2020) сторони погодили продовжити строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в межах даної додаткової угоди Сторони дійшли згоди здійснити закупівлю ДК 021:2015 код 09120000-6 – Газове паливо (природний газ) на суму 36 846,12 грн (тридцять шість тисяч вісімсот сорок шість грн 12 коп.) з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому – 2020 році.
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 264 766,12
UAH (в тому числі ПДВ 44 127,69 UAH)