Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Деснянська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 05389882 |
Вебсайт: | http://desnyanska.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 17024, Україна , Чернігівська обл., Десна, вулиця Ювілейна, 1-а |
Контактна особа: |
Слободянюк Світлана Петрівна 380937364631 sveta-nova81@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 12:22 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
11 січня 2020 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2020 12:12 |
2 001.jpg | |
11 січня 2020 12:11 |
1 001.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-07-000015 ● 00dac19f2298453f84785ba78d68cbe9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2020 № 8
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 07.02.2020 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-01-11-000716-с 11.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-11 11:11:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі з розподілу електричної енергії ДК 021:2015: 65310000-9 – Розподіл електричної енергії, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000716-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
У зв’язку з чим станом на 11.02.2020 Деснянською селищною радою на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель не оприлюднено додатки до договору від 27.01.2020 № 08-166-ТРВ-20 укладеного з АТ «Чернігівобленерго», які відповідно до пункту 12.8 Розділу 12 «Інші умови» даного договору є невід’ємною частиною Договору, зокрема: №1 «Заява - приєднання»; №2 «Паспорт точки розподілу електричної енергії»; №3 «Відомості про розрахункові засоби обліку активної та реактивної електричної енергії (точка встановлення, тип тощо)»; №4 «Порядок розрахунків»; №5 «Порядок участі споживача в графіках обмеження електроспоживання та графіках відключень»; №6-6/17 «Акт розмежування балансової належності електромереж та експлуатаційної відповідальності сторін»; №7-7/17 «Однолінійна схема (схема електропостачання споживача із зазначенням ліній, що живлять електроустановки споживача, і точок їх приєднання)»; №8-8/3 «Порядок розрахунку втрат електроенергії в межах споживача»; №10 «Договір про надання послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії»; №11 «Відомості про обсяги споживання електричної енергії»; №12 «Порядок визначення вартості надання послуг з розподілу електричної енергії Споживачам, які здійснюють закупівлю за державні кошти»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-13 10:30:05
Усунення порушень
Порушення усунені, додатки до договору № 08-166-ТРВ-20 додані до закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір укладений 27.01.2020 року. Розірвання договору неможливе, так як призведе до надзвичайної ситуації . В наступних закупівлях врахуємо всі зауваження.
2020-02-24 11:04:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ " ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО" #22815333 |
Переможець |
386 582,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2020 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:58
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 12:18
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2020 10:26
|
додатки до договора №08-166-ТРВ-20.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2020 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2020 10:38
|
стр. 6 001.jpg | укладений |
28 січня 2020 10:36
|
стр.5 001.jpg | укладений |
28 січня 2020 10:36
|
стр.4 001.jpg | укладений |
28 січня 2020 10:36
|
стр 3 001.jpg | укладений |
28 січня 2020 10:35
|
стр.2 001.jpg | укладений |
28 січня 2020 10:35
|
договір 001.jpg | укладений |
28 січня 2020 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 08-166-ТРВ -20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додатки до договору №08-166-ТРВ-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін та доповнень до Договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії № 08-166-ТРВ -20 від 27 січня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 08-166-ТРВ -20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 08-166-ТРВ -20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |